-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Podział na Ligi !!!2007-10-01 00:23 | D4Ru$
Zapisy się skończyły. W tym roku zapisało się 21 klanów i wszystkie zamierzam dopuścić do walki o pucharki plq2. Niestety tak jak i w poprzedniej edycji obrońca tytułu nie zapisał sie, wiec tradycji stało sie za dość.
Zanim wyjawię wam ile będzie lig i jak beda rozmieszczone klany, od razu pisze wam, że decyzji nie zmienię. Rozdzielając klany kierowałem się przede wszystkim regulaminem ale i także innymi czynnikami dla dobra ligi.

Podział lig!!!

I LIGA : 3c, tOk, BoD, Pfh, v3, SnG i M-c
II LIGA : H, nB, Lot, Xa, Mtg, FF, OS
III LIGA : wD, xF, al-k, sf, Sx, Pro, Dry

Parę objaśnień: pomimo tego, że SnG jak i FF przegrało swoje baraże, to i tak są o lige wyżej, ponieważ klany, z którymi walczyli już nie istnieją!
Natomiast dzika kartę otrzymują w tej edycji aż 3 klany: M-c za stabilna i dobra lokatę w poprzednim sezonie oraz Lot i os ze względu na swój skład. Zdaje sobie sprawę, że niektóre z decyzji mogą być krzywdzące. Musicie jednak je zaakceptować! Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć wam GL !
Komentarze

cahir
avatar
2007-10-01 00:24 
gl
Vibez
avatar
2007-10-01 00:26 
No to hf emo
eon
avatar
2007-10-01 00:29 
cleaner w 2 lidze emo, to kto walczy o miejsca 2-3 ? ;] emo
P1mp
avatar
2007-10-01 00:33 
;]
aM33t
avatar
2007-10-01 00:36 
emo emo dobej zabawy zycze emo
theshu
avatar
2007-10-01 00:38 
Gl & hf emo
M-c/B0R0
avatar
2007-10-01 01:06 
N1 emo
1o1
avatar
2007-10-01 01:18 
Troche szkoda ze nie zagramy w 1 lidze, widzac tam takie slabe teamy jak =PFH= czy M-c, bo wkoncu zeby byc lepszym trzeba grac z lepszymiemo, ale nie odwoluje sie od decyzji darusia, mam nadzieje ze bedzie przy niej trwal ! konsekwencja najwazniesza! W 2 lidze FF stawia sobie za cel - nie przegranie zadnej mapy, cln sam nie wygra emo wiec moze sie uda. Mam nadzieje ze w tej edycji nie bedzie skandali a`la p!o. gl & hf, Pozdro & Pocwicz.
HaMeR
avatar
2007-10-01 01:28 
ale z Ciebie ..... pfh wygralo 2 lige i zasluzenie znajduje sie w 1 lidze aha i ten wasz cel to pokrzyzujemy my wiec sie tak juz nie goraczkuj z obietnicami i zalozeniami
HaMeR
avatar
2007-10-01 01:29 
pozdro emo
eon
avatar
2007-10-01 02:17 
1o1 mi zniszczyl system ;D, sie ubawilem .... emo
kostek
avatar
2007-10-01 06:23 
gdzie gra kliner ?? ??? ha to LoT bedzie pewnie za nami emo emo emo emo niewiem tylko dlaczego dostalismy dzika karte bedac w 2lidze ]:

Edytowany: 2007-10-01 06:27
eon
avatar
2007-10-01 06:37 
kst ale Lot raczej bedzie walczylo o podium wiec jak moga byc za wami ? ;>
kostek
avatar
2007-10-01 06:42 
emoemoemoemoemoemoemo ide lepiej do roboty emo emo emo emo emo emo emo
piecia
avatar
2007-10-01 08:15 
eee... dobra, jak jest tak będzie ;]

gl
fasadin
avatar
2007-10-01 08:38 
w sumie dobra decyzja

GL & HF
gt7
avatar
2007-10-01 09:35 
"widzac tam takie slabe teamy jak =PFH= czy M-c"

emo emo emo


" 2 lidze FF stawia sobie za cel - nie przegranie zadnej mapy" - buahahaha emo
dem
avatar
2007-10-01 09:53 
hmmm, wsumie v3 i sng gralo z nami na równi, ale skoro graja dłuzej pod swoim tagiem to niech tak bedzie, chociaz chcialem z nimi powalczyc emo wsumie jesli pare klanów się spręży w naszej lidze to i tak bedzie trudno... no i zapowiada się ładna batalia o podium 2 ligi... GL & HF guys ;]]]]
xaCat
avatar
2007-10-01 09:56 
a gdzie trabanty ? emo
xF 3 liga emo emo wtf?

Edytowany: 2007-10-01 10:00
dem
avatar
2007-10-01 09:57 
kocie co takie oczy robisz?

... no tez sie dziwie

Edytowany: 2007-10-01 10:05
chrom
avatar
2007-10-01 10:04 
emo emo
abc
avatar
2007-10-01 10:47 
1o1 - loCo/Cleaner/Vacek/Cegla/Arcuss przeciez oni was zniszcza, jak i cala 2ga lige rotfl emo
ja pierdole dem przestan chwalic juz ten swoj boski klan, jacy to wy jestescie wspaniali bo juz sie nudny robisz |:

Edytowany: 2007-10-01 10:49
dem
avatar
2007-10-01 10:52 
abc wez sie schowaj..ja go nie chwale, wyrazilem tylko swoje niezadowolenie ze nie powalcze z klanami z ktorymi gralismy ciagle pcw.. czy to juz chwalenie? czy ja powiedzialem ze nie wiem, rozjebiemy 2 lige? napisalem ze wrecz bedzie ciezko wiec sie ogarnij emerytowany czicie...

swoja droga nie widze clna w skladzie lot? gra pod innym nickiem ?

Edytowany: 2007-10-01 10:54
abc
avatar
2007-10-01 10:58 
ale ty chcesz na sile sie wjebac do ligi w ktroej nie ma dla twojego klanu miejsca, czyt. regn a to nei pozwala, do tego zmierzam i to sie juz zrobilo nudne ;|

gra pod Cleaner, jesli to jest inny to sry masz jakiegos typu uposledzenie, aha i jeszcze 1, nie pisz do mnie o czitach bo jak widze ze ktos tak do mnie pisze to daje mi dowod na to, ze na wiecej go niestac i jest tym samym smieszny eot.

Edytowany: 2007-10-01 10:58
gt7
avatar
2007-10-01 10:58 
dem: a ja widze emo

http://cup.planetquake.pl/quake2/plq2/index.php?op=clans&id=50285&so=sqd

emo
mardoc
avatar
2007-10-01 10:58 
Eya emoemoemo
abc
avatar
2007-10-01 10:59 
eyol mardoc : ]
maszex
avatar
2007-10-01 11:04 
szykujcie dupska emo
Heat
avatar
2007-10-01 11:36 
"xF 3 liga wtf?"

Przynajmniej nie bedzie tak stresowo emo

kisiu
avatar
2007-10-01 12:03 
ogolnie to rozstawienie jest OK! ale dales darek dupy na poziomie xF - OS. OS wcale sie skladem nie wyroznia i do tego sa nowo powstalym klanem... za to xF dobrnelo w zeszlym sezonie do konca rozgrywek i to im sie raczej nalezy dzika karta (sam heat powinien dostac karte za aktywnosc emo )


a 1o1 jak zwykle wyszedl na blazna probujac cos napisac. LIPA!

Edytowany: 2007-10-01 12:03
abc
avatar
2007-10-01 12:10 
ta, kisiu dobrze prawi co do chlopakow z xF, polac mu ;]
feeble
avatar
2007-10-01 12:15 
generalnie ok, jestem tylko 'troche' zdziwiony co do M-c i xF, no ale wasza decyzja
ath.sikor
avatar
2007-10-01 12:23 
Rownie dobrze zamiast M-c w 1 lidze moglo by byc NB ,tak samo jak zamiast OS Xf no ale cos ligi sa juz rozstawione i nic sie pewnie nie zmieni
KuBi
avatar
2007-10-01 12:28 
Nic do M-c niemam bo ich lubie ale patrzac realistycznie to LoT jest o wiele lepszy patrzac jakich ma graczy emo No i x-Forsiki w 3 lidze emo emo Maq szykuj dupe bo idziemy po Ciebie emoemoemo
no_name
avatar
2007-10-01 12:28 
true true...ostatnie 2 posty...dolaczam sie

a abc..."oni was zniszcza jak cala 2 lige" emoDDDD jea siur chce to zobaczyc, same nicki nic nie robia chcialbym zaznaczyc, cegla,arcus, loco nie grali sporo czasu wiec nie zakladaj ze zniszcza 2 lige bo mi sie smiac chce emo

GL & HF pewnie od poniedzialku ruszy liga...

Edytowany: 2007-10-01 12:32
gt7
avatar
2007-10-01 12:31 
sikor: jezeli Darus mial watpliwosci, czy w 1 lidze umiescic M-c czy NB, mogl pokierowac sie wyinkiem naszej konfrontacji

http://cup.planetquake.pl/quake2/plq2/index.php?op=descr&id=20760

to nie byla wygrana "jednym fragiem"


ponadto wg mnie, OS i XF to nie sa klany o zblizonych umiejetnosciach. nie widzialem jeszcze jak gra OS, ale czuje ze calkiem niezle emo

Edytowany: 2007-10-01 12:36
Friq
avatar
2007-10-01 12:47 
Moje zdanie - nowy klan wypad do 3 ligi
Tak samo
można powiedzieć czemu Pro nie jest w 2 lidze ?? Troche to dziwne??
Jak tak adminki zarządziły no to
cóż ponoczawsze mają racje ...
Pozdro emo

Edytowany: 2007-10-01 12:48
cahir
avatar
2007-10-01 12:48 
os sie przygotowywalo do sezonu przez cale wakacje, a xf dopiero ostatnio.
a co do pierwszej ligi, to z dwojga zlego/dobrego wole mc od lot, grali w tamtym sezonie, zajeli 4 miejsce, wzmocnili sie, bedzie z kim pograc.
a najwiekszym szczesciazem czuje sie teraz maq, bo cichaczem przemycil pierwszoligowy sklad do 2 ligi {: zobaczymy co z tego wyjdzie.
teraz trzeba czekac na terminarz, regulamin i pierwsza kolejke.
soldek
avatar
2007-10-01 13:26 
"os sie przygotowywalo do sezonu przez cale wakacje, a xf dopiero ostatnio." pozostawie to bez komentarza :|

skoro tak glowa plq2 zarzadzila to postaramy sie pokazac w 3 lidze na co nas stac emo
P1mp
avatar
2007-10-01 13:50 
kurcze za malo kasy dalem darusiowi :/ emo

gl hf emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo
zotter
avatar
2007-10-01 13:58 
jesli wyznacznikiem podzialu na ligi ma byc kto ile gral w wakacje no to lol emo no nic do zobaczenia w 3 lidze
hify all
ath.sikor
avatar
2007-10-01 14:18 
Nie no chlopaki poswiecili swoje wakacje dla quake, zamiast siedziec na plazy jak,jesli to ma byc wyznacznikiem podzialu do lig to za takie dzierzenie myszki w w wakacje powinni grac w 1 ligi szkoda mi xf bo napewno ubarwili by rywalizacje w 2 lidze ;..
P1mp
avatar
2007-10-01 14:26 
nie no przepraszam, ze nie moglem grac w klejka na wakacjach.... w ogole jak mozna wyjechac z takim zjebanym argumentem emo
feeble
avatar
2007-10-01 14:51 
emo
maq
avatar
2007-10-01 14:57 
liga pokaże jak bardzo się daruś pomylił emo
M-c/B0R0
avatar
2007-10-01 15:01 
Polejcie dla maq, bo dobrze prawi emo
cahir
avatar
2007-10-01 15:03 
uhuhu, usmiech sobie dodajcie po tym zdaniu, wtedy zrozumiecie przekaz.
V3sq
avatar
2007-10-01 15:04 
Mam nadzieje ze w połowie ligi nie zostanie w 3 lidze 3-4 klany bo bedzie niezafajnieemo
P!o
avatar
2007-10-01 15:22 
Tak samo bym podzielił lige ;p Albo przynajmniej bardzo podobnie. Nb w 2 lidze nie dziwi - bo spadli. W sumie w 2 lidze widzialbym xF zamist ff i powaznie zastanowilbym sie nad OS, ale chyba jest okej, do zobaczenia po przeciwnej stronie celownika emo
ath.sikor
avatar
2007-10-01 15:27 
:tak P!o masz racje ale tak samo mozna powiedziec ze m/c ani sng nie awansowalo ;] wiec zawsze bedzie ktos kto powie ze sie nie zgadza z decyzja
soldek
avatar
2007-10-01 15:30 
nie kazdemu jednoczesnie da sie dogodzic, wiadomo, fajniej bylo by grac lige wyzej, ale jest jak jest i trzeba to uszanowac, wazne zeby tylko kazdy klan wytrwal do konca bo posypie jest liga emo mam tu na mysli raczej ta 3 ligi, w kazdym badz razie gl i hf zycze emo

Edytowany: 2007-10-01 15:30
P!o
avatar
2007-10-01 15:30 
Hmm i tutaj też mozemy polemizować ;p SnG przegrało baraże z MDT, które notabene nie startuje w tej edycji, czyli SnG zajeło miejsce MDT, a że padło na M-c ? No cóż, dobra decyzja emo Vacek wczesniej prosil mnie o to, zeby LoT grało w 2 , a nie w 1 lidze.
soldek
avatar
2007-10-01 15:31 
prosil heh, to my prosimy o 2 lige, taka prosba tez bedzie pozytywnie rozpatrzona?
P!o
avatar
2007-10-01 15:33 
Nie, mozemy najwyzej Was do ligi nizej sposcic, a prosil tylko dlatego, bo duzo graczy lot bedzie gralo z zagranicy. Pozdro
soldek
avatar
2007-10-01 15:34 
duzo tzn ile? a ta liga nizej 3 to jaka?
P!o
avatar
2007-10-01 15:35 
okregowka emo
no_name
avatar
2007-10-01 15:36 
a gdzies w regulaminie jest napisane o graczach z zagranicy emo moga grac ale tylko jeden z poza kraju w meczu emo kto wie czy to bedzie cegla czy purri ? he?;]
soldek
avatar
2007-10-01 15:38 
troche slaba ta dezycja, bo jak bedzie to zalozmy jeden zawodnik z timu ktory bedzie mial ping kolo 50 a reszta ok, to automatycznie byc moze ktorys z klanow traci mozliwosc walki a jakas dobra pozycje, no ale to juz nie moje zmartwienie
abc
avatar
2007-10-01 15:41 
friq, rozjebales totalnie, po 1 pro to jest taki klan, w ktorym przynajmniej raz na pcw jakis "Player" z tego teamu daje disca w czasie meczu wiec wypierdalac w ogole z takim klanem emo
dem
avatar
2007-10-01 16:06 
no to ja wyjebie dlugiego posta jako ze dopiero wrocilem z uczelni...

abc: "gra pod Cleaner, jesli to jest inny to sry masz jakiegos typu uposledzenie,"
re: widze ze nie dopuszczasz do siebie mysli ze czyjas przegladarka moze przechowywac stare dane... a jak mowisz o uposledzeniach no to nie mierz mnie swoja miara...

abc: "aha i jeszcze 1, nie pisz do mnie o czitach bo jak widze ze ktos tak do mnie pisze to daje mi dowod na to, ze na wiecej go niestac i jest tym samym smieszny eot."
re: chcesz mi jechac po ambicji? sorry, to nie ja czitowalem a dla mnie czit bedzie gownem do konca wiec trzebabylo myslec wczesniej jak plules w twarz ludziom gdy cie zlapali na czitach..zmieniles sie? fajnie, gratuluje, ale jesli cos do mnie piszesz to poprzyj to jakims argumentem...

abc: "ale ty chcesz na sile sie wjebac do ligi w ktroej nie ma dla twojego klanu miejsca, czyt. regn a to nei pozwala, do tego zmierzam i to sie juz zrobilo nudne ;|"
re: co najwyzej na sile moge sie zastanowic czy myslisz... byly watpliwosci czy os to ath czy nowy klan... bylem tak samo cl ath jak i inni, sikor porzucil ath wpadl do skladu pro, wiec rownie dobrze moge mowic ze os to ath, chociazby dlatego ze polowa skladu to stare ath... wiec nie wiem o jakiej lidze mowisz skoro my chcielismy do 2... a jak nie rozumiesz ze zaluje sie czegos bo sie lubi grac z lepszymi no to szkoda...

sikor i ci od wakacji
re: fajnie ze mielisice mozliwosc wyjechania gdzies na dluzej, ja nie mialem wiec pogralem sobie w q2. Moze i to kiedy sie gralo i ile nie jest wyznacznikiem tego jak dzielic lige ale najwyrazniej dla aktualnego admina to mialo znaczenie...

pio, zastanwoilbys sie nad nami? super tylko ten 1ligowy klan zenona jakos nie bije nas mocno, wiec chyba skoro nawet z wami od czasu do czasu damy rade, a jestescie "1 ligowym" klanem to moze 2 liga jest wsam raz dla nas ?

maq ma racje, ze 1 kolejka wskaze ze darus sie mylil lub nie...

Nie wiem zcemu tak mocno na nas naskakujecie. trzebabylo sie zglosic na pcw zanim rozdzielono ligi i wtedy z jakimis argumentami cos pisac...

no i sory nie miejcie do nas pretensji ze wasz klan jest w tej a nie tamte lidze, to nie od nas zalezalo?

chyba tyle odemnie
Heat
avatar
2007-10-01 16:18 
Nie ma co gdybac itp. Decyzja jest, a czy poprawna to okaze sie jak zaczna sie mecze emo Ocenimy to jak zakonczy sie 9 sezon.

Kiedy bedzie ogloszenie 1 kolejki ? emo

Edytowany: 2007-10-01 16:19
abc
avatar
2007-10-01 16:22 
"Nie wiem zcemu tak mocno na nas naskakujecie. trzebabylo sie zglosic na pcw zanim rozdzielono ligi i wtedy z jakimis argumentami cos pisac..."

dziecko klejka ja jebie, miazdzysz ; f
a co do twojej przegladarki to naprawde masz najebke, jak widzisz tam gdzie masz klany jest zapisane LoT i LoT (re) wiesz wystarczylo tylko wyslilic sie i kliknac w ten 2gi klan, a takie tlumaczenie j/w jest typowe dla debila , cze
jak dla mnie xF powinno byc w 2giej lidze, ten klan istnieje w huj dluzej i chlopaki z tego teamu np P1mp maja w huj dluzszy staz niz jakies leszcze z os, tak wiec co do tego to jest zla decyzja ze os gra w 2 lidze, a xf w 3, co mnei to ze gra 50% ludzi z klanu ath, jak te 50% ludzi to tylko ty dem i jeszcze jakis plebs, wiec sorry ale to nie jest zaden argument, ze byles i jestes clem tego i ath klanu... : emo a i jeszcze jedno jesli tak chcieliscie zblizyc plq2 do euroq2l dodajac next1, to moze zrobic tak samo z selekcja, "klan ktory jest widziany pierwszy raz automatycznie idzie do DIV 3, czyt pro. (friq) czyt. os. (dem)

Edytowany: 2007-10-01 16:27
quescik
avatar
2007-10-01 16:32 
abc ja jednego nie rozumiem, prowadzisz dyskusje z demem a obrażasz wszystkich ludzi z os

"dziecko klejka ja jebie, miażdżysz ; f"
Jak mi sie dobrze zdaje to tylko napierdalales cale wakacje w q2 na fejkach

Edytowany: 2007-10-01 16:33
M-c/B0R0
avatar
2007-10-01 16:36 
A ja myslalem, ze to tylko gra emo
quescik
avatar
2007-10-01 16:38 
Widac dla abc to jest nie tylko graemo
P!o
avatar
2007-10-01 16:41 
Spoko Dem, nie neguje Waszych mozliwosci, a zastanowiłbym sie nad Wami, bo mimo wszystko jestescie nowym klanem emo
soldek
avatar
2007-10-01 16:45 
kto gra w klanie al-kaida pod nickiem "MASZ ESA?" ?
quescik
avatar
2007-10-01 16:49 
Ja tylko wiem tyle ze MASZ ESA? gra jumpy od 5 latemo

Edytowany: 2007-10-01 16:49
piecia
avatar
2007-10-01 16:50 
luzujcie stringi emo
P1mp
avatar
2007-10-01 16:55 
potwierdzam slowa quescika emo
abc
avatar
2007-10-01 16:55 
quest ja w wakacje moze zagralem, hmm 30godzin, co daje mi jakies 5% czasu ktory ty spedziles przy tej grze ;] wiec nie pierdol glupot wyssanych z palca z dupy lamusie

Edytowany: 2007-10-01 16:56
quescik
avatar
2007-10-01 16:57 
Widzisz jaki jesteś fajny, znowu mnie obrażasz choć nie wiem dlaczego
pGsFestival
avatar
2007-10-01 17:01 
btw. dlaczego pio bys dal xf za ff?
oni jeszcze nigdy w historii klejka2 nie wygrali z nami ...
chce znac powod emo
Heat
avatar
2007-10-01 17:06 
o qrwa emo festival. przewaznie nie sile sie zeby odpisywac na takie posty ale zabrzmialo to z twojej wypowiedzi jakbysmy grali tysiace razy razem emo z tego co kojarze to w tej historii rozegralismy az 1 mape ! emo

(plq2 sezon 8 - a tamto w/o w 1 kolejce - wiadomo jak bylo emo
P!o
avatar
2007-10-01 17:07 
Festival - za staż (klanu) na scenie, kulture i w ogole wcale źle nie klikają emo.
pGsFestival
avatar
2007-10-01 17:15 
heat na servie pcw tez sie liczy jako tako tamte mecze konczyly sie w wiekszosci disconnectem
to bylo troche czasu temu co prawda teraz nie zaobserwowalem disconnectow +!
roach
avatar
2007-10-01 17:24 
smieszne, sng jest chyba jedynym klanem na swiecie, ktory co sezon spada do drugiej ligiemo
!n53kT
avatar
2007-10-01 17:28 
heh :/ a ja nie bede ukrywal ze jestem troche rozczarowany ... oczywiscie nie kwestionuje mozna wybierac lige ze wzgledu na sklad ale to sie nie liczy liczy sie tp a i zasady powinny zostac zasadami w tamtym sezonie xa grlao w 3 lidze nawet nie brali pod uwage ich skladu ... no ale nic poprostu 3ba bedzie uswiadomic Wam wasz blad emo emo
soldek
avatar
2007-10-01 17:29 
kiedy bedzie podana pierwsza kolejka? emo
abc
avatar
2007-10-01 17:32 
roucz: smieszne, sng jest chyba jedynym klanem na swiecie, ktory co sezon spada do drugiej ligi emo

i co sezon jest znow w 1 emo
1o1
avatar
2007-10-01 17:46 
wy idzcie na irca pochatowac bo srednio co 2 min pojawia sie nowy post, a festiwal jak to nie wiesz czemu pio umiescil by nas w 3 lidze? przecierz staral sie o to cala koncowke sezonu, w koncu o my najezdzalismy na jego nie odpowiedzialne zachowanie w poprzedniej edycji, wiec kara musi byc! no ale cos nie wyszlo i jednak w 2 lidze zagramy, przykro mi pio. emo. A ty abc nie czepial sie tak sng ostatnio maja calkiem niezly sklad, ostania dasz wiare nas fartem zbili! w koncu wpsomaga ich przekupiony venerix (op na #q2.pl zreszta wiekszosc graczy sng tak zostala pozyskana) emo

Edytowany: 2007-10-01 17:51
P!o
avatar
2007-10-01 17:50 
Hehehehe mylisz mnie z panem na którego byś głosował (jak byś miał 18 lat) w wyborach .. czyt. KACZYNSKI emo. W dupie mam czyjes zdanie na moj temat, pisałem juz dlaczego ja bym wrzucił xF do 2 ligi emo.
Ligi są małe i ktoś musiał być lige niżej.
1o1
avatar
2007-10-01 17:55 
ja mam ukonczone 18 lat, a gdy ty bys mial 18 lat to na kogo bys glosowal ? Zapewne na Leppera, ale nie wnikam
kostek
avatar
2007-10-01 17:59 
tez bym dal xf do 2 ligi zamiast ff a powod prosty bo 1o1 gra tam emo ale chcialem powiedziec ze nie rozumiem czemu taki abc aka turek obraza nas... zreszta hahahahahahaha emo emo emo emo emo emo btw kiedy beda znane mapy z kim co i jak ??

Edytowany: 2007-10-01 18:01
sonic
avatar
2007-10-01 18:03 
moze byc ciekawie emo imo GL & HF wszystkim klanom zycze ;]
eon
avatar
2007-10-01 18:05 
ekstra a teraz dyskusja o polityce emo, 1o1 widze jakies teorie spiskowe wyglasza, powolajmy komisje sledcza do spraw FF !!, chce byc przewodniczacym ;], trzeba rozbic uklady!, nigdy wiecej opow dla SNG !, to byli komunisci z PZPR!
ZOMBI
avatar
2007-10-01 18:15 
Nie ma co sobie skakać do gardeł panowie. Postarajmy się tylko, aby grało się nam jak najprzyjemniej... W końcu to nie ostatni sezon plq2; )
abc
avatar
2007-10-01 18:19 
joj nie czepiam sie sng, tylko sie smieje emo
kostek
avatar
2007-10-01 18:27 
GL wszystkim klanom milego klikania i by kazdy klan dotrwal do konca nie psujac reszcie zabawy emo) niech wygra najlepszy emo emo emo emo
KAZ
avatar
2007-10-01 18:36 
Hehe, co do Kaczynskiego to dzis u fryzjera babka sie mnie pytala na kogo glosuje, a jej kolezanka z tylu powiedziala "przeciez wiadomo na kogo trzeba gloswac!" ( w domysle Kaczynski) . Rozjebalo mnie to totalnie ;] .Moher moherem pozostanie emo. A co do ligi, no dirty harry szkoda ze synth ani ak nie gra, bo nie masz przeciwnikow emo.

GL
emo

Edytowany: 2007-10-01 18:37
eon
avatar
2007-10-01 18:41 
emo
D4Ru$
avatar
2007-10-01 18:49 
dlaczego FF gra w 2 lidze to proste napisalem to w newsie wytarczy czytac uwaznie xF bylo w tabeli nizej od FF mialem do wyboru miedzy os a xF skladem i umiejetnosciami duzo sie nie roznia mozna powiedziec ze to rowny poziom jednak musialem cos wybrac musicie to zrozumiec ze ktos musial grac w 3 lidze. Xf macie teraz okazje zagrac o awanas do 2 ligi.
protech
avatar
2007-10-01 18:51 
1o1 wez juz nie pisz nic, tak dla dobra resztyemo

fajnie ze masz 18 lat ukonczone i takie cele w zyciu emo winszuje Tobie
KAZ
avatar
2007-10-01 18:53 
Darus, proponuje do regulaminu dopisac 1 jakze wazny pkt. Mianowicie - 1. Organizator/sedzia/Darus emo ma zawsze racje.
2. Jesli organizator/sedzia/Darus nie ma racji, patrz pkt 1.
emo
hehe

Edytowany: 2007-10-01 18:54
soldek
avatar
2007-10-01 18:59 
emo
!n53kT
avatar
2007-10-01 19:00 
ciekawe tylko dlaczego jak wybierales miedzy xF a os wybrales os ktory nie gral w tamtym sezonie w plq2 :/ a zreszta nawet biorac sqad pod uwage to mamy 2 zawodnikow pierwszoligowych jakby nie patrzec ... ale jebie mnie to a boli mnie jedynie to ze kurwa 3 lige skonczy 3 klany gora (jakies mam takie dziwne przeczucie) .. huj ze se nie pogramy ale wygramy emo ogolnie jestem rozczarowany a po cichu mowiac wqrwiony ! dobra jebac to i do zaobczenia w 3 lidzze ://
!n53kT
avatar
2007-10-01 19:02 
jeszcze bym troche rzeczy napisal ale nie warto ... nie pierwszy raz zostalismy wyhujani w plq2 i jak widac nie ostatni emo:
KuBi
avatar
2007-10-01 19:04 
!n53kT emo pokażecie w PP na ile jestescie zdolni i udowodnicie paru niedowiarkom na co was stac emo
V3sq
avatar
2007-10-01 19:13 
Łacze sie w bolu z Ins-em emo Moze jest to troche pesymiczne podejscie do zycia ale tez uwazam ze 3 liga dotrwa w połowie do koncaemo
D4Ru$
avatar
2007-10-01 19:16 
doskonale o tym wiem ze 3 liga nie dotrwa w takim samym skladem klanow jaka sie zapisala i to byl wlasnie dla mnie argument zeby zrobic 3 ligi odizolowac klany ze slomianym zapalem od 2 ligi.
V3sq
avatar
2007-10-01 19:18 
Kara katyńska dla innych klanow grajacych w 3 lidzeemo dla nich plq2 skonczy sie w lutym ale nie w tym rzecz... Czekamy na PP w nowym styluemo)
soldek
avatar
2007-10-01 19:25 
bravo darus :| skoro doskonale wiesz, ze 3 liga nie dotrwa a my w zeszlym sezonie stawialismy sie na mecze tym bardziej super decyzje podjales... nie mowie, ze gramy lepiej od os lub nie, tylko nie wiem czym sie sugerwales wrzucajac nas do 3 ligi..ale uszanuje Twoja decyzje mimo, ze jest..
fasadin
avatar
2007-10-01 19:44 
troche chamsko zrobiles... Ciebie to nie obchodzi ze my ze nie bedziemy miec z kim grac wazne zebys ty mial z kim grac dobra nie wazne juz nic nie pisze ide sie uspokoic
no_name
avatar
2007-10-01 19:44 
ja bym dal im mecz o 2 lige ... OS vs XF kto wygra zostaje w 2 lidze ;] zeby nie bylo klotni o! emo
!n53kT
avatar
2007-10-01 19:48 
czyli Darus badz co badz poprostu zjebales nam plq2 ?? bo tego chyba inaczej ujac sie nie da. skoro tez przypuszczasz ze tak bedzie to czego nie zrobiles 2 lig a karzesz klany ktore rownie dobrze nie tyle ze moga nieraz zaskoczyc to klany sparwdzone ktore graly rok temu plq2 i wytrzymaly do konca. nie rozumiem jeszcze jednej rzeczy jak to mozliwe ze klan ktory gral juz w poprzednich edycjach jest ze tak powiem "sprawdzony" ma mniejszy kredyt zaufania niz np klan os ?? (bez urazy os) bo co oni wiecej sie udzielaja na scenie od nas ?? wezmy nawet pod uwager klan LoT dobra gral tam kiedys 2 czy 3 sezony temu i nagle ze wzgledu na sklad czy ekipe ktora udziela sie na scenie jest w 2 lidze ??
klan ktory powstal na tydzien przed koncem zapisow do plq2 ?? to nie jest kurwa smieszne ?? wqrwia mnie takie cos bo tu ni huja sprawiedliwosci nie ma !! Wszyscy pierdolicie ze klany popowstaja tydzien przed liga i w czasie ligi sie rozpadna a sami takie klany bierzecie kurwa przed ludzi moze nie zasluzonych bo niczym sie nie zasluzylem poza tym ze gralem w tamtym sezonie i ukonczylem lige chyba jakas kolejka powinna kurwa byc ??? To tyle od siebie. zobaczymy sie w PP emo ale to tak czy siak nie zrekompensuje mi zabawy rywalizowania z klanami z ktorymi moglismy powalczyc w 2 lidze ...
soldek
avatar
2007-10-01 19:52 
swiete slowa
i podkreslam nie chodzi tu o antypatie do os lub o to ze gramy od nich lepiej badz gorzej, z calym szacunkiem os, hf a Ty darus przed podjeciem kolejnych decyzji pomysl kilka razy

Edytowany: 2007-10-01 19:54
D4Ru$
avatar
2007-10-01 19:57 
tak jak i wy pomyslcie co piszecie w komentarzach bo napinacie sie ciagle o tym samym i mamy juz ponad 100 postow decyzji nie zmienie... milej zabawy
!n53kT
avatar
2007-10-01 20:01 
i jak tu sie nie napinac ... emo
kostek
avatar
2007-10-01 20:01 
xF rozumiem was bo tez strasznie wkurzony bylbym jesli gralibysmy w 3 lidze... emo:
pGsFestival
avatar
2007-10-01 20:15 
w sumie to raczej os powinno grac w 3 (bo sa nowym? klanem :>emo
a xf w 2...
chodz jesli popatrzec na skillsy to dobrze zrobiles
pace
hf i powodzenia
ps. dzieki pio za to ze w ogle odp. mi
dem
avatar
2007-10-01 20:16 
dobra..widze ze nie ma innej mozliwosci.. zmiencie nam tag na ath, nazwe na anathema, wszytsko bedzie jasne..rok temu ath wygralo baraze z ff przez jakies w/o wiec ath w 2 lidze, ff(sorry fest, ale nie przepadam za twoimi kolegami z teamu) mnie jebie a xf tez do drugiej ligi... a jesli myslicie ze ff w tym roku by zbilo ath(os) to moge podeslac kilka screnow...

to co pisze ins i jego ziomkowie powinno byc brane pod uwage, a ze kazdy moze sie mylic, to w takiej sytuacji da sie wszytsko odkrecic i watpie by ktos mial prestensje... a jesli nie odkrecic to zorganizowac mecze przed ligowe o granie w danej lidze. chodzi mi oczywiscie o os, sng, ff, xf (klany wokól ltórych tu sie kreci debata), i dopiero potem wstawiac do odpowiednich lig co i wtedy nie dokonca bedzie fer bo przepasc pomiedzy xf/os/ff a wiekszoscia klanow z 3 ligi jest ogromna...

abc, okej masz racje, nie zauwazylem ze jest lot(re), zdarza sie jak sie robi ctrlf+f... ale z innej beczki: nazywasz kogos plebsem? sam nie jestes jakims mega skillowym graczem bez swoich czitow wiec nie wiem na jakiej podstawie obrazasz mnie/moich kolegow z klanu.. piszesz o jakichs godzinach, obliczach ile grales... skoro masz tak q2 w dupie no i mnie to po kiego chuja sie nam publicznie tluamczysz? zebysbyl jakims skillowcem to bym sie nie odzywal no ale prawda jest inna o.O

darus, ja powiem jescze ze najlatwiej bledy jest naprawiac odrazu po tym jak sie je popelnilo, a wtedy i ludzie inaczej podchodza do takich poprawek. Wiec przemysl sobie to jak rozdzieliles klany do lig(te watpliwe), bo nie chce zeby ludzie z ktorymi fajnie mi sie pilo w realu, mieli jakis skryty zal do mnie

Edytowany: 2007-10-01 20:20
zotter
avatar
2007-10-01 20:23 
festival dla mnie zawsze twoj klan (nie wiem jaka tam nazwa teraz bo zmieniacie to co 2miechy) byl synonimem disconectow, blazenady i czegos tam jeszcze w najgorszym wydaniu i ty cos mowisz o disconectach? lol emo
dem
avatar
2007-10-01 20:36 
to ja dodam tylko odnosnie nowych klanów.. moze wsumie to dla niektorych bedzie lamiglowka...

jes sobie klan "a" z graczami "b" "c" "d" "e" "f" "g" i jest sobie klan "h" z graczami "i" "j" "k" "l" "m" "n" ... klan "a" i klan "h" byly w tej samej lidze no ale zaczely sie wakacje i w klanie "a" został tylko gracz "b" (cl) dobierajac sobie nowych kolegow, a w klanie "h" zostało 50% starego skladu ("i" "j" "k" "l"emo, a nastepnie dobrali sobie 4 innych wesołków i założyło sobie względnie nowy klan o nazwie "c" ... jak myslicie, który klan jest bardziej "nowy" ? ten co zostawil sobie tylko nazwe i zmienil calkowicie sklad na nadchodzaca lige czy moze sklad z nowa nazwa, ale z polowa tych samych graczy co grali wczesniej w jednym klanie? emo

juz nic nie sugeruje ale, no ale zawsze pozostanie takie małe "ale"... odrazu nawiązanie do nowego newsa... rozmowa spil-pio wyglada mi jak propagandowa reklama PiSu o.O emo
v3non
avatar
2007-10-01 20:46 
dem powiedz moze odrazu ze nie widzisz sng w 1 lidze za to os nadaje sie wrecz idealnie a nie bawiesz sie w jakies zagadki

Edytowany: 2007-10-01 20:46
Heat
avatar
2007-10-01 20:46 
e tam, w zasadzie darus mial zajebiscie duzy dylemat z podzialem klanow na ligi. Wyobraz sobie z kolei dem wasz squad w 3 lidze... albo lot - wyniki wiadome emo Podzial na 2 ligi z kolei mogl wrozyc zakonczeniem sie jej w wakacje i wieloma w/o itp. Jest jak jest, ktos ma szczescie, drugi pecha, jak to w zyciu emo Ja osobiscie czekam na 1 kolejke zeby w koncu powalczyc emo W wakacje sie nie zaniedbywalem i mam ochote w koncu zagrac jakis mecz bez pick upow :> Mam nadzieje tylko ze PP odbedzie sie i to w jakims rozsadnym stylu bo wtedy szanse sa w "miare" dla kazdego rowne.
no_name
avatar
2007-10-01 20:51 
jakby nie patrzec Darus mial zajeb*** trudno dobrac klany do ligi, ale sami popatrzcie... czemu SNG w 1lidze? przegrali z MDT baraz ale MDT nie gra w plq2 i oni wchodza na ich miejsce, czemu M-C ? ja mysle (nie wiem jak i co) ale byli zaraz za SNG w lidze a brakowalo jednego klanu w 1 lidze, jedziemy dalej ... czemu OS w 2 lidze? bo to dawne ATH a jakby nie patrzec ATH utrzymalo sie w 2 lidze, dlaczego XF w 3? szczerze to szkoda ze nie sa w 2 lidze ale patrzac na tabele sprzed roku...to niestety nie bylo powodu dla Organizatora zeby ich dac do 2 ligi. To moje zdanie

i juz nie walcie z dupy na organizatora i na siebie bo rozdzielil klany biorac pod uwage tabele w tamtym sezonie. tyle...
lanther
avatar
2007-10-01 20:54 
Dem, niestety, ale źle rozumujesz, przecież możesz zobaczyć sobie każdą ligę świata , a ujrzysz, że klan to nazwa, tak samo jak drużyna to nazwa. Może się zmienić 100% składu, a klan będzie tym samym klanem ,tylko z innymi playerami. Przecież tak jest wszędzie.
dem
avatar
2007-10-01 20:54 
zenon kurwa mi nie chodzi o to zebyscie wypierdalali z 1 ligi czy cos..nawet powiem ze do ciebie nic nie mam chociaz nie chcesz dac mi swoich adminow... i nigdy nie powiedzialem i nie powiem ze os mialoby byc za sng w 1 lidze... ta lamiglowka powstala tylko po tym jak pio pisal o relacji os-ath i po tym jak przeczytalem jego newsa, ktory znajduje sie pietro wyzej... to co napisalem:
"hmmm, wsumie v3 i sng gralo z nami na równi, ale skoro graja dłuzej pod swoim tagiem to niech tak bedzie, chociaz chcialem z nimi powalczyc"
odnosilo sie tylko do tego ze nie bedziemy razem w 2 lidze... tak naprawde to v3 bym juz nawet zostawil w spokoju, bo dystans do nich robil sie stopniowo coraz wiekszy.. chodzilo tylko o to ze chcialem z wami pograc w lidze tak jak gralismy pcw, ale skoro ma byc pp to moze sie spotkamy..peace...

a moja lamiglowka jest do tych sie przypierdalaja do os ze to nowiotki klan...
kostek
avatar
2007-10-01 20:55 
dem motasz haahahaha emo emo emo
dem
avatar
2007-10-01 20:58 
lanther i moim zdaniem to jest wlasnie chujowe... zreszta pomysl emo dogaduje sie give z bobikiem bikerem i innymi ziomkami +cl HCK..jako ze fajnie im sie pilo to reaktywuja HCK w skladzie w jakim pili... i co, ten sklad tez bys dal do 1 ligi bo kiedys HCK mialo duzy szacuneczek?

to jest oczywiscie abstrakcyjne myslenie wiec nie przywiazywac duzej wagi do tego

albo zamiast hck, bo malo kto ich pamieta dac synth... o.O

... oczywiscie nie porownuje graczy sng do bobikow i give... taki przyklad dla lanthera

Edytowany: 2007-10-01 21:10
gt7
avatar
2007-10-01 21:06 
dem, ja pamietam czasy HCK, CF, DI emo
dem
avatar
2007-10-01 21:09 
no bo ty to jeszcze stara gwardia emo
kostek
avatar
2007-10-01 21:11 
i tak jest kozatzko emo emo
eon
avatar
2007-10-01 21:17 
i Fom, g&p, KTL, 16v, eX... ;]
!n53kT
avatar
2007-10-01 21:19 
Dobra bez napinki emoemo hehe nie co juz dyskutowac czekajmy na 1 kolejke emo a propo dem to ja ni mam zadnej urazy do os emo przeciez Wy tu nic nie zawiniliscie emo ja poporstu chcialem sobie pograc w tej edycji i mam nadzieje ze tak bedzie emo a i mam nadzieje ze jeszze wypijemy w realu emo pozdro emo
dem
avatar
2007-10-01 21:26 
ins chyba raczej sie napijemy bo z tego co mi mowil trq to ty tez teraz w wawie jestes emo wiec jak cos msg i idziemy na pwio emo
lanther
avatar
2007-10-01 22:02 
Ja też pamiętam stare czasy 16v;-D
M-c/B0R0
avatar
2007-10-01 22:49 
Panowie i inni emo
Good luck and have fun emo
ace
avatar
2007-10-02 00:13 
cyt. Troche szkoda ze nie zagramy w 1 lidze, widzac tam takie slabe teamy jak =PFH= czy M-c,...

Odrazu widac brak czesci mózgu u tego lola emo
Co do podziału to wybrneliscie najlepiej jak mozna było , ale i tak bylem za tym zeby powstaly 2 ligi , czekało by na nas wiecej zabawy. gw emo
P1mp
avatar
2007-10-02 04:58 
aaaaaaaaaaa chuja ... os to stare ath pfffffffff stalo sie tak na potrzebe plq2.... jeszcze pamietam jak powstawal ten klan przed wakacjami... dem, kostek i jeszcze jakis noobek.... pffff dem wkrecaj ile chcesz... Z A L O S N E..... gowno chuj pizda szmata... pierdolenie o szopenie.... w tym momencie wyjebane mam na plq2... bo 3 liga niemytym chujem wieje... wd... pojechane w euroq2l w tamtym sezonie na miekko... sx... dotsarczyciel fragow... reszta... give... cygaro...i fejki uciekna szybciej niz kazdy sie spodziewa ( mam nadzieje, ze sie myle) zajebiscie w chuj sobie pogram jo..



P1mp
avatar
2007-10-02 05:09 
festYN wez ze soba blanke i lola i zobaczcie czy Was przypadkiem w szafie nie ma. I nie zapomnij o swoim pizgajacym po palcach u nog flow...
piecia
avatar
2007-10-02 08:31 
p1mp ma rację emo
pGsFestival
avatar
2007-10-02 10:35 
dobra nie bede tak zalosny jak ty podejde do tego pokojowo bez napinki ...
ale teraz uzasadnij dlaczego xf a nie ff?
bo co?
bo mieliscie 4 miejsce a my 3 ? eot

Edytowany: 2007-10-02 11:27
pGsFestival
avatar
2007-10-02 10:41 
ps. mam nadzieje ze trafimy na siebie w eq2l

aha i mowisz ze nie bedziecie mieli z kim walczyc o 1 miejsce w 3 lidze?
moim zdaniem sf wybije wam 1 z glowy...
dobrze graja zespolowo pozdrawiam

Edytowany: 2007-10-02 11:33
abc
avatar
2007-10-02 12:54 
dem ty w zyciu nieu osiagniesz mojego skilla ;] jestes, byles i bedziesz leszczem jesli chodzi o q2 emo, nie tlumacze sie publicznie, nigdy tego nei robilem, tylko nei trawie jak ktos do mnie pisze farmazony wyssane z palca, czaisz?

Edytowany: 2007-10-02 13:01
abc
avatar
2007-10-02 13:03 
btw , zenek cie podsumowal pare postow wyzej, chciales byc scenowym psem chdzacym po serverach w poszukiwaniu fejkow to teraz rob za psa i zdaj raport dotyczacy twojego klanu, bo widac jeszcze nei all zrozumieli dlaczego zenek tak napisal ;f
!n53kT
avatar
2007-10-02 15:18 
hehe pimp sie wczoraj w nocy najebal i chyba wyrzucil to co mu na sercu lezalo emo mi juz to tam lata emo a nasz cel to wybic wszystkich w 3 lidze emo emo dem to kiedy pijemy ?? emo zgadamy sie na ircu emoemo
sikor
avatar
2007-10-02 15:46 
w woli wyjasnienia... jakis " ath.sikor" to nie ja tylko jakas pierdolona pizda ktoorej sie w zyciu nie uklada i sie za mnie podaje emo

a k tak poza tym:
dem: sikor porzucil ath wpadl do skladu pro

ja nikogo nie rzucilem .. to wy mnie zostawiliscieemo ja ciagle jestem w ath emo tylko ze nie gramy w plq2 emo zebyscie mogli zajac nasze miejsce hehe

Edytowany: 2007-10-02 15:56
kostek
avatar
2007-10-02 16:07 
emo emo emo
dem
avatar
2007-10-02 19:03 
abcemo rozbawiasz mnie swoimi postami ale spox zyj i umrzyj w swojej blogiej nieswiadomosci ... peace wielki pro playerze emo

pimp kazdy radzi sobie jak moze, no ale sory ze podjalem decyzje wspolnie z os i darusiem zeby akurat was umiescic w 3 lidze..tak jakbym mial na to wplyw... wydaje mi sie i chyba sie nie myle ze aktualne os > ath z tamtego sezonu...

Edytowany: 2007-10-02 19:05
abc
avatar
2007-10-02 19:26 
dem roznimy sie tym ze ty nie mozesz przebolec tego, ze ktos kto uzyl czitow i tak jest od ciebie lepszy bez nich, ja osobiscie mam to w dupie, wiec zyj i umrzys w swojej blogiej swiadomosci ze wiesz wszystko i o wszystkim lepiej : D
fasadin
avatar
2007-10-02 19:51 
dajcie sobie siana bo juz to zaczyna byc nudne :/ nie odzywaj sie jeden do drugiego nie cytuj nie czytaj itd.
dem
avatar
2007-10-02 20:09 
ty masz w dupie przeciez caly swiat... nie musisz sie powtarzac emo

jestes lepszy..hmmmmm


emo
abc
avatar
2007-10-02 20:42 
no ja juz dawno bym przestal fas, ale nie moja wina ze on chce jeszcze ze mna klikac to mu odpisuje emo
gt7
avatar
2007-10-02 20:43 
to nie odpisuj

panowie, wrzuccie na luz. po co te spiecia?
a jak bardzo chcecie sie poklocic, to zrobcie to na prv - nie musza o tym wszyscy wiedziec emo

Edytowany: 2007-10-02 20:46
BoD|Bocian
avatar
2007-10-04 00:24 
No ale ze BoD czy 3c w pierwszej lidze ? Co wy ocipieliscie? jeszcze Kkw dajcie do 1 ligi :/
gt7
avatar
2007-10-04 05:14 
Bociek: emo
Friq
avatar
2007-10-04 14:40 
Abc emo ja z tym PRO to dałem przykład ;>
emo nie wiem kto tam gra nawet oprócz kilku osób ;p
Czekoladowy
avatar
2007-10-04 22:20 
qrwa czlowiek wujedzie do PRAHI na 4 dni i juz 300 postow do czytania emo ogolnie smiech jak dla mnie i rowniez uwazam ze xf powinno byc w 2 lidze zamiast FF
HAv0K^^
avatar
2007-10-16 08:43 
GL & HF emo

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.074
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl