-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Ostatnie nowiny
2010-04-29 Koniec ligi !
2010-04-06 Przed nami runda Play-Off
2010-03-30 Zaległe mecze
2010-03-29 SnG
2010-02-22 Rozgrywki
2010-02-07 INFO
2009-04-10 PLAYOFFY
2009-03-24 WO
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM Insta #5
IRC: #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: tak
Limit graczy: 15
Klany gracza: wyłączone
Regulamin
1. Wstp:

1.1 Jest to liga przeznaczona dla wszystkich polskich klanw oraz graczy, ktrzy graj w Polsce.
1.2 Celem tej ligi/pucharu jest wyonienie najlepszego teamu Polskiej sceny.
1.3 Wszelkie przejawy niesubordynacji bd surowo karane
1.4Wyraamy przyzwolenie na tworzenie zespow skadajcych si z graczy grajcych na co dzie w rnych klanach (tdm). Obowizuje zasada uywania nicka, z ktrym dany gracz jest kojarzony na co dzie.
1.5Organizatorzy zastrzegaj sobie moliwo wprowadzania korekt do regulaminu.

2. Liga

2.1 Liga skada si bdzie z 2 etapw : rozgrywki grupowe oraz playoffy (zasada drabinki wb i lb)
2.2. Klany zostan podzielone dwie grupy w drodze losowania
2.3 System rozgrywek 1 etapu: Kady z Kadym
2.4 Mecze rozgrywane na mapach wybranych przez clanleaderow. Kady Clanleader podaje sdziemu dwie mapy, ktre zostan rozegrane.
2.5 Druyny, ktre w kocowej klasyfikacji zajmuj pierwsze 2 miejsca (w swoich grupach) przechodz do 2 etapu : playoffw
2.6 Playoffy rozgrywane bd na zasadzie drzewka wb/lb. Zasady konstruowania drabinki to czenie w pary w sposb:
1a vs 2b
1b vs 2a

2.7 W przypadku wyniku remisowego 2:2 (finay gramy systemem bo5), o tym, ktry z klanw zostaje w WB, a ktry spadnie do LB decyduje 5 mapa, wybierana przez klan, ktry wygra wiksz iloci fragw

3. Klany:
3.1 Kady cl jest zobowizany do zapisania minimum 5 graczy i maximum 13 (max 4 graczy spoza naszego Kraju, z czego 2 moe wystpi w jednym meczu).
3.2 Kada druyna zobligowana jest do podania aktualnych danych, ktre umoliwi kontakt; gg ClanLeadera, kana ircowy, o ile takowy posiada itp.
3.3 Kady gracz grajcy w meczu ligowym jest zobowizany do korzystania z takiej ksywy jaka jest zapisana na ligowej stronie.
3.4 Kady z graczy jest zobowizany do uywania powszechnie akceptowanej wersji r1q2, aproq2.
3.5 Kada prba oszustwa bdzie surowo karana.
3.6 Transfery nie bd moliwe w tej edycji turnieju; od momentu rozpoczcia rozgrywek nie mona dokonywa adnych korekt w skadach.
3.7 Clan leader moe do koca trwania rozgrywek grupowych dopisa do skadu jednego gracza. Warunkiem dopisania jest brak moliwoci skompletowania czterech aktywnych graczy na mecze grupowe.
3.8 Kady przypadek bdzie rozpatrywany indywidualnie. Momentem dodania nowego gracza jest wpisanie go na wniosek organizatorw.

4. Mecze:
4.1 W przecigu kadego tygodnia kada druyna rozgrywa 1 mecz
4.2 Klany maja czas na ustalenie terminw do niedzieli poprzedzajcej nadchodzcy tydzie (czyli 2 kolejki), w razie braku ustalenia terminw organizator ustala termin mu odpowiadajcy.
4.3. Kady mecz rozgrywany bdzie w systemie bo3 (finay playoffw bo5) na mapach spord Q2dm1, Q2dm2, Q2dm3, Q2dm5, Q2dm6, Q2dm7, Q2dm8, q2next1, q2next2
4.4 Konfiguracja serwera powinna wyglda nastpujco:
a) set powerups 0 b) set time limit 15 c) team damage ON d) overtime 5 min.
4.5 Kady team jest zobligowany do wystawienia skadu 4 osobowego.
4.6 Jeli jeden z klanw nie bdzie dysponowa kompletem graczy na czas meczu (kady klan jest zobligowany do obecnoci co najmniej 20 minut przed rozpoczciem meczu), po tym czasie zostanie automatycznie wykorzystany wildcard, a jeli owy klanu ju go wykorzysta w/o na korzy teamu przeciwnego. W przypadku upynicia regulaminowego czasu, a oba klany nie s "kompletne" sdzia ustala termin meczu jemu pasujcy bez moliwoci negocjacji (w ramach rozsdku).
4.7 W przypadku, gdy w trakcie meczu jeden z klanw nie bdzie dysponowa kompletem graczy sdzia natychmiast zatrzymuje gr
- w przypadku, gdy brak zawodnika spowodowany jest problemami z czem internetowym klan otrzymuje 2 minuty aby skompletowa druyn. Jeeli w cigu 2 minutowego timeoutu nikt z owego klanu nie poczy si z serwerem mecz moe by kontynuowany tylko pod warunkiem, jeli klan przeciwny wyrazi zgod na gr 3/3 (nie wolno gra 3/4 poniewa nie ma to sensu w insta).
- w przypadku, gdy brak zawodnika spowodowany jest umylnym disconnectem (zamierzone dziaanie) klan otrzymuje 2 minuty aby znale zastpc. Jeeli w cigu 2 minut nikt z danej druyny nie poczy si; zostaje podyktowany odpowiednio wc (o ile klan takowy posiada), bd w/o.
4.8 Mona wzi jeden wildcard.
4.9 Jeli w czasie walki jeden z teamw bdzie mia mniej ni 3 zawodnikw i w cigu 120 sekundowego timeoutu nikt si nie poczy, zostanie podyktowany walkower na korzy przeciwnej druyny.
4.10. Klanom przysuguje jeden 90 sekundowy timeout na map (w przypadku overflooda zapauzowanie gry nie wpywa na wykorzystanie timeouta, najdusza przerwa w grze moe wynie 120 sec, po upywie tego czasu gry sdzia ma prawu wznowi gr)
4.11 W razie gdy jeden gracz ma zdecydowany zwikszony ping od pocztku meczu, a klan mimo to decyduje si wystawi go do gry, admin nie ma obowizku zatrzymywania gry - jednak moe reagowa na to czy dany gracz moe kontynuowa gr czy nie (np wisi na wtyce)
4.12. W czasie meczu na obsie nie moe by nikogo poza bezstronnymi sdziami (dany adminy nie moe sdziowa meczu swojego klany, chyba ze druyna przeciwna wyrazi na to zgod) .
4.13 Kady zawodnik zobligowany jest do nagrywania dema z kadej mapy. O tym obowizku admin bdzie przypomina podczas countdownu. Po zakoczeniu spotkania sdzia poprosi kilka wybranych osb o przesanie dem. W przypadku, gdy zawodnik nie przele dema w cigu 48 godzin od momentu zakoczenia spotkania zostaje automatycznie podyktowany walkower.
4.14 Kade spotkanie rozgrywane jest na polskich serwerach, ktre przystosowane s do rozgrywek z zabezpieczeniami at, wytyczonych przez adminw.

5. Punktacja
5.1 Za wygran map klan otrzymuje 1 punkt.
5.2 Za przegrana map klan otrzymuje 0 punktw.
5.3 Za walkower w rundzie (na jednej mapie) klan otrzymuje -1 punkt.
5.4 W przypadku rwnej liczby punktw zdobytych przez klany, o miejscu w tabeli decyduje wynik bezporedniego spotkania, a nastpnie ilo fragw netto, jeli i to nie przyniesie rozstrzygnicia po obu rundach , klany zagraj 9 map (decydujc), ktrej do tej nie gray. Przy wyniku 2:0 dryyna wygrana otrzymuje 3 punkty.

6. Prawa i Obowizki
6.1 Kady klan ma moliwo podania maxymalnie 13 graczy, minimalna ilo graczy to 5.
6.2 Po wyznaczonym okresie zapisw do ligi skady nie mog by aktualizowane.
6.3 Za kad prb oszustwa bd przyznawane kary
6.4 Dysponujemy baza ip graczy z plq2 dziki czemu gracze podajcy si za kogo innego bd wychwytywani.
6.5 Zmian ip/providera itp. naley zgosi organizatorom co najmniej 2 dni przed meczem ligowym (zgoszenie klanu na stronie wymusi podanie ip gracza oraz w razie zmiennego ip - neo - miasta z jakiego gra), wysanie innego ip ni jest podane na stronie ligi w dniu meczu nie bdzie brane pod uwag.
6.6 Mona uywa fullbrightow
6.7 Nie mona uywa AIM botow, wallhackow, ani innych tego typu "wspomagaczy"
6.8 Zakaz uywania edytowanych modeli (broni, postaci, itemw tzw. Spiked rockets) pod grob walkowera i usunicia z ligi ewentualnie zbanowania dresu ip.
6,9 ClanLeader odpowiedzialny jest za wszystko (zachowanie, terminy etc) i w przypadku ew. nagrd on rozdziela je miedzy klanowiczw...
6.10. Kady klan jest zobligowany do wydelegowania przedstawiciela (CL bd wa, dla pewno wskazane aby byli wszyscy gracze przewidziani na gr w danym meczu) do reprezentowania klanu na specjalnym kanale przedmeczowym, ktry zakada admin meczu na 30 minut przed godzin rozpoczcia rozgrywki, ktry w 100% odpowiada za decyzje podejmowane w zwizku ze zbliajcym si meczem (serwer, skad, wc etc).
6.11. Przedstawiciel kadego z klanw (cl, wa etc) zobligowany jest do wybrania (z listy serwerw ligowych opublikowanych na stronie ligi) minimum dwch adresw IP, na ktrych chciaby aby jego klan rozgrywa dany mecz ligowy (maja to by dwa rne serwery, rnice portw s traktowane jako jeden adres serwera). W przypadku podania tylko jednego adresu ip, jest to jednoznaczne z tym, e dany klan zawierza wybr serwera adminowi danego meczu (chyba e, klan przeciwny zgodzi si na podane IP). Jeeli dany klan ma w swoim skadzie gracza z zagranicy i ma zamiar on gra w danym meczu, jego ping i warunki gry nie wpywaj na wybr serwera, admin porwnuje pingi i warunki do gry tylko graczy z polski (gracze z zagranicy s zobowizani do dostosowania si do wybranego serwera).
6.12 Kady gracz ma nakaz nagrywania wasnego dema i na danie sdziego ma obowizek przekaza mu je w niezmienionej formie, kada modyfikacja jest jednoznaczna z prb oszustwa.

7. Kary

7.1 Nie powiadomienie organizatorw ligi o zmianie ip i gra z innego ip - odsunicie danego zawodnika kolejnego meczu, anulowanie wyniku mapy, na ktrych gra w gracz
7.2 Gra z innego ip pokrywajcego si z ip innej wczeniej zgoszonej osoby do ligi bez wczeniejszego uzasadnienia - usunicie z ligi gracza.
7.3 Gra w klanie, ktrego, nie jest si czonkiem - usunicie z ligi i gracza i klanu
7.4 Zatrzymanie gry przy pomocy komendy hold - pierwszy raz ta kartka, za drugim kick z serwera.
7.5 Gra na wszelkiego rodzaju wspomagaczach (AIM bot, wallhack) usunicie z ligi gracza i klanu w jakim gra.
7.6 Gra na nicku rnym od tego podanego na stronie ligi - kara meczu dla gracza, w przypadku podobnej sytuacji kolejny raz kara dwch meczy itd.
7.7 Brak dema z meczu (jednoznaczne z prb zatuszowania czego) - w/o na korzy druyny przeciwnej na danej mapie, kara meczu dla gracza, w przypadku drugiej "wpadki" automatyczne usunicie z ligi.
7.8 W przypadku stwierdzenia edycji dema przesanego organizatorom PLQ2I kara jak w pkt 7.7
7.9 W przypadku gry trzech obcokrajowcw w meczu walkower na korzy druyny przeciwnej oraz konsekwencje wobec graczy.

^^^
0.031
projektowanie stron internetowych | katalog controlwebs | serwis drukarek