-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2018-03-27 Podsumowanie PLQ2 #15!
2018-03-18 PUCHAR POLSKI 2018 - ...
2018-03-09 KONIEC PLQ2 #15 - PUCHARY
2018-02-27 WIELKI FINAŁ PLQ2 #15
2018-02-23 O historii słów kil ...
2018-02-05 Walka o Wielki Finał!
2018-02-02 Puchar Polski
2018-01-30 Wywiad z Feeble.3c
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #15
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

Mecz: tOk vs v3
» Podsumowanie « » Opis « » Komentarze « » Nowy komentarz «
Podsumowanie

flaga Team On-Line Killers vs Veni Vidi Vici flaga
Rodzaj:LIGA I
Sędzia:flaga danka
Data:2007-10-21 21:00
Wynik:3:0
Fragi:477:248
Mapy:q2dm2, q2dm5, q2dm3
Wyniki:125:96, 142:69, 210:83
Dema:

Statystyki graczy
flaga Team On-Line Killers flaga Veni Vidi Vici
q2dm2
Kabal26:33
pepek23:38
q2dm5
brak informacji
cahir16:30
pepek22:43
q2dm3
Kabal35:35
cahir17:53

Opis
No i kolejny mecz, z którego chcia?abym zrobi? krótki opisik:)
Na pocz?tku chcia?am wspomnie?, ?e by? to pierwszy mecz, na którym mogli?my pos?ucha? radia i transmisji z meczu prowadzonej przez Darka wraz z eonem, chwilowo zombim i na ostatniej mapie maq:) My?l?, ?e test przeszli ca?kiem dobrze, oby tak dalej, gl:P
Troch? to mo?e by? subiektywne, gdy? obsowa?am, z wiadomych przyczyn, graczy tOk tylko, ale postaram si?!:D

V3 to na pewno jeden z wy?ej cenionych klanów, nowy, dobrze zgrany i na pewno trudny do ogrania. tOk natomiast to klan... no trudno si? pisz? obiektywnie o swoim klanie:P

Przysz?o nam si? zmierzy? na dm2,5 i 3. Jak dobrze wiemy, dm2 i dm3 to na pewno mapy "le??ce" v3, ale i równie? nam. Sporo osób stawia?o na wynik 2:1 i ca?kiem niema?o na 2 punkty zdobyte przez v3, jak by?o?

Pierwsza mapa to dm2
Od samego pocz?tku przez spoooro nast?pnych minut wynik oscylowa? wokó? remisu z niewielk? przewag? raz v3, raz tOk. W tym odcinku meczu ra nale?a?o do v3, a tOk stara?o si? skupia? na quadzie, który bardzo cz?sto zosta? zabijany. W momencie, kiedy ra zosta?o odbite przez team bobowy, przewaga na korzy?? tOk zacz??a powolutku wzrasta?, do pewnego momentu.. Kilka minut przed ko?cem mapy gracze v3 postanowili wzi?? si? w gar?? ale niestety, wynikowo si? nic nie zmienia?o, przewaga, uzyskana w ?rodkowym odcinku mapy, nie zosta?a utracona i map? wygrywa tOk.
Gracz mapy tOk.Jol
O demko poprosz? te? dextera, ?eby pokaza?, jak wygl?da?a walka ze strony v3 z pova najlepszego statystycznie gracza tego teamu:)

Kolejn? map?, na której przysz?o nam si? zmierzy? by?o dm5.
Ka?dy, kto stawia? na wygran? v3 2:1 w?a?nie na tej mapie upatrywa? pora?ki tego teamu. I znów pocz?tek podobny do dm2, wynik bardzo wyrównany, utworzone zosta?y dwa obozy; ra w r?kach v3 (g?ównie cahir wiód? tam prym), quad i okolice walca w r?kach tOk, po kilku minutach przewaga tOk zacz??a rosn??, goat z quadem zacz?? coraz bardziej naciska? na cahira, odbijaj?c ra wraz z naszym bobaskiem (czyt. normanem:D). Mia?o si? wra?enie (i to nei tylko moje, ale równie? ch?opakó prowadz?cych radio), ?e v3 dopiero po 10 minutach oko?o przypomnia?o sobie drog? do quada i zacz?li si? tam pojawia?. Niestety wynik by? coraz bardziej korzystny dla tOk, które wygrywa t? map? i tym samym prowadzi w meczu 2:0.
Gracz mapy tOk.Goat
Warto te? zobaczy? demko cahira, bo naprawd? ?adnie walczy? na tym ra:)

Ostatnia mapa to dm3.
Tutaj ju? po kilku pierwszych minutach da?o si? zauwa?y?, ?e v3 strasznie wynik da? si? we znaki i zrezygnowali z dalszej walki o honorowy punkt. Po kilku minutach mapa zosta?a opanowana przez tOk i wynik na screenach mówi sam za siebie..
Gracz mapy tOk.Goat

Gracz meczu hmmm.. tOk.Goat albo tOk.Jol? sama nie wiem, trudno mi oceni?, bo obaj dobrze zagrali na wszystkich mapach.. ale skoro udost?pni?am dwa demka goata, to niech i on zostanie:)
GG!

Graczy wymienionych w opisie prosz? o dostarczenie demek na adres danka1011@wp.pl, je?li by?am zbyt stronnicza, to z góry przepraszam:)

screenscreenscreen
Komentarze

D4Ru$
avatar
2007-10-15 18:55 
gl emo
gt7
avatar
2007-10-18 09:10 
bedize sie dzialo emo
dexterus
avatar
2007-10-18 14:07 
HF & GL emo
piecia
avatar
2007-10-20 02:20 
emo
cahir
avatar
2007-10-21 19:44 
GL!
eon
avatar
2007-10-21 20:10 
2ez dla v3 emo
ZOMBI
avatar
2007-10-21 20:42 
nie obejrze studia wyborczego:<

Edytowany: 2007-10-21 20:43
pGsFestival
avatar
2007-10-21 20:54 
gl dexter
pepek
avatar
2007-10-21 22:39 
gg, tok wystawilo miazdzacy sq emo
cahir
avatar
2007-10-21 22:50 
gg
ZOMBI
avatar
2007-10-21 22:55 
no no norek na dm2 : ]
gg
Vibez
avatar
2007-10-21 23:06 
gg tok
D4Ru$
avatar
2007-10-21 23:15 
zaschlo mi w gardle na radiuemo ale chyba niebylo zle
Czekoladowy
avatar
2007-10-21 23:20 
emo gg
SHEFFIK
avatar
2007-10-21 23:38 
gg, fajny shoutcast :]
lanther
avatar
2007-10-21 23:40 
rape;-p
M-c/B0R0
avatar
2007-10-21 23:44 
Hehe obstawilem tak na typerze... emo
Zgadzam sie z pepkiem emo

Edytowany: 2007-10-21 23:48
KAZ
avatar
2007-10-22 00:05 
Sledziles 1 mape na radiu z komentarzem zaschnietego darusia emoemo
GG
eon
avatar
2007-10-22 00:29 
radio bylo fajne, ale musze cos z mikrofonem zrobic :F
3c.lukah
avatar
2007-10-22 00:37 
oj a picia byl taki pewny ze wygraja emo a dm2 to na bank emo
xaCat
avatar
2007-10-22 00:44 
uuu
piecia
avatar
2007-10-22 08:23 
emo lukah przeliczyłem się emo tok wystawiło bardzo mocny skład ;D wczoraj nie daliśmy rady może kiedyś ;] gg emo

ale też dostaliście w eruoq2 z tokami emo to sam na pewno wiesz jak się z nimi wczoraj ciężko grało emo

Edytowany: 2007-10-22 08:25
give
avatar
2007-10-22 09:45 
gg emo
give
avatar
2007-10-22 09:45 
gg emo
aM33t
avatar
2007-10-22 10:14 
emo emo
cahir
avatar
2007-10-22 10:38 
moje demko:
http://www.igorr.multimo.pl/demko.zip

opis - gj

gratuluje tym, ktorzy trafili w typerze, mi sie nie udalo
ace
avatar
2007-10-22 11:04 
let the force be with you emo
BoD|Bocian
avatar
2007-10-22 12:18 
ja w typerze trafilem idealnie i to o dziwo jedyny mecz w kolejce hehe emo
ZOMBI
avatar
2007-10-22 16:03 
team bobowy z bobasem na czele;p
dziekujemy za opisemo
rolnick
avatar
2007-10-22 17:17 
emo wyrzutnia trufelek emo

gg
cahir
avatar
2007-10-22 17:30 
Jol na dm2 bardzo sprytnie zaladowal dwie rakiety schowanemu pieci, ktory pisal "dajcie time". no i po tym zdarzeniu tok objelo 20 fragowa przewage i dotrzymalo ja do konca. dodajac te sytuacje z dm3, gdzie przez ponad minute tok sie zastanawialo, czy ma bic stojacego piecie - cpt, czy moze dac holda, dochodze do wniosku, ze tok poziomem niedlugo sie zrowna z ff.
taka przestroga dla reszty, zeby nie grac meczy z tok bez admina, bo pokazali, ze nie potrafia grac fair.
1o1
avatar
2007-10-22 17:50 
fair fair, ale to wy w meczu eq2l nie raz biliscie wiszacego ageja i wam jakos to nie przeszkadzalo, ale innych sie czepiac potraficie, wiec nie pierdolcie bez sesnu. "ze tok poziomem niedlugo sie zrowna z ff" zle wnioskujesz, bo to nam troche brakuje do tok emo, ale milo ze nas tak wywyzszaz emo
P1mp
avatar
2007-10-22 18:36 
szczerze wierzylem w v3 :> moze innym razem GG emo
piecia
avatar
2007-10-22 18:36 
e tam cahir wyluzuj emo to tylko gra jest jebać wynik, raz elegancki raz słaby i tyle na ten temat emo
D4Ru$
avatar
2007-10-22 19:25 
niom tOk bije stojacych a darus prowadzi lige pod Tok zeby wygrali...
BoD|Bocian
avatar
2007-10-22 19:36 
cahir ogarnij sie emo
BoD|Bocian
avatar
2007-10-22 19:42 
z tego co widzialem to tok odrazu krzyczalo ze wasz stoi zanim wy sie kapneliscie w ogole. A to ze masz pretensje do Goata ze "odrazu" nie dal time to jest mega smieszne.
danka
avatar
2007-10-22 19:50 
dokładnie, dm2 jest dodane i każdy widzi, gdzie stał piecia i jaka trzymał mega "ważną" pozycję strategiczną i na pewno właśnie to zadecydowało o wyniku mapyemo a co do dm3.. widziałam boba dm3 i jak tylko piecia stanął, to od razu napisał, że macie dać holda, bo Wasz stoi, to, że Wy sami nie potrafiliście dać time (a wiedzieliście dobrze, że gramy na asterze bez admina), to już niczyj problem, z tego co wiem, to goat średnio interesuje się tym, co pisane w konsoli, bo po to grają na ventrillo;]
zastanawiam się z czego wynika Twoj komentarz.. dobrze Wiesz, że przegraliscie, bo byliście wczoraj słabszym teamem i to było widać, szkoda jeszcze, ze na dm5 nie znalazłeś jakiegoś powodu, dla którego niesłusznie przegraliście, jesteś, z tego co zauważyłam, wiecznie niezadowolony i wszystko Ci przeszkadza (albo większość rzeczy) związanych z ligą, no ale to Ty sam Wiesz tylko o co tak naprawdę Ci chodzi w tych wszystkich komentarzach..
piecia
avatar
2007-10-22 19:57 
Danka chodzi o to że ja miałem cpt i zwisłem emo

nie róbcie kłótni ! kurwa toż to dopiero początek emo

eot.

Edytowany: 2007-10-22 20:06
BoD|Bocian
avatar
2007-10-22 20:23 
piecia ja wiem ze Ty i reszta jestescie wyluzowani emo ale troche dziwne ze cahir przyczepil sie tego, ze goat nie dal time emo (oczywiscie w wyzej wymienionym przypadku) emo

Zreszta to nie moj mecz byl wiec po co ja sie wtracam emo emo:

Edytowany: 2007-10-22 20:26
Mvp
avatar
2007-10-22 22:06 
dlamnie sie fajnie gralo bylo troche gnilca z Pieci jak jego 14 dziewczyna 80 kg nie dawala mu spokoju na tel i gg wiec tyle przerw bylo w grze heheemo emopozdrowienia dla Marioliemo GG ToK emo emo
goat
avatar
2007-10-23 00:18 
cahir, tak, na dm2 jol zabil piecie RAZ (piecia byl dokladnie pod ra tam gdzie jest amunicja do ssg), bardziej chodzilo Ci chyba o dm3 gdzie nie dalem tima tylko czekalem az to zrobi admin... no czekalem bo zapomnialem ze nie ma admina na asterze co zreszta widac na moim demku, jak chcesz to smialo sciagaj...zreszta wasz gracz mial laga co mu jednak nie przeszkadzalo w tym zeby pisal o tym ze ma wtyke zamiast wpisania "time" a Ty masz pretensje do nas ze nie zatrzymalismy gry ? troche dziwna zagrywka z Twojejh strony. wystarczy poprosic/przypomniec...

Edytowany: 2007-10-23 01:09
piecia
avatar
2007-10-23 09:00 
mvp emoDDDDDDDD
ace
avatar
2007-10-23 10:00 
piecia musisz pobiegac z laska emo
ZOMBI
avatar
2007-10-23 13:52 
emo
diabl0
avatar
2007-10-23 20:18 
GG emo
Mvp
avatar
2007-10-23 22:20 
dajcie luz miski jaki time jakie cos jakie inne rzeczy poprostu bylo tak a nie inaczej mecz byl spoko atmosfera spoko nikt sie nie wyzywal i nie robym tego teraz ja dziekuje Tokom za fajne spotkanie oby takich wiecej emo
ZOMBI
avatar
2007-10-23 23:49 
True, do zobaczenia w rundzie rewanzowej emo

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.069
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl