| |
| | |
|
Skrypty ligowe zostaly zaktualizowane. Zostało wprowadzonych kilka ulepszeń, zabezpieczeń i przede wszystkim udogodnień dla organizatorów ligi, ale o tym już oni sami się przekonają gdy zaglądną do panela administracyjnego. No i oczywiscie sam hosting jest znacznie szybszy przez co komfort chodzenia po stronach sie zwięszky, zalet jest wiele.
Niestety aktualizacja ta napotkała kilka przeszkód na swojej drodze, skrypty nie zadzialałyby na poprzednim hostingu (q2pl.org), jest to kwestia wersji php i sql. Zresztą q2pl.org od dawna już systematycznie likwiduje, więc korzystając z okazji przeniosłem to na nowy serwer i podpiąłem pod domene planetquake.pl i istniejące już tu ligi quake4, demosquad quake4 i warsow. Baza userów pochodzi właśnie z w/w serwisów, więc jeśli ktoś nie miał tutaj założonego konta a tylko na q2pl.org będzie musiał dokonać ponownej rejestracji. Podobnie wygląda sytuacja z klanami, je również należy na nowo zarejestrować na stronie.
Powstało również nowe forum planetquake.pl, jest to też jedna z nowych opcji skryptów. Jeśli ktoś tworzy nowe konto na stronie ligowej to automatycznie jest również zakładane na tym forum, wystarczy się tylko zalogować. Powstało ono głównie z myślą o przyszłości, o demoskładach i prywatnych forach dla adminów lig. Wiem, że ludzie z q2 korzystają z innych forow tak więc dla nich akurat może to się okazać zbyteczne. Ale jakby organizatorzy/admini ligi potrzebowali prywatnego fora to istnieje taka mozliwosc, msg me.
Link do forum znajduje się w głównym menu.
EDIT:
Zarejestrowane klany w q2pl.org udało mi się jednak zimportować. O otrzymanie uprawnień do profilu swojego klanu proszę się zgłaszać adminów ligi.
Udało mi się również przenieść wyniki meczy w poprzednich sezonach, narazie bez tabel i screenów. Poprzednie sezony są do wglądu dzięki menu umieszczonego po prawej stronie "Sezony".
EDIT2:
Dostepne sa juz tez tabele do wgladu z poprzednich sezonow.
W profilu klanu teraz zamiast rubryki IP jest ID. Jest to to samo, tylko ze w ligach na innych platformach jest to nic innego jak PB GUID, w przypadku Quake2 wpisujemy po prostu IP tak jak dotychczas.
| |
| | |
| |
| | |
|
| |
| | |
| |
| | |
|
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja | |
| | |
| |