| |
| | |
|
Regulamin Rozgrywek F.E.A.R. Combat League Control
1. Postanowienia Ogólne
1.1 Liga ma na celu wy³onienie najlepszej polskiej dru¿yny graj±cej w F.E.A.R w trybie Capture Hold.
1.2 Liga ma charakter otwarty.
1.3 Organizatorem Ligi jest planetquake.pl i fear.gram.pl
1.4 Wszelkie pytania, propozycje, skargi nale¿y kierowaæ na adresy e-mail adminów, b±d¼ zg³aszaæ je im na kanale irc #FCL w sieci QuakeNet
2. Klany
2.1 Ka¿da dru¿yna musi zg³osiæ do rozgrywek przynajmniej czterech, i nie wiêcej ni¿ dziesiêciu zawodników
2.2 Za kontakt klanu z organizatorami ligi odpowiedzialny jest jego lider - CL, natomiast za kontakt z przeciwnikami i umawianie meczów - war arranger (mo¿e byæ ich kilku w dru¿ynie).
2.3 CL klanu musi byæ Polakiem.
2.4 Dozwolony jest udzia³ obcokrajowców w rozgrywkach FCL. Ka¿da dru¿yna mo¿e zg³osiæ do ligi 3 zagranicznych zawodników. Tylko jeden z nich mo¿e braæ udzia³ w meczu.
2.5 Podczas trwania danej rundy dru¿yna mo¿e dodaæ do swojego sk³adu maksymalnie dwóch zawodników.
2.6 Zawodnik, który zagra³ mecz w barwach jednej z dru¿yn, nie mo¿e ju¿ reprezentowaæ innego klanu w tej samej rundzie rozgrywek
3. Mecz
3.1 Spotkanie podzielone jest na piêtnastominutowe rundy. Wygrywa dru¿yna, która jako pierwsza wygra dwie w nich
3.2 Je¶li mapa zakoñczy siê remisem, nastêpuje 5-minutowa dogrywka, i w razie konieczno¶ci, kolejne, a¿ do wy³onienia zwyciêzcy rundy.
3.3 Mo¿liwa jest jedna zmiana w sk³adzie dru¿yny w przerwie miêdzy poszczególnymi mapami meczu
3.4 W rundzie grupowej mecze toczone s± na z góry narzuconych mapach. W fazie PlayOff oba zespo³y przed meczem wybieraj± po jednej mapie. W razie dogrywki dodatkowa mapa wy³aniana jest na drodze eliminacji kolejnych map z domy¶lnej puli jedenastu.
3.5 Na ka¿dym meczu obecny jest sêdzia, który obserwuje spotkanie oraz zatwierdza jego wynik.
3.6 Za wyra¼n± zgod± obu dru¿yn sêdzia mo¿e pozwoliæ przebywaæ na serwerze osobom trzecim - widzom
3.7 Je¿eli o ustalonej godzinie dru¿yna nie pojawi siê na serwerze w pe³nym sk³adzie, sêdzia zarz±dza walkower 1-0 dla dru¿yny przeciwnej. Je¿eli ¿aden z zespo³ów nie stawi siê w pe³nym sk³adzie, obu zostanie dopisana do tabeli pora¿ka.
3.8 Wszelkie oszustwa podczas gry bêd± karane wyrzuceniem z ligi nieuczciwej dru¿yny, a jej wyniki zostaj± zmienione na walkowery 1-0 dla dru¿yn przeciwnych.
4. Liga
4.1 Nie ma ograniczenia liczby miejsc w lidze
4.2 Uczestnicy podzieleni sa na dwie grupy i wewn±trz nich graj± ze sob± systemem 'ka¿dy z ka¿dym'
4.3 O kolejno¶ci w tabeli decyduje bilans zwyciêstw i pora¿ek. W przypadku takiego samego bilansu, o kolejno¶ci rozstrzyga wynik bezpo¶redniego spotkania miêdzy zainteresowanymi dru¿ynami.
4.4 Po zakoñczeniu sezonu zasadniczego, nastêpuje rozstawienie dru¿yn w fazie PlayOff. W parach PlayOff spotykaj± siê zespo³y:
I. Pierwszy z grupy A z czwartym z grupy B
II. Drugi z grupy B z trzecim z grupy A
III. Drugi z grupy A z trzecim z grupy B
IV. Pierwszy z grupy B z czwartym z grupy A
W meczach pó³fina³owych spotykaj± siê zwyciêzcy meczów I i II oraz III i IV. Zespo³y wygrane z tych meczów graj± w finale, przegrani o trzecie miejsce.
5. Ustawiania gry
5.1 Mecze odbywaj± siê na wersji gry 1.08.
5.2 Tryb gry - 4v4 Capture Hold
5.3 Ustawienia serwera:
A. Prêdko¶æ gry 1.3 (RunSpeed=1.3)
B. Limit apteczek - 2 (Arsenal/Gear/MedKit/MaxAmount=2)
C. Friendly Fire - on (FriendlyFire=1)
D. Limit punktów - off (ScoreLimit=0)
E. Limit czasu - 15 (TimeLimit=15)
F. Czas respawna - 15 sekund (RespawnWaitTime=15)
G. Dogrywka - 5 minut (SuddenDeathTimeLimit=5)
H. Bronie specjalne - wy³±czone (RestrictedWeapons=Cannon,Missile Launcher,Plasma weapon)
I. Pozosta³e ustawienia - domy¶lne
5.4 Mapy:
A. Factory
B. Hightech
C. Docks
D. Campus
E. Construction
F. Office
G. Evac
H Stockpile
I. Cafeteria
Za³±cznik: Podzia³ map w rundzie grupowej
kolejka - mapy
I - Factory / Campus
II - Docks / Office
III - Evac / Construction
IV - Campus / Evac
V - Cafeteria / Factory
VI - Construction / Docks
VII - Hightech / Stockpile | |
| | |
| |