-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Biedronki - wydanie specjalnie2008-11-18 13:56 | gt7
img

Chyba każdy już wie, z czym się biedronki je. Tak samo jak każdy zna genezę konfliktu na linii Kostek - tOk (ostatniego konfliktu:P). Przepytałem samych zainteresowanych jak i jedną osobę postronną. Zapraszam do lektury.



GT7 :: No więc witaj Kostku, bohaterze kolejnego już z kolei generatora komentarzy - meczu tOk vs. os. Ehhhh... ja nie wiem co Ty masz takiego w sobie, że
przyciągasz uwagę oraz negatywne emocje Może Ty wiesz?
os.kostek :: jak to kolejnego ? przeciez nic nie zrobilem chociaz teraz moze troszkie ale dzieki mnie padl rekord w komentarzach ale sama sytuacja o w/o bardzo smieszna ogolnie gdy sie dowiedzialem w niedziele o tym poprostu z smiechu zasnac nie moglem do dzis smieszy mnei to, wiec jak sie bawic to do konca nie prawdaz ale ciekawe czy jesli zrobilbym to swiadomie albo byl z tok mialbym bana na kolejna kolejke czy w ogole to wyszlo wtedy na jaw
GT7 :: Kolejnego w dwojaki sposób. Po pierwsze to już nie pierwszy taki temat, który wzbudza kontrowersje, a jednocześnie wielkie zainteresowanie, a po drugie: w tej edycji już co najmniej raz był specjalny news o Twoim klanie
GT7 :: No więc, mówisz, że nic nie zrobiłeś. Więc wg Ciebie nie złamałeś regulaminu?
os.kostek :: wedlug mnie nie bo czym ja jestem winny ? sory dzony nie sprawdzam swojego ip 2razy dziennie czy nie zmienili przed meczem nie dzwonei do nich czy ip nie zmienili przypadkiem
GT7 :: Więc kto jest wg. Ciebie winien całej tej sytuacji?
os.kostek :: a kto dal newsa Kisiu przeciez nikt inny to jego wina zeby takich glupot nie pisal by nie padl rekord
GT7 :: Oooo i bardzo się cieszę, że to napisałeś. Dlaczego? Ano dlatego, że jestem tego samego zdania (chociaż raz się z Tobą zgadzam). Ja osobiście uważam, że sprawa jest na tyle błaha, że nikt nie powinien się o tym dowiedzieć. Nikt nie miałby pretensji, nie byłoby 272 komentarzy. Byłby spokój. Z drugiej jednak strony, do tej pory komentarze pod już nawet dwoma newsami, nie wyjaśniają w 100% sytuacji z Morph-xem, która wyszła dzięki Tobie.
os.kostek :: wlasnie to jest blachostka szczerze mowiac bo nitk chyba zastrzezen nie mial ze to gralem ja
GT7 :: Pamiętam jak rozmawialiśmy dzień przed meczem i zastanawialiśmy się, czy Morph-x może zagrać w tym meczu. Ale z tego co pamiętam, nie chciałeś robić zadymy z tym fantem. Co Cię skłoniło do napisania informacji o prawdopodobnie błędnej procedurze przyjęcia Morph-xa do tOk?
os.kostek :: zeby sobie jaj nie robili i szopek to mialbym wyjebane w to szczerze mowiac czy minelo 5 8 10 11dni
os.kostek :: ale jesli my za gowno mamy miec ujemne punkty a tok ma przejsc bezkarnie wiec czemu mialbym milczec o tym fakcie ?
GT7 :: Czyli takim wyzwalaczem, który Cię podkusił, był news Kisia i decyzja o w/o dla tOk?
os.kostek :: proste
GT7 :: Nie uważasz, że taki deklaracje: "wypiszcie os z ligi" nie są za ostre? Przecież to tylko zabawa.
os.kostek :: gt7 ale dlaczego mamy miec - punkty za blachostkie ?
os.koste :: taak zabawa to czemu robi sie take jaja ? gt7 ogolnie patrzac za w/o masz - 1puknkt gralem an 3 mapach wedlug regulaminu -3 punkty i powiedz za co ?
GT7 :: Z tego co czytałem, wynik zostaje 2:1 dla tOk , więc os ostatecznie nie otrzymało ujemnych punktów.
os.kostek :: za nic nic nie zrobilismy tu powinno pasc minus dla tok a nie dla nas
GT7 :: A w każdej zabawie są też emocje, które trzeba czasami pohamować. Uważam, że takie deklaracje z Twojej strony były niepotrzebne, ponieważ pokazałeś, że bardziej zależy Ci na wygranej niż na samej grze
os.kostek :: gt7 ja gram dla lajtu dla zabawy zeby bylo inaczej bym nie przychodzil na mecze spalony jak swinia zreszta i tak bylem pewny ze wygramy i dalej jestem
GT7 :: Więc ponawiam pytanie: po co ta deklaracja? Załóżmy, że zostaliście (zostalibyście?) potraktowani nie fair. Dlaczego nie grać dalej? Dlaczego nie pokazać, że jednak to jest zabawa i mimo wszystko dalej się bawić?
os.kostek :: bo odechcialoby mi sie grac mnie nie satysfakcjonuje zajac 2 3 miejsce tak samo jak i reszty klanowiczy. gt7 zreszta co innego zeby to byla nasza wina ale tu nie ma naszej mojej winy
GT7 :: Czyli jednak podstawowym celem klanu os, jest zajść jak najwyżej, a nie bawić się w dobrej atmosferze?
os.kostek :: my sie bawimy w dobrej atmosferze i chcemy wygrywac nie przegrywac czy ktos lubi przegrywac ? chyba nikt przynajmiej ja nie lubie
GT7 :: Wiadomo, że nikt nie lubi. Ale popatrz np. na klany z 2 ligi: Klan czy toXic. Nie wygrali jeszcze żadnej mapy, a mimo to grają dalej. Mimo, że przegrywają, to nadal mają zapał do gry. Może takie podejście jest zdrowsze, zamiast prosić o wypisanie z ligi przy jakimś małym nieporozumieniu?
os.kostek :: taaak tylko ze my mamy dyspozycje na zajecie 1 miejsca i kazdy z nas dobrze o tym wie (chodzi o klanowiczy)
GT7 :: Dobrze, zakończmy ten temat, bo się jeszcze zdenerwujesz tym, co mógłbym napisać :) Podsumowując całą sytuację, gdyby nie było decyzji Kisia o przyznaniu tOk w/o, to nie byłoby też tematu listy bezklanowej i Morph-x'a. Nie byłoby problemu, tak?
os.kostek :: gt7 dlaczego mam sie denerwowac? i czym takim
GT7 :: To już temat na kolejną dyskusję Odpowiedz proszę na pytanie podsumowujące.
os.kostek :: wtedy mielibysmy wyjebane w to ale jak juz mowilem dlaczego my mamy miec pojechane za blachostkie a tok swiadomie zlamalo i nic za to ? dlaczego ? bo co my inni a moze dlatego ze ekipa plq2 bardzo lubi sie z tok ? i dla nich to swietosc ? i tak w sumie nic za to nie ma... ale jak tak sprawa sie potoczyla to najlepszym rozwiazaniem byloby powtorzyc mecz bezemnie i morfa ale wtedy wiedza ze dostaja 3:0 i dlatego takego pomyslu nie ma
GT7 :: Jak mówi znane przysłowie: Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Z tego co wiem, ze strony tOk to wygląda nieco inaczej, niż z drugiej strony. Minęło 10 dni od momentu dopisania Morph-x'a, jeżeli moment jego zapisania podany przez Dankę, jest prawdziwy. Inaczej wg. mnie wygląda sprawa listy bezklanowców, która powinna być albo widoczna, albo powinniśmy zobaczyć newsa (w odpowiednim czasie) o tym, że lista leży na dysku u kogoś i że można ją zobaczyć na życzenie.
os.kostek :: taaak oni zawsze sa niewinni
GT7 :: Co do powtórzenia meczu, to myślę, iż jest to dobry pomysł, ale z drugiej strony rozegranie meczu od nowa równałoby się z ulegnięciem klanu tOk - czyli przyznaniu się do błędu.
GT7 :: Szkoda, że nie doszliśmy do konstruktywnych wniosków tego całego, wg mnie niepotrzebnego zamieszania.
os.kostek :: wlasnie dlatego nie powtorzy sie mecz bo wtedy tok dostanie 3:0
GT7 :: Ja powiem tak: bardzo mnie razi takie podejście, jakie prezentujesz w tym momencie, będąc pewnym wygranej 3:0. I mimo, że staram się hamować, to tym razem nie widzę potrzeby. Absolutnie nie sądzę, że wygralibyście z tOk, gdyby mecz został powtórzony.
os.kostek :: ale widzisz ja jestem tego pewny w najgorszym przypadku byloby 2:1 dla nas bo nie widze tego ze oni wygraja z nami bez morfa, nawet gdzies juz o tym mowilem jak pytales sie o wynik. pewnosc siebie to sila a wachanie to slabosc
GT7: Zbyt duża pewność siebie jest wadą
os.kostek ::
moze taak
os.kostek :: zadna gra nie sprawila mi tyle radosci i smiechu co q2
GT7 :: Dzięki Kostku za rozmowę i jak chcesz możesz kogoś pozdrowić.
os.kostek :: a kogo ja moge pozdrowic
os.kostek :: nikogo ooo
GT7 :: ok, dzięki, pozdrawiam.


GT7 :: Witaj Danka. Na początek chciałbym, żebyś powiedziała, co myślisz na temat zmiany IP Kostka. Z tego co wiem byłaś przeciwna przyznaniu tOk w/o?
Danka :: zmiana Ip u osob, ktore maja stale IP jest ciezka sprawa, jesli ktos jest przyzwyczajony, ze np przez rok ma ten sam adres, to go nie sprawdza przed kazdym meczem, regulamin jest dziwnie skontruowany niestety, wystepuje tam slowo "anulowac", nie wiadomo co ma ono oznaczac, czy anulowanie wyniku z kazdej mapy (wiec wynik 0:0?), czy wo, poza tym ja osobiscie staram sie sprawdzac IP przed meczem, badz w trakcie meczu, ale to nie jest narzucone odgornie, sonic zrobil to po meczu i wyszly takie wlasnie jaja i rzeczywiscie, bylam przeciwko wo, z prostej przyczyny, bylam pewna, ze nie bylo tak fejka, gral Kostek
GT7 :: Więc to wina Sonica, Kostka czy może Kisia, który całą sprawę nagłośnił?
Danka :: Wina lezy glownie po stronie malo sprecyzowanego regulaminu, ale kazdy zawinil po trochu tutaj (pomijajac Kisia, ktory w taki a nie inny sposob zrozumial slowo "anulowac"), sam dobrze Wiesz, ze staralismy sie przed liga poprawic regulamin, ale nie da sie wszystkiego od razu przewidziec, niestety
GT7 :: Zgadza się. Jak już mówiłem, sam pomagałem ten regulamin poprawić, i w pewnym momencie doszedłem do wniosku, że nawet, gdyby można było przewidzieć każdą sytuację, to i w pewnym wypadku regulamin pewnie zawiódłby - prędzej czy później.
Danka :: No dokladnie, co roku sa te same sytuacje i tego nie jestesmy w stanie obejsc w 100%
GT7 :: Przy okazji problemów z IP, pojawiły się pewne wątpliwości związane z nowym graczem tOk. I nie chodzi tu o Pio Możesz przybliżyć nam (jak już czyniłaś to w komentarzach) jak wyglądało przyjęcie Morph-x'a do składu tOk?
Danka :: Co do Mophix-a, w tej edycji sporo klanów przychodzilo z dopisywaniem graczy, miedzy soba obnizylismy bariere, kazdy z dopisanych graczy musial odczekac kolejke, przy czym wychodzilo, ze np ktos czasami czekal nie 10, a 8 dni, to jest troche pojscie na reke klanom, ktore moga zagrac a nie oddawac wo. Spora wiekszosc klanow dopisywala graczy na tej wlasnie zasadzie co ja Tomka, nikt sie nie doczepil do momentu, az nie byl to gracz tOk.. dziwne prawda? sam dzis wyliczyles, ze 10 dni minelo, wiec gdzies widzis problem? bo ja absolutnie nie, a co do przyjecia, goat napisal do mnie, ze spotkal Morphi-xa na serwerze i ten go zapytal, czy moze z nami zagrac, jak ogolnie wiadomo, jest to naprawde dobry gracz, a nam sie w skladzie nie przelewalo, wiec wpisalam go od reki, po 2 dniach uzupelnilam IP i po sprawie
GT7 :: No niestety widzę problem. Nawet kilka. Po pierwsze, napisałaś, że celowo zmieniliście "między sobą" regulamin. Co to znaczy między sobą? Darek i Danka? Bo mimo, że ja jestem gdzieś na pograniczu szarego gracza i członka ekipy, to nic o takiej zmianie nie wiedziałem.
Danka :: Generalnie kazdy mial napisane, ze musi odczekac 10 dni, ale jesli przyszedl ktos i poprosil, ze chce zagrac w dniu 9-tym, bo maja problem ze skladem, to na 1 dzien np mozna przymknac oko, wole przymykac oko na 1 dzien, niz wpisywac wo, to jest q2, nie jakies gestapo
GT7 :: No tak, ale takie decyzje powinny być jawne. Już nie raz dyskutowaliśmy na temat możliwości naginania regulaminu i większość sceny się z tym zgadza. Problem pojawił się, tak jak mówisz, gdy korzystającym z nagięcia regulaminu był klan tOk. Dziwisz się? tOk_Danka, tOk_Darus we dwójkę podejmują decyzję odnośnie nagięcia regulaminu na korzyść klanu tOk.
Danka :: Ale na jaka korzysc? minelo 10 dni 16-tego o godz 00:30 tak? czy moze wezmiemy kalkulator i godizny zaczniemy liczyc? nie badzmy smieszni... W
GT7 :: No właśnie. Jak możemy udowodnić fakt dodania Morph-x'a 6-go listopada?
Danka :: Wiesz co Ci powiem.. zapytaj gro osob, ze widzialo go tego 11 (o ktorym pisze kostek) w skladzie, jakos wczesniej np rozmawialam z eonem o tym, ze jest u nas wpisany (nie pamietam dokladnie kiedy), z rulem, z leftym, z darkiem, z wieloma osobami, na kanale adminowskim slapnelam kostka, zeby sprawdzil sklad tOk, zbey nie bylo nieporozumien, w zwiazku z tym, ze mial 2 tygodniowa impreze mogl nie przeczytac, ale jesli pogrzebac w logach, to gdzies to tam jest, wiec tego mi nie weprzesz akurat.
GT7 :: No widzisz, skąd ja mam to wiedzieć? Rul jak prawdziwy bodygurad broni swoich poglądów jak i dobrej twarzy tOk, nie podając żadnych argumentów (a sam w komentarzach o nie prosi :) ), eon wypowiada się zaskakująco krótko, że wszystko jest ok. Osoby postronne bardzo się udzielają w tej dyskusji, bo oni nie wiedzą o tych rzeczach, o których teraz piszesz.
Danka :: Wiesz co jest najgorsze w tym?
GT7 :: Co jest w tym najgorsze?
Danka :: Kostek napisal komentarz, ze 11.11 nie widzial Morphix-a w skladzie (dobrze wiedzac, ze nie bylo takiej sytuacji w 100%), nakrecil kolegow z klanu, ktorzy za niego sie poca w komentarzach, a on wchodzi na kanal adminowski uhahahany i sie cieszy, ze narobil rabanu, teraz lamentuje, ze nie bedzie 300 komentarzy..
Danka :: Znamy eona, gdyby bylo cokolwiek nie tak, komentowalby jak oszalaly, bo taki juz jest, wie, ze nie bedzie z siebie robic durnia tam, gdzie nie mialby racji. Rul jako jedna z pierwszych osob wiedzial, kiedy wpisalam Morpha, bo mu pisalam, wiedzial szybciej niz Darek nawet, dlatego sie tak pieni, bo widzi, ze ludie pisza glupoty poprostu
GT7 :: Bardzo możliwe, że tak jest, ale na przyszłość radzę Tobie, jako osobie bardzo zainteresowanej i jednocześnie jednej z ważniejszych osób w lidze, dzielić się takimi informacjami z szerszym gronem. Informacja o zmianie składu klanu (nie tylko tOk, ale każdego) powinna być w jakiś sposób widoczna. Np. news, czy oddzielna strona z datami zmiany składu.
GT7 :: Przejdźmy dalej. Lista bezklanowców - trzymana na kolanach u Darusia, niedostępna publicznie dla nikogo. Nawet to, delikatnie mówiąc "śmierdzi" Danka :: nie musze tego zmieniac tak naprawde, bo nikt nie wymaga ode mnie logow, kiedy byl dodany ross do cqt, kiedy loco do mtg i wiele wiele innych osob, awantura jest dopeiro, jesli jest nowy gracz w tOk, dlatego mam te komentarze gdzies
GT7 :: Ponownie napiszę: awantura jest dlatego, bo o zezwoleniu na przyjęcie gracza do tOk decydują gracze tOk. Więc chyba jasne jest dlaczego mamy wokół tej sprawy tyle kontrowersji
Danka :: Mylisz pojecia troche, nikogo nie pytamy o zezwolenie ani ja jako cl tOk, ani zaden inny klan, takie mamy prawo, kazdy klan i z tego korzystamy
GT7 :: No nie do końca. Bo zgodnie z regulaminem to admini (czyli tak się złożyło, ze są to osoby związane z tOk) decydują o tym, kto znajdzie sie na widmo-liscie bezklanowcow. Czyli jak jakiś CL (np. CL klanu M-c) chce dodać nowego gracza, to zgłasza się do admina plq2, a Wy nie musieliście się do nikogo zgłaszać
Danka :: Co Ty gadasz nikt o tym nie decyduje, przychodzi Cl i mowi, ze prosi o dodanie tego i tego, ok, nie ma sprawy, nikt inny, niz my, nie ma do tego dostepu na www, wiec musza takowi do nas przyjsc. Ale to nie znaczy, ze musimy wyrazac zgode to jest tylko poinformowanie osoby mogacej takiej zmiany dokonac, a ja mialam isc do Ciebie? (np) i tak tego nie zrobisz, bo nie masz uprawnien wiec skad takie glupie pytania?
Danka :: Z tego co Ty piszesz wynika, ze osoba prowadzaca lige, nie moze miec wlasnego klanu, bo rosna problemy? daj spokoj wystarczy oddzielic Danke od tOk, jakby dwie Danki, jedna Cl tOk, druga organizator plq2 i po sprawie
GT7 :: Znane przysłowie mówi, że nie ma głupich pytań - są tylko głupie odpowiedzi. Po pierwsze, regulamin mówi wyraźnie: "osoby które nie znalazły klanu przed startem ligi, a znalazły uznanie w oczach ekipy PLQ2", czyli zakładam, że jak chciałbym dodać do składu 1o1'a, to byłoby to raczej ciężkie. Natomiast Ty mówisz, że każdy może tam się znaleźć. Dziwne. I nie, nie masz iść do mnie, ale np. możesz powiadomić osoby zainteresowane, czyli np. całą ekipę PLQ2 czy przeciwników w najbliższym meczu. Osoba prowadząca ligę może mieć własny klan, ale musi bardzo uważać na wszystko co robi, ponieważ granica pomiędzy równością, a faworyzowaniem jest niezwykle cienka. Innym rozwiązaniem byłoby umieszczanie bezklanowców na liście bezklanowców, ale takiej, która będzie widoczna dla wszystkich. Ja do dnia wczorajszego byłem pewien, że jak klikam Bezklanowcy to widzę aktualnych bezklanowców.
Danka :: 1o1 ma bana, generalnei nie moglbys dopisac zadnej osoby, ktora fejkowala, miala bana na plq2, poza tym kazdy gracz jest normalnym graczem, co do poinformowania ekipy, pisalam wyzej, ze na kanale adminowskim napisalam kostkowi, ze jest morf u nas w skladzie, dodatkowo zauwaz, ze wiekszosc osob z ekipy sie nie wypowiada (no nie liczac kostka, ktory klamie po to tylko, zeby pobic rekord komentarzy i jeszcze sie z tego smieje wszem i wobec), bo ja to mowilam, ze bedzie z nami gral, wypowiadaja sie osoby postronne. Co do pilnowania tOk, to uwierz mi, ze zaden klan nie jest tak pilnowany, jak ten i nie moge sobie niczego zarzucic, listy nie ma aktualnej i pytanie do zenka kiedy bedzie, nie do mnie, dopoki on tego nie ogarnie, to takowej nie ma i juz
GT7 :: A nie uważasz, że wypadałoby napisać chociaż newsa odnośnie tego, że lista nie działa?
Danka :: Gdybym uwazala, taki news by zostal napisany. Co wiecej, na pewno bylby napisany, gdyby byli gracze bez klanu, ktorzy chcieliby tam widniec, nie ma takowych (przynajmniej nikt sie nie zglosil) a wiec nie ma newsa
GT7 :: No dobrze, wiem już wszystko co chciałem wiedzieć (a nawet to czego nie chciałem wiedzieć). Więc serdecznie dziękuję za wywiad. Jakieś pozdrowionka?
Danka :: Pozdrawiam wszystkich, ktorzy odswiezaja www 100 razy dziennie! Tez im sie cos od zycia nalezy a nie tylko czytanie tego steku bzdur


A teraz ostatni sprawiedliwy: Oni aka. Świadek_Koronny


GT7 :: No Oni, cholera jasna. Co to sie dzieje w tej naszej lidze? Prawie jak PZPN.
Oni :: Skitland, ostatnio afera aferę goni : )
GT7 :: I czemu to służy? Chyba tylko wymianie klawiatur na nowe, takie...niepołamane
Oni :: Służy niestety tylko wyszukiwaniu pretekstu Q temu, aby kogoś udupić, oczernić, znaleźć na kogoś paragraf.
GT7 :: Good mornig PRL!
GT7 :: Czyja wina, czyja wielka, wielka wina? Masz 5 możliwych odpowiedzi: Danka, Kostek, Sonic, Kisiu, 1o1. Kto zawinił?
Oni :: Trudno powiedzieć. Z mojego punktu widzenia wygląda to na porachunki mafii q2, gdzie ucierpi liga, tak jak w życiu, rodziny gangsterów.
GT7 :: Dla mnie to ewidentna niezdrowa walka o 1 miejsce na podium. Ale nie wiem po co, przecież wiadomo, ze aK wygra ligę, a M-c będzie na 3 miejscu. Logicznie wynika z tego ze na 2 miejscu będzie v3. Wiec po co oni się bija, to ja nie wiem. Wiem, że Twoje poglądy na tą aferę są proste - nie potrzebny był news Kisia i decyzja o w/o dla tOk. Zgadza się?
Oni :: Dokładnie. Niepotrzebne zamieszanie, niepotrzebne nerwy z obu stron, niepotrzebna sensacja. Pod newsem Kisiuła jako pierwszy napisałem komentarz o treści :Rotfl:, mocno się przed snem uśmiałem, na pierwszy rzut oka było widać, że nie chodzi tutaj o faktyczne nadużycie, tylko o to, aby komuś zrobić pod górkę.
GT7 :: Czyli uważasz, że to w/o było celową próbą dodania punktów drużynie Danki? Z Twojej wypowiedzi tak wywnioskowałem, ze ktoś (KTOŚ :) ) zrobił na złość osom. Źle zrozumiałem?
Oni :: Nie! Moim zdaniem powodem dodania puntków tok / odebrania os nie była chęć zamieszania w tabeli, ale konflikt, który jest widoczny w ekipie PLQ2, czyli Kostek vs reszta świata. Wypadło na to, że cały klan os miał ponieść konsekwencje porachunków ich CL. Czego to dowodzi? A tego, że Kostek jest naczelnym gangsterem na scenie Q2, nawet na zadymionym zdjęciu wyglądał bardzo podejrzanie i groźnie wzbudzając niepokój.
GT7 :: Bardzo niekonwencjonalne podejście do sprawy Bardzo możliwe, że masz rację, ale jeżeli tak, to byłoby to mocno zabawne
Oni :: Powiem tak, dla mnie to nie jest zabawne, bo to ja się narażam grubym rybom. Jeżeli dostałbym program ochrony świadków PLQ2 to może i dostrzegł bym w tym odrobinę sarkazmu.
GT7 :: Dobrze, w takim razie dostajesz program ochrony świadków. W wywiadzie nie będzie Twojego nicka i nikt się nie dowie ze Ty to Ty. Możesz teraz mówić całą prawdę.
GT7 :: W/o zostało cofnięte, tOk wygrało 2:1. Hmmm, a co by było gdyby... Gdyby nie było Morph-xa?
Oni :: Musieli by zagrać bez morpixa to by wtedy wiadomo co by było. Osobiście bardzo się cieszę, że Koper wrócił, liga będzie ciekawsza, znowu zaczną się wyniki 200:50, czyli wszystko wróci do normy z przed 3 lat.
GT7 :: Wrócił Morph, ale czy wg Ciebie wrócił regulaminowo?
Oni :: Tak, wrócił regulaminowo, ale jest tutaj jedno duże niedociągnięcie. Rzecz w tym, że lista bezklanowców z PLQ2 nie działa, przez to, że nie działa ludzie nie wiedzą co się dzieje, kto dochodzi do jakiego klanu i kiedy. Śmieszne dla mnie jest podejście *****_***.3c, który za wszelką cenę starał się udowodnić, że morpix nie był dodany na listę przez 10 dni. Owszem, regulamin regulaminem, trzeba go przestrzegać, ale zdrowy rozsądek to podstawa, a tutaj go wyraźnie zabrakło. Trzeba zadać sobie pytanie: co dany punkt w regulaminie oznacza i po co został dodany? Te 10 dni przerwy to zabezpieczenie przed dodawaniem graczy przed meczem. Ten punkt głównie powstał po to, aby drużyny, które mogłyby mieć problem ze składem na dany mecz nie dodały sobie gracza X wziętego z deathmatcha, który oczywiście nie ma klanu, na to jedno konkretne spotkanie, z morfem sprawa była jasna, to że będzie grał w tOk wiadomo było od dawna. A dla tych, którzy nie mieli okazji jeszcze dowiedzieć się skąd takie zacięcie w znalezieniu owego paragrafu na tOk, zapraszam na www euroq2l i ostani mecz OS vs v3. Myślę, że dmuchaniem na zimne było by stworzenie listy bezklanowców na innej www, odnośnik dać na plq2 i informować na bieżąco ludzi co się dzieje.
GT7 :: Dokładnie. Można przecież wrzucić chociażby na stronę Typera ta listę i dlatego dla mnie osobiście tłumaczenie, że nie było Venona, jest niepoważne.
GT7 :: Jakimi decyzjami zakończyłbyś ten cały spór, gdybyś to Ty był Organizatorem i głównym adminem ligi?
Oni :: Gdybym już dopuścił do takiego rozwoju wydarzeń, bo uważam, że to w ogóle nie powinno wydostać się poza ekipę plq2, to zostawiłbym wynik 2:1 oraz anulował bana Kostka, czyli posprzątał bałagan
GT7 :: A nie należy się żaden klaps w pupe albo pstryczek w nos Kostkowi lub Dance (bo wiemy, że 1o1'owi się należy)?
Oni :: Hehe, klapsa w pupę to można dostać jak się zasłuży ; )
GT7 :: Dziękuję Ci za wyrażenie swojej bezstronnej opinii na ten temat. Możesz tradycyjnie już kogoś pozdrowić.
Oni :: Pozdrawiam moją Pszczółkę, która dzisiaj zasłużyła sobie na małego klapsa.
GT7 :: Hehe, nie tak ostro, dzieci to czytają.
Oni :: Przecież zbanowaliście FF.
GT7 :: No tak, ale na www jeszcze mają dostęp. Dzięki i pozdrawiam.


P.S. Tym razem nie poprawiałem literówek, błędów, polskich znaków i interpunkcji, bo ostatnio zajęło mi to 3 godziny.
Komentarze

P!o
avatar
2008-11-18 15:30 
Gitara emo. Wsio jasne. Zebym nie miał formata, to bym Wam pokazał logi, jak dawno mówiłem Dance, by powiedziała Kostkowi o Morfie.

BTW. GANGSTA Z NIEGO WIELKI !

Edytowany: 2008-11-18 15:30
eon
avatar
2008-11-18 15:53 
os.kostek :: a kto dal newsa Kisiu przeciez nikt inny to jego wina zeby takich glupot nie pisal by nie padl rekord <--- ja zwrocilem uwage na jedna rzecz przy okazji poprzednich 270 komentow, sonic sprawdzil ip i juz przed meczem wiedzial jak widac ze masz zle ip, poinformowal o tym adminow na kanale ale nie ciebie jako samego zainteresowanego, wiec wine raczej ponosi sonic a nie kisiu. Kisiek jest HA i swoje zrobil jakas dezycje musial podjac itd, sonic gdyby cie poinformowal automatycznie pomoglby rozwiazac problem przed samym meczem, sam bylem adminem przez 3 edycje bylem tez HA 1 ligi imo, i zawsze jesli byl jakis problem przed meczem najpierw rozmawialem z sama zainteresowana osoba i tyle. Mowiac krotko kostek nie powinien miec bana na nast kolejke.

Co do twojej pewnosci siebie kostek to hmm, to samo mozna napisac wy bez cleanera byscie nawet nie powalczyli a co dopiewro mowic o wygraniu jakiejs mapy, morf zostal dopisany prawidlowo (logi GT7 w poprzednim newsie) jedyny problem to ta nieszczesna lista bezklanowsow emo
neon
avatar
2008-11-18 15:54 
Kostek napisz po prostu szczerą prawdę, że płakałeś kiedy tOk dopisało Morphixa do klanu.
eon
avatar
2008-11-18 16:08 
Danka :: Znamy eona, gdyby bylo cokolwiek nie tak, komentowalby jak oszalaly, bo taki juz jest, wie, ze nie bedzie z siebie robic durnia <----- dzieki Danka emo a propo twojej odpowiedzi powyzej, potwierdzam, rozmawialismy a propo ustalania naszego meczu ktory jak wiadomo byl przekladany 2 tyg emo, MORF znalazlem w skladzie TOK chyba juz zaraz po dopisaniu tzn na drugi dzien, ja tez o tym moich Huntersow poinformowalem, imho Danka przewidzielismy ta sytuacje czyz nie ? rozmawialismy ze zaraz kostek podniesie raban jak sie okaze ze MORF bedzie mogl grac akurat w meczu z OS ;>, tu nie ma problemu sa logi ze skryptu , jak ladnie wyliczyl tez GT7 minelo te 10 dni a 11stego zagral. Kostek slicznie podkrecil reszte troli piszac ze go nie widzial w skladzie i tyle...

Co do listy bezklanowcow, nie ma sensu sie za bardzo czepiac, to tylko lista nic wiecej, organizatorzy musza sobie jakos radzic, imho tu widze pewne podobiensta co do sytuacji z PIFPAFA (pamietacie sytuacje z dopisaniem vacka i Darka co robil screenshoty o 7 rano ?) emo tam tez byly kontrowersje bo gracz mogl zostac dopisany ale nie bylo osoby ktora mogla to zrobic tzn edytowac sklad itd, ale organizatorzy i sedziowie o tym wiedzieli wiec...

Pamietajmy ze to gra i jak juz nie raz pisalem jestesmy tu by pograc a nie by wygrywac nie wazne jakim sposobem, taki cel przyswiecal w pifpafie w ktorym praktycznie wyeliminowalismy WO (posypaly sie 3 na sam koniec emo ) i tak tez powinno byc w PLQ2.

Moim zdaniem klany i gracze powinny stac na 1 miejscu bo regulamin nigdy nie bedzie perfekcyjny i kazdy chyba zdaje sobie z tego sprawe.

Edytowany: 2008-11-18 16:10
KlB
avatar
2008-11-18 16:28 
wtf????????? emo
rul
avatar
2008-11-18 16:36 
Owszem gt.7, nie podałem argumentów, bo zostały one już przedstawione wcześniej, a wmawianie mi, że nie umiem rozwiązać prostej łamigłówki rodem z gimnazjum zwyczajnie mnie obraża. Jest to troszkę żenujące, dla tego chciałem, aby osoby piszące dziwne wypowiedzi w kierunku moim jak i odnośnie decyzji w tej sprawie jasno napisały, czemu to akurat one mają rację.

Ogólnie, to jest to "temat rzeka", a ja nie lubię gdy ktoś na siłę stara się zrobić ze mnie wiadomo kogo (bo kto lubi?).

Co do newsa - myślę, że wyjaśnia parę kwestii, no i dobrze, że został on napisany.

Pokój!
sonic
avatar
2008-11-18 17:06 
Chyba bede musial sprostowac pare rzeczy.
Po 1 sprawdzilem ip na koniec meczu i to z ciekawosci bo nigdy tego nie robie.
Po 2 jedyni ktorzy wiedzieli o tym fakcie to ekipa adminowska. Ktos ma za dlugi jezyk proste.
Po 3 NIe ja podejmowalem decyzje ani nie ja pisalem o w/o dla os. Bylo glosowanie miedzy adminami co zrobic z tym fantem ale jak doszlo co do czego. Ostatnia decyzje podjal kisiu. To ze poszedl za regulaminem, i za wlasnym osadem wobec innych graczy w podbnej sytuacji to juz nikogo nie obchodzi. ZAL ;/ ale jak zwykle wszystko dobrze sie konczy chyba emo
feeble
avatar
2008-11-18 17:16 
sonic wydawalo mi sie ze sprawdzenie ip graczy przed meczem to obowiazek sedziego? a ty piszesz ze nigdy tego nie robisz emo
sonic
avatar
2008-11-18 17:56 
i tu sie mylisz bo sprawdzanie ip jest faktycznie obowiazkiem ale niema nigdzie napisane ze przed meczem ???

Edytowany: 2008-11-18 17:56
eon
avatar
2008-11-18 18:00 
i wlasnie tu wychodzi ze w ekipie brakuje doswiadczonych sedziow niestety ... :/ sonic zawsze ip sprawdza sie przed meczem aby wlasnie takie sytuacje eliminowac, i ip trzeba sprawdzac, po meczu to juz jak widzisz lyzka po obiedzie tylko komplikuje sprawe i lepiej zebys sie nie przyznalwal nawet ze tak robisz :/ nie winie ciebie za wpisywanie wo bo to blad w interpretacji byl, ale moim zdaniem w duzej mierze ty ponosisz wine za ten balagan bo mogles temu zapobiec i tyle.
sonic
avatar
2008-11-18 18:23 
w/o nie wpisywalem kurwa ile mam pisac jak niewiesz jak bylo to sie nie udzielaj ;/ , a jak chcesz cos mi zazucic to na prv emo

Edytowany: 2008-11-18 18:29
Roodi
avatar
2008-11-18 18:33 
A tak z innej beczki. Tok? Os? Przecież to tylko nazwy. Powszechnie wiadomo że niezależnie od tego kto uzbiera najwięcej punktów zwycięzcą będzie 3m.
eon
avatar
2008-11-18 18:36 
sonic ja nie napisalem ze wpisales wo, jak masz mi odpowiadac to najpierw przeczytaj....
Squall
avatar
2008-11-18 18:52 
emo
kisiu
avatar
2008-11-18 20:34 
os.kostek :: a kto dal newsa Kisiu przeciez nikt inny to jego wina zeby takich glupot nie pisal by nie padl rekord


OSZZZ

Ja postąpiłem zgodnie ze swoim sumieniem, skoro advo nie dopuscilem do gry dokładnie za to samo (niezgadzały się 2 cyfry) to dlaczego miałem tą sprawę olać? Spojrzałem szybko w regulamin i wg tego co tam jest napisane sprawa wydawała się prosta, nawet nie wpadłem na to, że "anulować" można odebrać na milion różnych sposobów, zresztą sam zaraz po przeczytaniu postów gt.7 i hamstera przyznałem im racje.


Przez 2 dni starałem się nic nie pisać na twój temat, ale ty przekroczyłeś wszystkie granice śmieszności, począwszy od "wypiszcie os" skończywszy na "bezprawie tok przy każdej plq2" będąc adminem od 2 miesięcy tejże ligi...

Swoją drogą dobrze, że ten news powstał, bo pokazało to ekipie ile jeszcze błędów i niedomówień zawiera regulamin.

BTW. mocno wyśrubowałem rekord postów, co emo?
zotter
avatar
2008-11-18 20:47 
gram dla zabawy byle tylko byc pierwszy rotfl emo
sikor
avatar
2008-11-19 00:52 
a ja proponowal bym obustronne W/O ! dla obu klanow emo Kostek-złe IP .. morf kilka h za wczesnie zagral!emo no i elo to by było na tyle
alter_szu
avatar
2008-11-19 07:16 
popieram zdanie sikora
alter_szu
avatar
2008-11-19 07:16 
popieram zdanie sikora
y0p5
avatar
2008-11-19 13:08 
eon emo
abc
avatar
2008-11-19 18:17 
sikor ma racje, bo mowi prawde, tez jestem za taka opcja, ale ofc NACZELNA RADA, polozy lache na NAJLEPSZE I SPRAWIEDLIWE ROZWIAZANIE, bo tok straci szanse na 1 miejsce.. emo
drk.os
avatar
2008-11-19 19:58 
"Znamy eona, gdyby bylo cokolwiek nie tak, komentowalby jak oszalaly, bo taki juz jest, wie, ze nie bedzie z siebie robic durnia tam, gdzie nie mialby racji"

Ja też po komentarzach poznałem eona, a raczej jego niechęć do OS i Kostka przede wszystkim (kostek kiedys gral w [H] )

pozdrawiam wszystkich wazeliniarzy, może dostaniecie pendrive'a emoemo
eon
avatar
2008-11-19 20:02 
lol drk emo a o mojej sprzeczce z danka i darkiem to pewnie juz nie slyszales ? imho nie lubie kostka ale ten ban byl bezsensowny i mowilem ze jestem przeciwny temu. Widac jednak ze dalej sa tacy co nie kumaja....
drk.os
avatar
2008-11-19 20:06 
szkoda mi czasu na czytanie wszystkich komentarzy, mówie ogółem co widziałem emo
neon
avatar
2008-11-19 21:47 
więc jak nie jesteś w temacie to nie pierdol więcej
rolnick
avatar
2008-11-20 22:40 
"gram dla zabawy byle tylko byc pierwszy rotfl emo" emoDDDDDDDDDDD
ludzie to juz przegina ;]
pozdro i przytyj
kostek
avatar
2008-11-21 11:16 
kup se traktor
rolnick
avatar
2008-11-21 20:00 
dobrze siewco przypału emo
KAZ
avatar
2008-11-22 12:45 
emoemo GW ;]

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.034
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl