| |
| | |
|
Regulamin Rozgrywek F.E.A.R. Combat League TDM
1. Postanowienia Ogólne
1.1 Liga ma na celu wy³onienie najlepszej polskiej dru¿yny graj±cej w F.E.A.R w trybie Team DeathMatch.
1.2 Liga ma charakter otwarty.
1.3 Organizatorem Ligi jest planetquake.pl i fear.gram.pl
1.4 Sponsorzy nagród:
A. CD-Projekt
B. PIFPAF.pl
1.5 Wszelkie pytania, propozycje, skargi nale¿y kierowaæ na adres e-mailowy fcl.tdm@gmail.com
2. Klany
2.1 Ka¿da dru¿yna musi zg³osiæ do rozgrywek przynajmniej czterech, i nie wiêcej ni¿ o¶miu zawodników
2.2 Za kontakt klanu z organizatorami ligi odpowiedzialny jest jego lider - CL. On umawia mecze, oraz rozdziela ewentualne nagrody miêdzy poszczególnych zawodników.
2.3 CL klanu musi byæ Polakiem.
2.4 Dozwolony jest udzia³ obcokrajowców w rozgrywkach FCL. Ka¿da dru¿yna mo¿e zg³osiæ do ligi 3 zagranicznych zawodników. Tylko jeden z nich mo¿e braæ udzia³ w meczu.
2.5 Roszady w sk³adach dozwolone s± w przerwie miêdzy sezonem zasadniczym z rund± PlayOff ligi.
2.6 Zawodnik, który zagra³ mecz w barwach jednej z dru¿yn, nie mo¿e ju¿ reprezentowaæ innego klanu w tej samej rundzie rozgrywek
3. Mecz
3.1 Mecz trwa 2x15 minut
3.2 Spotkanie toczone jest na 2 mapach, po jednej wybranej przed ka¿d± z dru¿yn
3.3 Je¿eli oba zespo³y wybieraj± t± sam± mapê, rozgrywane s± na niej obie po³owy meczu
3.4 Mo¿liwe s± zmiany w zespo³ach w przerwie miêdzy poszczególnymi mapami meczu
3.5 Mecz odbywa siê na jednym z serwerów udostêpnionych przez organizatora - a wskazanym przez sêdziego
3.6 Wygrywa dru¿yna, która w ustalonym czasie zdobêdzie wiêcej punktów. Liczby zdobytych w meczu przez oba zespo³y punktów stanowi± jego wynik i zostaj± wpisane do tabeli ligi.
3.7 Na ka¿dym meczu obecny jest sêdzia, który obserwuje spotkanie oraz zatwierdza jego wynik.
3.8 Je¿eli po 2 mapach zespo³y uzyskaj± wynik remisowy, sêdzia zarz±dza 15-minutow± dogrywkê na neutralnej, wskazanej przez siebie mapie. Je¿eli pierwsza dogrywka nie przyniesie rozstrzygniêcia, sêdzia zarz±dza kolejne, na innych mapach, a¿ do wy³onienia zwyciêzcy.
3.9 Za wyra¼n± zgod± obu dru¿yn sêdzia mo¿e pozwoliæ przebywaæ na serwerze osobom trzecim - widzom
3.10 Je¿eli o ustalonej godzinie dru¿yna nie pojawi siê na serwerze w pe³nym sk³adzie, sêdzia zarz±dza walkower 500-0 dla dru¿yny przeciwnej. Je¿eli ¿aden z zespo³ów nie stawi siê w pe³nym sk³adzie, obu zostanie dopisana do tabeli pora¿ka.
3.11 Wszelkie oszustwa podczas gry bêd± karane wyrzuceniem z ligi nieuczciwej dru¿yny, a jej wyniki zostaj± zmienione na walkowery 500-0 dla dru¿yn przeciwnych.
4. Liga
4.1 Przewidziano 16 miejsc w lidze. W przypadku wiêkszej liczby chêtnych, o otrzymaniu b±d¼ nie miejsca w lidze, decyduje kolejno¶æ zapisów.
4.2 Uczestnicy graj± ze sob± systemem 'ka¿dy z ka¿dym'
4.3 Kolejka ligowa trwa tydzieñ (od poniedzia³ku do niedzieli). Podczas ka¿dej kolejki obie dru¿yny zestawione w terminarzu musz± umówiæ i rozegraæ mecz, informuj±c wcze¶niej organizatora o jego terminie.
4.4 O kolejno¶ci w tabeli decyduje bilans zwyciêstw i pora¿ek. W przypadku takiego samego bilansu, o kolejno¶ci rozstrzyga wynik bezpo¶redniego spotkania miêdzy zainteresowanymi dru¿ynami.
4.5 Po zakoñczeniu sezonu zasadniczego, nastêpuje rozstawienie dru¿yn w fazie PlayOff. W parach PlayOff spotykaj± siê zespo³y:
A. Pierwszy z ósmym
B. Drugi z siódmym
C. Trzeci z szóstym
D. Czwarty z pi±tym
W pó³finale PlayOff spotkaj±:
E. Zwyciêzca meczu A ze zwyciêzc± meczu D
F. Zwyciêzca meczu B ze zwyciêzc± meczu C
Od tego etapu gra toczy siê systemem przegrywaj±cy odpada' a¿ do fina³u, który wy³oni zwyciêzcê Ligi.
5. Ustawiania gry
5.1 Mecze odbywaj± siê na wersji gry 1.07.
5.2 Tryb gry - 3v3 TDM
5.3 Ustawienia serwera:
A. Prêdko¶æ gry 1.2
B. Limit apteczek - 2
C. Friendly Fire - on
D. Limit fragów - off
E. Limit czasu - 15
F Voting - off
G. Bronie specjalne - wy³±czone
H. Pozosta³e ustawienia - domy¶lne
5.4 Mapy:
A. Factory
B. Hightech
C. Docks
D. Campus
E. Construction
F. Refinery
G. Office
H. Evac
uwaga - punkty 4.1 i 4.2 moga ulec zmianie je¿eli liczba chêtnych znacznie przekroczy liczbe przewidzianych miejsc. | |
| | |
| |