-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Ostatnie nowiny
2012-06-21 KONIEC LIGI
2012-05-29 RUNDA II
2012-04-27 Długi weekend majowy
2012-04-18 WYWIAD Z NORMANEM
2012-04-18 NIE MOGĘ ZNALEŹĆ P ...
2012-04-15 ODŚWIEŻONE GRUPY
2012-04-12 WZNAWIAMY PLD
2012-01-21 Liga na włosku.
Ostatnie mecze
Informacje
PLD #5
IRC: #PLQ2
Zapisy: wyłączone

 Faza eliminacji zakończona!2008-01-17 23:34 | D4Ru$
Gratulujemy tym którym sie udało wyjść z grupy eliminacyjnej są to: 1o1, amEEt, ceg, norman, spil, abc, Timon, Vibez, ace, vacek, kolt, feeble, sheffik, ronin, xacat.

Od poniedziałku wchodzimy w druga fazę grupowa. Zawodnicy będą rozstawieni w 4 grupach po 5. Oczywiście do wyżej wymienionych zawodników dochodzą: goat, qw, jol, pepek i blanka. Losowanie grup odbędzie się na ircu w sobotę na kanale #plq2 o godzinie 20:00.

GL.
Komentarze

sonic
avatar
2008-01-18 01:00 
szkoda bo fajnie sie gralo ;/
1o1
avatar
2008-01-18 03:17 
po co tak dlugo czekac? :ASD nie mozna tego jutro zrobic? emo
aM33t
avatar
2008-01-18 13:55 
1o1'ek nie badz w goracej wodzie kompany emo emo emo
1o1
avatar
2008-01-18 14:09 
no za czesto sie myje, to chyba ma negatywne skutki emo
aM33t
avatar
2008-01-18 14:45 
haha ale zimna woda rozumu doda emo
emo
D4Ru$
avatar
2008-01-18 14:45 
1o1 my czyli ja i danka nie mamy ferii a strona wymaga przygotowania do dalszej fazy rozgrywek. Btw komentarz o 3:17 ? niezle nie lepiej wykorzystać ten czas na sen? lepiej = normalniej.
kolt
avatar
2008-01-18 15:29 
po 3 sa najlepsze pingi nie ma co tracic czasu na spanie
ace
avatar
2008-01-18 16:04 
emo
feeble
avatar
2008-01-18 16:35 
emo
aM33t
avatar
2008-01-18 18:35 
emo
1o1
avatar
2008-01-19 03:05 
Darus tu sie z toba zgodzic nie moge, normalnosc to przecietnosc, nie wyroznianie sie od reszty, wrecz mozna by powiedziec ze normalnie i lepiej to pojecie przeciwstane :O
neon
avatar
2008-01-19 03:51 
1o1 co ty mi tu filozofujesz od jakiegos czasu. Pierdolisz zdaniami zlozonymi, ktore nie maja spojnosci ani chujnosci. Napisz po prostu ZALOSNE, co ci najlepiej wychodzi i przynajmniej zrozumiany bedziesz.

Czekam na riposte ktora wiadomo jaka juz bedzie, gdyz z monotematycznoscia ci do twarzy.
xaCat
avatar
2008-01-19 10:03 
o gram dalej emo
hf
rolnick
avatar
2008-01-19 12:14 
neon emo
filipa cel zyciowy to bycie najlepszym w q2, nie przeszkadzajcie mu...
spil^`^
avatar
2008-01-19 12:16 
emoDDDDDDDDDDDDDDDD gg neon
1o1
avatar
2008-01-19 16:16 
no raczej cie nie zaskocze, choc widac ze nie grzeszysz inteligencja, ja wiem ze dla prostakow slowa takie jak "zalosne", "idiota", "brudas" sa najprostrze do zrozumienia, i jedyna krytyka jaka mozesz wyprowadzic, to to ze jest to chujowe, do dupy, etc. gdyz po prostu nie rozumiesz co napisalem. Rolnick dobrze kombinujesz, ale naprowadze Cie na lepsza droge, jestem od ciebie lepszy nie tylko w q2 ale we wszystkim co robie, gdyz jestem po prostu lepszym czlowiekiem, a ty zwyklym plebsem. Idz popracowac w polu, krzyzyk na droge.
ronin
avatar
2008-01-19 16:57 
plakac sie chce ...;d
rolnick
avatar
2008-01-20 12:33 
udowodnij mi to jakos.... ja osobiscie uwazam, ze jestes warty tyle co gowno na chodniku, nie umiesz robic nic poza ta glupia gra. jestes lepszym czlowiekiem ? lecz sie

neon <piątka> emo

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.021
projektowanie stron www | catalog4you.pl | zdjcia samochodw