-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Spoznione podsumowania II ligi2008-11-26 18:33 | KAZ
Z roznych przyczyn swiatla dziennego na czas nie ujrzalo podsumowanie VII kolejki II ligi, jednak nadrabiamy to dwoma podsumowaniami w jednym newsie ;). Tak wiec zapraszam do czytania.


VII kolejka

pigs vs GOA 2 - 1

Pierwsza mapa zdecydowanie sprzyjala dobru jak i upodobaniom terytorialnym maq'a. Walka musiala byc zacieta, jednak tego duela maq niestety nie zdolal wygrac. Swinki pokazaly ze tez nie maja nic przeciwko graniu dm1 na rozgrzewke. Druga mapa bylo dm8, maq jak i reszta druzyny chyba pograzona po przegranym duelu przegrywa tez i tu i to dosc wysoko. A to dzieki dobrej i wyrownanej grze calej druzyny pigs. Na koniec zostalo dm2 i tu w koncu maq wraz z kolegami zwyciezaja, sprawiajac tym samym mysle, ze mila niespodzianke albo tez mniej mila jak ktos obstawial 3 0 dla pigs, a nie daj boze 0 3 dla GOA :D. 33 fragowa przewaga czyli raczej bezpieczna i zasluzony 1 pkt. nalezy do GOA. A caly mecz wygrywaja pigsy.

DS vs PFH 3 - 0

Zdecydowanie chyba najciekawszy mecz 7 kolejki w 2 lidze albowiem druzyny zamierzaja (tak mi sie zdaje :D) walczyc o podium. I zaczelo sie, dm3 poszlo na 1 ogien. Cala druzyna DS wyrownane staty, ads rzadzil na quadzie i GLADKA wygrana DS na tejze mapie daje do myslenia, co bedzie na kolejnych mapach, co sie stalo sie, ze PFH nie mialo nic do powiedzenia. No coz...na te i na inne rozmaite pytania odpowiedz znajdziemy po kolejnych mapach. Druga mapa bylo dm5 (Z niepokojem przemieszczam swoje oczy na ten screen ). Tu juz tak wielkiej przewagi nie bylo, PFH sie wybudzilo i zaczelo walczyc, ale ads ponownie wynosil chyba wiekszosc quadow co przyczynilo sie do przewagi dla DS, RA gral lefty(tak wyczytalem ze scrina, jest napisane u gory :D ) ale jak sam twierdzi nie gra wiecej RA wiec chyba mu najlepiej nie szlo, w kazdym razie DS wygrywa takze ta mape. A na deser zostaje dm7: i mamy najbardziej wyrownana walke w calym meczu, na pewno nie bylo latwo wylonic zwyciezcy tej mapy, ale w koncowke DS okazalo sie poraz trzeci lepsze, wygrywajac minimalna przewaga 13 fragow. Ladna gra leftiego na RL, dobra gra ads na ssg i rowniez ladna gra sheffika, to tyle, na pytania nie odpowiem, bo ogladalem tylko scriny, fasadin za to z pewnoscia z wielka checia podywaguje i udzieli odp na pytania ;]

cQt vs toXic 3 - 0

ToXic najpierw bralo wc, jednak i w drugiem terminie nie zdolalo zebrac graczy i polecialow w/o dla cQt, bardzo dobra gra na quadzie, gg.

Klan vs MTG 0 - 3

Z poczatku byly male problemy z odnalezieniem czwartego gracza w klanie, jednak ta niemila sytuacje dosc szybko zazegnano i mozna bylo przystapic do meczu. Poczatkowo simson gral z pingiem 100. A zaczelismy od dm8: Ta mapa to samo rejlowanie i 20 min. pozniej wynik 167 do 21. Na drugiej mapie simson mial juz ping 50. A druga mapa bylo dm2, tutaj TROSZKE szerzej opisze jakie dzialania mialy miejsce. Na RA siedzial adrian, quada jak zawsze zdominowal sonic, ja sobie klikalem ffa/pod ra, a czoki pomagal przy quadzie. Po dwoch mapach przychodzi kolej na trzecia mape, nie inaczej stalo sie i tym razem :D. Przenieslismy sie szybko na dm7 i kolejno zaczelismy redowac :D. Tu simson mial ping 30 :D. I na tej mapie miala miejsce smieszna sytuacja, mniej wiecej po 2/3 minutach caly klan zaczyna okupywac SSG. "Nie ma ssg, to na nie poczekamy...W CZWORKE !" , wlasciwie mozna powiedziec, ze caly mecz odbywal sie na SSG, a reszta mapy sluzyla jako droga, ktora podazalo sie by znow po zrespowaniu biec na dol :D. Sonic w polowie meczu zaniepokojny sytuacja braku przeciwnika na RA postanowil wyweszyc gdzie ow wrog sie kryje ( sonic: "moze sa na dachu, ja zawsze siedze, to moze oni tez tam teraz siedza" :D ). I jakze byl ucieszony, gdy odnalazl graczy z klanu siedzacych w czworke na SSG, bez namyslu wskakiwal razem z nimi na dol i tak przebiegal mecz na tej mapie :D. Nalezy wyroznic czokiego za ladne staty i dobra gre na RL ;].


Czas na VIII kolejke

MTG vs pigs 1 - 2

W koncu doczekalismy sie meczu kolejki, na ktory sa zwrocone oczy calej sceny q2, ktory transmituje telewizja polska i ktory odbywa sie w 2 lidze i chyba slusznie to wlasnie ten mecz zostal wytypowany do tego miana. Pierwsza mapa dm2 nie zwiastowala niczego zlego, co mialo sie przytrafic pozniej :D . RL, MH i basenik nalezaly caly czas do MTG. Na RA bywalo roznie przez pierwsza polowe mecze, gdy RA przeszlo na dobre w posiadanie MTG coraz mniej do powiedzenia mieli gracze pig i skonczylo sie dosc wyrazna przewaga dla MTG, ze strony pigs niestety dosc mocno zawiodl superpig, jak twierdzi :
[15:11] <Revenge113> ja jako jedyny robilem desperackie runy zeby wyciagnac quada. Ja wierze na slowo :D . Nastepna mapa bylo dm1, tu z koleji prawie cale MTG zawiodlo z wyjatkiem x-ray'a. RG chyba caly czas w posiadaniu swinek, lifta chyba bezowocnie gral sonic :D . Tak wiec bez wiekszego problemu swinki zwyciezaja na tej mapie i pozostaje ostatnia mapa, ktora wyloni zwyciezce, a jest nia dm5. Tu z poczatku prowadzilo MTG jednak pare min. pozniej to pigs narzucilo mordercze tempo peletonowi i prowadzilo jak sie nie myle 30 fragami albo i wiecej bylo :D, pozniej jak dowiedzialem sie z obozu przeciwnika o wielkim bledzie, wrecz karygodnym : Dem zbiera quada i cisnie do przodu, brt pobiegl za nim, a revenge zeskoczyl tez zeby ubezpieczac quadera nie wiedzac, ze brt tez poszedl :D (To ten dem mial lepsza ochrone niz ostatnio w Gruzji sam Prezydent RP :D). Takim oto sposobem walec zostal pusty. I MTG czyhajac tylko na latwa zdobycz przejmuje ta miejscowke i zabiera sie za odrabianie strat. Walka byla zacieta do samego konca, ale pigs nie dalo sobie juz wydrzec tego zwyciestwa i wygrywaja spotkanie. Nie na darmo byl to mecz kolejki, a raczej psuja typerkow ;D

DS vs GOA 3 - 0

Ten mecz po czesci mialem okazje ogladac, a po czesci sledzilem tez wydarzenia jakie maja miejsce na gtv w meczu MTG vs pigs. Dm8 bylo pierwsza mapa : bardzo ladna gra calego DS pokrzyzowala jakiekolwiek plany GOA, ads trickowal, byly wynoszone psy, czyli wszystko to co na dm8 dziac sie moze - dzialo sie :D. Nastepnie grane bylo dm7 : tutaj tez nie bylo silnych na DS, dobrze zgrani, wiedza co graja dzieki rulowej taktyce :D. Bez problemu wygrywaja i ta mape, choc mialem nadzieje, ze bedzie inaczej. Ale...najlepsze mialo dopiero przyjsc. Wszak nie ma zycia bez tlenu, tak nie ma meczu z maqiem bez dm1. Szybko przenieslismy sie na owa mape. Zostalem tez poproszony na prv, zeby komentowac mecz jednemu graczowi z DS, ktory musial opuscic druzyne :D. I zaczelismy, poczatek to przewaga GOA. Byl to prawdziwy dreszczowiec do samego konca, DS nadrobilo strate, to maq zaraz niwelowalo i pod sam koniec wygrywalo nawet GOA, ale zimna krew zachowali gracze DS ktorzy doprowadzili do remisu i szybko odskoczyli rywalowi by na 20 sec do konca spokojnie schowac sie pod schody i otwierac szampana, a moze i cos mocniejszego wlasnie tam w boxie :D.


toXic vs hzn 0 - 3

ToXic i w tym meczu oddaje w/o, to juz ich drugie w/o, jeszcze jedno i beda sie zegnac z liga. Jednak enz zapewnia ze na kolejne spotkanie bedzie sklad i oby byl do konca .

PFH vs cQt 2 - 1

cQt podbudowane ostatnia wygrana 3 - 0, zaraz...to bylo w/o, mniejsza o to :D. I dzis nie zamierzalo odpuszczac. PFH po ostatniej porazce tez zamierzalo w koncu wygrac. Pierwsza mapa bylo dm3, bardzo wyrownane zreszta, i wlasnie na tej mapie cQt zwycieza 9 fragami z przeciwnikiem ! Czyzby szykowala sie druga niespodzianka ?
Dm8 mialo nam to pokazac, i tu takze mecz dosc wyrownany, jednak z przewaga dla PFH i to wlasnie oni zwyciezaja. Rozstrzygajaca mapa bylo dm6: tu PFH pokazuje kto zgarnie 2 pkt. a komu zostanie 1 punkcik. cQt brak jeszcze na tej mapie na pewno zgrania, a moze i znajomosci mapy ? :D Tak czy inaczej blesh z szeffikiem rozwiali wszelkie watpliwosci co do tej mapy jak i calego meczu.

A teraz zapraszam do swiata fasadina i jego wywiadow oraz krotkiego przemyslenia na temat sytuacji w tabeli II ligi ;]


Na finishu rundy wiosennej widzimy juz mniej wiecej jak wyglada tabela, lecz czy aby na pewno zakonczy sie takim ukladem klanow? zdziwieniem dla mnie jest ze DS nie stracilo mapy a tymczasem MTG przegralo z pigami. Swinki za pewne zaskoczyly wszystkich lecz... czy zaskocza w meczu z DSami? Czy z nimi tez wygraja? Jak sadzicie? Koncowka na prawde zapowiada sie ciekawie (no oprocz toxic i klan) Kazdy z klanow bedzie chcial za pewne byc o to oczko wyzej, wiec czekamy na niespodzianki ;)

cQt|y0p5
[16:04] <fasadin> siema, masz chwilke na wywiadzik?
[16:04] <cQt|y0p5> siema mam
[16:05] <fasadin> Jak oceniasz stan (ogolnie) drugiej ligi (ale mozesz napisac szczegolowo :))
[16:06] <cQt|y0p5> Mysle ze nawet dobrze sie trzyma , nie ma powodu do zmartwien.. jezeli chodzi o klan PAV to wiedzialem ze nie dograja ligi z welasnego doswiadczenia :P mysle , ze jeszcze jakis klan odpadnie, ale jaki to nie weim :P
[16:07] <fasadin> toxic? czy klan?
[16:07] <fasadin> choc klan nie oddalo wo a txc oddalo i PLOTKI sa ze eddy cos mowil o wycofaniu sie z lifi
[16:08] <cQt|y0p5> mysle ze enz pociagnie toxic i dograja lige z zaskakujacym skutkiem :P a z tego co wiem t z klanu gracze graja juz w innych klanach wiec sadze ze ich czas sie konczy
[16:09] <fasadin> skad masz takie informacje ;>? sa one pewne?
[16:10] <cQt|y0p5> z irca te info z tego co wiem LECH gra w n1 , simson chyba jzu tez z nimi nie gra , slr chyba w hzn
[16:12] <fasadin> Gdybysbyl organizatorem to co bys zmienil i dlaczego?
[16:14] <cQt|y0p5> banowal komentarze co niektore na stronce plq2 i banowal na kolejke delikwenta ktory podwarza decyzje ekipy plq2
[16:15] <fasadin> a dlaczego takie regorystyczne zasady? chcesz wprowadzic cenzure i zlikwidowac wolnosc slowa?
[16:17] <cQt|y0p5> poprostu takie moje osobiste zdania.... chodzi mi o ostanie afery miedzy innymi Afera Tokowska i mini afera z wyborem do meczu polnoc poludnie... zal mi poprostu co niektorych
[16:17] <cQt|y0p5> :P
[16:18] <fasadin> a jakie jest Twoje zdanie na temat tych "afer" ?
[16:22] <cQt|y0p5> stoje na neutralnym gruncie i praktyznie te afery mnie nie dotycza :P..ale czytajac niektore zarzuty ze liga pod tok itp ze dlaczego ja nie gram w meczu gwiazd, tysiace powodow na to ze x jest lepszy od y..sa conajmniej na poziomie podstawowki gdzie dochodzi do tkaich sprzeczek o to kto "nazbieral wiecej pokemonow":D ... ludzie przeciez to tylko wirtualny swiat i wirtualna gra .. chodzi o dobra zabawe czy nie?
[16:25] <fasadin> no tak masz racje
[16:25] <fasadin> Wymien co Ci sie podoba w Jubileuszowej lidze
[16:27] <cQt|y0p5> podoba mi sie ze liga jest profesjonalnie prowadzona.. mimo ze nie daja za to pieniedzy i kazdy poswieca sie bezinteresownie
[16:27] <fasadin> po "krotkim" wywiadze mozesz pozdrowic kogo chcesz :)
[16:28] <cQt|y0p5> pozdrawiam tych ktorzy nie fejkujai oczywiscie cale cQt :P


dsLEFTY
[16:02] <fasadin> siema, masz chwilke na wywiadzik?
[16:03] <dsLEFTY> jezeli chodzi o wywiady to odsylam do rula zawsze :)
[16:03] <dsLEFTY> on to lubi
[16:03] <fasadin> lecz go nie ma :( kiedy bedzie?
[16:03] <dsLEFTY> pewnie wieczorem
[16:04] <fasadin> no chcialem zeby wieczorem bylo juz na stronie zamieszczone ladnie i w ogole :) to jak bedzie?
[16:04] <dsLEFTY> dobra dawaj:)
[16:05] <fasadin> Jak oceniasz stan (ogolnie) drugiej ligi (ale mozesz napisac szczegolowo :))
[16:09] <dsLEFTY> poza dwoma klanami ktore zaczely dawac dupy, mianowicie toxic i pav wszystko wyglada dobrze :) nie ma problemow z umawianiem i rozegraniem meczy, podsumowania ukazuja sie co prawda niekiedy takie dosc "przecietne" ale zawsze na czas...i tyle chyba:)
[16:10] <fasadin> wazne ze jakies sa :) i daj sie rozkrecic redaktorom (oraz mi :D)
[16:10] <fasadin> dobra lecimy z next pytaniem,
[16:11] <fasadin> Gdybysbyl organizatorem to co bys zmienil i dlaczego?
[16:11] <dsLEFTY> no Kaz odwala kawal dobrej robty uskuteczniajac swoja grafomanie ;D
[16:17] <fasadin> zyjesz ?:D
[16:19] <dsLEFTY> koniec? moge skonczyc obiad? bo zimny juz nieco...
[16:19] <fasadin> no jak koniec ?:D pisalem Ci pytanie przeciez
[16:19] <fasadin> [16:11] <fasadin> Gdybysbyl organizatorem to co bys zmienil i dlaczego?
[16:19] <fasadin> cos Ty taki zakrecony :D
[16:19] <dsLEFTY> toz napisalem
[16:19] <dsLEFTY> :|
[16:20] <fasadin> nic nie doszlo :(
[16:20] <dsLEFTY> oja
[16:20] <dsLEFTY> nie zabieralbym sie za organizacje na pierwszym miejscu gdyz nie dysponuje taka cierpliwoscia jak danka i darus i rzucilbym to w piz...po paru takich aferach z niczego, rozdmuchanych do 280 komentarzy:)
[16:20] <dsLEFTY> przydalaby sie wieksza przejrzystosc ligi z np. lista bezklanowcow...wypadaloby naprzyklad co jakis czas pisac newsa ze jakis gracz dochodzi do jakiegos klanu zeby uniknac nieporozumien (pio sie dobrze zajmowal hitami transferowymi).
[16:21] <dsLEFTY> to jedyne zastrzezenia jakie mam. aha, jeszcze fajnie by bylo gdyby gtv bywalo czesciej dostepne ale slyszalem ze ma sie to zmienic.
[16:21] <dsLEFTY> :)
[16:21] <fasadin> no teraz doszlo :)
[16:21] <fasadin> Wymien co Ci sie podoba w Jubileuszowej lidze
[16:26] <dsLEFTY> nie chce rzucac ogolnikami dlatego podam konkretne przyklady. gt7 odwala kawal dobrej roboty z typerem i z zasypywaniem nas cyklicznym newsami roznej masci. jak wspomnialem wczesniej Kaz tez daje rade z podsumowaniami/raportami a thp skleja calkiem wdechowe jpg a wszystko to jest zgrabnie trzymane w ryzach przez organizatorow i HA"ów.
[16:27] <fasadin> nawet kisiu ktory pisze co tydzien podsumowania 1 ligi ?:D
[16:27] <dsLEFTY> och to widocznie przeoczylem...:D
[16:28] <fasadin> mozesz pozdrowic kogo chcesz :D
[16:30] <dsLEFTY> wole nie indywidualnie bo znowu o kims zapomne i foch na 2 tygodnie...dlatego ogolnie wiec pozdrawiam:) wiedzmy na stos!


wD-Raider^^>
[16:02] <fasadin> siema, masz chwilke na wywiadzik?
[16:18] <wD-Raider^^> siema
[16:18] <wD-Raider^^> pewnie :]
[16:18] <wD-Raider^^> zalezy o czym :P
[16:18] <fasadin> Jak oceniasz stan (ogolnie) drugiej ligi (ale mozesz napisac szczegolowo :))
[16:20] <wD-Raider^^> Hmm... stan ogólny II ligi wyglada tak ze klany debiutujace w lidze juz prawie sie rozpadly np. PaV w sumie nie ma co sie dziwic klan raczej nie mial mozliwosci rozprostowania skrzydel kolejnym klanem ktory ma juz -3 pkt jest toxic ale o ile mi wiadomo jeszcze graja dzis np. mamy z nimi meczyk wiec jestem dobrej mysli : ) jesli chodzi o szczegolwy opis no to kazdy przyna mi racje ze kiedys MTG bylo klanem do bicia teraz jest na szc
[16:21] <wD-Raider^^> rula niezle miesza w nastrojach pozostalych klanach ale nie ma klanu do ogrania : )
[16:23] <wD-Raider^^> ogolnie jak na 10 edycje nie ma zadnych wielkich afer i liga swietnie sie trzyma i to najwazniejsze tutaj pochwala i uklon dla adminow ktorzy poswiecaja swoj czas aby wszystko trzymalo sie kupy i byla dobra zabawa bo to najwazniejsze : )
[16:24] <wD-Raider^^> i to chyba tyle xD bo reszty klanow raczej opisywac nie bede bo nikt moich wypocin czytac nie bedzie :}
[16:29] <fasadin> czyli uwazasz ze na koncu ligi nie bedize takiego klanu ktory nie ma straconej choc jednej mapy?
[16:30] <wD-Raider^^> zakladam ze nie DS nie jest chyba wstanie caly czas grac tym samym skladem kazdemu moze cos wypasc i w ogole to zalezy takze od dnia i troche szczescia jak sie gra ulozy podczas meczu
[16:30] <wD-Raider^^> dajmy np. przyklad wd wygralo gladko z pigami ( troche nerwowo na dm7 ) natomiast z MTG przegralismy 3:0 pigi wygralo 2:1 z MTG wiec nie ma rzeczy niemozliwej : )
[16:31] <fasadin> rozumiem :)
[16:31] <fasadin> Gdybysbyl organizatorem to co bys zmienil i dlaczego?
[16:33] <wD-Raider^^> Na pewno sonde chodzi mi tutaj glownie o typowanie meczow kolejki bo wiadomo ze nigdy nie bedzie tak ze mecze z II ligi beda ciekawsze od I mozna by bylo to rozdzielic na I i II lige tak jak jest to w ALL STARS
[16:34] <fasadin> jeszcze cos :>?
[16:34] <wD-Raider^^> hmm chyba nie :)
[16:35] <fasadin> Wymien co Ci sie podoba w Jubileuszowej lidze
[16:37] <wD-Raider^^> O wiele rzeczy m.in. duze zaangazowanie i poswiecenie czasu na pisanie newsow relacji shoutcastow gtv i innych rzeczy zwiazanych z liga ktore ja urozmaicaja , nastawienie graczy glownie chodzi mi tutaj o stawianie sie na meczy bo statystyki brania w/o bardzo sie zmniejszyly dzieki wprowadzeniu kilku punktow do regulaminu co pomoglo rozwiazac ten problem
[16:37] <wD-Raider^^> walka z czitami , dokladnie przestrzeganie regulaminu oraz ciagle poprawki i udoskonalanie go
[16:39] <wD-Raider^^> brak afer i problemow z prowadzeniem ligi wszystko zapiete jest na ostatni guzik : )
[16:39] <fasadin> :) dobrze ze tak gadasz bo bys ode mnie dostal bana na nastepna kolejke! :D
[16:39] <fasadin> mozesz pozdrowic kogo chcesz
[16:40] <wD-Raider^^> :D hehe :P pozdrawiam oczywiscie cale wD w szczegolnosci geja RSNA , THP , dza , frogera (olewatora) , KAZ-a (zalatwie Ci tego opa ;P) i reszte osob ktore znam i nie maja nic do mnie ^^
[16:40] <wD-Raider^^> a no i oczywiscie Ciebie ;]
Komentarze

dem
avatar
2008-11-26 18:44 
nawet zgrabnie :}
raider
avatar
2008-11-26 18:49 
emo gw ;]
DA^.
avatar
2008-11-26 18:55 
GW!
rsn
avatar
2008-11-26 19:05 
sam jestes gej! emo
rul
avatar
2008-11-26 19:11 
gw kaziuemo pisz dla nas wiecej !emo
feeble
avatar
2008-11-26 19:32 
1liga ded emo
raider
avatar
2008-11-26 19:43 
rsn ale kazdy wie ze mam racje emo
rsn
avatar
2008-11-26 19:46 
twoja stara
raider
avatar
2008-11-26 19:47 
no ona nie wie ze jestes gejem :<
rsn
avatar
2008-11-26 19:49 
pojebany jestes sorry, eot
raider
avatar
2008-11-26 19:50 
emo emo emo
sonic
avatar
2008-11-26 20:31 
emoemo gw kaz
neon
avatar
2008-11-26 20:45 
Nie wiem czy jest jakiś ńjusrajter 1 ligi, ale jeśli tak to po co się brać za coś, czego się nie robi?
Zrozumiałbym brak czasu, żeby chociaż jedno podsumowanie 1 ligi się znalazło.
gt7
avatar
2008-11-26 21:33 
neon: Pio jest njuswriterem 1 ligi.

Edytowany: 2008-11-26 21:34
zUo
avatar
2008-11-26 22:15 
neon zdejmij ten krawat jest srodek tygodnia emo
fasadin
avatar
2008-11-26 22:30 
gt7 nie jest pio tylko kisiu (no chyba ze dogadal sie z kisiem)
aDi^^
avatar
2008-11-26 23:08 
lol fas raczej piotrek jest
fasadin
avatar
2008-11-26 23:38 
adi, jestem w ekipie, i ja akurat dostalem takie polecenie "maja byc co tydzien podsumownia" (dlaczego? bo jestem HA II ligi) i sa co tydzien jezeli nie ma to w next sa dwa (tak jak w tym przypadku) bo jak wiadomo nie zawsze jest czas czy ochota. a ze HA I ligi jest Kisiu...
Revenge113
avatar
2008-11-27 01:01 
@Raider
"dajmy np. przyklad wd wygralo gladko z pigami ( troche nerwowo na dm7 ) natomiast z MTG przegralismy 3:0 pigi wygralo 2:1 z MTG wiec nie ma rzeczy niemozliwej : )"
hehe w tamtym czasie cqt nas prawie zbilo... to chyba bylo wiadome ze predzej czy pozniej (nowy bo 2miesieczny klan) zacznie sie rozumiec w tp i wyniki spotkan sie zmienia:>

kaz sisiolu moj tekst byl wyrwany z kontekstu emo
aDi^^
avatar
2008-11-27 04:22 
widać jak wiesz patrz!
[23:53] <pfh|shf> pierdola na ciebiew
[23:53] <pfh|shf> ze podsumowan nie pisze
[23:53] <pfh|shf> ;D
[23:53] <PFH|kisiu> nie zasluzyli na moje zaszczytne newsy
[23:54] <PFH|kisiu> zreszta powiedziano mi ze nie bede musial pisac podsumowan
wiec co mi o tym powiesz fas ze wiesz lepiej? btw takie male sprostowanie ;]

Edytowany: 2008-11-27 04:26
gt7
avatar
2008-11-27 06:30 
fasadin: pamietasz jak sie wpierdolilem w Twoje podsumowania 2 ligi? wtedy to ustalone bylo ze Pio pisze podsumowania 1 ligi. i na poczatku pisal. Pio jest w ekipie newswriterem (tak jak i ja zreszta).
fasadin
avatar
2008-11-27 07:57 
nie wiem jak juz jest to ustalone, w kazdym badz razie od danki i darusia tak jak napisalem dostalem zadanie takie zeby co tydzien bylo podsumowanie i z tego sie wywiazuje, a myslac ze skoro headadmin II ligi pilnuje/pisze podsumowania 2 ligi to HA I ligi tez chyba powinien. gt7 nie wpierdoliles tylko zrobiles kawal dobrej roboty emo tylko ze wtedy bylo zamieszanie emo
gt7
avatar
2008-11-27 08:07 
moze i masz racje. wiem ze jak ja chcialem pisac, to mi powiedzieli ze ktos inny sie tym zajmuje. i kamien spadl mi z serca, bo i tak teraz ledwo wyrabiam z czasem zeby cokolwiek tu napisac.
arnold
avatar
2008-11-27 09:21 
"by na 20 sec do konca spokojnie schowac sie pod schody i otwierac szampana" pwnd emo
slayer^^
avatar
2008-11-27 13:33 
nie ma wzmianki o hzn a przeciez wiesz kaz ze tabela sie na koncu zmieni emo emo

"Dem zbiera quada i cisnie do przodu, brt pobiegl za nim, a revenge zeskoczyl tez zeby ubezpieczac quadera nie wiedzac, ze brt tez poszedl emo (To ten dem mial lepsza ochrone niz ostatnio w Gruzji sam Prezydent RP emo)"

haha n1

Edytowany: 2008-11-27 13:40
KAZ
avatar
2008-11-28 17:10 
Slayer, przemyslenia na temat tabeli 2 ligi pisal fasadin nie ja, pewno ze sie zmieni, wd bedzie wyzej emo
raider
avatar
2008-11-28 17:33 
to kazdy wie emo

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.038
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl