| | Menu | | |
| | |
|
» » » »
»
»
»
» » »
»
»
»
»
| |
| | |
| Serwisy | |
| | |
| Quake2: » » » » » » » » » » » » Quake4: » » » Quake Live: » » FEAR Combat: » » » Warsow: »
|
|
| | |
| Linki | |
| | |
| » » » » » » » » » » »
|
|
| | |
|
|
|
| | Informacje | | |
| | |
| PLQ2 TDM #16 IRC: discord #PLQ2 Zapisy: wyłączone Transfery: nie Limit graczy: 10 Klany gracza: wyłączone
| |
| | |
|
| |
| | |
|
Nowy rok za nami, zakończeniu pewnego okresu zawsze towarzyszą wszelkiego rodzaju podsumowania, najważniejszym jak wiadomo będzie Gala wyręczenia Quakowych Oskarów za Rok 2004, ale na to przyjdzie odpowiedni czas.
W tym tygodniu przedstawię Wam podsumowanie klanów pierwszoligowych, na początek dwa ostatnie klany AGL i SNG, kolejnymi podsumowanymi będą NB, BoD i 3M i na zakończenie tygodnia trzy najlepsze klany pierwszej rudny PLQ2 - Q2E, aK i sYnth.
Zapraszam do lektury.
SNG - Strangers
Miejsce: 8
Meczy: 9
Wygranych: 1
Przegranych: 8
Mapy: 31
Wygranych: 6
Przegranych: 24
Najczęściej osiągany wynik:: 0:3 (w meczach z Q2E, sYnth, aK, BoD, 3M)
Najwięcej map rozegrali:: v3non - 30, marlboro - 29, myq - 28, neutral - 16, j@z - 12, Fr3szz - 6, hanibal - 1
Gracze mapy:: v3non - 4, myq - 3, marlboro - 1
Gacze Meczu:: v3non - 1
Najczęściej grane mapy:: q2dm3 - 7, q2dm2 i q2dm6 po 6, q2dm1 i q2dm7 po 4, q2dm5 i q2dm8 po 2
Najwięcej fragów w meczu:: 506 (2 Runda PP vs TaC)
Najmniej fragów w meczu:: 142 (4 kolejka vs aK)
Wynik sportowy:
Wynik, a raczej jego brak, tylko dwa punkty na 24 możliwych, brak chociażby jednego wygranego meczu, porażka w 2 Rundzie PP z drugoligowym klanem TaC i duża strata do bezpiecznej pozycji w lidze, to zdecydowanie poniżej oczekiwań wobec SNG.
Wykonawcy:
Przed sezonem wydawało się, że po reaktywacji tacy gracze jak marlboro, myq czy j@z będą w stanie pociągnąć klan, niestety rzeczywistość okazała się brutalna, zalagowany v3non i dramatyczna obniżka frmy j@zzmana spowodowały zawirowania wewnątrz klanowe, jednak widać pewien progres, zaangażowanie Cleanera objawienia początku ligi na drugim froncie (niestety nie może grać w PLQ2) oraz wygranie batalii o pozyskanie MoRo z klanem XA dają cień szansy na to, że skład się ustabilizował.
Organizacja:
Z pozoru bez zarzutów, jednak czym mocniej przytkniesz ucho tym kości głośniej piszczą, jest sporo do poprawienia, jednak mocne podwaliny do dalszego funkcjonowania sa nader solidne.
Jasny punkt.
Wiara we własne możliwości to chyba jedyna cecha której nie można odmówić graczom SNG
Największe rozczarowanie:
Prócz osiąganych wyników, brak "rezerwowych" którzy w dramatycznych chwilach nie byli w stanie zastąpić graczy pierwszego składu, oby po transferach to uległo zmianie.
Okiem eksperta: klan SNG opisuje BoD|eXecutor CL klanu BoD, admin PLQ2:
Hm dostałem kolejne zlecenie od chomika, no cóż jakby tu opisać poczynania "dziwnego" klanu.. Cóż za dużo się nie rozpisze.. bo nie ma o czym.. ich jedynym zwycięstwem jest wygrana nad fov[2liga] 3-1 w PP.. w plq2 zostali równo oklepani przez każdego do 0, nie licząc agl i nb które oddało im po 1 mapie.. klan ten nazwałbym "łącznikiem" miedzy 1 a 2 liga.. w II byliby w czołówce, w I przodują ale na dole tabeli.. no ale przecież ktoś musi być ostatni w tych "najlepszych". Różnica miedzy czołówka a nimi jest strasznie duża.. choć czasem potrafią naklikac 50 fragow w 20min, to potem potrafią przegrać mecz 4/3.
AGL - Always Good Luck
Miejsce: 7
Meczy: 8
Wygranych: 2
Przegranych: 6
Mapy: 25
Wygranych: 5
Przegranych: 20
Najczęściej osiągany wynik:: 0:3 (w meczach z aK, 3M, Q2E, sYnth, BoD)
Najwięcej map rozegrali:: siara 23, me262 - 16, hanan 14, majkel - 10, demix - 9, au7h - 8, 2004 - 6, Moro - , Ronin i Graves po 1
Gracze mapy:: au7h - 2, majkel i demix po 1
Gracze Meczu:: -=brak=-
Najczęściej grane mapy:: q2dm7 - 6, q2dm3, q2dm1 i q2dm8 po 4, q2dm5 - 3, q2dm2 i q2dm6 po 2
Najwięcej fragów w meczu:: 464 (1 Runda PP vs tOk)
Najmniej Fragów w meczu:: 144 (5 kolejka vs sYnth)
Wynik sportowy:
Przed startem ligi, większość sądziła, że AGL to klan drugoligowy, patrząc na ich zdobycze punktowe, zdają się być zasadne przedsezonowe opinie. Zaledwie 4 pkt zdobyte na 27 to mizerny wynik, odpadnięcie już w pierwszej rundzie w PP z drugoligowym tOk także chwały nie przynosi.
Wykonawcy:
Do klanu przed startem ligi powrócił au7h oraz doszedł MoRo kreowany na nową gwiazdę. O ile ten pierwszy okazał się najlepszym graczem to drugi chyba nie spełnił pokładanych w nim oczekiwań, mniejsza aktywność weteranów hanan'a, me262 oraz majkela miała kolosalny wpływ na prezentacje całego klanu.
Organizacja:
Jedyna rzecz, której mogą pozazdrościć niektóre klany pierwszoligowe, pomimo marazmu wewnątrz klanowego, klan prowadzony niemalże wzorowo, polityka transferowa nader rozsądna co chyba nadto zachowawcza, mimo kiepskich wyników klan bezkonfliktowy w umawianiu terminu meczy jak i ich rozgrywaniu.
Jasny punkt.
J/w tylko organizacja pozostała z starego AGL, żaden z graczy nie wyróżnił na tle innych.
Największe rozczarowanie:
Zdecydowanie poziom gry prezentowany przed ten zasłużony klan, klan nie posiadał "swojej" mapy, na której mógłby walczyć z każdym, ogromne wahania formy, brak lidera, oby nowy rok był bardziej optymistyczny.
Okiem eksperta: klan AGL opisuje aK|urbasek były CL i gracz tego klanu:
AGL jest znanym klanem na polskiej scenie, jest już na niej prawie 3 lata. Był kiedyś jednym z najlepiej grającym klanem na q2dm7, w poprzedniej edycji plq2 zaskoczyli forma dochodząc do półfinałów w playoffach. Obecnie już im się tak dobrze nie powodzi, w 1 lidze jedynie potrafią stanąć do walki z Sng czy NB od reszty dostają duże baty. Moim zdaniem to nie agl gra gorzej tylko dużo klanow gra znacznie lepiej, inne rozwijają się a team hanana stoi w miejscu. Myślę ze to jest spowodowane tez tym ze kiedyś agl-ow było widać ciągle na serwerach, dużo trenowali, a teraz już ich nie widać... a przecież to trening czyni mistrza:) Myślę ze w rundzie rewanżowej nic się nie zmieni, oprócz Sng i NB reszta klanow jest poza zasięgiem, może powalczyć najwyżej o 6 miejsce które myślę będzie ciężko odebrać graczom z NB co więcej Sng tez jeszcze nie odpuściło sobie i pewnie walka pomiędzy tymi klanami będzie wyrównana, a jak się zakończy ten bój to dla mnie jest wielka niewiadoma. Niech Always Good luck bedzie z wami!
| |
| | |
| |
| | |
|
| |
| | |
| |
| | |
|
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja | |
| | |
| |
|
|