| |
| | |
|
Pierwsza runda plq2-10 już za nami. A więc otwieramy okno transferowe!!
3.6 Transfery: Zakaz transferów obowiązuje w okresie rozgrywania rund, pomiędzy rundami można dokonywać transferów na następujących warunkach: a) ilość graczy musi być zachowana (nie można przekroczyć reguły maxplayers) b) można dokonać maxymalnie trzech korekt w składzie c) gracz, który zmienia klan, nie może rozegrać więcej niż 8 map (ale w pełnym wymiarze mapowym może rozegrać tylko jeden mecz) w swoim pierwotnym klanie, w innym wypadku transfer jest niedozwolony. d) dostępna jest lista graczy tzw. bezklanowych (osoby które nie znalazły klanu przed startem ligi, a znalazły uznanie w oczach ekipy PLQ2), chęć dopisania graczy z tej listy można zgłosić w każdej chwili, gracz do danego klanu zostanie dopisany po upływie 10 dni. e) dopisanie graczy z ?listy rezerwowej? jest wliczane w ilość dopuszczalnych korekt w otwartym oknie transferowym. f) dopisać gracza można tylko wtedy jeśli została zachowana reguła maxplayers g) raz dopisani gracze z listy rezerwowej nie mogą zmienić klanu w trakcie trwania ligi. i) gracze z klanów które się wycofały, bądź zostały zdyskwalifikowane nie mogą grać w obecnej edycji PLQ2 j) w Pucharze Polski każdy z graczy może reprezentować barwy tylko jednego klanu (ilość map z PP nie wlicza się do całość ilości map zagranych przez danego gracza w lidze, jednak jeśli dany gracz zagrał choć fragment mapy w macierzystym klanie, w tej samej edycji PP nie może zagrać w barwach innego klanu)
W celu edycji swojego składu CL danego klanu musi się zgłosić do Danki lub do Darka. Do końca roku okno pozostanie otwarte.
| |
| | |
| |
| | |
|
| |
| | |
| |
| | |
|
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja | |
| | |
| |