-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Ostatnie nowiny
2011-03-09 Liga xavikowa cz.2
2011-03-02 Ostateczny termin o/
2011-02-20 Smieszna liga cz.blablbla
2011-02-17 adi out !
2011-02-13 SLACK zostaje usuniety :D
2011-02-13 2 Faza
2011-02-01 INFO
2011-01-24 INFO!
Ostatnie mecze
Informacje
PLDI#1
IRC: #pld-i
Zapisy: wyłączone

Regulamin
REGULAMIN PLD-INSTA

Wstep:

1. Liga jest przeznaczona dla graczy z obywatelstwem polskim.

2. Celem tej ligi jest wy³onienie najlepszego gracza duelowego INSTA Polskiej sceny Q2.

3. Wszelkie przejawy niesubordynacji bêd± surowo karane.

Liga:

1. System rozgrywek ligi przewiduje 3 fazy grupowe zakoñczone playoffami.

2. W pierwszej fazie grupowej udzia³ we¼mie X graczy podzielonych na 14 grup po 4 osoby w ka¿dej (plus 6 graczy rozstawionych).

3. W drugiej fazie grupowej we¼mie udzia³ X graczy, którzy awansowali z poprzednich grup (15 osób + 5 graczy rozstawionych). Zostani± utworzone 4 grupy po 5 osób, z których wychodz± po 2 osoby z najlepszym dorobkiem punktowym.

3.1. Z ka¿dej grupy do playoffow awansuje dwóch graczy z najlepszym dorobkiem punktowym (je¶li gracze maja taki sam dorobek punktowy patrz dzia³ punktacja pkt.4).

3.2. Pierwsze pary na drabince podwójnej eliminacji s± tworzone wed³ug schematu:

- Grupa1 (miejsce 1) vs Grupa3 (miejsce 2)
- Grupa 2 (miejsce 1) vs Grupa 4 (miejsce 2)
- Grupa 3 (miejsce 1) vs Grupa 1 (miejsce 2)
- Grupa 4 (miejsce 1) vs Grupa 2 (miejsce 2)
- Grupa 5 (miejsce 1) vs Grupa 7 (miejsce 2)
- Grupa 6 (miejsce 1) vs Grupa 8 (miejsce 2)
- Grupa 7 (miejsce 1) vs Grupa 5 (miejsce 2)
- Grupa 8 (miejsce 1) vs Grupa 6 (miejsce 2)

Zapisy:

1. By moc siê zapisaæ do rozgrywek trzeba byæ zarejestrowanym u¿ytkownikiem na portalu q2pl.org, w swoim profilu nale¿y podaæ dane kontaktowe (gg, mail).

2. Po zapisaniu siê, do ligi poprzez skrypt umieszczony na stronie pld-i nale¿y nastêpnie podaæ na ircu Carneidz'owi swój nick i adres IP, z którego bêdzie gra³ mecze w lidze (gracze, którzy s± zapisani w plq2 i bêd± grac z tego samego ip, które podali tam, s± zwolnieni z tego obowi±zku).

Mecze:

1. Na rozegranie ka¿dego meczu w pierwszej fazie grupowej jest czasu 3 dni, w drugiej fazie 5 dni, w fazie playoff 3 dni i na mecz fina³owy tydzieñ.

2. Terminy meczów podajemy sêdziom na kanale #pld-i znajduj±cych sie w dziale "Ekipa".

3. Ka¿dy mecz odbywa sie na mapach wybranych spo¶ród q2dm1, q2dm3, q2duel1, q2duel5, q2duel8, q2rdm7, ptrip, q2rdm2, tltf przyczym nie ma grania dwa razy tej samej mapy.

4. W fazie grupowej ka¿dy gracz odrzuca 3 mapy spo¶ród map podanych w pkt.3. Gracze odrzucaj± na zmianê wed³ug zasady: gracz 1 - 1 mape, gracz 2 - 2 mapy, gracz 1 - 2 mapy, gracz 2 - 1 mape. Gramy na 3-ech mapach, które pozostan± po eliminacji.

5. W fazie playoff ka¿dy gracz odrzuca po 3 mapy spo¶ród map podanych w pkt.3. Gracze odrzucaj± na zmianê wed³ug zasady: gracz 1 - 1 mape, gracz 2 - 2 mapy, gracz 1 - 1 mape. Gramy do 3 wygranych.

W finale zmierza sie wygrany drabinki winner bracket i wygrany drabinki loser bracket. Wygrany drabnki przegranych musi wygraæ 2 mecze by wygraæ fina³, wygranemu drabinki wygranych wystarczy jeden wygrany mecz.

6. Kolejno¶æ map - zawodnicy wybieraj± mapy na zmianê (spo¶ród tych, co zosta³y po eliminacji), pocz±wszy od mapy wybranej przez gracza, który pierwszy odrzuca³, w przypadku gdy stan gry wynosi 2:0 to nastêpna jest grana mapa wybrana przez gracza aktualnie przegrywaj±cego.

7. Konfiguracja serwera powinna wygl±daæ nastêpuj±co:

a) set powerups 0
b) set timelimit 10
c) team damage ON
d) dmflags 1072
e) overtime timed 5
f) timeouts 1 120
g) obsmode whisper
h) serwer z systemem nofake

8. Ka¿dy gracz ma prawo do jednego dwuminutowego holda na ka¿dej mapie. Wyj±tkiem jest sytuacja gdy gracz ma oveflo, wtedy sêdzia powinien automatycznie zatrzymaæ grê. Je¶li gracz nie powróci na serwer w ci±gu 2-uch minut po timeoucie, zostanie podyktowany walkower na korzy¶æ przeciwnika.

9. Ze wzglêdu na coraz wiêksza popularnosc teamspeaka na obsie nie mo¿e byæ nikogo oprócz sêdziego.

10. Je¿eli gracz mieszka poza granicami pañstwa polskiego, nale¿y wybraæ serwer o podobnych warunkach.

11. Ka¿dy gracz ma obowi±zek robienia screenow z meczu a wygrany przesy³a adminom screeny np na spedshare lub sendspace.

Punktacja

1. Za wygrana mapê gracz otrzymuje 1 punkt.

2. Za przegrana mapê gracz otrzymuje 0 punktów.

3. Za walkower na ka¿dej mapie gracz otrzymuje -1 punkt (kara fragowa 0:30 od mapy).

4. W przypadku równej liczby punktów zdobytych przez graczy, o miejscu w grupie decyduje wynik bezpo¶redniego spotkania.

5. W przypadku wygranej 3:0 gracz wygrywaj±cy otrzymuje 3 pkt.

Prawa i Obowi±zki

1. Ka¿dy gracz ma obowi±zek grac pod nickiem, pod którym sie zapisa³ do ligi.

2. Ka¿dy gracz ma obowi±zek nagrywaæ demka w ka¿dym meczu i zachowaæ je a¿ do zakoñczenia ligi, na ¿±danie sêdziego ma obowi±zek przekazaæ mu je w niezmienionej formie, ka¿da modyfikacja jest jednoznaczna z próba oszustwa.

3. Za ka¿da próbê oszustwa bêd± przyznawane kary.

4. Dysponujemy baza ip graczy z mlq2 i plq2 ,dziêki czemu gracze podaj±cy sie za kogo¶ innego bêd± wychwytywani.

5. Zmianê ip/providera itp. nale¿y zg³osiæ organizatorom co najmniej 2 dni przed meczem ligowym (w razie zmiennego ip - rodzaj ³±cza - miasta z jakiego gra).

6. Mo¿na u¿ywaæ Fulbrightów.

7. Nie mo¿na u¿ywaæ AIM botow, wallhackow ani innych tego typu "wspomagaczy".

8. Zakaz u¿ywania edytowanych modeli broni (tzw. Spiked rockets) pod gro¼ba walkowera.

9. Ka¿dy z graczy jest zobowi±zany do u¿ywania powszechnie akceptowanej wersji r1q2, egl lub aprq2 na serwerach zabezpieczonych at.

10. Kazdy gracz ma mo¿liwo¶æ skorzystania z jednego wildcard'a przypadaj±cego na ka¿da fazê rozgrywek. Po wziêciu w/c mecz nale¿y rozegraæ do czasu zakoñczenia nastêpnej kolejki.

11. Ka¿dy zawodnik jest zobowi±zany nagrywaæ demka z ka¿dej mapy i trzymaæ je na dysku do ukoñczenia ligi
^^^
0.057
Å‚adne strony www | katalog catalog4you | spis stron w controlwebs