| |
| | |
|
Jestesmy juz po dwoch fazach grupowych i najwyzszy czas rozpoczac . Wszystkie mecze grupowe zostaly juz rozegrane za wyjatkiem Grupy B gdzie Broom zagral ostatni mecz w marcu majac jeszcze 2 zalegle. Ostatnia kolejka zakonczyla sie poprzednia niedziele ale ze wzgledu na dlugi weekend i wyjazdami niektorych osob postanowilem przeczekac jeszcze kilka dni. Jak widac to zbyt duzo nie dalo, a ja nie mam zamiaru przedluzac ligi o kolejny miesiac tak wiec w miejscu tych dwoch brakujacych meczy wpisuje w/o.
Z kazdej z grup dwoch najlepszych graczy awansowalo do dalszych rozgrywek i zostali rozmieszczeni na drzewku winner/loser bracket wedlug schematu ktory znajduje sie w regulaminie.
W playoffach bedzie rywalizowac ze soba 8 graczy:
Ivers
Kriss
Jol
W4RM4N
GoD
urbasek
Ib0ginE
Cs3
Drzewko mozemy zobaczyc w dziale . Drzewko jest podwojnej eleminacji wiec jedna porazka nie pozbawia jeszcze wygranej w lidze. Jak widac na drzewku w pierszej rundzie zmierza sie:
Ivers vs urbasek
GoD vs Kriss
Jol vs Cs3
Ib0ginE vs W4RM4N
Czas na rozegranie tych meczy do Niedzieli 15.05.2005r.
Jeszcze male przypomnienie zasad panujacych w playoffach:
- W fazie playoff kazdy gracz odrzuca po 2 mapy sposrod map obowiazujacych w lidze. Gracze odrzucaja na zmiane wedlug zasady: gracz 1 - 1 mape, gracz 2 - 2 mapy, gracz 1 - 1 mape. Gramy do 3 wygranych map na 5-u mapach ktore pozostana po eleminacji (best of 5).
- W finale zmierza sie: wygrany drabinki winner bracket i wygrany drabinki loser bracket. Wygrany drabnki przegranych musi wygrac 2 mecze by wygrac final, wygranemu drabinki wygranych wystaraczy jeden wygrany mecz.
- Kolejnosc map - zawodnicy wybieraja mapy na zmiane (sposrod tych co zostaly po eleminacji) poczawszy od mapy wybranej przez gracza ktory pierwszy odrzucal, w przypadku gdy stan gry wynosi 2:0 to nastepna jest grana mapa wybrana przez gracza aktualnie przegrywajacego.
Nie pozostaje juz mi nic innego jak zyczyc wszystkim GL&HF! | |
| | |
| |
| | |
|
| |
| | |
| |
| | |
|
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja | |
| | |
| |