-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Ostatnie nowiny
2007-12-10 runda rewanzowa
2007-12-10 MECZE GRAC:)
2007-12-04 #5
2007-12-04 Runda rewanżowa
2007-11-27 runda 4
2007-11-24 mecze
2007-11-23 asd
2007-11-19 3 Runda
2007-11-14 #1
2007-11-12 2 runda
Ostatnie mecze
Informacje
ads
IRC: #ctf.pl
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 30
Klany gracza: włączone
 asd2007-11-23 13:19 | szczecho
tak wiec mecz k5 vs magiczni wojownicy PR w niedziele o 21 a mecz k5 vs fala poniedzialek 21 dodam jeszcze ze mecz dodam tylko ze mecz zn vs qxx jesli nie zostanie umowiony bedzie rozegrany we wtorek o 21:) vidmo odezwij sei na gg jesli wam nie pasuje o! a i jeszcze mecz zn vs k5 sroda godz 21 tak iwec szykuje sie ciekawy weekend, nie iwem co zorbic z klanem ts jesli ktorys z ich zawodnikow odejdzie(white) omen ktory zadeklarowal chec gry zostanei tam dodany co do meczu qxx vs ts pierwsza mapa bezdyskusyjnie bedzie zaliczona co do drugiej sadze ze wynik tez powinien byc zaliczony ale pogadam jeszcze z nuckiem co on o tym sadzi i byc moze rozegramy ponownie ta mape nucku odezwij sie:) i czytac posty zamiast pytac sie mnie kiedy sa wasze mecze:)to wszystko zycze sprawnego rozgrywania meczow:)
Komentarze

qlimax
avatar
2007-11-23 13:39 
w pon koncze laborki o 20 wiec moge nie zdazyc emo

Edytowany: 2007-11-25 22:01
vidmo
avatar
2007-11-24 12:26 
jakis przecinek lub kropka by sie przydała, a no i o co chodzi tu : "dodam jeszcze ze mecz dodam tylko ze mecz zn vs qxx". Nie żebym sie czepiał ale jak już pisać newsy to ładnie i zrozumiale. Odezwę sie do tych dupków dzisiaj. Elo
Cazva
avatar
2007-11-24 14:30 
zajebisty post, dalam se spokoj po 1 zdaniu emo niech ktos to stresci jakos tutaj emo
Fartolini
avatar
2007-11-25 00:00 
K5 vs PR niedziela 21 STOP
K5 vs ~ poniedziałek 21 STOP
K5 vs zn środa 21 STOP
vidmo
avatar
2007-11-25 10:55 
co? jakie STOP? Fartolini rozwiń swoją myśl ;d
kozako
avatar
2007-11-25 15:10 
ocb widmo oszukuje on nie umie ladowac emo !
Fartolini
avatar
2007-11-25 15:28 
Kurfa, toż to telegram był emo

W skrócie miało być emo
Cazva
avatar
2007-11-26 18:18 
to co dzis gramy o 21?
Omen
avatar
2007-11-28 22:57 
lol, ja nie mam jeszcze q2 emo

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.014
control projektowanie stron | zdjcia samochodw | katalog stron controlwebs.pl | serwis drukarek