-=-
Menu
Tabele
Ostatnie nowiny
2008-10-05 PIFPAF.pl TOP 9!
2008-06-06 Koniec ligi.
2008-05-29 Bany na 9. kolejkę
2008-05-28 Runda IX
2008-05-23 Bany na VIII rundę
2008-05-21 Runda VIII
2008-05-16 Podsumowanie 6 kolejki.
2008-05-13 Bany na VII rundę
Ostatnie mecze
Informacje
Puchar Quake 2 #2
IRC: #q2.pifpaf.pl
Zapisy: włączone
Transfery: nie
Limit graczy: 13
Limit zapisy: 8 (drużyny)
Klany gracza: wyłączone


Mecz: v3 vs DS
» Podsumowanie « » Opis « » Komentarze « » Nowy komentarz «
Podsumowanie

flaga Veni Vidi Vici vs Dark Souls flaga
Rodzaj:Puchar Quake 2
Sędzia:flaga dziczek
Serwer:Aster TDM
Data:2008-04-14 20:40
Wynik:3:0
Fragi:589:256
Mapy:q2dm1, q2dm2, q2dm3
Wyniki:201:75, 176:76, 212:105
Dema:

flaga Veni Vidi Vici flaga Dark Souls
q2dm1
FIZ65:22
cahir49:20
P1mp46:17
vacek41:27
MOTYLEK (nev)22:33
LEFTY18:52
ADS21:58
4L (CAT)14:69
q2dm2
FIZ59:22
Cs357:25
vacek38:22
cahir22:25
ZERO17:37
LEFTY19:40
ADS18:52
4L (CAT)22:63
q2dm3
FIZ72:38
Cs360:34
P1mp44:36
eon36:24
LEFTY25:34
ZERO23:50
4L (CAT)33:77
ADS24:85

Opis
Nie wiem jakie macie odczucia, ale cz?sto z rzeczownikiem "praca" zaczyna kojarzy? mi si? powiedzenie: "Czujesz potrzeb? wprowadzenia zmian, wprowad? je sam". Drugie wa?ne powiedzenie to: "Przyk?ad idzie z góry".
Ostatnimi czasy wlepi?em naszym wielce szanownym organizatorom dwie raciczki. Jedna za zamieszanie przy klanach, druga dotyczy?a nagany dla s?dziów którzy nie pisz? raportów. No i do czego to doprowadzi?o? Skoro tak krzycza?em o zmianach, szanowne kierownictwo ubra?o mnie w swoje buty i zaprz?gn??o do s?dziowania i raportowania meczów! A zacz??o si? dosy? niewinnie. Napisa? cahir z pytaniem czy mog? pos?dziowa? mecz v3 z ds. Kulturalnie odpar?em ?e jestem padni?ty o pracy i marz? o dobrym whisky i mi?ych brzmieniach muzyki. Za 5 minut kolejne pytanie z ekipy, tym razem od LEFTY'ego. Wiedzia?em ?e delikatna si?a perswazji kierownictwa mo?e by? skuteczna. Tym razem bez poj?kiwa?, zabra?em si? za s?dziowanie meczu dwóch jak?e utalentowanych, klanów.

Sama atmosfera wokó?meczowa by?a dosy? mi?a. Moje zadanie ograniczy?o si? g?ównie do ci?gni?cia obu dru?yn grzecznie za r?czki. A skoro ju? server (Aster TDM) zosta? wybrany, to pozosta?o mi tylko patrze? i podziwia?.

Moje przewidywania na tej pojedynek by?y bardzo proste i oczywiste - v3 wygrywa dosy? du?? ró?nica fragow?. Czy si? sprawdzi?o, czytajcie dalej.

Q2DM1 - One Man Army Show
Rozpoczynamy standardowo od The Edge. Ulubiona mapa wszelkiej ma?ci boxiarzy i railmanów, mia?a pokaza? kto w tych sztuczkach jest lepszy.
Sk?ad v3: FIZ, cahir, P1Mp i vacek.
Sk?ad DS: MOTYLEK, ADS, LEFTY i 4L.


Mapa rozpocz??a si? od naprawd? mocnego uderzenia ze strony Veni Vidi Vici. Zarówno pokój jak i woda, zosta?y opanowane przez kolegów cahira. Od razu rzuci?a mi si? w oczy postawa Fi?ka, który dos?ownie i w przeno?ni, sia? niesamowite spustoszenie przy railu. Dawno nie widzia?em takiej jatki. Smaczku ca?ej sytuacji dodaje fakt, i? gra? tam sam. Jego skuteczno?? z raila by?a na tyle du?a (podejrzewam ?e ponad 40%), i? jedynym marzeniem graczy DS by?o zapewne przetrwa? kilka sekund po zrespawnowaniu si?.

W pokoju przez d?ugi czas panowa? sielski spokój a jedynym frapuj?cym graczy v3 zaj?ciem, by?o poprawianie celno?ci z rg na arenie, gdzie bez?adnie przetaczali si? zawodnicy DS. Jednym z niewielu który mia? jakikolwiek pomys? na gr?, by? przez d?u?szy czas nev. Robi? partyzanckie wypady do wody, czasem kogo? skubn?? na arenie. To zaczepne podej?cie zaskakuj?co szybko pod?apali zawodnicy v3, którzy wci?gn?li si? w t? zabaw?. Skutkiem tego by?o przej?cie pokoju przez zawodników Dark Souls. Od 10 minuty meczu, sprawa trzymania pokoju przez v3 nie by?? rzecz? ju? tak przes?dzon?, a przewaga faworyta ros?a cho? ju? nie w tak zastraszaj?cym tempie. Czasami odbijanie roomu sz?o zaskakuj?co ?atwo (przyk?ad P1mpa z hyperblasterem) a czasem trudniej, kiedy ADS i LEFTY dobierali si? do ty?ka FI?ka w wodzie.

Pomimo zaci?to?ci, przewaga ca?y czas by?a po stronie v3, które czerpa?o gar?ciami g?ównie z dobrego przygotowania taktycznego, cierpliwo?ci no i niesamowitych popisów wielokrotnie ju? wymienianego FI?ka.

Tym samym, dm1 zako?czy?o si? wygran? v3 201 do 75 a graczem mapy nie móg? zosta? nikt inny jak tylko v3.FIZiek. Tak jak w opisie, da? on One Man Army Show!

Q2DM2 - Humory Czy?ciocha
Rozpoczynamy kolejn? map?, tym razem Tokay's Tower.
W v3 za P1mpa wszed? Cs3.
W DS za MOTYKLA wszed? ZERO.


Pocz?tek meczu to spore zaskoczenie. Dzi?ki dobremu respowi, ZERO przejmuje w szale?czej walce na blasty z Cs3'em, wind? RA, której DS nie odda ju? bardzo d?ugo. Zamiast ?atwej potyczki - co zapewne mia? zagwarantowa? udzia? Czy?ciocha - mieli?my wojn? nerwów. Co prawda FIZiek zgarnia? quada za quadem, jednak prawie natychmiast by? ubijaby przez kogo? (z tego co pami?tam, najcz??ciej udzia? w tym procederze mia? CAT).

Zdobycie red armora przez DS procentowa?o - pomimo widocznej go?ym okiem ró?nicy klas, to koledzy LEFTY'ego mieli prowadzenie, a v3 coraz bardziej zjada?y nerwy. By?em przekonany, ?e sprawa odbicia ra b?dzie kwesti? minut, tymczasem okaza?a si? wysi?kiem który trwa? blisko po?ow? meczu. Dopiero od 10 minuty, w maszynie zwanej v3 co? zatrybi?o na tyle, ?e ekran zape?ni? si? nam coraz to bardziej rosn?c?, przewag? tego? klanu. Tymczasem licznik fragów w DS po prostu stan?? w miejscu i od czasu do czasu notowa? lekkie drgania.

Kawa? ?wietnej roboty na windzie rl odwali? vacek, który niezbyt ch?tnie dopuszcza? wrogód do quada, dzi?ki czemu FIZiek mia? tak u?atwione zadanie. Swoj? droga, po The Edge zaczyna?em w?tpi? w si?? wzmocnienia sk?adu v3 by?ym zawodnikiem 3M, który g?ównie dostarcza? ?atwych fragów.

Ju? nic nie mog?o przeszkodzi? zawodnikom v3 w wygraniu kolejnej mapy, tym razem 176 do 76.

Graczem mapy zosta? tym razem DS.ZERO. To dzi?ki niemu, losy meczu nie by?y od razu tak mocno przes?dzone. ?wietna praca na red armorze i pod nim, zachwia?y na chwil? pot?g? przeciwnego teamu. Poza tym, na pochwa?y zas?uguje Cs3, który momentami zachowywa? si? bardziej jak rozkapryszona gwiazda ni?li powa?ny zawodnik, co rusz wrzeszcz?c na swoich kolegów by mu a to ust?pili miejsca, a to dawali bron albo najlepiej schodzili z drogi. Dzi?ki temu, mecz by? cho? troch? niepowa?ny.

Q2DM3 - boring map
Przechodzimy do ostatniej mapy wieczoru, czyli The Frag Pipe. Wynik ju? zosta? przes?dzony, pozosta?o tylko pytanie czy v3 zgarnie komplet punktów, czy te? ambitne DS powalczy o odebranie punkciku faworytom.
W v3 za vacka i cahira weszli P1mp i eon.
Sk?ad DS pozosta? bez zmian.


I znów mieli?my do czynienia z t? sam? sytuacj? co na dm2, czyli mocnym uderzeniem w wykonaniu DS. Tym razem pierwsze skrzypce przez pierwsze minuty wiód? 4L aka CAT, który beztrosko siedzia? sobie na dole mapy i z gracj? celowa? w kolejnych zawodników v3. Równie? rg przez d?u?sz? chwil? by?o w posiadaniu duetu ADS i LEFTY, którzy - trzeba to przyzna? - radzili sobie godnie. Ze strony v3, t? pozycj? mia? gra? zapewne tylko Cs3 i nie by? to zbyt trafny wybór. Pomimo i? sz?o mu momentami wybornie, to wi?cej czasu sp?dzi? na odbijaniu ni?li na pilnowaniu pozycji.

B??d DS polega? z kolei na totalnym zlekcewa?eniu quada i penta. Musicie mi uwierzy? na s?owo - bardzo cz?sto panowa?a tam cisza, a zadanie eona i P1mpa sprowadza?o si? do podsadzania FI?ka, który coraz swobodniej sobie poczyna?. P1mp dodatkowo zbiera? penty, wobec tego nie mog?o by? mowy o dobrym rezultacie fragowym DS.

Nie ukrywam, ?e od po?owy meczu dobrze ju? podsypia?em, g?ównie dlatego i? wynik znow stawa? si? przes?dzony, a wykonywane z precyzj? szwajcarskiego zegarka, kolejne quadruny v3, tylko jeszcze bardziej mnie usypia?y. Nie ma w tym winy v3, po prostu DS odda?o inicjatyw?, co zaskutkowa?o wynikiem 212 do 105 i 3:0 w mapach dla v3.
Graczem mapy a zarazem ca?ego meczu, zostaje v3.FIZiek. Przez ca?y mecz odwali? kawa? dobrej roboty, pokazuj?c przy tym sporo umiej?tno?ci. GG!

PODSUMOWANIE
Faworyt by? jeden i takiego wyniku mo?na si? by?o po v3 spodziewa?. Pomimo to, nie powinni pozwala? sobie na lekcewa?enie przeciwnika i zachowywa? si? na pocz?tku map jak b??dni rycerze. Je?eli chc? mierzy? wysoko - a z tego co s?ucham to zamierzaj? - musza popracowa? nad koncentracj? podczas ca?ego meczu.

Bardzo pozytywnie zaskoczy?a mnie gra DS, której - jak napisa? mi jeden z zawodników tego? klanu - nie powinienem lekcewa?y?. Momentami pokazywali ?e potrafi? gra? jak równy z równym (dm2) a czasem nawet, ?e potrafiliby wygra? (dm2 i dm3). Zapewne wi?ksza ilo?? treningów i powa?niejsze podej?cie, zaowocowa?yby du?o lepszymi meczami.

screenscreenscreen
Komentarze

LEFTY
avatar
2008-04-14 22:20 
wasz sklad to jakies przegiecie. wezcie jeszcze morfa i mozecie na euro jechac ;p gg
eon
avatar
2008-04-14 22:30 
dramatyzujesz emo GG
piecia
avatar
2008-04-15 00:50 
nice emo
D4Ru$
avatar
2008-04-15 07:16 
vacek gral ? przeciez go nie ma w skladzie emo
chyba w/o dla ds emo

Edytowany: 2008-04-15 07:20
eon
avatar
2008-04-15 08:33 
zostal dodany a w zasadzie wymieniony ale jak widze ktos sie opierdalal i nie edytowal tego ;]
ads
avatar
2008-04-15 08:58 
w/o chura hura ;;;;;;;;]
D4Ru$
avatar
2008-04-15 14:03 
kiedy? niebylo infa na wwwemo i tak odrazu moze gracemo fajnie macie emo napewno cahir wyslal maila do vibeza na minute przed meczem ...GG! vacek w skladzie znalazl sie dopiero o 14:00 dzisiaj wiec chyba od teraz moze grac! screen z 7 rano ... http://www.rusluk.user.icpnet.pl/dar/pifpaff.JPG

wyglada na to ze w tej lidze jak sie nie ma 4 mozna na szybko zapisac gracza nie musi byc zapisany w sklad nie wiadomo jakie ip itd! a moze grac :> wielkie GG! jakby bylo tego malo mam teraz dobre stosunki z adminami euroq2l dlatego ze pomogaja mi przy radiu! przyrownujac bazy ip z plq2 i euroq2l 2 graczy v3 gralo w innym klanie w meczu ligowym admini tego nie rozdmuchiwali bo nie chciali robic halasu i tak byl koniec ligi a i tak dostali w/o za tamten mecz! no wiec kolejne GG!
Ktos tu pisal ze ligi sa pod tok jak widac bardziej chamskiego zachowania jak w v3 we wszystkich ligach nie ma !

Edytowany: 2008-04-15 14:34
eon
avatar
2008-04-15 14:35 
skoro nie wiesz jak bylo po co piszesz Darku ?
Sprawa z euro jest wyjasniona z tego co wiem i nikt od nas nie gral w innym klanie lol emo o sorki masz racje cs3 i fiziek grali w 3m wiec pewnie o to ci chodzi emo
Milo ze wraz z danka dbacie o nas i udzielacie rad, ale najpierw bym zapytal jak bylo, regulamin nie zostal zlamany wiec nie masz podstaw sie czepiac mistrzu.
D4Ru$
avatar
2008-04-15 14:44 
skoro ty nie wiedzisz ze regulamin nie zostal zlamany i sadzisz ze jest wszysto OK to nie powinienes byc sedzia bo sie nie nadajesz! nie chodzi tu o cs3 i fizka ... nie bede pisal o jakie niki chodzi...
eon
avatar
2008-04-15 14:52 
no fakt nie powinienem i nie jestem sedzia w euroq2l bo o tym tu mowa.... tu sie zgadzam

P!o
avatar
2008-04-15 17:03 
Darek, wszystko byloby ok, gdyby nie fakt, ze .. eq2l nie ma bazy danych ip emo
D4Ru$
avatar
2008-04-15 17:06 
no to zle napisalem sprawdzal ip z serwa czy cos... moga również z komentarzy na www

Edytowany: 2008-04-15 17:34
LEFTY
avatar
2008-04-15 17:50 
LamerKatz vol2 Point of view : LEFTY
http://www.speedyshare.com/427221451.html

(jak zabic fizka z quadem i jednoczesnie przeprosic za to)
piecia
avatar
2008-04-15 18:18 
nie no n1 ;DDDDDDDD dobre emo
dziczek
avatar
2008-04-15 19:54 
Dopiero wróciłem do domu a już dostałem od tajemniczego nieznajomego wiadomość na gg, z którego pośrednio wynika iż cała odpowiedzialność spada na mnie. Właściwie to nie było nawet pytanie tylko twierdzenie. Wobec tego chcę coś wyjaśnić.

1. Po pierwsze, jak ktoś spojrzy sobie do działu "Ekipa", zobaczy jaką dokładnie funkcję piastuję w tej lidze. Jak ktoś jest leniwy, to tylko przypomnę że "Redaktora". Do moich obowiązków tym samym nie należy sędziowanie meczów. Mecz zgodziłem się gościnnie sędziować tylko dlatego, że żaden sędzia nie był wolny tego wieczoru. Wobec tego, jeśli ktoś ma pretensje że sędziowała osoba która nie powinna, niech pisze do organizatorów.

2. Przed rozpoczęciem meczu, cahir zgłosił się do mnie z informacją, iż v3 korzysta z dostępnego przywileju dopisania gracza do składu w trakcie ligi. Miała być to decyzja która zdążyła już być uzgodniona z organizacją. A skoro tak, mogłem tylko odpisać "ok", po tym jak odebrałem dane zawodnika.

3. Dla potwierdzenia tego że jest to przywilej dostępny dla każdego klanu, sięgnąłem po lekturę Regulaminu. Cóż on mówi?

"3.1. Aby wziąć udział w rozgrywkach klan musi liczyć przynajmniej pięciu członków (w tym przynajmniej jeden lider). Maksymalna liczba graczy wraz z liderem/ami wynosi 13 (w klanie może być maksymalnie 2 graczy z zagranicy, ale w mapie może grać tylko jeden). [b]Dodatkowo do klanu może dołączyć jeden gracz w trakcie trwania pucharu."[/b]

Tym samym uznaję, że mój udział w ligowym "układzie" nie istnieje a błędu z mojej strony nie popełniłem. Jeśli ktokolwiek albo pan tajemniczy uznaje mnie za winnego, niech najpierw przygotuje się do rozmowy i pomyśli, zanim coś jeszcze napisze. Pozdrawiam.

Edytowany: 2008-04-15 19:55
dziczek
avatar
2008-04-15 20:06 
I jeszcze jedna, ważna uwaga. Jeżeli rzeczywiście v3 zgłosiło organizatorom vacka na niecałe 5 minut przed meczem, to rzeczywiście może się to wydawać wielu osobom (w tym również mnie) wątpliwe.

Prawda jest jednak taka, że Regulamin nie wyraża się jasno, ponieważ nie wskazuje terminu do kiedy najpóźniej można zgłosić gracza. Powinno być to zdecydowanie konkretniej opisane np. "Każdy klan ma prawo podczas trwania całej ligi, zgłosić jednego dodatkowego zawodnika do klanu. Zgłoszenia takiego należy dokonać poprzez poinformowanie organizatorów ligi najpóźniej dzień poprzedzający mecz w którym ma wystąpić dopisany zawodnik."

Gdyby był taki zapis, jeżeli ktoś miałby wątpliwości, mógłby krzyknąć: "Pokaż logi kiedy poinformowałeś organizatorów o dopisaniu gracza!" Jeśli rzeczywiście takie dopisanie byłoby dokonane z przekroczeniem terminu, gracz taki nie miałby prawa grać w tym meczu.
eon
avatar
2008-04-15 20:19 
ale takiego zapisu niema i koment marla wyjasnia sytuacje chyba,
Taka sama sytuacja miala miejsce z MC i graczem skania o ile sie nie myle, dziwne ze nikt wtedy sie nie czepil i nie robil screenow bo przeciez on tez zostal dopisany juz po meczu jesli pamietam ;]
Zreszta nie jest to tez nic nowego bo np w euroq2l bylo stosowane, a w NDML sam zostalem tak dopisany na 5 minut przed meczem z turcja, i ani wision ani gravgon nie mial do tego zastrzezen.

Jedyna osoba ktora mogla dopisac na www vacka byl vibez ktory byl offline, ciezko zeby dzwonic do niego i odciagac go od nauki czy co tam robil, tylko po to by bylo na www cos napisane, zwlaszcza ze ip i ksywa gracza zostala zgloszona.
D4Ru$
avatar
2008-04-15 20:29 
euro oraz plq2 i innych ligach trzeba odczekac kolejke to zalosne dopisywac gracza na 5 minut przed meczem. w/g regulaminu nie musze nawet informowac ze dopisuje gracza! tak jest tam ujete. meczu mc nie widzialem tu odrazu mi sie rzucilo w oczy bo nie bylo statow vacka ...
LEFTY
avatar
2008-04-15 20:32 
cahir zapytal mnie przed meczem czy nie mamy nic przeciwko temu by vacek zagral. moze nie tak bardzo entuzjastycznie ale sie zgodzilismy. regulamin nie zostal zlamany a wszystkie strony zostaly poinformowane i zaakceptowaly ten fakt.
anonimowe zaczepki na gg powoli staja sie norma emo
P1mp
avatar
2008-04-15 20:37 
Kiedys podczas meczu xf vs <nie pamietam nazwy klanu> w eq2l byla podobna sytuacja. Ten ? klan dopisal sobie gracza przed 2 mapa i adminowie nie mieli nic przeciwko.

W PP moj kolega ZAPEK zostal dopisany do cqt z listy bezklanowcow i za Twoim przyzwoleniem zagral tego samego badz nastepnego dnia. Dokladnie juz nie pamietam.
D4Ru$
avatar
2008-04-15 20:44 
tak tylko o tym ze mam go zapisac wiedzialem wczesniej bo mnie informowal. i napewno by nie zagral wczesniej bo kazdemu mowilem ze musi kolejke czekac. A wtym euro lot dostalo w/o bo nie ace nie odczekal kolejki. Wiec nie mow mi ze zapisanie gracza na 5 minut przed meczem i zaraz wpuszczenie go na mecz jest czyms normalnym
eon
avatar
2008-04-15 20:47 
O euro pisalem, w kontekscie 3 sezony temu jak H wygralo 3div, wtedy jak pamietam nie raz tak byli zglaszani gracze i bylo ok. Darku dalej nie dociera ze regulamin nie zostal zlamany i nikomu to nie przeszkadza ze gral vacek poza toba i danka, a chyba to marl i cale ds powinno miec wiecej do powiedzenia....
P1mp
avatar
2008-04-15 20:49 
No przeciez nie napisalem, ze to bylo w tym sezonie :/

Swietne podsumowanie. Milusko sie czyta emo VGW!

Edytowany: 2008-04-15 21:00
LEFTY
avatar
2008-04-15 21:01 
vgw Karolu! w nastepny weekend ide do ciebie na korepetycje pisania raportow.
xazee
avatar
2008-04-15 21:12 
Nice job emo
cahir
avatar
2008-04-15 21:28 
dla organizatora sprawa na razie nie istnieje.
osobom ktore czuja sie pokrzywdzone lub oszukane radze zajrzec do regulaminu.
jest tam taki podpunkt:
10.1. Jeżeli w trakcie meczu rażąco został naruszony regulamin, bądź też istnieje uzasadnione podejrzenie o oszustwo, klan ma obowiązek zgłosić fakt (konflikt) w formie oficjalnego dokumentu przesłanego na maila (pucharq2@gmail.com).

btw. nasz regulamin pisali ci od statutu pzpn [;
cahir
avatar
2008-04-15 21:30 
dobra robota panie Karolu!
D4Ru$
avatar
2008-04-15 21:44 
czyli jak ktos bedzie fejkowal a nikt nie napisze skargi tez bedzie dobrze emo
cahir
avatar
2008-04-15 21:52 
wtedy ja napisze skarge
D4Ru$
avatar
2008-04-15 22:00 
czyli juz wszystko jasne to co was dotyczy to nie widzicie problemu... fajno
eon
avatar
2008-04-16 08:11 
a ten dalej swoje.... Darku przeczytaj co zostalo napisane jesli cos dla ciebie jest nie jasne to spytaj kogos na ircu na prv to ci wytlumaczy, bo znowu robi sie dyskusja na xxx postow, na chwile obecna sytuacja jest jasna, argumenty dlaczego masz powyzej, eot.
D4Ru$
avatar
2008-04-16 13:42 
ty masz swoje ja mam swoje :/ jak dla ciebie sa nie jasne to ci wytlumacze na prv maila nie pisze dlatego ze nie warto bo skoro sam organizzator nie widzi problemu to niema sensu...
neon
avatar
2008-04-16 18:36 
Przecież pisze:

"3.1. Aby wziąć udział w rozgrywkach klan musi liczyć przynajmniej pięciu członków (w tym przynajmniej jeden lider). Maksymalna liczba graczy wraz z liderem/ami wynosi 13 (w klanie może być maksymalnie 2 graczy z zagranicy, ale w mapie może grać tylko jeden). Dodatkowo do klanu może dołączyć jeden gracz w trakcie trwania pucharu."


Więc o co chodzi? Nie pisze, że gracz może zagrać dopiero po odczekaniu 1 kolejki itp. Także o co te spory? Sprawa jest jasna. Pisze, że jest prawo dopisać 1 gracza i po zgłoszeniu wniosku o to takowy gracz ma prawo zagrać. Pretensje to możecie mieć jedynie do Pana Regulamina.
amen.
D4Ru$
avatar
2008-04-16 20:12 
tylko neon vacek nie widniał nawet w skladzie graczy :/ i tu jest amen. Ale wedlug regulaminu nie trzeba nawet informowac organizatora ze sie dopisuje gracza do klanu.
feeble
avatar
2008-04-16 20:34 
darus wiesz dobrze ze czepiasz sie specjalnie bo masz swoje przeslanki, i faktem jest, ze tylko ty to robisz (no i danka, ktora tu nie pisze emo)
D4Ru$
avatar
2008-04-16 21:11 
no jasne jestem ciekaw tylko czy bedziecie tacy wyrozumiali jak tok takie cos zrobi
eon
avatar
2008-04-17 08:44 
skoro organizatorzy "byli wyrozumiali" gdy tak zrobilo MC to dlaczego mieliby TOKom przeszkadzac... feeble dobrze napisal tylko tobie i dance to przeszkadza, a najbardziej boli to ze bylo to zgodnie z regulaminem, jedyne co sie czepiasz ze nie ma tu nolife'ow ktore maja tyle czasu by edytowac wszystko na bierzaco, napisalem ci ze vibez mogl to tylko zrobic, ale go nie bylo... i nikt nie ma do niego pretensji, fajnie ze ty masz nadmiar czasu razem z twoja kolezanka ale wierz mi sa tez tacy co maja zycie osobiste, znajomych imprezy, szkole i duzo nauki.....
D4Ru$
avatar
2008-04-17 15:24 
emo bylo widac kto najczesciej odswieza strone PP i komentujeemo

Edytowany: 2008-04-17 15:28
danka
avatar
2008-04-17 16:21 
Po 1..
nie rozumiem jednego, dlaczego wciągacie mnie w tą głupią gadkę? nie napisałam ani jednego komentarza, napisałam RAZ na ircu, że dla mnie to co najmniej dziwna akcja, jeśli zrobiliście tak samo z MC, to jest to dla mnie tak samo dziwne jak i w sytuacji v3, ale mam prawo wyrazić swoje zdanie i to zrobiłam, po czym z mojej strony dyskusja została zakończona..
Po 2..
To, że Darek zabawia się w komentowanie z Wami, to nie znaczy, że każdy Jego komentarz jest konsultowany ze mną i że ja to popieram (bo gdybym miała jakąkolwiek możliwość to bym mu tego zabroniła, niestety jej nie mam więc robi co chce), napisałam na początku ligi Darkowi, że ja mam w nosie jak Wy to zrobicie, to nie mój Puchar i nie zamierzam biegać po stronie i komentować wszystkiego jak leci (co Wam raczej sprawia ogromną frajdę jak widzę i macie na to sporo czasu, no ale każdy ma prawo spożytkować swój czas na to, na co chce i to też w sumie mi wisi)
Po 3..
Ja robiłam PP, termin meczu był 7 dni, co Wam ewidentnie się nie spodobało ale to był "mój" puchar, "mój" regulamin i mogliście napisać milion komentarzy, a ja go i tak nie złamałam, tak samo doskonale wiem, że ten Puchar należy do v3 generalnie i moje zdanie nie ma żadnego znaczenia, dlatego nie mam zamiaru walczyć z wiatrakami i już dawno to olałam więc proszę bardzo się ode mnie odczepić, bo to nie chodzi o żadne rzucanie kłód pod nogi czy jak to tam feble sie wyraził, bo gdybym chciała, to przyleciałabym już po 1-szym naszym meczu, który sędziował gracz z wd (w meczu z wd), którego MUSIELIŚMY zaakceptować (nie to, że nie chcieliśmy, bo to też mam w nosie kto sędziuje), ale padło stwierdzenie:
[21:29] <Prinz> ja jednak bede sedziowal
[21:29] <Prinz> bo nikogo nie ma
[21:29] <Prinz> na drugi meczj est problem z sedzia anwet emo
[21:29] <danka> emoDD
[21:29] <danka> a wiesz
[21:29] <Prinz> zaraz wybierzemy server
[21:29] <Prinz> tak ?
[21:29] <danka> ze jak ktos z tok powie nie to nie mozesz?emo
[21:29] <Prinz> to nie bedzie meczu
[21:29] <Prinz> i tak sie to skonczy emo
[21:29] <danka> nie no przeciez zartuje, tak tylko teoretycznie

takich akcji (i podobnych) było już kilka w tej edycji Pifpafa, ale to też mam w dupie (za przeproszeniem), bo sama ostatnio spędziłam sporo czasu przy ligach i wiem, że to sporo czasu zajmuje, że bywają problemy (jak wyżej) i nie chce mi się z Wami bawić w coś na styl "bo oni komentowali pp to ja na złość będę wpierdzielać się tutaj".. Oby Wam ten puchar wyszedł do końca i oby nie było więcej takich mało sprecyzowanych akcji, jak w tym meczu (i meczu M-C), no ale sami Wiecie, co i jak robicie.. eot
kolt
avatar
2008-04-17 17:10 
a napisze sobie co mi tam
PUCHAR POD v3 !!!

dobrze ze mamy w ekipie swoich ludzi emo

Edytowany: 2008-04-17 17:12
eon
avatar
2008-04-17 19:52 
Nie wiem po co te logi ? ze by pokazac ze sedziego nie bylo ? ;]
Takich logow moglbym tu wpierdzielic pewnie z xxx z ligi plq2 ... ;]
piecia
avatar
2008-04-17 22:25 
omg po co te komentarze jeszcze? zamknijcie sie juz i nie prowokujcie siebie nawzajem ;F emo:
KAZ
avatar
2008-04-18 12:27 
Jak Kuba Bogu tak Bog Kubie i vice versa. Ale odcinajac sie od tych dywagacji... . Az milo sie czyta takie opisy pod meczem, nawet nie ze swojego meczu . emo
xazee
avatar
2008-04-18 18:55 
emoemo
gt7
avatar
2008-04-20 23:32 
Pozwole się wtrącić na koniec dyskusji. Potrwierdzam, iż gracz Skania został dodany do naszego składu jakoś tuż przed meczem. Nie chce skłamać więc nie powiem czy było to 1 godzine przed meczem czy 1 dzien przed meczem. Tak czy siak wszystko odbyło się zgodnie z regulaminem TEJ ligi. Dopisanie nasze wygladało tak, że zapytałem Vibeza czy jest możliwośc dopisania gracza (nieznajomość regulaminu z mojej strony), a on stwierdził, iż jest taka możliwość, poprosił o nick i IP i dopisał. W momencie rozpoczynania meczu, gracz Skania był na liście graczy klanu M-c na tej stronie www.

Jeżeli sytuacja z dopisaniem gracza Skania do naszego teamu komuś przeszkadza, przepraszam, obiecuję poprawę emo

Co do samego regulaminu, to i Darus i dziczek (pozdro emo) mają rację, pisząc iż jest on niedoprecyzowany. I to nie tylko w tej kwestii. Ale regulamin ot regulamin i imho nikt tu nie zlamał zasad w nim zawartych emo

pozdro all

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.198
hosting stron | najlepszy katalog | sklep internetowy