-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2018-03-27 Podsumowanie PLQ2 #15!
2018-03-18 PUCHAR POLSKI 2018 - ...
2018-03-09 KONIEC PLQ2 #15 - PUCHARY
2018-02-27 WIELKI FINAŁ PLQ2 #15
2018-02-23 O historii słów kil ...
2018-02-05 Walka o Wielki Finał!
2018-02-02 Puchar Polski
2018-01-30 Wywiad z Feeble.3c
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #15
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

Mecz: tOk vs 3M
» Podsumowanie « » Opis « » Komentarze « » Nowy komentarz «
Podsumowanie

flaga Team On-Line Killers vs Elite Mates flaga
Rodzaj:LIGA I
Sędzia:flaga cahir
Data:2007-04-11 20:00
Wynik:0:3
Fragi:264:542
Mapy:q2dm6, q2dm8, q2dm2
Wyniki:76:190, 65:216, 123:136
Dema:

Statystyki graczy
flaga Team On-Line Killers flaga Elite Mates
q2dm6
Ivers10:70
M0RPH-x67:7
Cleaner66:26
Ibogine42:22
q2dm8
Ivers33:33
Cleaner40:32
Ibogine36:36
M0RPH-x22:24
q2dm2
Ivers18:59
M0RPH-x40:7
Cleaner58:31
Ibogine38:35

Opis
Demka juz sa dostepne.
Mam nadzieje, ze uda mi sie zrobic opisy map w najblizszym czasie.

screenscreenscreen
Komentarze

P!o
avatar
2006-11-27 19:21 
Umowcie date meczu

Edytowany: 2006-11-29 09:50
ace
avatar
2006-11-28 09:37 
dokładnie kto no powiedz kto ? emo
eon
avatar
2006-12-04 16:48 
panowie bez jaj, macie od teraz 1 dzien zeby sie dogadac co do terminu, inaczej ja ustale...
eXecutor
avatar
2006-12-06 18:37 
moze ktos laskawie umowi ten mecz za nich ? bo chyba sobie nie radza i sie spozniaja emo
ace
avatar
2006-12-09 11:31 
Jawnie se bedziemy w 2 rundzie czekac po 3 tyg bo widze ze nawet nikt nikogo tu nie gania za mecze. emo

btw kto jest adminem 1 ligi ?
P!o
avatar
2006-12-10 22:55 
ace mało wiesz emo
cahir
avatar
2006-12-12 15:02 
to juz dzisiaj?

stawiam na tok 2:1.
xaCat
avatar
2006-12-12 20:40 
ggs
KuBi
avatar
2006-12-12 20:43 
kurde co z wami elita ?? emo emo
ace
avatar
2006-12-12 20:56 
HAHAHAHA no kurwa to jest smieszne ostro emo

eon
avatar
2006-12-12 21:29 
i po to czekalem tyle ? iccie w choooj ;p, dobra koniec wymowek musze podsumowanie zrobic emo
3c.lukah
avatar
2006-12-12 21:52 
no no ... i chyba dla 3m powinny bys ujemne 3 punkty a nie jeden ? zgadza sie ?emo poprawcie tabele ... bg 3m emo emo
D4Ru$
avatar
2006-12-12 22:06 
skrypt jest cos zle ustawiony nie odejmuje sam punktow tylko glowni admini moga naprawic tabele ja nie mam uprawnien
P!o
avatar
2006-12-13 06:35 
Mecz 1 rundy w 1 lidze, a oni wo oddali emo
KuBi
avatar
2007-03-27 15:52 
ten mecz sie odbył czy nie ? Bo tutaj piszecie o wo a on jest w umowionych meczach emo
cahir
avatar
2007-03-28 00:55 
bedzie rozgrywany, ale kiedy? ja nie wiem [:
moze na GTV czekaja
hamster
avatar
2007-04-01 12:46 
niezle, niezle, tok vs 3m i 3m vs tok, to tak jakby mecz w lidze polskiej Legia vs Wisla i Wisla vs Legia byl grany w lipcu po zakonczeniu wszystkich innych meczy

sorry ale to lekka kpina organizatorow wobec reszty graczy/klanow
piecia
avatar
2007-04-04 07:46 
emo sprawiedliwość ?emo
no_name
avatar
2007-04-04 23:36 
hamster wracaj z urbaskiem emo
3c.lukah
avatar
2007-04-05 00:28 
popieram :> Hamster do boju zrob jeszcze raz lige :] bo jak sam widzisz odkad odszedles schodzi to na zla droge pomalu emo

Edytowany: 2007-04-05 01:01
V!ct!M
avatar
2007-04-05 02:22 
ja ja ja

a ja wiem przez kogo :::emo
cahir
avatar
2007-04-05 11:22 
mecz ponoc ustalony na 11 kwietnia.
bedzie 6 mapowy maraton.
cahir
avatar
2007-04-11 23:30 
gg
wD.Quatrro
avatar
2007-04-12 10:21 
WOW D4RU$ -133 na 3 mapach - n1 emo BTW jeśli by robili jakiś tytuł Gracz Ligi to ja głosuje na M0RPH-x emo
3c.lukah
avatar
2007-04-12 14:42 
gratuluje mistrzostwa 3m... morf MVP ;}
piecia
avatar
2007-04-12 15:37 
ładne wyniki ;]emo gg 3M !
M-c/B0R0
avatar
2007-04-12 18:19 
Nice emo
KuBi
avatar
2007-04-12 23:04 
a tam pierdolicie mvp emo Gdyby niegrał z reszta ekipy wyniki były by pewnie gorsze, zasługa całej druzyny emo
wD.Qub
avatar
2007-04-16 09:16 
no prosze mecz sie odbyl emo nice gg MORPH ....GG 3M

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.896
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl