-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Ostatnie nowiny
2011-05-16 asd
2011-04-18 INFO
2011-04-11 IV Runda
2011-04-10 mecze
2011-04-04 III Runda
2011-04-01 Wazna informacja
2011-03-25 II Runda
2011-03-19 info
Ostatnie mecze
Informacje
Liga 2.2 #3
IRC: #plq2
Zapisy: wyłączone
Transfery: tak
Limit graczy: 3
Limit zapisy: 2011-03-16
Klany gracza: wyłączone
Regulamin
1. Wstp:

1.1 Jest to liga przeznaczona dla wszystkich polskich graczy.
1.2 Celem tej ligi/pucharu jest wyonienie najlepszego teamu Polskiej sceny.
1.3 Wszelkie przejawy niesubordynacji bd surowo karane
1.4Wyraamy przyzwolenie na tworzenie zespow skadajcych si z graczy grajcych na co dzie w rnych klanach (tdm). Obowizuje zasada uywania nicka, z ktrym dany gracz jest kojarzony na co dzie.
1.5Organizatorzy zastrzegaj sobie moliwo wprowadzania korekt do regulaminu.

2. Liga

2.1 Liga skada si bdzie z 2 etapw : rozgrywki grupowe oraz playoffy (zasada drabinki wb i lb)
2.2. Klany zostan podzielone dwie grupy w drodze losowania
2.3 System rozgrywek 1 etapu: Kady z Kadym
2.4 Mecze rozgrywane na mapach wybranych przez clanleaderow. Kady Clanleader podaje sdziemu dwie mapy, ktre zostan rozegrane.
2.5 Druyny, ktre w kocowej klasyfikacji zajmuj pierwsze 4 miejsca (w swoich grupach) przechodz do 2 etapu : playoffw
2.6 Playoffy rozgrywane bd na zasadzie drzewka wb/lb. Klany podzielone zostan na pary. Wyniki tych meczw pozwol na sporzdzenie drzewka wb/lb
2.7 Finay gramy na wszystkich 5-ciu mapach

3. Klany:
3.1 Kady cl jest zobowizany do zapisania minimum 2 graczy i maximum 3.
3.2 Kada druyna zobligowana jest do podania aktualnych danych, ktre umoliwi kontakt; gg ClanLeadera, kana ircowy, o ile takowy posiada itp.
3.3 Kady gracz grajcy w meczu ligowym jest zobowizany do korzystania z takiej ksywy jaka jest zapisana na ligowej stronie.
3.4 Kady z graczy jest zobowizany do uywania powszechnie akceptowanej wersji r1q2, aproq2.
3.5 Kada prba oszustwa bdzie surowo karana.
3.6 Transfery nie bd moliwe w tej edycji turnieju; od momentu rozpoczcia rozgrywek nie mona dokonywa adnych korekt w skadach.
3.7 Clan leader moe do koca trwania rozgrywek grupowych dopisa do skadu jednego gracza. Warunkiem dopisania jest brak moliwoci skompletowania czterech aktywnych graczy na mecze grupowe.
3.8 Kady przypadek bdzie rozpatrywany indywidualnie. Momentem dodania nowego gracza jest wpisanie go na wniosek organizatorw.

4. Mecze:
4.1 W przecigu kadego tygodnia kada druyna rozgrywa 1 mecz
4.2 Klany maja czas na ustalenie terminw do rody kadego tygodnia, w ktrym ma do rozegrania mecz.
4.3. Kady mecz (prcz finau) rozgrywany bdzie na 2 mapach. Oba teamy odrzucaj po jednej mapie, po czym wybieraj po jednej. W przypadku 1:1, team z wikszym dorobkiem fragowym wybiera decydujc mape.
4.4 Konfiguracja servera powinna wyglda nastepujco:
a) set powerups 1 b) set time limit 15 c) team damage ON
4.5 Kady team jest zobligowany do wystawienia skadu 2 osobowego.
4.6 Jeli w przecigu 10 minut jeden z klanw nie bdzie dysponowa kompletem graczy po tym czasie zostanie automatycznie wykorzystany wildcard, a jeli owy klanu ju go wykorzysta w/o na korzy teamu przeciwnego. W przypadku upynicia regulaminowego czasu, a oba klany nie s "kompletne" zastosowane zostaje obustronne wo.
4.7 W przypadku, gdy w trakcie meczu jeden z klanw nie bdzie dysponowa kompletem graczy sdzia natychmiast zatrzymuje gr
- w przypadku, gdy brak zawodnika spowodowany jest problemami z czem internetowym klan otrzymuje 2 minuty aby skompletowa druyn. Jeeli w cigu 5 minutowego timeoutu nikt z owego klanu nie poczy si z serwerem mecz nie moe by kontynuowany.
- w przypadku, gdy brak zawodnika spowodowany jest umylnym disconnectem (zamierzone dziaanie) klan otrzymuje 2 minuty aby znale zastpc. Jeeli w cigu 2 minut nikt z danej druyny nie poczy si – zostaje podyktowany odpowiednio wc (o ile klan takowy posiada), bd w/o.
4.8 Mona wzi jeden wildcard.
4.9. Klanom przysuguje jeden 90 sekundowy timeout na map (w przypadku overflooda zapauzowanie gry nie wpywa na wykorzystanie timeouta, najdusza przerwa w grze moe wynie 120 sec, po upywie tego czasu gry sdzia ma prawu wznowi gr)
4.10 W razie gdy jeden gracz ma zdecydowany zwikszony ping od pocztku meczu, a klan mimo to decyduje si wystawi go do gry, admin nie ma obowizku zatrzymywania gry - jednak moe reagowa na to czy dany gracz moe kontynuowa gr czy nie (np wisi na wtyce)
4.11 Kady zawodnik zobligowany jest do nagrywania dema z kadej mapy.
4.12 Kade spotkanie rozgrywane jest na polskich serwerach, ktre przystosowane s do rozgrywek.

5. Punktacja
5.1 Za wygran map klan otrzymuje 1 punkt.
5.2 Za przegrana map klan otrzymuje 0 punktw.
5.3 Za walkower w rundzie (na jednej mapie) klan otrzymuje -1 punkt.
5.4 W przypadku rwnej liczby punktw zdobytych przez klany, o miejscu w tabeli decyduje wynik bezporedniego spotkania, a nastpnie ilo fragw netto, jeli i to nie przyniesie rozstrzygnicia po obu rundach , klany zagraj 9 map (decydujc) ktrej do tej nie gray.

6. Prawa i Obowizki
6.1 Kady klan ma moliwo podania maxymalnie 3 graczy, minimalna ilo graczy to 2.
6.2 Po wyznaczonym okresie zapisw do ligi skady nie mog by aktualizowane.
6.3 Za kad prb oszustwa bd przyznawane kary
6.4 Dysponujemy baza ip graczy z plq2 dziki czemu gracze podajcy si za kogo innego bd wychwytywani.
6.5 Zmian ip/providera itp. naley zgosi organizatorom co najmniej 2 dni przed meczem ligowym (zgoszenie klanu na stronie wymusi podanie ip gracza oraz w razie zmiennego ip - neo - miasta z jakiego gra), wysanie innego ip ni jest podane na stronie ligi w dniu meczu nie bdzie brane pod uwag.
6.6 Mona uywa fullbrightow
6.7 Nie mona uywa AIM botow, wallhackow, ani innych tego typu "wspomagaczy"
6.8 Zakaz uywania edytowanych modeli (broni, postaci, itemw tzw. Spiked rockets) pod grob walkowera i usunicia z ligi ewentualnie zbanowania dresu ip.
6,9 ClanLeader odpowiedzialny jest za wszystko (zachowanie, terminy etc) i w przypadku ew. nagrd on rozdziela je miedzy klanowiczw...
6.10 Kady gracz ma nakaz nagrywania wasnego dema i na danie sdziego ma obowizek przekaza mu je w niezmienionej formie, kada modyfikacja jest jednoznaczna z prb oszustwa.

7. Kary

7.1 Nie powiadomienie organizatorw ligi o zmianie ip i gra z innego ip - odsunicie danego zawodnika kolejnego meczu, anulowanie wyniku mapy, na ktrych gra w gracz
7.2 Gra z innego ip pokrywajcego si z ip innej wczeniej zgoszonej osoby do ligi bez wczeniejszego uzasadnienia - usunicie z ligi gracza.
7.3 Gra w klanie, ktrego, nie jest si czonkiem - usunicie z ligi i gracza i klanu
7.4 Gra na wszelkiego rodzaju wspomagaczach (AIM bot, wallhack) usunicie z ligi gracza i klanu w jakim gra.
7.5 Gra na nicku rnym od tego podanego na stronie ligi - kara meczu dla gracza, w przypadku podobnej sytuacji kolejny raz kara dwch meczy itd.
7.6 Brak dema z meczu (jednoznaczne z prb zatuszowania czego) - w/o na korzy druyny przeciwnej na danej mapie, kara meczu dla gracza, w przypadku drugiej "wpadki" automatyczne usunicie z ligi.
7.7 W przypadku stwierdzenia edycji dema przesanego organizatorom PLQ2 kara jak w pkt 7.1
^^^
0.044
tanie strony www | zdjcia samochodw | spis stron | serwis drukarek