-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Ostatnie nowiny
2007-06-25 Koniec ligi
2007-06-17 Dwa mecze do końca
2007-06-05 Porządki
2007-06-04 Siódma kolejka
2007-05-30 PTS - psy
2007-05-27 Update regulaminu
Ostatnie mecze
Informacje
FCL CTF #2
IRC: #FCL
Zapisy: wyłączone
Transfery: tak
Limit graczy: 10
Klany gracza: włączone

Regulamin
Regulamin Rozgrywek F.E.A.R. Combat League CTF


1. Postanowienia Oglne

1.1 Liga ma na celu wyonienie najlepszej polskiej druyny grajcej w F.E.A.R w trybie Capture The Flag
1.2 Liga ma charakter otwarty.
1.3 Organizatorem Ligi jest planetquake.pl i fear.org.pl
1.4 Wszelkie pytania, propozycje, skargi naley kierowa na adres e-mailowy fcl.ctf@gmail.com

2. Klany

2.1 Kada druyna musi zgosi do rozgrywek nie mniej ni piciu, i nie wicej ni dziesiciu zawodnikw.
2.2 Za kontakt klanu z organizatorami ligi odpowiedzialny jest jego lider - CL. Za kontakt z przeciwnikami oprcz lidera odpowiedzialny jest war arranger.
2.3 CL klanu musi by Polakiem.
2.4 Dozwolony jest udzia obcokrajowcw w rozgrywkach FCL. Kada druyna moe zgosi do ligi 3 zagranicznych zawodnikw, z czego maksymalnie jeden moe jednoczenie bra udzia w meczu.
2.5 Roszady w skadach dozwolone s w przerwie midzy sezonem zasadniczym z rund PlayOff ligi.
2.6 Zawodnik, ktry zagra mecz w barwach jednej z druyn, nie moe ju reprezentowa innego klanu w tej samej rundzie rozgrywek.

3. Mecz

3.1 Mecz trwa 2x20 minut i toczony jest na serwerze wybranym przez graczy (obie mapy na neutralnym serwerze lub po jednej mapie na serwerach obu druyn)
3.2 Wygrywa druyna, ktra w ustalonym czasie zdobdzie wicej punktw (1 flaga przyniesiona do wasnej bazy = 1 punkt). Liczby zdobytych w meczu przez oba zespoy flag stanowi jego wynik i zostaj wpisane do tabeli ligi.
3.3 Druyna moe zrobi dowoln ilo zmian w skadzie midzy mapami meczu, nie mona jednak robi zmian w trakcie trwania danej mapy.
3.4 Na kadym meczu obecny jest sdzia, ktry obserwuje spotkanie oraz zatwierdza jego wynik.
3.5 Jeeli oba zespoly zgadzaj si na gr bez sdziego, robi to wycznie na wasn odpowiedzialnos
3.6 Jeeli po 2 mapach zespoy uzyskaj wynik remisowy, sdzia zarzdza 20-minutow dogrywk na wyonionej drog eliminacji mapie. Jeeli pierwsza dogrywka nie przyniesie rozstrzygnicia, sdzia zarzdza kolejne, na innych mapach, a do wyonienia zwycizcy.
3.7 Za wyran zgod obu druyn sdzia moe pozwoli przebywa na serwerze osobom trzecim - widzom.
3.8 Jeeli o ustalonej godzinie druyna nie pojawi si na serwerze w penym skadzie, sdzia zarzdza walkower 10-0 dla druyny przeciwnej. Jeeli aden z zespow nie stawi si w penym skadzie, obu zostanie dopisana do tabeli poraka.
3.9 Wszelkie oszustwa (take glitche) podczas gry bd karane wyrzuceniem z ligi nieuczciwej druyny, a jej wyniki zostaj zmienione na walkowery 10-0 dla druyn przeciwnych.

4. Liga

4.1 Zespoy graj ze sob przez 9 kolejek, po jednym meczu w tygodniu, systemem kady z kadym
4.2 Wygrywa zesp, ktry wygra najwicej spotka
4.3 W przypadku gry oba zespoy maj tak sam ilo zwycistw, o kolejnoci w tabeli decyduje wynik ich bezporedniego spotkania
4.4 Jeeli wicej ni dwa zespoy maj identyczny bilans kocowy, o kolejnoci w tabeli decyduje ich efektywno (wyraana w tabeli ligowej procentami)
4.5 Obraanie adminw ligi i wszelakie oskarenia o korupcje bd karane ostrzeeniami, a w razie koniecznoci banami

5. Ustawiania gry

5.1 Mecze odbywaj si na wersji gry 1.08.
5.2 Tryb gry - 4v4 CTF
5.3 Ustawienia serwera:
A. Prdko gry 1.3
B. Limit apteczek - 2
C. Friendly Fire - on
D. Limit flag - off
E. Limit czasu - 20
F Voting - on
G. Bronie specjalne - wyczone
H. Pozostae ustawienia - domylne
5.4 Mapy:
A. Streets
B. Facility
C. SpillKill
D. Labs
E. Depot
F. Heliport

Zacznik do regulaminu - przydzia map na poszczeglne kolejki:

1 Labs / Streets
2 Heliport / Spillkill
3 Depot / Facility
4 Heliport / Labs
5 Facility / Spillkill
6 Depot / Labs
7 Streets / Heliport
8 Depot / Facility
9 Spillkill / Streets
^^^
0.036
budowa stron | poka samochd | reklamuj stron | serwis drukarek