-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Co myślą biedronki vol. 22008-10-06 09:50 | gt7
Przed nami druga odsłona serii "Co myślą biedronki", czyli programu edukacyjno-przyrodniczego, w którym dwie (co ciekawe, za każdym razem dwie inne) biedronki wypowiadają się na temat najbliższej kolejki PLQ2 #10.



__PLQ2: Witaj dem. 1 kolejka ligi za nami. Co sądzisz o wynikach w 1 i 2 lidze. Coś Cię pozytywnie lub negatywnie zaskoczyło?
__dem aka. spiderPig: heh, no to zmusiłeś mnie do przyjrzenia się dokładnie wynikom z plq2 ;]
__PLQ2: poczekam :)
__dem: Na pewno pozytywnie zaskoczyło mnie M-c w meczu z tOk, bo nie każdemu udaje się urwać im mapę i to jeszcze z takim wynikiem. Spotkanie ak i v3, to wynik, którego w ogóle się nie spodziewałem - pomimo długiej przerwy ak.
Myślałem, ze jednak zaczną gnieść 1 ligę jak kiedyś ;] Jeśli chodzi za to o 2 ligę, to jak na razie nie było jeszcze ciekawego spotkania, chociaż np. mecz hzn vs. klan pokazuje ze poziom w tej lidze jest mocno zachwiany (czyżby brak 3 ligi?). Inne klany tj. mtg, ds, wd, graja jak na razie przewidywalnie i ich sukcesy/porażki nie wywołują tyle emocji. No ale to dopiero 1 kolejka. W sumie, co do 1 ligi, zaskoczeniem był dla mnie jeszcze wynik spotkania dwóch beniaminków ff i h. Reve prawie mnie przekonał ze hunters maja lepszy skład i powinni poradzić sobie z FF.
__PLQ2: Też liczyłem na H. No, ale wyszło inaczej. W składach obu druzyn (ff i H) zaszły zmiany w porównaniu do poprzedniej edycji ligi. Należy choćby wspomnieć o duecie fasadin-pride, który podobno ma pomoc Huntersom. Pomoże?
__dem: hmm. fasadin i pride. Widać nie znam aż tak sceny, bo o takowym duecie dowiaduję się od Ciebie ;] Na pewno ich przejście z sf wzmocniło H (fasa i jego rg np.). Co do wyniku ich spotkania... Widać, ze FF jest bardziej ze sobą ograne i nie można mówić też o całkowitej przewadze FF nad H, bo na dm3 przegrali srogo(blanka spal?). Co innego gdyby to była różnica 10 fragów, a nie 100!
__PLQ2: Ja nie ukrywam, że dla mnie zaskoczeniem jest pozycja hzn i GOA w drugiej lidze. Myślisz, że będą walczyć o podium?
__dem: Życzę im tego, ale tak naprawdę błędem byłoby teraz mówić o tak daleko idących wnioskach. Nie zapominajmy, że to dopiero 1 kolejka. Ale jakby nie patrzeć to Hzn ma szanse na podium, możne nie 1-2 miejsce, ale myślę ze o brąz mogą powalczyć. co do goa... hmmm... oni zawsze grali, ale to jest ich 1 raz w lidze. Za mało znam ich niki, żeby spekulować jak w przypadku Hzn.
__PLQ2: Hitem drugiej kolejki został wybrany mecz 3c vs v3. Myślisz że słusznie? W końcu 3c sromotnie przegrało z os, a v3 poradziło sobie bez problemów z legendarnym ak (co prawda już nie w szczytowej formie, ale dalej legendarnym). nie sadzisz ze to będzie jednostronne widowisko?
__dem: Nie, wydaje mi się ze 3c pokaże pazurki i będzie to wyrównany mecz :}
__PLQ2: To dobrze, że tak uważasz, bo pytanie było lekko podchwytliwe :) Jaki wynik obstawiasz?
__dem: 1:2 wygra v3.
__PLQ2: Prosto i konkretnie: os zdominuje 1 ligę?
__dem: Pytanie wymaga odpowiedzi tak/nie, a jeśli brać pod uwagę ostatnie mecze w euroq2l, to TAK, chociaż nadal wierzę w to, że Danka, nie da pobić się kostkowi - damskiemu bokserowi :P
__PLQ2: Klan Pigs jest moim faworytem w 2 lidze. dacie rade zdobyć złoto?
__dem: Hmmm, miło mi, że tak myślisz, ale nasz mecz vs cqt pokazuje, ze możemy mieć problemy z każdym klanem na rożnych mapach. Nawet jeśli wygramy większość spotkań to może nam zabraknąć pkt na złoto. Poza tym grają przecież takie klany jak mtg czy ds, które są akurat moimi faworytami na 1-2 miejsce. Z ds graliśmy sporo pcw i jeśli nie weźmiemy się porządnie za granie to będzie ciężko. Podsumowując, możemy być za mało zgrani by mieć szanse na grę w barażach, chociaż postaramy się, aby Pig was pozytywnie zaskoczyło.
__PLQ2: Kogo widzisz na podium 1 i 2 ligi obecnej edycji PLQ2?
__dem: I liga: 1. os 2. tok 3. v3, II liga: 1.mtg 2.ds 3.pig
__PLQ2: Najlepszy mecz/klan 1 kolejki?
__dem: FF vs H, chociaż nie przepadam za obydwoma klanami. Moje kryterium: wyrównany poziom meczu.
__PLQ2: Ok, dzięki za poświęcony czas. chcesz kogoś pozdrowić? :)
__dem: Jasne że chcę ;] Pozdrawiam świnie i wszystkich moim fanów ; D No i pozdrawiam Ciebie i dziękuje na wywiad ;]





__PLQ2: Witaj eon. Jakie są Twoje odczucia po 1 zakończonej kolejce PLQ2 #10?
__eon: Odczucia, hmm, kilka niespodzianek, nawet powiedziałbym ze sporo. Jest tak jak mówiłem przed startem, ten sezon zwłaszcza w 1 lidze to będzie walka o każdy punkt by się utrzymać, bo trudno teraz chyba typować spadkowiczów jeśli SNG, które wszyscy skreślali wygrywa z BOD :D, M-c wtopa mimo dzielnej postawy z TOK (daliście dupy, bo byli do ogrania) :P OSy z 3c wygrały dość gładko, też lekkie zaskoczenie, chociaż patrząc po mapach w sumie można się było tego spodziewać. H wtopiło z FF, tez można się było spodziewać, ale przegraliśmy na własne życzenie i to wina Sidora :D Ogólnie działo się dużo. Co do drugiej ligi mało się wypowiem, jedynie zaskoczył mnie świetny występ CQT :>
__PLQ2: A nie zaskakuje Cię pozycja w lidze hzn i GOA?
__eon: Nie. Hzn to nowy klan, ale wystarczy być kumatym i kliknąć w skład, jak ktoś się orientuje to wie ze ci goście potrafią grac, a co do GOA, to też jest niezła ekipa. To, że nie grali widać niektórych uśpiło, ale tych panów dobrze kojarzę i wiem ze swoje potrafią, co już pokazali, ale bez rewelacji raczej będzie jeśli chodzi o GOA. Myślę, że 4-5 miejsce max, a HZN jeśli cs3 będzie grywał mogą spokojnie powalczyć o pudło.
__PLQ2: A obok hzn, jakie klany widzisz na podium?
__eon: MTG DS HZN na ten moment.
Nie wiem co sadzić o PFH, bo mało grają, ale maja dobrych graczy. Myślę, że walka będzie trwała aż do ostatniej kolejki.
__PLQ2: Wiadomo, po pierwszej kolejce trudno jest wyrobić sobie jeszcze zdanie. A jak obstawiasz podium 1 ligi?
__eon: TOK OS v3. Wyjaśnić czemu ? ;>
__PLQ2: Tak, szczególnie dlatego, że ja obstawiam os na 1 miejscu.
__eon: Wiem, że OS jest faworytem, ale ale...
__eon: Ligi nie wygrywa się pokonując tych najlepszych, ale nie tracąc punktów z tymi, z którymi powinno się wygrywać z łatwością, czyli ze słabeuszami jak i średniakami. Tak jest w piłce nożnej i podobnie jest w q2. Popatrz na ostatniego pifpafa. Tam tOk przegrało z v3, które było nie pokonane, ale mimo wszystko wygrali ligę. TOK ma dobry wyrównany skład i jeśli będą się przykładali spokojnie uciułają to 1 miejsce. OS w końcu może się potknąć, to normalne zwłaszcza jeśli masz tyle klanów i tyle meczów, zawsze może się coś przytrafić niespodziewanego, ktoś wyleci ze składu itd. Dlatego stawiam na regularność TOKarek niż na skilowcow z OS.
__PLQ2: No tak, ale po meczu z M-c mam zastrzeżenia do formy tOk. W tym meczu oprócz braku podstawowego goata, były problemy z netem Iversa, ale mimo wszystko myślałem ze tOk pokaże więcej. Stracili punkty z klanem, z którym nie powinni ich stracić. Dlatego uważam, że tok może przez takie mecze stracić złoto w tej edycji. Nie sądzisz?
__eon: To jest właśnie to, co mówię. Stracili ogniwo, które jest bardzo ważne, czyli goata. Na siłę musiał zagrać kabal z pingiem 70, ivers wraca dopiero do gry, a ibo jest nowy i jeszcze się nie zgrał. Teraz wyobraź sobie sytuacje, że zabierasz z OS Cleanera. I kto tam teraz straszy ? Ass ? Nie. czukier ? Nie. kostek ? :D Zabierasz Cleanera i OS będzie walczyć o utrzymanie w 1 lidze. Tak to wygląda.
__PLQ2: Bardzo możliwe, że masz racje.
__eon: Nie tyle czy mam racje, ale jak to wygląda w rzeczywistości. Popatrz na mecze OS z lepszymi rywalami, ale i nie tylko, i patrz, Cleaner net +40 albo więcej, a reszta? Nawet Ass często net -10 do -30.
__PLQ2: Myślę, że tymi słowami wzniecisz pożar, a zapałki przyniesie Kostek :)
__eon: Kostek może pisać co chce. Grał w H nic nie pokazywał. W OS coś gra ? W tamtym sezonie za niego grali feeble i alter plus assasin i czukier. Daj zagrać składowi os kostek devil quest czukier np i zobaczymy jak sobie poradzą nawet ze słabeuszami z H czy FF. Powiem ci jak: 3-0 dla nas :P
__PLQ2: No tak, i na tym polega ten ich negatywny fenomen, ze mecze wygrywa Cleaner z Assasinem.
__eon: Bardziej cln niż Ass. Ass co Ci powie każdy kto miał okazję z nim grać i na co ludzie narzekali. Jeśli ma pozycje jest ok, ale jak nie ma to płacze Ci na vencie, żeby mu odbić, bo sam nie umie. Popatrz na mecz z play (EuroQ2L). Też z nimi graliśmy jako H dzień wcześniej, i nie mieliśmy gorszego wyniku niż to OS z cln i assem :) To liga 4/4, nie 1/1 czy 1/4. Nie masz 4 równych gości to wcześniej czy później się noga powinie. Cleaner jest fenomenalny przyznaje, ale i on miewa słabe dni. To tylko człowiek mimo, że gra jak robot czasami.
__PLQ2: Myślę, że zakończymy temat OS.
__eon: :)
__PLQ2: Co było dla Ciebie rozczarowaniem 1 kolejki, a co Cię pozytywnie zaskoczyło? (mecz/klan/gracz itp)
__eon: Mogę dodać od siebie najgorsze zachowanie co do początku ligi ?
__PLQ2: Możesz :)
__eon: To zacznę właśnie od tego. Zachowanie spil'a, który o godzinie 23:50 na 10 minut przed końcem zapisów do ligi i dodawania graczy informuje ds, że będzie grał z 3c i ma ich w dupie. Jak mam być szczery to dawno nie widziałem tak ******** zachowania. DS wcale nie ma takiego szerokiego składu, a tu ich gościu zostawia na lodzie tym bardziej ze przecież z nimi trenował, ogólnie hf spil ! Bylebyś zagrał vs H. Teraz Twoje pytanie.
Rozczarowanie 1 kolejki: klan - 3c (stać ich na więcej, mimo, że mapy nie sprzyjały), mecz - Tok vs M-c (tOki były do ogrania, wiec M-c bardziej straciło te powiedzmy 2 pkt, niż zyskało 1), gracz - kolt (widać, że tylko dm1 umie lamsza jedna :D pozdro [H]kolt). Pozytywnie zaskoczyli mnie w 1 kolejce: klan - cqt (skazani na pożarcie, cholera wie czemu; zaprezentowali się ładnie w meczu ze swiniami ;D), mecz BOD - SNG (serio SNG dało czadu i byle tak dalej Zenek), gracz - fasadin (debiut w gronie pierwszoligowców i zaprezentował się świetnie mimo słabszej postawy reszty Huntersow).
__PLQ2: Hitem najbliższej kolejki został wybrany mecz 3c vs. v3. Jaki wynik obstawiasz?
__eon: Bardziej bym widział M-c vs H jako hit :P Ale co do tego meczu hmm czekaj mapy zerknę. q2dm3, q2dm6, q2dm7 Ciężko, będzie wyrównane i aż boje się wytypować. 2-1 dla kogoś lub 3-0 dla v3 jak zbiorą full ekipę, a Pimpuś odessie się od svietlany :). Ogólnie dm7 99% v3, dm3 to loteria, a dm6 jestem ciekaw walki pepek vs meble, myślę, że dyspozycja dnia zadecyduje.
__PLQ2: Najbliższe dwa mecze gracie z M-c oraz z BoD (oba klany przegrały swoje pierwsze mecze). Ile punktów planujecie wyciągnąć z tych spotkań.?
__eon: Ile planujemy? Fasadin mówi 6, ja mówię 4. Ale to pobożne życzenia. Myślę, BoD mamy najgorsze mapy jakie mogliśmy, a z M-c też różowo nie będzie. Myślę, że możemy coś ograć, kwestia dnia i tego jak głośno będę ich wyzywał na vencie. My mamy tak, że jednego dnia łatwo ogrywamy aK czy jakieś TOK na dm6, a następnego męczymy się z PAV, wiec może być rożnie. Ogólnie liczę, że wreszcie będą wszyscy bo i lanther wraca jutro :D wiec się zobaczy, ale 4 pkt są realne.
__PLQ2: Dziękuje Arku za poświęcony mi czas. Pozdrów kogoś teraz koniecznie ! :)
__eon: Pozdrowie. Więc tak kubi, macius i Asia :*, logic mistrz polski, tomi alkoholik, fasa palka, pride kamikaze, krzysiu co kocha pania z tpsa, lanther ktory kocha porno, svietlana, cale v3 :* i oczywiscie panstwo D & D czyli Darus i Danusia.
Komentarze

Awgan
avatar
2008-10-06 11:39 
ladne wypowiedzi ^^
dem
avatar
2008-10-06 11:48 
eon, lap i wytlumacz sie w odniesieniu do plq2#9 ;e

"Daj zagrać składowi os kostek devil quest czukier np i zobaczymy jak sobie poradzą nawet ze słabeuszami z H czy FF. Powiem ci jak: 3-0 dla nas emo"

vs H:

http://cup.planetquake.pl/quake2/plq2/index.php?op=descr&id=21050

vs FF tez 3:0... znow dla os ;e

z niektorymi wypowiedziami moge sie zgodzic eon ;] no ale bez przesady, right? :}

Edytowany: 2008-10-06 11:57
feeble
avatar
2008-10-06 12:02 
eon znowu pojechał po rajtach emo
Vheskech
avatar
2008-10-06 13:19 
Zajebista robotaemo Eonq spokojnieemo
Blanka
avatar
2008-10-06 13:36 
nie blanka spal tylko blanka gra w quake live D:
slayer
avatar
2008-10-06 15:18 
cicho bo dem w hzn wierzy emo
piecia
avatar
2008-10-06 16:15 
eon emo emo ;] konkretnie chlop posdumowal !
fasadin
avatar
2008-10-06 16:41 
nie blanka gral w quake live tylko blanka uciekal przed moim rg dlatego byl w pencie emo
neon
avatar
2008-10-06 17:31 
eon masz + za pozdrowienia dla mnie, - że dla Aśki.

Kolejny minus za głupie jechanie po os :s.

Wychodzisz na minus i jesteś po scałkowaniu - emo.
sonic
avatar
2008-10-06 17:44 
emoD eon owned
krzych
avatar
2008-10-06 17:57 
Hehe eonik emo ... nice emo
eon
avatar
2008-10-06 18:15 
dem masz racje, ale to byla 2 liga a i sklady obydwu ekip sie zmienily tu mi chodzilo bardziej patrzac pod katem 1 ligi emo
Maciek nie znam cie na calkowaniu emo

Edytowany: 2008-10-06 18:21
quescik
avatar
2008-10-06 19:39 
Eon nawet patrząc pod kątem 1 ligi, to myślę ze tym składem co podałeś powalczyli byśmy o wygraną, a jeśliby nam to się nie udało to daj zagrać składowi: Ty, neon, Kubi i np. krzych lub ktoś inny(oczywiscie nie gniewajcie sie ze podalem taki przyklad), to zapewne byłoby 3:0 dla nasemo
emo
PRID3
avatar
2008-10-06 19:39 
"blanka uciekal przed moim rg dlatego byl w pencie"
fasa ja gralem rg takze tego emo
eon
avatar
2008-10-06 19:52 
qst nie zrozumiales widze, napisalem tak by podac przyklad ze grajac takim skladem juz nikt by was nie typowal do 1 miejsce a wrecz przeciwnie mysle ze walczylibyscie o maks srodek tabeli.
quescik
avatar
2008-10-06 20:19 
Na pewno byłoby tak jak piszesz, nawet ja sam nie typowałbym nas do 1 miejsca emo emo
kostek
avatar
2008-10-06 20:38 
coz sa ludzie i taborety ale klamka nie chcialbym sie urodzic pozdro eon
eon
avatar
2008-10-06 22:18 
coz za wnioski kostek emo widac ze nie rozumiesz ani slowa co napisalem emo pozdro
kostek
avatar
2008-10-06 22:20 
cuz zjeba trudno zrozumiec :|
feeble
avatar
2008-10-06 22:22 
ale nie o to chodzi eon'owi raczej :]
sonic
avatar
2008-10-06 22:34 
true emo
michaq
avatar
2008-10-06 22:38 
eon ma racje. a kto ma racje stawia piwo i kolacje emo
lanther
avatar
2008-10-06 23:21 

DEM napisał:
"2008-10-06 11:48
eon, lap i wytlumacz sie w odniesieniu do plq2#9 ;e

"Daj zagrać składowi os kostek devil quest czukier np i zobaczymy jak sobie poradzą nawet ze słabeuszami z H czy FF. Powiem ci jak: 3-0 dla nas "

vs H:

http://cup.planetquake.pl/quake2/plq2/index.php?op=descr&id=21050

vs FF tez 3:0... znow dla os ;e

z niektorymi wypowiedziami moge sie zgodzic eon ;] no ale bez przesady, right? :}"

Co Ty pierdolisz, przecież oni grali 4/3, poczytaj komentarze pod, a później denerwuj.
dem
avatar
2008-10-06 23:33 
dobra nvm, bo zaraz mnie zje ten i tamten i nic zemnie nie zostanie, a to juz i tak nie moje sprawy <sfinka>

dzizas ;e
KAZ
avatar
2008-10-07 00:59 
Eon ostro pojechales emo
kostek
avatar
2008-10-07 09:43 
lan to sie naucz grac to nie bede grac 4/3
eon
avatar
2008-10-07 18:25 
biorac pod uwage ze do lanthera to ci duuuuzo brakuje to wypowiedz dosc zabawna emo
neon
avatar
2008-10-07 19:26 
Kostek ale sobie nagrabiłeś emoemoemo. Lanther chyba się zasmucił mocno emo. On pół roku q2 może nie widzieć i wpadnie na łomżyński rozpierdol emo
kostek
avatar
2008-10-07 22:11 
gwiazdki polskiej sceny q2 powiedzialy co wiedzialy emo emo
eon
avatar
2008-10-08 08:04 
chyba nie powiesz kostek ze grasz lepiej niz lanther ? emo bo to juz byloby lekkie przegiecie emo
michaq
avatar
2008-10-08 10:12 
w koncu doszlismy do sedna tego wszystkiego, do sensu gry, do pytania ktore zawsze sobie zadajemy i ono daje nam siły do codziennych zmagan z q2, mianowicie: kto jest od kogo lepszy w q2?
gt7
avatar
2008-10-08 10:22 
przeciez kazdy wie ze najlepszy jest Darus emo mysle ze taka dyskusja nie ma sensu, skoro juz 1 miejsce wsrod najlepszych jest zajete.
neon
avatar
2008-10-08 14:28 
a Kubi ma małe baniaczki emo
Revenge113
avatar
2008-10-09 14:27 
hehe dem emo
hzn najprawdopodobniej bedzie gralo o zloto... chlopaki duzo graja ze soba co owocuje...
wiem jak wyglada sytuacja w mtg i mniej wiecej w ds wiec wszystko bedzie zalezec od tego jak nieco slabsze klany pourywaja im punkty...
tez licze na to ze pigs w koncu wystawi topowy sklad bo inaczej nie ma mowy o podium...
rolnick
avatar
2008-10-09 16:36 
zostawcie kostka, on i tak jest chudy emo:

Edytowany: 2008-10-09 16:36
sArge
avatar
2008-10-12 22:14 
rev calkowicie sie z Toba zgadzam emo

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.034
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl