|  |  | 
|  |  |  | 
|  | Wstep: 1. Liga jest przeznaczona dla graczy zamieszka³ych w
  Polsce. 2. Celem tej ligi jest wy³onienie najlepszego gracza duelowego
  Polskiej Sceny Quake4. 3. Wszelkie przejawy niesubordynacji bêd± surowo karane.
 4. Obecna (druga) edycja ligi jest lig± 4FUN. Je¶li okarze siê, ¿e gracze potraktuj± j± powa¿nie, odbêdzie siê trzecia edycja z udzia³em sêdziów, z prywatnymi serwerami, a tak¿e drobnymi nagrodami.
 
 
 Liga:
 1. System rozgrywek ligi przewiduje fazê grupow± i playoff.
 2. Z fazy grupowej do drabinki fina³owej przechodz± tylko 2 osoby.
 3. Siódmy i ósmy gracz zostanie wy³oniony spo¶ród graczy drog± otrzymanie dzikiej karty.
 4. Gracze zostaj± umieszczeni w grupach poprzez losowanie.
 
 
 Zapisy:
 1. By moc siê zapisaæ do rozgrywek trzeba byæ zarejestrowanym u¿ytkownikiem na oficjalnej stronie ligi, w swoim profilu nale¿y podaæ dane kontaktowe (gg, mail).
 2. Po zapisaniu sie do ligi poprzez skrypt umieszczony na stronie PLQ4 1v1 nale¿y nastepnie wyslac na adres magik@planetquake.pl swoj nick oraz zewnêtrzny adres IP.
 
 
 Mecze:
 1. Na rozegranie meczy w fazie grupowej macie czas do 22 czerwca 2008 roku.
 2. Terminy meczów podajemy sêdziom na kanale #plq4 znajduj±cych siê w dziale "Ekipa".
 3. Ka¿dy mecz odbywa siê trzech na mapach spo¶ród:
 - Phrantic
 - Monsoon
 - Placebo
 - Torment
 - Galang
 4. Konfiguracja serwera powinna wygl±daæ nastêpuj±co:
 - Mod: Q4MAX v0.81
 - Timelimit 15
 - Fraglimit 0
 - Gametype: Duel
 5. Mecze bêd± siê odbywaæ na serwerach postawionych na potrzeby ligi. Istnieje mo¿liwo¶æ rozegrania meczu na innym serwerze za zgod± obu graczy.
 6. Po rozegranym meczu dema oraz screenshoty (koñcowe wyniki) z ka¿dej rozegranej mapy proszê wys³aæ na adres magik@planetquake.pl, w przeciwnym razie mecz zostanie uniewa¿niony.
 
 
 Prawa i Obowi±zki:
 1. Ka¿dy gracz ma obowi±zek grac pod nickiem pod którym siê zapisa³ do ligi.
 2. Ka¿dy gracz ma obowi±zek nagrywaæ dema w ka¿dym meczu i zachowaæ je a¿ do zakoñczenia ligi, na zadanie sêdziego ma obowi±zek przekazaæ mu je w niezmienionej formie, ka¿da modyfikacja jest jednoznaczna z prób± oszustwa.
 3. Za ka¿d± próbê oszustwa bêd± przyznawane kary.
 4. Nie mo¿na u¿ywaæ AIM botów, wallhackow ani innych tego typu "wspomagaczy".
 5. Ka¿dy gracz ma mo¿liwo¶æ skorzystania z jednego wildcard'a przypadaj±cego na ka¿da fazê rozgrywek. Po wziêciu w/c mecz nale¿y rozegraæ do czasu zakoñczenia nastêpnej kolejki.
 
 ps. Organizatorzy zastrzegaj± sobie prawo do edycji regulaminu.
 
 |  | 
|  |  |  | 
|  |  |