-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Ostatnie nowiny
2007-04-18 noxious zwycięzcą F ...
2007-04-16 Czas na finał!
2007-04-10 Czwórka w grze
2007-04-01 Playoff time!
2007-03-26 Ostatni tydzień fazy ...
2007-03-18 Piaty tydzień
Ostatnie mecze
Informacje
FCL Control #2
IRC: #FCL
Zapisy: wyłączone
Transfery: tak
Limit graczy: 12
Limit zapisy: 20 (drużyny) 2009-10-31
Klany gracza: włączone
Regulamin
Regulamin Rozgrywek F.E.A.R. Combat League Control


1. Postanowienia Oglne

1.1 Liga ma na celu wyonienie najlepszej polskiej druyny grajcej w F.E.A.R w trybie Capture Hold.
1.2 Liga ma charakter otwarty.
1.3 Organizatorem Ligi jest planetquake.pl i fear.gram.pl
1.4 Wszelkie pytania, propozycje, skargi naley kierowa na adresy e-mail adminw, bd zgasza je im na kanale irc #FCL w sieci QuakeNet

2. Klany

2.1 Kada druyna musi zgosi do rozgrywek przynajmniej czterech, i nie wicej ni dziesiciu zawodnikw
2.2 Za kontakt klanu z organizatorami ligi odpowiedzialny jest jego lider - CL, natomiast za kontakt z przeciwnikami i umawianie meczw - war arranger (moe by ich kilku w druynie).
2.3 CL klanu musi by Polakiem.
2.4 Dozwolony jest udzia obcokrajowcw w rozgrywkach FCL. Kada druyna moe zgosi do ligi 3 zagranicznych zawodnikw. Tylko jeden z nich moe bra udzia w meczu.
2.5 Podczas trwania danej rundy druyna moe doda do swojego skadu maksymalnie dwch zawodnikw.
2.6 Zawodnik, ktry zagra mecz w barwach jednej z druyn, nie moe ju reprezentowa innego klanu w tej samej rundzie rozgrywek

3. Mecz

3.1 Spotkanie podzielone jest na pitnastominutowe rundy. Wygrywa druyna, ktra jako pierwsza wygra dwie w nich
3.2 Jeli mapa zakoczy si remisem, nastpuje 5-minutowa dogrywka, i w razie koniecznoci, kolejne, a do wyonienia zwycizcy rundy.
3.3 Moliwa jest jedna zmiana w skadzie druyny w przerwie midzy poszczeglnymi mapami meczu
3.4 W rundzie grupowej mecze toczone s na z gry narzuconych mapach. W fazie PlayOff oba zespoy przed meczem wybieraj po jednej mapie. W razie dogrywki dodatkowa mapa wyaniana jest na drodze eliminacji kolejnych map z domylnej puli jedenastu.
3.5 Na kadym meczu obecny jest sdzia, ktry obserwuje spotkanie oraz zatwierdza jego wynik.
3.6 Za wyran zgod obu druyn sdzia moe pozwoli przebywa na serwerze osobom trzecim - widzom
3.7 Jeeli o ustalonej godzinie druyna nie pojawi si na serwerze w penym skadzie, sdzia zarzdza walkower 1-0 dla druyny przeciwnej. Jeeli aden z zespow nie stawi si w penym skadzie, obu zostanie dopisana do tabeli poraka.
3.8 Wszelkie oszustwa podczas gry bd karane wyrzuceniem z ligi nieuczciwej druyny, a jej wyniki zostaj zmienione na walkowery 1-0 dla druyn przeciwnych.

4. Liga

4.1 Nie ma ograniczenia liczby miejsc w lidze
4.2 Uczestnicy podzieleni sa na dwie grupy i wewntrz nich graj ze sob systemem 'kady z kadym'
4.3 O kolejnoci w tabeli decyduje bilans zwycistw i poraek. W przypadku takiego samego bilansu, o kolejnoci rozstrzyga wynik bezporedniego spotkania midzy zainteresowanymi druynami.
4.4 Po zakoczeniu sezonu zasadniczego, nastpuje rozstawienie druyn w fazie PlayOff. W parach PlayOff spotykaj si zespoy:
I. Pierwszy z grupy A z czwartym z grupy B
II. Drugi z grupy B z trzecim z grupy A
III. Drugi z grupy A z trzecim z grupy B
IV. Pierwszy z grupy B z czwartym z grupy A
W meczach pfinaowych spotykaj si zwycizcy meczw I i II oraz III i IV. Zespoy wygrane z tych meczw graj w finale, przegrani o trzecie miejsce.

5. Ustawiania gry

5.1 Mecze odbywaj si na wersji gry 1.08.
5.2 Tryb gry - 4v4 Capture Hold
5.3 Ustawienia serwera:
A. Prdko gry 1.3 (RunSpeed=1.3)
B. Limit apteczek - 2 (Arsenal/Gear/MedKit/MaxAmount=2)
C. Friendly Fire - on (FriendlyFire=1)
D. Limit punktw - off (ScoreLimit=0)
E. Limit czasu - 15 (TimeLimit=15)
F. Czas respawna - 15 sekund (RespawnWaitTime=15)
G. Dogrywka - 5 minut (SuddenDeathTimeLimit=5)
H. Bronie specjalne - wyczone (RestrictedWeapons=Cannon,Missile Launcher,Plasma weapon)
I. Pozostae ustawienia - domylne
5.4 Mapy:
A. Factory
B. Hightech
C. Docks
D. Campus
E. Construction
F. Office
G. Evac
H Stockpile
I. Cafeteria


Zacznik: Podzia map w rundzie grupowej

kolejka - mapy

I - Factory / Campus
II - Docks / Office
III - Evac / Construction
IV - Campus / Evac
V - Cafeteria / Factory
VI - Construction / Docks
VII - Hightech / Stockpile
^^^
0.042
zamw strone | favcar | wejd do katalogu | serwis drukarek