-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

Mecz: BoD vs aK
» Podsumowanie « » Opis « » Komentarze « » Nowy komentarz «
Podsumowanie

flaga Brotherhood of Death vs Armia Krajowa flaga
Rodzaj:LIGA I
Sędzia:———
Data:———
Wynik:0:3
Fragi:202:458
Mapy:q2dm3, q2dm1, q2dm8
Wyniki:85:158, 76:140, 41:160
Dema:———

Statystyki graczy
flaga Brotherhood of Death flaga Armia Krajowa
q2dm3
eXecutor34:50
R1cky22:41
MiXxEr15:38
KK46:16
onimusha30:31
q2dm1
R1cky22:20
eXecutor20:47
MiXxEr18:54
onimusha40:16
KK33:14
q2dm8
R1cky13:35
eXecutor10:55
MiXxEr10:35
onimusha46:13
KK46:16
doddy32:21

Opis
WPROWADZENIE
Po ostatnim incydencie w zwi?zku z meczem (który s?dziowa?em), moja ch?? moderowania zmaga? innych klanów uleg?a zmniejszeniu. Na szcz??cie, tylko na pewien czas. A to za spraw? tego meczu - BoD kontra aK. Chc? na wst?pie pochwali? za sprawn? organizacj? i szybkie rozegranie 3 map, dzi?ki czemu mia?em przyjemno?? zako?czy? ten mecz tak jak planowa?em.
O godzinie 21 zebrali?my si? na ircu. Na kanale by?o ju? BoD w ca?ej okaza?o?ci, pozosta?o czeka? nam tylko na aK, które pojawi?o si? 5 minut pó?niej. Po 10 minutach intensywnych poszukiwa? znale?li?my wreszcze server - xs4all. Zagraniczny, poniewa? na wszystkich polskich z dobrym pingiem by?a w?a?nie rozgrywana liga.
Zaczynamy!

Q2DM3
Na pocz?tek próby si? - The Frag Pipe.
Sk?ad aK : urbasek, kk, bogi i onimusha.
Po stronie BoD : eXecutor, r1cky, m1x i r@fee.
Start dosy? nieciekawy dla kolegów hamstera. BoD zaj??o bunkier i pilnowa?o, by wynosi? regularnie fragi co czyni? eXecutor, cho? z ró?nymi rezultatami. aK musia?o pocz?tkowo ulokowa? si? na dole mapy, lecz spokojnie - mimo braku pozycji - co ciekawe fragowa?o równo i zacz??o zajmowa? kolejne przyczó?ki na mapie. Jednym z pierwszych by? rejon rg, gdzie usadowi? si? urbasek i wykurza? enemy, które odwa?y?oby si? tu zapu?ci?.
Pocz?tkowe quady executora zosta?y zatrzymane po jakich? 5-6 minutach i inicjatyw? prze??ja Armia Krajowa, a konkretnie 2 osoby - kk i bogi, którzy potrafili wymiennie zbiera? q. Mimo rosn?cej przewagi aK, BoD nie dawa?o za wygran? i utrudnia?o jak tylko mog?o spokojne fragowanie. Wida? to by?o szczególnie podczas brania quada, gdzie pojawia? si? na ostatni? chwil? wspominany ju? eX3, cz?sto rozwalaj?c quadrunera z granatów w stylu kamikaze.
Od po?owy meczu zacz??a w tempie wr?cz lawinowym rosn?? przewaga urbaska i spó?ki. BoD skupia?o si? ca?? czwórk? na tej pozycji, któr? aktualnie zajmowa?o - raz by? to rejon rl, potem q, a na sam koniec rg, które zosta?o odbite i utrzymane przez m1xa i r@ffiego. Mimo tych wysi?ków, aK spokojnie wygra?o i utrzyma?o wypracowan? przewag?. 158 do 85 dla aK.
Graczem mapy wybieram BoD:eXecutora, który wypracowa? swoim kolegom sporo sytuacji do odbicia pozycji, cz?sto je m?drze wykorzystuj?c. Swoj? gr? na tej mapie, odstawa? od swoich kolegów. GG!

Q2DM1
Zmieniamy w ko?cu server na upragniony przez oba klany viper (ale nie tdm!) i ruszamy do boju, tym razem na dm1.
Sk?ady obu klanów nie uleg?y zmianie.
Scenariusz w miar? przybli?ony do tego, co dzia?o si? pod koniec dm3. aK od pocz?tku wesz?o do pokoju i mog?o go spokojnie utrzymywa?. Tymczasem oni...wyszli z niego i przenie?li si? nad rejon wody. Wygl?da?o to wg mnie dosy? ?miesznie, jakby aK ?wiczy?o wariant odbijania pokoju od rg. BoD wobec tego - pozbawione wi?kszych trudno?ci - w?azi?o do pokoju i nie mog?o z niego za bardzo wyj?c, gdy? dos?ownie ka?dy ich ruch móg?by zako?czy? si? napisem "...was railed by aK:...". Optycznie wydawa?o mi si? nawet, ?e koledzy eX3 ca?kiem dobrze blokuj? dost?p do rooma i nawet lepiej fraguj?! Lecz to tylko z?udzenia, gdy? Tabela wyników wyra?nie wskazywa?a prowadz?cy team.
Czasem - jakby od niechcenia - który? z aK wlatywa? sam/b?d? w towarzystwie kolegi i rozwala? si?dz?cych tam eXecutora z m1xem/r1ckym. r@fee wobec tego bez wi?kszych problemów móg? sobie trzyma? wind?, lecz co z tego, skoro nikt (poza jego klanem) na ni? nie wje?dza??
Woda od pocz?tku do ko?ca by?a w posiadaniu aK i cz?sto zdarza?o si?, ?e z rg biega?a ca?a czwórka z tego klanu! Chyba z nudów, aK:bOGI opuszcza? cz??ciej swoich kompanów i udawa? si? w kierunku areny by pofragowa? kogo? po boxach. Z kolei aK:KK dla zabawy wlatywa? lu?no do rooma. Nawet tak zrelaksowani, gracze Armii Krajowej nie pozostawili z?udze?, wygrywaj?c t? map? 140 do 76.
Graczem mapy zostaje.... no a? sam nie wiem. Ka?dy z aK gra? naprawd? na bardzo równym poziomie i trudno wskaza? mi jakiego? wyró?niaj?cego si? z tej czwórki. Moim zdaniem zas?uguje na to aK:onimusha, który zaprezentowa? swoje naprawd? imponuj?ce umiej?tno?ci z rg, co zreszt? prze?o?y?o si? na statystyki i ilo?? fragów.

Q2DM8
Ostatnia mapa, która i tak nic by nie zmieni?a w tym meczu - The Warehouse.
Sk?ad BoD bez zmian.
W aK w miejsce urbaska wchodzi doddy.
Pocz?tek naprawd? wyrównany i - co dziwne - to BoD pocz?tkowo zajmuje gór? mapy. Przez kilkana?cie sekund to nawet do nich nale?a?o prowadzenie. Wydawa?o mi si?, ?e aK zostanie zmuszone do ko?ca walczy? na dole mapy. Tak nie by?o - dali popis swojego pi?knego i ?wietnie zorganizowanego tp. Spokojnie i konsekwentie zacz?li wdziera? si? na gór? mapy, odbieraj?c enemy pozycj? za pozycj?.
Wyrównana walka utrzymywa?a si? do jakich? 15 minut do ko?ca meczu, kiedy aK wzi??o pierwszego ps'a, którego zagarn?? bodaj?e bOGI. Potem przysz?a kolej na onimush? i doddy'ego. Licznik fragów BoD na baaardzo d?ugi czas zatrzyma? si? na poziomie :21, natomiast aK wygl?da? nastepuj?co : 42,43,44...50...60". Chyba nie potrzeba tu wi?cej komentarza? BoD naprawd? ci?zko wydziera?o aK fraga i to najcz??ciej kolesiowi, który ps'a nie posiada? (a najcz??ciej by? to KK, ale chyba za bardzo si? tym nie przejmowa?). Pod koniec meczu aK znowu "wyluzowa?o" i da?o BoD troszke mo?liwo?ci rozegrania si?, ale jak podkre?lam - troszk?. Nie oznacza to bynajmniej, ?e odebrali gór? mapy Armii Krajowej. I taka sytuacja utrzyma?a si? juz do ko?ca meczu - 160 do 41 dla aK i 3:0 w mapach - tak?e dla tego klanu.
Graczem mapy zostaje wg mnie aK:bOGI, który fragowa? wr?cz wy?mienicie, a kiedy dorwa? dodatkowo ps'a - ?aden przeciwnik nie by? w stanie go nawet ugry??. GG!
Graczem meczu...no znowu problem kogo wybra?. Ja po zastanowieniu odpowiadam - aK:bOGI. Za równ? gr? na wszystkich trzech mapach oraz pe?ne po?wi?cenie, jakie w?o?y? w ten mecz. GG!

PODSUMOWANIE
Na pewno nie by? to najlepszy mecz w wykonaniu aK. Czy to ?le? Tak - ale "?le" dla tych, którym przyjedzie si? nied?ugo zmierzy? z nimi w lidze lub pucharze. Preferuj?c wariant "minimalistyczny", bez problemów uporali si? z kolegami eXecutora. Nie tylko uporali si?, ale te? spokojnie ich roznie?li. Poza tym, bawi?c si? w warianty odbijania pozycji pokazali, jak doskonale s? zgrani i co potrafi?, graj?c na 50% swoich realnych mo?liwo?ci.
Naprawd? ciekawie zapowiada si? mecz z sYnth!

screenscreenscreen
Komentarze

Jeszcze brak komentarzy.

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.121
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl