| |
| | |
|
Regulamin Rozgrywek F.E.A.R. Combat League CTF
1. Postanowienia Ogólne
1.1 Liga ma na celu wy³onienie najlepszej polskiej dru¿yny graj±cej w F.E.A.R w trybie Capture The Flag
1.2 Liga ma charakter otwarty.
1.3 Organizatorem Ligi jest planetquake.pl i fear.org.pl
1.4 Wszelkie pytania, propozycje, skargi nale¿y kierowaæ na adres e-mailowy fcl.ctf@gmail.com
2. Klany
2.1 Ka¿da dru¿yna musi zg³osiæ do rozgrywek nie mniej ni¿ piêciu, i nie wiêcej ni¿ dziesiêciu zawodników.
2.2 Za kontakt klanu z organizatorami ligi odpowiedzialny jest jego lider - CL. Za kontakt z przeciwnikami oprócz lidera odpowiedzialny jest war arranger.
2.3 CL klanu musi byæ Polakiem.
2.4 Dozwolony jest udzia³ obcokrajowców w rozgrywkach FCL. Ka¿da dru¿yna mo¿e zg³osiæ do ligi 3 zagranicznych zawodników, z czego maksymalnie jeden mo¿e jednocze¶nie braæ udzia³ w meczu.
2.5 Roszady w sk³adach dozwolone s± w przerwie miêdzy sezonem zasadniczym z rund± PlayOff ligi.
2.6 Zawodnik, który zagra³ mecz w barwach jednej z dru¿yn, nie mo¿e ju¿ reprezentowaæ innego klanu w tej samej rundzie rozgrywek.
3. Mecz
3.1 Mecz trwa 2x20 minut i toczony jest na serwerze wybranym przez graczy (obie mapy na neutralnym serwerze lub po jednej mapie na serwerach obu dru¿yn)
3.2 Wygrywa dru¿yna, która w ustalonym czasie zdobêdzie wiêcej punktów (1 flaga przyniesiona do w³asnej bazy = 1 punkt). Liczby zdobytych w meczu przez oba zespo³y flag stanowi± jego wynik i zostaj± wpisane do tabeli ligi.
3.3 Dru¿yna mo¿e zrobiæ dowoln± ilo¶æ zmian w sk³adzie miêdzy mapami meczu, nie mo¿na jednak robiæ zmian w trakcie trwania danej mapy.
3.4 Na ka¿dym meczu obecny jest sêdzia, który obserwuje spotkanie oraz zatwierdza jego wynik.
3.5 Je¿eli oba zespoly zgadzaj± siê na grê bez sêdziego, robi± to wy³±cznie na w³asn± odpowiedzialnosæ
3.6 Je¿eli po 2 mapach zespo³y uzyskaj± wynik remisowy, sêdzia zarz±dza 20-minutow± dogrywkê na wy³onionej drog± eliminacji mapie. Je¿eli pierwsza dogrywka nie przyniesie rozstrzygniêcia, sêdzia zarz±dza kolejne, na innych mapach, a¿ do wy³onienia zwyciêzcy.
3.7 Za wyra¼n± zgod± obu dru¿yn sêdzia mo¿e pozwoliæ przebywaæ na serwerze osobom trzecim - widzom.
3.8 Je¿eli o ustalonej godzinie dru¿yna nie pojawi siê na serwerze w pe³nym sk³adzie, sêdzia zarz±dza walkower 10-0 dla dru¿yny przeciwnej. Je¿eli ¿aden z zespo³ów nie stawi siê w pe³nym sk³adzie, obu zostanie dopisana do tabeli pora¿ka.
3.9 Wszelkie oszustwa (tak¿e glitche) podczas gry bêd± karane wyrzuceniem z ligi nieuczciwej dru¿yny, a jej wyniki zostaj± zmienione na walkowery 10-0 dla dru¿yn przeciwnych.
4. Liga
4.1 Zespo³y graj± ze sob± przez 9 kolejek, po jednym meczu w tygodniu, systemem ka¿dy z ka¿dym
4.2 Wygrywa zespó³, który wygra najwiêcej spotkañ
4.3 W przypadku gry oba zespo³y maj± tak± sam± ilo¶æ zwyciêstw, o kolejno¶ci w tabeli decyduje wynik ich bezpo¶redniego spotkania
4.4 Je¿eli wiêcej ni¿ dwa zespo³y maj± identyczny bilans koñcowy, o kolejno¶ci w tabeli decyduje ich efektywno¶æ (wyra¿ana w tabeli ligowej procentami)
4.5 Obra¿anie adminów ligi i wszelakie oskar¿enia o korupcje bêd± karane ostrze¿eniami, a w razie konieczno¶ci banami
5. Ustawiania gry
5.1 Mecze odbywaj± siê na wersji gry 1.08.
5.2 Tryb gry - 4v4 CTF
5.3 Ustawienia serwera:
A. Prêdko¶æ gry 1.3
B. Limit apteczek - 2
C. Friendly Fire - on
D. Limit flag - off
E. Limit czasu - 20
F Voting - on
G. Bronie specjalne - wy³±czone
H. Pozosta³e ustawienia - domy¶lne
5.4 Mapy:
A. Streets
B. Facility
C. SpillKill
D. Labs
E. Depot
F. Heliport
Za³±cznik do regulaminu - przydzia³ map na poszczególne kolejki:
1 Labs / Streets
2 Heliport / Spillkill
3 Depot / Facility
4 Heliport / Labs
5 Facility / Spillkill
6 Depot / Labs
7 Streets / Heliport
8 Depot / Facility
9 Spillkill / Streets | |
| | |
| |