-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

Mecz: [ex-r] vs TaC
» Podsumowanie « » Opis « » Komentarze « » Nowy komentarz «
Podsumowanie

flaga Ex-Rebels vs Total Annihilation Clan flaga
Rodzaj:LIGA II
Sędzia:———
Data:———
Wynik:0:3
Fragi:157:336
Mapy:q2dm1, q2dm8, q2dm5
Wyniki:62:105, 62:120, 33:111
Dema:———

Opis
WPROWADZENIE
Sko?czywszy s?dziowanie meczu mps vs nbc, marzy?em ju? tylko o tym by wreszcie pój?? spa?. Tymczasem o godzinie 22:30 zacz?li pisa? do mnie zdesperowani gracze TaC, ?e nie maj? s?dziego. Wobec tego spyta?em sie kilku obecnych na ircu czy mogliby pos?dziowa?. Niestety, otrzyma?em odpowiedzi negatywne. Naprawd?, jeden mecz z zast?pstwa mi wystarczy na dzi?. Ale ?aden nowy s?dzia si? nie zjawi? wi?c co? trzeba by?o chocia? powiedzie? im. Postanowi?em ?e pos?dziuj? ten mecz...
Rozgrywali?my go na owym nieszcz?snym serverze viper tdm, ale oba klany zapewni?y mnie, ?e nie b?d? robi? mi przykro?ci, co okaza?o si? prawd?. Po ponad godzinnym opó?nieniu mogli?my wreszcie zacz??...

Q2DM1
Na pocz?tek The Edge. Wszyscy s?dzili ?e tylko t? map? taczki maj? ?wietnie opanowan?...
Sk?ad TaC : vacek, g()at, kreig i alister.
Sk?ad [r] : roAch, sho, sap i brt.
Mapa zacz??a si? inaczej ni? s?dzi?em. To Rebelsi pierwsi wkroczyli do pokoju i trzymali go. TaC - nie widz?c w tym wi?kszego problemu - postanowili skupi? sie na trzymaniu rejonu rg. Ostrza? by? naprawd? mocny, zwa?ywszy na to ?e ca?y sk?ad taczek by? nad wod? i najcz??ciej wszyscy mieli rg! [r] cz?sto bali si? nawet wychyli? nosa nad wod?, a co dopiero mówi? o swobodnym poruszaniu si? po roomie.
W wyniku takiego obrotu spraw, [r] musieli po kilku minutach odda? pokój we w?adanie TaC. Najcz??ciej przebywali w nim na sta?e goat z kreigiem, a wspó?praca wychodzi?a im naprawd? dobrze. Vacek równie? zapuszcza? si? do rooma, ale cz?sto te? wychodzi? poza niego by gry?? przeciwnika np. na arenie, co zreszt? wida? po statsach. Alister z kolei próbowa? trzyma? wind?. W tej sytuacji - nie maj?ce nic do stracenia [r] - musieli wzi?? si? do odrabiania strat. Przede wszystkim zacz?li stosowa? ten sam wariant co na pocz?tku taczki, czyli zaj?li wod?. G?ówn? rol? odgrywa? tam roAch, który ze swoim bardzo ?adnym rg fragowa? przeciwnika na wysepce. Otrzymywa? tu pomoc ca?ej 3, aczkolwiek wydaje mi si?, ?e poza nim najwi?kszy wk?ad w mecz wida? by?o ze strony sho, który cz?sto wlatywa? do rooma i potrafi? go przej?? nawet na jaki? czas. Co z tego, skoro zawiedli jego koledzy, którzy nie potrafili wykorzysta? tych momentów...
Mimo w miar? wyrównanej walki, to TaC by?o lepsze pod wzg?dem trzymania pozycji i zgrania, dzi?ki czemu zwi?kszali powolutku swoj? przewag?. Taka sytuacja utrzymywa?a si? do ko?ca. Ostateczny wynik 105 do 62 dla taczek.
Graczem mapy zostaje [r]roAch, który odowodni? swoj? wysok? dyspozycj?, pomys? na gr? i w ogóle zaanga?owanie w odrabianie strat.

Q2DM5
Lecimy mapki po kolei, tym razem - The Pits.
Sk?ady obu klanów pozosta?y bez zmian.
Pocz?tek by? bardzo bardzo obiecuj?cy i zapowiada? wyrównany mecz. Zacz??o si? od zaj?cia ra przez brt i w miar? dobre fragowanie ca?ego klanu, szczególnie oczyszczanie walca z graczy TaC. Ci drudzy jednak nie chcieli odstepowa? pola i za fraga odpowiadali fragiem. Mecz bardzo wyrównany, oscyluj?cy w okolicy remisu. ?aden klan nie by? w stanie wynie?? quada na d?u?ej jak na 203 sekundy, nie d?u?ej. Mimo to, bardziej konsekwentni w swoich poczynaniach byli koledzy goata, którzy najpierw zdobyli walca, potem zdo?ali go utrzyma? a? wreszcie mogli zacz?? wynosi? quady, co czyni? vacek. Za?o?enie by?o proste - odbi? ra. Pocz?tkowe 2 quady wyniesione przez vacka nie dawa?y wi?kszych efektów, poniewa? w ra gdnie?dzi? potrafi?o si? 2-3 napakowanych graczy rebelsów. Dopiero 3 quad ostatecznie przes?dzi? o zaj?ciu ra przez tac, które nale?a?o teraz do alistera. Od tego momentu, przy stanie fragów oko?o 14:14 (co? w tym stylu) zacz??a sie totalna dominacja TaC. Walec, quad, ra - wszystko pod kontrol? graczy tego klanu. Quada za quadem wynosi? spokojnie vacek, najpierw szed? do ra by si? dozbraja? a potem zaczyna? fragowa?. Rebelsi nie zodbyli fraga bodaj?e przez jakie? 5 minut! Dopiero kiedy by?o jakie? 62 do 14 dla TaC, uda?o im si? kogo? z dru?yny przeciwnej dorwa?. Bez wzgl?du na to, TaC znowu zademonstrowa?o nam i? potrafi gra? "swoje". [r] stara?o si? jeszcze chocia?by przeszkadza? w trzymaniu walca i swobodnym wychodzeniu z q ale ta sztuka ju? si? im nie uda?a. 111 do 33 dla taczek.
Graczem mapy zostaje [TaC]vacek, który pokaza? naprawd? ?wietnie wykonywane quadruny oraz swojego skilla, co wida? na statsach tego gracza.

Q2DM8
Ostatnia mapka - The Warehouse.
?aden klan nie dokona? zmian w swoim sk?adzie.
Pocz?tek zdecydowanie nale?a? do rebelsów, któzy opanowali ca?y dó? mapy i tam fragowali przeciwnika i to z du?ym skutkiem. TaC mimo usadowienia sie na górze mapy przy rg, nie nastroi?o chyba dobrze swoich celowników, bo nie potrafili nawet w takich sytuacjach zdobywa? fragów. By? mo?e wynika?o to ze znu?enia meczem? Nie wiem. W ka?dym razie, mecz by? bardzo bardzo wyrównany i przez duz? cz??? czasu inicjatywa nale?a?a w?a?nie do [r]. Wydaje mi si?, ?e gracze tego teamu jakby zapomnieli, ?e istnieje rejon rg. Tzn. próbowali si? tam wedrze? - co w sumie nie by?o problemem - ale bardzo szybko si? stamt?d zmywali. Wobec takiego niezak?ócenia gry, TaC wynios?o w ko?cu pierwszego ps'a, który nale?a? bodaj?e do kreiga. W tym momencie widoczne by?o przechylenie szali zwyciestwa na korzy?? taczek. Rebelsi zacz?li si? gubi? co wida? by?o z jeszcze bardziej, kiedy ps'a mia? ka?dy z graczy TaC - najpierw vacek, potem goat i alister. Od tego momentu wiadome by?o, kto wygra map?.
Jakie? 5 minut przed ko?cem meczu - kiedy przewaga fragowa taczek wynosi?a tylko 20 fragów - zdisconnectowa? si? roAch z powodu wtyki. Czekali?my 3 minuty. W ko?cu [r] wyrazili zgod? na doko?czenie meczu we 3. My?la?em, ?e mecz b?dzie rozgrywany 4/3. Nieprawda. Natychmiast po tym jak wznowili?my mecz, vacek opu?ci? swój team. Naprawd? nale?? mu si? pochwa?y za prawdziw? postaw? fair play, której powinni uczy? si? gracze z innych klanów. Thx vacek!
Mimo grania 3/3, taczki nadal posiada?y wszystkie ps'y i zacz??y wypracowywa? bardzo du?? przewag?. Cz?stym obrazkiem by?y respawnfragi. Rebelsi nie mogli ju? nawet nawi??a? równej walki. Ostateczny wynik 120 do 62 dla TaC i 3:0 w mapach dla tego? klanu.
Graczem mapy zostaje [TaC]vacek za bardzo ?adne tp, skilla i postaw? fair play.
Graczem meczu zostaje nie kto inny jak [TaC]vacek. Zaprezentowa? na wszystkich 3 mapach najrówniejszy poziom swoich umiej?tno?ci. Godna zauwa?enia jest te? jego postawa fair play. GG!

PODSUMOWANIE
TaC pokaza?o, ?e dm1 to nie jedyna mapa, któr? maj? perfekcyjnie opanowan?. Ka?dy klan - któremu przyjdzie si? z nimi zmierzy? - musz? na nich naprawd? uwa?a?. Tak?e na dobór map.
Natomiast [r] pokaza?o niestety, ?e brakuje im nadal jednego elementu - fragowania. Potrafi? naprawd? trzyma? pozycje ale - nie potrafia z tego czerpa? korzy?ci. Maj? troch? czasu, by ten jak?e wa?ny element tp, nadrobi?.

screenscreenscreen
Komentarze

Jeszcze brak komentarzy.

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.069
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl