-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2018-02-05 Walka o Wielki Finał!
2018-02-02 Puchar Polski
2018-01-30 Wywiad z Feeble.3c
2018-01-29 Wywiad z PFH.Luczek
2018-01-29 Wywiad z qF.Roon
2018-01-25 Final Four!
2018-01-24 Wywiad z BoD:Executor
2018-01-16 Wywiad z v3.David
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #15
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

Mecz: tOk vs -nDiv-
» Podsumowanie « » Opis « » Komentarze « » Nowy komentarz «
Podsumowanie

flaga Team On-Line Killers vs New Divide flaga
Rodzaj:LIGA I
Sędzia:flaga roach
Data:2009-12-03 21:30
Wynik:2:1
Fragi:423:254
Mapy:q2dm2, q2dm5, q2dm1
Wyniki:122:57, 164:55, 137:142
Dema:

Statystyki graczy
flaga Team On-Line Killers flaga New Divide
q2dm2
Onimusha33:30
P!o20:8
sArge15:18
oney18:33
q2dm5
P!o49:17
Ivers41:19
sArge18:28
oney18:58
q2dm1
P!o36:31
Onimusha30:38
oney37:32
sArge30:39

Opis
Wst?p:
Mecz zacz?? si? prawie punktualnie. Na serverze ASTER PLQ2 rowno o 21:30 tOk juz pelnym skladem czekalo na przeciwnikow. rozgrzani, pewni siebie, polyskujacy w sloncu i z pudrem pod nosami. tok.onimusha wlasnie wciagal ostatnia kreske gdy nagle sie zakrztusil i rozproszyl bialy pyl po calym servie, bo oto PURRI CONNECTED. OMFG coz to byly za chwile. teten kopyt stawal sie coraz glosniejszy, teraz juz nikt nie mial watpliwosci, zbliza sie szwed na bialym koniu, niczym gandalf na swoim gryfie spieszacy na odsiecz rohhirimom w drugiej czesci wladcy pierscieni zwanej DWIE WIEZE. od razu puscilem msg na ircu o tym fakcie, coby zwiekszyc ogladalnosc meczu(co zreszta zaskutkowalo, liczba osob na gtv wahala sie w okolicach 50!).

PIERWSZA MAPA Q2DM2:
Pierwsze respy i RA LIFT dla chlopakow danki. dzielny Jol i szlachetny Pio caly mecz utrzymywali taze okolice pod kontrola, tworzac w ten sposob swietna baze wypadowa dla przebieglego goata i rozsadnego onimushy(u ktoregp od razu dalo sie wyczuc ta ostatnia zmarnowana kreche. troche sie telepal i lewitowal niepewnie nad rl liftem.). Wracajac do sedna. NDIV cale swoje sily skupilo na quadzie, z nielicznymi probami odbicia RA(zakonczonymi cozywiscie niepowodzeniem). Walka byla zawzieta, niewiele quadow opuscilo w ogole basenik, jednak jezeli juz ktos wymcknal sie z wody polyskujac na niebiesko byl to gracz NDIV. Mimo to przewaga TOK rosla. Wieze RA mozna porownac do twierdzy w Helmowym Jarze, ktora slynela z tego, ze nikt jej nigdy nie zdobyl. Legendy nie udalo sie obalic ekipie oneya. Quadruny nie przynosily wiekszych korzysci, za zwyczaj konczyly sie na probie przedarcia w okolice 2lifts. 20 minut minelo bardzo szybko, bo widowisko bylo slodkie. Pewna wygrana Team On-line KIllers.
Gracz mapy: Jol za pewna gre na Ra.

DRUGA MAPA Q2DM5:
Respy i znow szczescie usmiechnelo sie do tok. goat pojawia sie w pokoju z obrotowka i czerwona zbroja. Uradowany skacze sobie w kolko, za pewne w ten sposob dajac znac reszcie ekipy ze siedzi w tym jakze waznym strategicznie pomieszczeniu. ALe coz to? gdy goat robi wlasnie podwojnego axla, dwoch bandytow wpada przez winde i w pol sekundy go ubijaja, bez skrupulow, bez zbednych terefere... Oni jednak tez zbyt dlugo zdobycza sie nie cieszyli bo o to zaraz wpada PIO ze swoja wyrzutnia rakiet i wali 3 heady z rzedu trzem graczon ndiv co rowna sie odbiciu ra rooma. I tak wlasnie przez pierwsza polowe meczu miejsce te bylo ciaglym polewm walki a kombinezon dajacy 100 punktow armora zmienial swojego wlasciciela z reki do reki, bez przerwy. Na walcu w tym czasie dominowalo tok, z tok.pio na czele, ktoremu lufa wyranie nie wchodzila, ale dzieki temu dal nam szanse zobaczyc jak to ownuje innymi broniami. Ciagnal gre calej druzynie dzieki czemu po uplywie 10 minut cala mapa zostala opanowana i dalej to juz historia. Bezradne proby przejecia inicjatywy przez NDIV konczyly sie fiaskiem. 2:0 dla TOK.
gracz mapy: zdecydowanie PIO

OSTATNIA MAPA Q2DM1:
Gdy wpisywalem komende na zmiane mapy na The Edge, palce mi lekko drzaly, a w glowie cos mi szepnelo: PURRI. Tak tak, purri przez ten caly czas byl na serverze, a nawet gral. Jednak nie wyroznial sie zbytnio z reszty swojego gangu. Ale tutaj bylo pewne, ze pokaze cos wiecej, magiczny szwed, legendarny szwed, krol plazy na dm1, wladca raila.
3, 2, 1.. i tak wlasnie, obserwuje goata, ktory wlasnie zbiera rg, wskakuje do wody by wrocic na lad, gdy nagle wpada wsciekly purri inkasujac dwie rakiety w cialo goata. Ten umiera, a jego zwloki pocwiartowane unosza sie na powierzchnie. Reszta tokow to zauwaza, dreszcz przerazenie przeszywa im krzyze, na chwile przystaja oddajac hold poleglemu koledze. Wszyscy maja lzy w oczach, jol cos mamrocze pod nosem, glos onimushy i pio wyraznie sie lamie. ale przeciez, spoko, goat sie respnal, hehe no tak. dobra spoko chlopaki graja dalej. Pierwsza polowa meczu wyglada mniej wiecej tak. Woda dla NDIV, pokoj i arena dla TOK. Wynik oscyluje w granicach remisu ze wskazaniem na danonkowych rycerzy(przez moment tylko na przewage wychodzi banda oneya). od 10 do 12 cos sie zmienia, przewaga tok zaczyna wzrastac dzieki odbiciu plazy. Pomyslalem sobie wtedy, no pieknie, to ciekawe co teraz robi purri. zmieniam pova a tam purri i jego trzy ziomy siedza w pokoju! zamiana rul(rul)! Chlopaki z ndiv wyraznie mniej pewnie czuja sie w pomieszczeniu skad po raila maja tak daleko. jednak mozolnie, cierpliwie przygotowywali atak, natarcie ostatniej szansy. W ten sposob piec minut przed koncem meczu chlopaki odbijaja na powrot wode i zaczynaja ostro fragowac. nie wierzylem jeszcze wtedy w to co mialo nadejsc. Przewaga niepozornie topniala, gdy nagle wciskajac F1 widze REMIS! Ojeju, masakra, czyzby niespodzianka? 1 frag przewagi dla ndiv, 2, 3 i tak doszli do 15. Minuta do konca, a zawodnicy tok nie poddaja sie. 20 sekund, toki odrabiaja! 5 fragow do tylu, 4, 3, znowu 5 i KONIEC! TAK 2:1, MAPA DLA NDIV.
Gracz mapy: purri

Gracz meczu: Pio, ktory zagral rowno na wszystkich 3 mapach.

screenscreenscreen
Komentarze

Gjubbi
avatar
2009-11-24 17:11 
To jest prawdziwy mecz kolejki!

postuluje o GTV.

-ndiv- wystawcie purreja!
dem
avatar
2009-11-29 14:14 
widzisz, dalismy wc bo na purriego czekamy
Revenge113
avatar
2009-11-30 10:31 
o jak milo nie zostalismy odrazu spisani na straty :E
dem
avatar
2009-12-03 16:50 
:/
Gjubbi
avatar
2009-12-03 16:58 
GOA SUMMONS PURRI TO THIS BATTLE!
P!o
avatar
2009-12-03 23:42 
no roAch, świetny opis ! emo A Władce Pierścieni uwielbiam ! GW
t41
avatar
2009-12-03 23:48 
gdzie egonow kupa tam i purras dupa emo
rul
avatar
2009-12-04 00:26 
SAM TOLKIEN BY SIE TEGO RAPORTU NIE POWSTYDZIL. gw rołcz
David
avatar
2009-12-04 00:32 
świetny opis, gw! emo
sArge
avatar
2009-12-04 00:45 
kto pisal to podsumowanie?
slayer
avatar
2009-12-04 01:37 
alez niechec przemawia przez to podsumowanie do ndiv gw roach chyba tylko dla graczy , tok bo tylko o nich pisales a no i o purrim troche wspomniales hm slabo emo fajne dm1 emocje byly do konca

Edytowany: 2009-12-04 02:22
brt
avatar
2009-12-04 08:35 
sie przegrywa to sie narzeka. o czym mial sie rozpisywac, ze zdobyliscie po 10 fragow czasami wiecej czasami mniej? ;d GW roucz emo
onimusha
avatar
2009-12-04 09:44 
fajny mecz
ggu
roach
avatar
2009-12-04 10:25 
przepraszam za stronniczy opis
dra
avatar
2009-12-04 10:33 
Stronniczy opis? OMG co sie z tymi ludzmi dzieje. Chcialbym zauwazyc, ze w stopniu nie satysfakcjonujacym rezprezentowani byli w jego opisie czarni, kobiety, geje i mniejszosci narodowe.
tinc
avatar
2009-12-04 10:35 
roucz n1 opis emo
sArge
avatar
2009-12-04 11:20 
noo po takim opisie to roach juz lada dzien przestanie grac w rebelsach emo
Revenge113
avatar
2009-12-04 13:09 
eh
n/c
rul
avatar
2009-12-04 16:08 
HAHA WIEDZIALEM ZE ROACH WYLECI Z EKIPY, TYLKO RUL JEST TU PRO SEDZIA!!!!!!!!1111jedenjeden
rsn
avatar
2009-12-04 17:04 
a najlepsze jest to, ze jak by nie było opisu to by nie było problemu emo
sArge
avatar
2009-12-04 18:27 
nie no opis moze byc, tylko roach troszke za gleboko wlazl w dupe (wiadomo komu) i zle sie to czyta, tyle emo na faforyzowanie klanu to chyba nie jest odpowiednie miejsce, imo powinno bardziej zajezdzac neutralem, a da sie wyczyc ze opis byl pisany gdzies w zakamarkach jelita grubego emo

Edytowany: 2009-12-04 18:34
Gjubbi
avatar
2009-12-04 18:44 
chyba sie troche zagalopowalem z tym meczem kolejki. tak czy inaczej gud gejm. Roach giciowski opis =]
BoD|Bocian
avatar
2009-12-04 20:42 
omg Sarge emo Czytalem ten opis i nie odnioslem takiego wrazenia... Opis jest naprawde dobry i brawa dla twórcy emo Macie dziwny kompleks. Myslicie, ze wszyscy sa przeciwko wam emo Nie robcie siary i nie robcie z siebie ofiar plq2 emo Jak narazie to tylko przez was sa ofiary emo Pozdro i GG ;]
sArge
avatar
2009-12-04 21:24 
prosty przyklad
'zakonczonymi oczywiscie niepowodzeniem'
slowo klucz to slowo 'oczywiscie' emo
taki pierwszy lepszy przyklad obalajacy Twoja teze ^^ ale chyba mam prawo wyrazic swoja opinie na jakis temat? emo

zreszta kto chce ten dostrzeze i zrozumie ocb emo

Edytowany: 2009-12-04 21:26
THP
avatar
2009-12-04 21:41 
'zakonczonymi oczywiscie niepowodzeniem' - ten tekst bylby karygodny w relacji na zywo. ale widząc screen i wynik mozna latwo samemu wywnioskowac ze tak konczyly sie proby odbicia ra. nie widze tutaj problemu. wszystko ok!
BoD|Bocian
avatar
2009-12-04 22:09 
sArge chyba troszke sie wam juz wglowach poprzewracalo emo Dokladnie tak jak napisal THP, wynik na tej mapie mowi sam za siebie, kazdy skomentowal by to tak samo emo

Ladny mecz, ladny opis wiec trzymajmy sie tego emo

Edytowany: 2009-12-04 22:09
sArge
avatar
2009-12-04 22:21 
nie 'wam' tylko mi jak juz cos
dobra napisalem co chcialem napisac i tyle, coz ja moge wiecej? nic emo takze gg hg gl bb emo
newash
avatar
2009-12-04 23:19 
Świetny brief. Może nawet lepszy od meczu;] dawno nie czytałem z takim flo!

Edytowany: 2009-12-04 23:19
slayer
avatar
2009-12-05 00:05 
wystarczy zobaczyc ze gracze tok sa wymieniani kazdy osobno , jol zabil kogos tam , pio zabil kogos tam itp a o ndiv sa txt typu purri zaczal railowac a banda oneya siedziala w pokoju
wogole ocb z ta banda oneya ? emo: dobra jebac

Edytowany: 2009-12-05 00:05
eon
avatar
2009-12-05 00:45 
Chlopaki chyba licza na jakis medal czy cos? Nastepnym razem niech ich ktos wymieni z osobna i powie ze fajnie zagral bedzie spokoj emo
sArge
avatar
2009-12-05 00:55 
nie, nikt nie musi mnie wymieniac z nicka czy cos w tym rodzaju, nie prosze o to, chcialbym tylko aby takie podsumowania byly raczej pisane z nastawieniem neutralnym do obu druzyn emo
roach
avatar
2009-12-05 01:44 
bym napisal komentarz, ale jestem sedzia
Revenge113
avatar
2009-12-05 01:51 
zeby nie bylo napisalem eh n/c ktore tyczylo sie skladu ktory szlajer wybral na tok...

a opis jak opis przezywacie jak mrowki okres bez urazy(ndiv) emo

rolnick
avatar
2009-12-05 10:19 
emoemoemo
komiczny typ emo
sX.4rCz!
avatar
2009-12-05 13:10 
fajny opis gg chlopaki
fasadin
avatar
2009-12-05 16:56 
sarge, dobrze wiesz ze roach nie musi tego robic. Jezeli chcesz napisz Ty takie sprawozdanie z meczu.
Moje zdanie jest takie
Fajnie ze w OGOLE COS jest i mozna przeczytac co sie dzialo mniej wiecej na mapie.
sArge
avatar
2009-12-05 19:25 
omfg ludzie ogarnijcie sie, slowa krytyki nie mozna napisac bo wielce obrazeni wszyscy chodza, troche kurwa dystansu do tego wszystkiego bo pozabijacie sie niedlugo jak ktos cos 'zlego' napisze :E ja sobie zdaje sprawe ze on nie musial tego podsumowania robic, za co respect z mojej strony, ale po to sa te pieprzone commentsy zeby wyrazac swoja opinie, zeby dyskutowac na jakis temat, wymieniac sie pogladami etc.

czy naprawde az tak bardzo was urazilem piszac ze podsumowanie za bardzo (bardzo za bardzo) skupilo sie na tokach? sry emo
dra
avatar
2009-12-05 22:10 
"omfg ludzie ogarnijcie sie, slowa krytyki nie mozna napisac bo wielce obrazeni wszyscy chodza, troche kurwa dystansu do tego wszystkiego bo pozabijacie sie niedlugo jak ktos cos 'zlego' napisze :E"

No wlasnie , no wlasnie...
SOulbLIghter
avatar
2009-12-06 16:27 
Moim zdaniem ok. Pisal o tym kto w meczu sie wyroznial. Wiec nie przesadzajcie. napisal ze ladnie quadowalicie i walczyliscie ostro o RA.. Z perspektywy kogos kto nie widzial meczu- patrze na wyniki z dm1 i nie dziwie sie ze pisal o purrim,bo 1 purri to purri a i net mial najlepszy. Moze siedzial na lifcie czy boxie. nie wiem ale widzac taki wynik kojazy sie z kims kto ciagnie gre. Mogl mapisac ze miazga na dwoch mapach. a co nie bylo tak? i co bylo by to obrazenie was czy stwierdzenie faktu? Tok to mocny klan. kazdy to wie. Moim zdaniem i tak was przyreklamowal a opis poszczegolnych jednostek to chyba wynika tez z graczy map. A to juz chyba nie te czasy ze dzieciaki zjedzaja sobie na recznym bo bylo 2:1.DObry wynik ale nie mozecie miec pretensji ze nikt was nie wychwala pod niebiosa za przegrana Wiec nie wiem o co chodzi...

Edytowany: 2009-12-06 16:29
sArge
avatar
2009-12-06 17:42 
nastepny ... czy ja cos pisalem zeby roach umiescil jakas adnotacje o mnie? nie prosze o to! fuck fuck fuck! czytajcie ze zrozumieniem bo pozniej durnoty ludzie pisza a inni to powtarzaja : dziekuje za uwage

poddaje sie, walka z wiatrakami wpizdu
roach jestes zajebisty a ten opis sobie wydrukuje, oprawie i powiesze nad lozkiem
eot

Edytowany: 2009-12-06 17:48

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.255
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl