-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Regulamin2008-09-07 21:48 | danka
W związku z tym, że każdy klan, który zapisuje się do Ligi, ma obowiązek zaakceptowania regulaminu, prosimy o zapoznanie się z zasadami tegorocznych rozgrywek. Wprowadziliśmy kilka zmian, najważniejsze z nich to:

1.6 Jeżeli coś ominął regulamin i jakas sprawa jest niejasna, organizator podejmuje jedyna słuszna, niepowtarzalną decyzję dla dobra ligi.

1.7 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo niedopuszczenia klanu/gracza do rozgrywek, jednocześnie podając przyczynę na forum publicznym.

4.2.1 Istnieje możliwość wcześniejszego rozegrania meczu (przed terminem), jeżeli oba klany się na to zgodzą, organizatorzy ligi muszą znać ten termin co najmniej 1 dzień przed terminem meczu (takiego przesunięcia można dokonać tylko z wyprzedzeniem o jedną kolejkę, dwukrotnie w przeciągu całej plq2.

4.6 Mecz rozpoczyna się punktualnie o godzinie, która jest zapisana na www. Jeśli jeden z klanów nie będzie dysponował kompletem graczy po tym czasie zostanie automatycznie wykorzystany wildcard, a jeśli owy klan już go wykorzystał w/o na korzyść teamu przeciwnego. W przypadku upłynięcia regulaminowego czasu, oba klany nie są "kompletne" sędzia ustala termin meczu jemu pasujący bez możliwości negocjacji (w ramach rozsądku). Oczekiwanie na spóźniający się klan (do 20 minut) jest uzależnione od zgody sędziego.

4.9. Klanom przysługuje jeden 90 sekundowy timeout na mapę (w przypadku overflooda zapauzowanie gry nie wpływa na wykorzystanie timeouta, najdłuższa przerwa w grze może wynieść 120 sec, po upływie tego czasu gry sędzia ma prawu wznowić grę). Tylko w szczególnych wypadkach (określonych przez sędziego danego meczu), można skorzystać z dodatkowego czasu.

4.12 W czasie meczu na obsie nie może być nikogo poza bezstronnymi sędziami (dany adminy nie może sędziować meczu swojego klanu, chyba że drużyna przeciwna wyrazi na to zgodę) . Jeśli jest radio bądź gtv na meczu, na serwerze może znajdować się więcej osób (w granicach rozsądku), związanych z ekipą plq2.

4.13 W meczu zabrania się utrudniania przeciwnikowi gry, rozpraszania go (nie wolno generować impulsów do serwera).

7.10 Sędziowie i admini mogą przyznać dodatkowe kary w przypadku stwierdzenia potrzeby ukarania osoby/klanu dokonującego wykroczeń nie objętych powyższym regulaminem (pierwsza kartka żółta- ostrzeżenie, druga kartka czerwona- ban dla klanu/gracza).
Komentarze

sonic
avatar
2008-09-07 23:20 
pkt 4.13 to chyba z mysla dla dem'a emo i jego swinek

Edytowany: 2008-09-07 23:20
Czekoladowy
avatar
2008-09-08 00:23 
emo jaki regulamin emo uhuh dobrze bo z poprzedniej edycji znamy pare syt gdzie ktos sie madrowal ze czegos ne ima w reg emo
dem
avatar
2008-09-08 01:02 
czuje sie wyrozniony ;]]]] mam nadzieje ze jak nam bedzie chat przeszkadzal to beda muty ... :}

eon
avatar
2008-09-08 01:16 
a co w wypadku jesli dany klan niema 4 i niema wc ale klan przeciwny zgadza sie na rozegranie meczu w terminie pozniejszym aby nie zmuszac przeciwnika do oddania wo ? mowie np o tym jak bylo w pifpafie gdzie uniknelismy praktycznie wo (poza koncowka gdzie graczom zabraklo motywacji i byly 2) zreszta w poprzedniej edycji plq2 tez tak bylo pare razy jak pamietam. Czy bedzie to mozliwe w tej edycji ?
hamster
avatar
2008-09-08 09:22 
pkt 1.6 jest jak dla mnie trochę śmieszny emo
skoro już ktoś poświęcił czas na modyfikację regulaminu, to powinna ona być taka aby nie pozostawiała, albo chociaż minimalizowała dwuznaczność w interpretacji.
(jeżeli czegoś nie nie przewidzeiliśmy, a nam się to nie spodoba to tak nie będzie, powód sobie wygenerujemy emo

Ponadto jeśli się czegoś zakazuje, powinna być z góry ustalona za to kara (tyczy się zarówno pkt 4.13 jak i 7.10),
gt7
avatar
2008-09-08 09:43 
wieksza czesc regulaminu jest pozbawiona okreslenia jednoznacznych kar, jednak uwazam ze jest to w miare dobre rozwiazanie. pozostawiamy tym samym pole do popisu dla sedziow.

jednak tak jak w pilce noznej - sedzia moze popelnic blad, a nawet moze byc lekko stronniczy. nic na to nie poradzimy raczej emo

z tego co pamietam w poprzednich sezonach kontrowersyjne decyzje byly po fakcie rozpatrywane przez cale grono organizatorow, wiec duzych problemow raczej nie bedzie.

Edytowany: 2008-09-08 09:44
eon
avatar
2008-09-08 13:11 
gt wlasnie problem w tym ze nie byly rozpatrywane przez grono emo mowie o ost edycji i np PP, mniejsza juz o to, odpowie mi ktos na moje pytanie ktore zadalem ?
fish
avatar
2008-09-08 15:32 
to beka ne, to beka.






a ja jestem spod warszawy ne.. tej!
pGsFestival
avatar
2008-09-08 18:33 
ZNOWU PRZYPOMNIAM TAM GDZIE KTOS JEST DOPISANY DO LIGI TYPU GEJ(PIFPAF) nie da sie zedytowac ip itd ;E !
D4Ru$
avatar
2008-09-08 20:35 
nie jestesmy wstanie zrobic idealnego regulaminu najczesciej w praniu okazuje sie ze regulamin czegos nie przewidzial lub gracz interpretuje go dwuznacznie dlatego powstal pkt 1.6

co do przekladania meczu za zgoda obu klanów możemy zrobić ze w ciagu calej edycji plq2 mozna raz przenies mecz nie wykorzystujac w/c ani w/o. Jednak ! musi on być rozegrany w tej samej kolejce. Wolałbym uniknac nakladania sie meczy.
Spirit
avatar
2008-09-11 01:20 
Precz z komuna !!! emo

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.045
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl