-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Nominacje.2009-03-29 14:25 | D4Ru$
img

Poraz kolejny będziecie mieli okazje głosować na nominowanych Gali Oskarów.
W tym roku mamy tylko 5 nominacji.

Skład Komisji która wybierała do nominacji: Danka, D4Ru$, Kisiu, Fasadin, Pimp, gt7, Sonic.

Na tym nasza rola przy wybieraniu się skończyła teraz wszystko zależy od Was!!!
Do 12.04 możecie głosować na emaila oskaryplq2@gmail.com.

Jak powinien wyglądać głos:

Każdy email na samym początku musi być podpisany (nick jakim się posługujecie na codzien)
Każdy wpisuje po jednym swoim typie z każdej kategorii.
Spam zabroniony!!!

A oto kategorie i osoby nominowane:

Jako, że co roku komuś przyznawane są oskary Q2, ktoś musi być do tych nagród nominowany. A więc mamy 5 kategorii: 4 najlepszych newswriter, cl, sędzia i gracz oraz jedno odkrycie roku.

W kategorii Najlepszy Newswriter sceny Q2 nominowani zostali(kolejność przypadkowa):
- GT7 Pomijając bieżące informowanie o wynikach typera który sam prowadzi, gt7 urozmaicił nam około ligową zabawę przedstawiając nam serię biedronek czyli wywiadów z różnymi osobami. Dodatkowo zrobił ogromną ilość zapowiedzi hitów kolejek (aż 10!) szczególnie w pierwszej rundzie plq2.
- Sonic Tutaj niestety lista będzie krótsza, udało mi się doliczyć jedynie 3 podsumowań, więc lista newsów nie jest tutaj zbytnio imponująca.
- fasadin I Headadmin II ligi, też nie ma długiej listy osiągnięć w dziennikarstwie, jego praca co zaledwie 2 podsumowania kolejek.
- Danka Prócz informowania nas o większości nadchodzących meczy oraz newsach dotyczących regulaminu lub innych przykrych wydarzeń jak opuszczanie przez klany ligi, do tego dochodzą newsy około scenowe, informacje o turniejach i innych wydarzeniach.
- Kaz Nasz wesolutki Kazio, zrobił dla nas 3 podsumowania, co nie jest jakąś wybitnie dużą liczbą , oczywiście jest to zawsze wniesienie części siebie w naszą scene.

Nominowani do najlepszych Clan Leaderów w plq2 #10 to:
- Kubi cl pierwszoligowego klanu Hunters, dość dobrze ogarniający chłopaków bo wzieli tylko jedno w/c podczas całego sezonu, to jego klan był urywaczem map silniejszym klanom, a nawet robiąc lekką niespodziankę dwukrotnie wygrywając z BoD.
- Executor znany nam cl Brotherhood of Death, pod jego dowodzeniem klan wziął tylko 1 w/c ale też niestety zdarzyło się jedno w/o. Szkoda tylko, że klan z tak długim stażem zajął ostatni miejsce w I lidze.
- GT7 kolejna nominacja tego gracza. Jako cl Międzyrzecza Podlaskiego zdołał osiągnąć ze swoim klanem przedostatnie miejsce w I lidze. Pomimo tego, że potencjał przez jego klan jest znacznie wyższy. Dobrym posunięciem było sprowadzenie vacka, który grał dopiero od drugiej rundy.
- Tabak cl drugoligowego klanu wD. Często wybierany graczem map w swoim klanie, z którym zajął także przedostatnie miejsce w II lidze. Jako gracz tego klanu mogę napisać, że to on w 100% odpowiada za organizacje klanu.
- On1 cl Armii Krajowej, znany, zabawny de Ol cze dzionslo, zajął wraz ze swoją ekipą 4 miejsce w I lidze, co jest dobrym osiągnięciem, bo ogarnięcie ludzi po takim czasie nieaktywności na pewno kosztowało troche wysiłku.

Następną nominacją jest Najlepszy Sędzia. Oto lista nominowanych:
- Pimp ten pan wysędziował nam 9 meczyków, w zasadzie nie ma co do niego żadnych zastrzeżeń.
- Danka nasza pani organizator wysędziowała nam rekordową liczbę aż 27 meczów! Co daje nam prawie 1/3 całej ilość meczów! Przebieg tych meczów przebiegał poprawnie z tego co mi wiadomo ?
- Rul gracz Dark Souls. Rolada wysędziował nam 12 meczów, zawsze dodając jakiś skromny komentarz do opisu.
- Kaz były gracz MTG, na przyszły sezon prawdopodobnie wD. Wysędziował nam też 9 meczów, czasem dodając wyczerpujący komentarz do opisu( i poniekąd zabawny).
- Daruś kolejny z naszych organizatorów posędziował 16 meczy, co czyni go drugim w klasyfikacji liczbowej, niestety nie wysilał się z opisami meczów, nie mniej sędziowanie przebiegało sprawnie i szybciutko.

O ostatnią kategorią z serii najlepsi z najlepszych jest nominacja Najlepszego Gracza 10 edycji Polskiej Ligi Quake2. Nominowani zostali:
- Cleaner, gracz Overskilled, uznawany przez większość ludzi za pana i władcę dm3, zazwyczaj grający powerupa na każdej z map. Zresztą jakikolwiek opis jest zbędny, bo ciężko opisać człowieka który zdobywa średnio ponad 50 fragów na mapę i prowadzi wyraźnie w klasyfikacji graczy, oczywiście jest też reprezentantem naszego kraju.
- Ads gracz klanu Dark Souls, to głównie dzięki niemu ten klan awansował do I ligi, znany z kradziejstwa powerupów, szybki, skaczący niczym konik polny po polanie pełnej stokrotek. Gdyby nie jego łącze, jestem pewien że byłby jeszcze lepszy! Wybrany został raz graczem miesiąca.
- Morph-x w tym sezonie reprezentował barwy Tok, jedna z żywych legend polskiego q2, zdobywca złota w NDML wraz z reprezentacją Polski. Pozyskanie go przez Tok było chyba najlepszym wzmocnieniem podczas tegorocznej edycji ligi. Na pewno przysłużył się mocno swoim doświadczeniem i oczywiście umiejętnościami.
- Feeble dramenbejsującoczillujący gracz 3c, czyli elitarnego klanu. Zazwyczaj quader, jak najbardziej najjaśniejsza postać swojego klanu, z którym zajął 6 miejsce w I lidze. Gdyby reszta załogi grała tak jak on, miejsce mogłoby być o mezosferę wyżej.
- Pimp nasz imperator, naczelny quader v3, który zaczął mocno błyszczeć w końcówce sezonu, dając ogromnego kopa swojemu klanowi. I to w głównej mierze dzięki niemu klan ten, zajął drugie miejsce w tegorocznej edycji naszej rodzimej ligi. Solidny quader jakiego chciałbym każdy klan.

I teraz według mojej opinii najciekawsze nominacje a mianowicie do Największego Odkrycia tego roku ligowego. Postanowiłem każdemu zadać 3 pytania, mianowicie pyt1. Opisz w trzech słowach styl swojej gry. pyt2. Jaką mape lubisz najbardziej i dlaczego? pyt3. Masz jakieś tajne talizmany/zachowania które pomagają w grze? :) (np miś na biurku, ocieplane kapcie itd). Więc tymi wybrańcami są:
- David gracz GOA oraz instowego klanu Z. W zasadzie najkrócej grający przynajmniej w team deathmatcha ze wszystkich nominowany w tej kategorii. Zazwyczaj grający pozycje z railem, gdyż jak część z was zdążyła się przekonać jest on tak celny jak Bullseye z Daredevila. Nasz gracz ma na imie Dawid, urodził się w 1993 roku i mieszka obecnie w Radomsku.
Styl gry: Agresywny, szybki, lekkomyślny.
Mapa: Dm6, ponieważ osoba grająca na rg wg. mnie nie musi grać tp tylko zbierać armor i robić swoje i czasem dropnąć coś.
Talizman: Lubię sobie strzelić kawę przed meczem i gram jak szatan.
- Sonic gracz Mind The Gap. Samozwańczy domina tor, który jest uniwersalnym graczem i potrafi klikać w zasadzie każdą pozycję. Jego ulubioną bronią jest rl, zresztą sam nieraz miałem okazję przekonać się o poziomie jego władania tą bronią. Najjaśniejsza gwiazda w MTG zdecydowanie. Ma na imie Jakub, urodzony w 1989roku, klika z Pruszcza Gdańskiego.
Styl gry: Agresywny, cichy, szybki.
Mapa: Q2dm3 lubie ownic tam z quada ;]
Talizman: Talizmanow nie nosze, ale wierna wesoła paczka MTG podnosi mnie duchu :}
- Sheff nasz rozgadany reprezentant PFH, jeden z lepszych graczy rdm2, kicający wszędzie gdzie wiatr zawieje. Jakaś szczególna pozycja? Nie! Sheffo klika wszystko! Jego zacne imie to Mariusz, 1989r i szura mychą z Grajewa.
Styl gry: Szybki, skuteczny, efektowny.
Mapa: Najbardziej pasuje mi dm3, bo koledzy z druzyny strasznie tam slabo graja przez co moge sie wyrozniac na ich tle.
Talizman: Obecnie zadnego szczegolnego zachowania przed gra nie praktykuje, ale kiedys przed meczem lubilismy z lck puscic wiazanke "milych" slow w obie strony co motywowalo nas do lepszej gry!
- Dem kontrowersyjny, przez wielu uważanych za Don Kichota polskiej sceny, gracz pigs, świetny taktyk i railer. Zdecydowana gwiazda swojej drużyny, gdyż to on praktycznie zawsze zgarniał wszystkie wyróżnienia jeśli chodzi o mapy i mecze. Jego przepiękne imię to Bartosz, urodził się w 1988roku a strzela z Warszawy.
Styl gry: Pomyślunek, teamplay, partyzantka
Mapa: Uh... nie mam ulubionej mapy. Ale jesli mam wybrac jedna to niech bedzie dm3. Dlaczego? Czasem daje rade utrzymac swoja pozycje, a jesli trzeba to i po q wskocze... Taka fajna mapka, calkiem niezle zbalansowana.
Talizman: Na poczatek troszke z sprite dla rozluznienia miesni i odstresowania ciezkiego dnia :} Jesli talizmanem moze byc dobrze napisany i zoptymalizowany config + pak, no to niech one beda tymi pierwszymi. Co do kolejnych... brak... Napewno mi pomaga w grze wygodne krzeslo, porzadek na biurku i dobry humor... Mysle, ze tyle... Przeciez nie moge sie zdradzac z swoimi wazniejszymi "talizmanami", bo jedne juz mi danka zablokowala : D
- GT7 następna i ostatnia nominacja cla M-c. Różnie to bywało z formą ale jeśli już ją złapał to totalnie dominował na pozycjach związanych z railem. Zresztą jak widać po ilości nominacji jest zdolną osobą do poświęceń. Jego imię brzmi Wojtek, powstał do życia w 1984roku a wali do nas ze slugów obecnie z Warszawy.
Styl gry: Chaotyczny, ofiarny, nieregularny.
Mapa: Q2dm7 - ponieważ nie ma tam lamerskiej broni, jaką jest RG i dlatego, że jest mało popularna.
Talizman: Przed każdym meczem piję duży kubek kawy, a potem...niektórzy wiedzą co się dzieje po kawie :)
- Gruby Gracz Goa, w zasadzie, cieżko mi go opisać i myślę że sposób w jaki sam siebie opisał uwydatni to jak szczególnym graczem on jest. Na pytanie o wiek imie i miasto odpowiedział - GOA to rowniez długowieczność. Jezeli przyjmiemy ze pierwszym wyznawca GOA byl Matusalem, dla przypomnienia dodam ze zyl on tysiace lat przed nasza era, ktory jako jeden z pionierow GOA dozyl 966 lat, prosze sobie wyobrazic ile ja mam lat - nie ma takiej liczby. Natomiaast jesli chodzi o miasto to dokladnie jak w swiecie wirtualnym tak i w realnym wyznawcy GOA najwyzszego stopnia wtajemniczenia doswiadczaja wszechobecnosci, pozwala ona na rownolegle przebywanie w wielu miejscach i roznych punktach czasoprzestrzeni.
Styl gry: milosc, swiatlosc, GOA.
Mapa: Najwyzsze stany swiadomosci GOA umozliwiaja gre na wszystkich mapach rownolegle w czasie rzeczywistym totez nie mam ulubionej mapy.
Talizman: Eternicznie dobra i nieskonczona w swej czystosci GOA i grzyby.

text by dza

Zapraszam do wspólnej zabawy i głosowania!!
Komentarze

dem
avatar
2009-03-29 15:10 
dluuugie... lubie dluugie newsy :} gw
vyniu
avatar
2009-03-29 15:47 
DAVID JESTEŚ LEKKOMYŚLNY I WISISZ FLACHE ZA 1 MIEJSCE IDM! emo emo emo emo emo emo emo emo emo
raider
avatar
2009-03-29 15:56 
KAZIO NA NAJLEPSZEGO SEDZIEGO I NEWSWRITERA A CLA TABAKOS !! A DZA TO LAMA I MINUS EOT. !
alter_szu
avatar
2009-03-29 15:57 
hmm myslalem ze odkryciem roku moze byc tyl;ko gracz ktory pojawia sie z wypizdowka i miazdzy a nie ktos kto gra kilka sezonow i wkoncu cos sie udalo i to bez specjalnych przeblyskow.
Lepiej zrobic nominacje na najwiekszych przydupasow

Edytowany: 2009-03-29 16:02
aDi^^
avatar
2009-03-29 17:09 
alter takim graczem jest david całkiem dobrze sobie radzil grajac w goa

Edytowany: 2009-03-29 17:09
zotter
avatar
2009-03-29 17:15 
zgadzam sie z alterem, przeciez dem sheff czy sonic graja od dobrych paru lat, wiec co to za odkrycia?
vacek
avatar
2009-03-29 17:21 
dlatego david wygra ta kategorie ;]
David
avatar
2009-03-29 17:29 
no tdma nawet roku nie gram emo
P!o
avatar
2009-03-29 18:20 
Bez kitu, odkrycia sezonu wyglądają jak "Gracze, którzy odpalili o kilka lat za późno". Nic nie mam do ludzi, którzy zostali nominowani do odkrycia roku, ale przecież to są starzy wyjadacze !
Z drugiej strony, mało kto sie nadaje do tego tytułu. Może yops i pops aka flip i flap i polowa składu GOA. Reszta przecież jest rozpoznawalna i nie był to ich pierwszy sezon.

/Edit. Dem rok temu zajal drugie miejsce z os w 2 lidze. GT.7 również wojował na drugim fronce. Ads grał w 1 ldize w SnG, a Sonic był wiodącym graczem MTG w 3 lidze, gdy mtg walczyło o 2. Dawid sie nadaje, bo pojawil sie nagle i nieźle se tam radzi. Shef to obieżyświat, który grał chociażby w v3.

Edytowany: 2009-03-29 18:23
nesquik
avatar
2009-03-29 18:54 
mam fajną klawiaturę
ads
avatar
2009-03-29 19:01 
ale ja niejestem odkryciem , jestem najlepszym graczem ^^ emo
Cz0k0l0k0
avatar
2009-03-29 19:02 
maq odkryciem roq emoemo
Roodi
avatar
2009-03-29 19:23 
Fakt odkrycia sezonu to jakiś żart. To już chyba Pops powinien prędzej dostać nominacje niż stare wyjadki. [O ile faktycznie nie grał wcześniej ligi pod inną ksywą.] Wniosek jest jeden, scena się kurczy, może nie aż tak dramatycznie jak to niektórzy widzą, ale bez 3 ligi nikt nie da rady włączyć się do gry czego najlepszym dowodem były wyniki młodszych klanów w drugiej lidze [pav, klan, toxic].
P!o
avatar
2009-03-29 20:15 
No właśnie, dlatego moim zdaniem nazwa "odkrycie sezonu" powinna zostać zmieniona na inną, albo po prostu powinno sie zrezygnować z tej kategorii i zastąpić ją jakąś inną.
neon
avatar
2009-03-29 21:39 
Fakt, z tymi odkryciami to trochę ciężko emo.

Mimo wszelkiej sympatii to gt7, to chyba on w q2 gra od samego początku istnienia gry praktycznie, jeśli się nie mylę mimo, że z przerwami emo.
Stronniczo teraz pisząc lepszym kandydatem byłby fasadin, który niejako sam, bądź z eonem ciągnął gre w klanie i nierzadko w pojedynkę wygrywał mapki.

Niestronniczo pisząc trzeba by taką nominację dać dla maq-a, bo gra wcale nie dużo dłużej niż reszta nominowanych wykluczając Davida, a miał spory wkład w pozycję GOA.

Ponadto idąc podobnym tropem trzeba by dać nominację pimpowi bo to chyba jego pierwszy sezon w pełni grany w pierwszej lidze, chyba że się mylę, a wkład spory w bądź co bądź sukces v3.

Pops raczej nie zasługuje na wyróżnienie nie tyle co przez samą grę, a niekiedy niestosowne zachowanie podczas plq2.

Reasumując dajcie nagrodę dla Vibeza, to może postawi tego oskara na antenie i wzmocni mu sygnał, bo ten norweski ping nie pozwolił mu w pełni zownować ligi emo
Czekoladowy
avatar
2009-03-29 23:10 
podsumowanie typerA?emo
t41shoo
avatar
2009-03-30 00:56 
za rok nie bedzie watpliwosci kto bedzie objawieniem ! zamierzam nim byc ja... gram 1,5 roku i juz loje dupska weteranom... teraz pozostalo mi wywalczyc miejsce w skladzie PFH i napierdalac fragi w przyszlej edycji ! emo
dem
avatar
2009-03-30 01:15 
zapomnij... q2 umarl w 99 roku
[r]roach
avatar
2009-03-30 10:33 
"Z drugiej strony, mało kto sie nadaje do tego tytułu. Może yops i pops aka flip i flap i polowa składu GOA. Reszta przecież jest rozpoznawalna i nie był to ich pierwszy sezon."

ale przeciez gracze goa tez sa dosc dlugo na scenie, pamietam ich jeszcze z laddera clanbase. :c
mardoc
avatar
2009-03-30 10:40 
t41 emo za rok to aL złoi wam dupska emo
michaq
avatar
2009-03-30 10:45 
Nie uważam, że nominację na odkrycie mogą otrzymaywać tylko gracze, którzy graja w q2 mniej niż 1,5 roku. Czy ktoś wcześniej zwracał uwagę na Pimpa? jest wielu szarych graczy, którzy grają nawet 8-9 lat i wcale nie osiągają oszałamiających wyników, aż tu nagle zaczynaja świecić. To właśnie ten 1-szy blask jest odkryciem. Niektórzy mają talent + czas i potrafią zabłysnąc w 1 rok (przykład eXtreMe, nawet bez citów był dobry, drugi przykład Br00m), a inni grają długo z mniejszym zaangażowaniem i ich czas przychodzi później.

cała reszta jest szarym tłem.
co do nominacji to się nie wypowiadam, ale nei neguje zasad wyboru nominowanych.

Edytowany: 2009-03-30 10:46
Roodi
avatar
2009-03-30 10:55 
Fakt, gramy długo, ale poza sceną. Z laddera zrezygnowaliśmy po paru meczach z powodu zbyt wysokich pingów. Ale ligę gramy po raz pierwszy i to nie tylko powodu pingów, bo one były dobre już wcześniej ale dlatego że pierwszy raz się zdarzyło, że mieliśmy 3 aktywnych zawodników i wystarczylo dobrać jednego czy dwóch żeby spróbować szczęścia w plq2. Przez te parę lat od clanbase do plq2 klan GOA stanowiłem Ja i Gagarin. Wejść w ligę [i to od razu drugą] z 3 debiutantami w składzie nie jest łatwo i trzeba się szybko uczyć, ogrywać oglądać demka i tak dalej, więc nominacje odkryć sezonu dla GOA wcale nie wydają mi się na wyrost. A to że gramy już długo? No cóż, ci co grali krótko dostali tak w ciry, że do drugiej rundy nie dotrwali.

ps. Yops gra drugi sezon.
alter_szu
avatar
2009-03-30 12:26 
co do graczy goa moga byc odkryciem plq2 jak najbardziej bo niepamietam zeby grali w tej lidze choc raz i na odkrycie ligi sie nadaja, a odkrycie po 8 9 latach to zadne odkrycie tylko normalna kolej rzeczy. Uwazam ze lepiej np uhonorowac zenona za wklad w organizacji ligi i w ogole gry sceny itd :]
Revenge113
avatar
2009-03-30 13:30 
najwieksze odkrycie nie koniecznie musi sie odnosic do graczy ktory debiutuje po raz pierwszy w lidze O_o

toz odkrycie to nic innego jak zaskakujaca postawa gracza po ktorym nikt by sie nie spodziewal ze moze w jaki kolwiek sposob sie wyroznic...

co do davida hm (tak jak w pilce noznej czy innej dziedzinie w ktorej sa ligi)odkryciem sezonu powinien byc gracz ktory da rade ugrac pozycje w najlepszych klanach i w dodatku nie bedzie odstawal od nich...
(jak mnie pamiec nie zawodzi tak wlasnie bylo z czysciochem)
ads i dem jak najbardziej zasluguja na to miano (wystarczy przejzec staty plq2 #9 (nic specjalnego) a tu nagle w00t?! ciagna swoje klany i wyrozniaja sie z tlumow)


feeble
avatar
2009-03-30 14:01 
nie sadzilem iz kiedys to napisze, ale zgadzam sie z opinia rev'a emo

a i podziekowac za wyroznienie, niespodziewando ;]
Roodi
avatar
2009-03-30 14:18 
Tak sobie pomyślałem że jedno nie wyklucza drugiego i odkryciem mogą być zarówno zawodnicy debiutujący i nie odstający od od stawki jak i zawodnicy którzy "odświeżyli" cfg. i notują zwyżkę formy w aktualnym sezonie. Co do ciągnięcia klanów i wyróżniania się to chyba trzeba by wprowadzić podział na ligi bo co innego wyróżniać się w v3 jak pimp a co innego trzaskać statsy na meczach z cQt nie? Zresztą puchar pokazał że różnica poziomów pomiędzy pierwszą a druga ligą jest jednak duża. Ja bym jednak postawił na młodą krew niż na stare pryki.
SHEFFIK
avatar
2009-03-30 14:37 
vote shf
Revenge113
avatar
2009-03-30 14:45 
roznica miedzy pierwsza a druga liga jest taka ze z reguly drugo ligowcy to mlode klany o niewyrownanym skladzie a 1 to starzy wyjadacze grajacy ze soba x lat
wiec nawet nie ma co porownywac...
wielu z was nie bierze tego pod uwage ale w 2 lidze sa gracze ktorzy sa znacznie badz nieznacznie lepsi od tych pirewszo ligowych jednak nie maja sie jak wykazac przez to ze ich klany nie sa w stanie dorownac wymaganiom jakie stawia przeciwnik -.-

w tym wlasnie sek ze gracz wyrozniony nominacja do odkrycia jest w stanie wplasowac sie w taki pierwszo ligowy klan...

wybacz roodi niechce urazic nikogo ale david jest przecietnym graczem na obecna chwile (gra krotko tdm ale za to ma spore predyspozycje) poki co brakuje mu doswiadczenia!
kto gral na niego ten wie...

y0p5
avatar
2009-03-30 15:01 
roodi az takimi chlopcami do bicia nie bylismy emo
zauwaz, ze gralismy bez jakis doswiadczonych i skilowych graczy w przeciwienstwie do innych klanow 2-go ligowcyh. DS ( starzy wyjadacze), MTG (loco , sonic) PIG (dem chrom...), GOA (maq) , PFH (shf i luczek) WD ( raider , tabak..)
i wiec napewno na to miano "odkrycie roku" pasuje pops , ktory zagral pierwszy sezon w plq2, bym wyrozniajacym sie graczem , mimo ze gral w dosc przecietnym towarzystwie, pare razy skopal dupsko tym wyzej notowanym.


david jak najbardziej tu pasuje, ale gruby ?
emo bez obrazy, ale dla mnie to totalna pomylka

Edytowany: 2009-03-30 15:15
Roodi
avatar
2009-03-30 15:16 
Czy gracz nominowany do odkrycia sezonu powinien potrafić wpasować się w pierwszoligowy klan - jak dla mnie to mocno dęta teza i nie przemawia do mnie to kryterium. Dużo bardziej stawiałbym jednak na krótki staż połączony z niezłymi wynikami bo takich zawodników właśnie jest jak na lekarstwo i jeśli coś może wykończyć ligę to właśnie brak świeżej krwi. A poza tym mimo wszystko nie chciałbym aby nagroda dla odkrycia sezony była traktowana jako nagroda pocieszenia dla zawodników którzy byli za słabi na walkę o tytuł gracza sezonu, bo nie o to tu chodzi. I racje ma yops, mimo ostatniego miejsca w lidze cqt było doskonałym uzupełnieniem dla starszych klanów i każdy kto ich zlekcesobieważył i się przez chwile zagapił tracił z nimi punkty i udało im się to bez starego wymiotka w składzie. Także, sorry pops ze te teksty na irc myślę, że byłbyś lepszym odkryciem niż stare pryki co się trochę później pokumały co się gra.

edit. Looknij w statsy gruby dawał rade. Jest wyżej od Dava i zagrał dużo więcej map, bo Dav mimo całego talentu tylko na niektóre mapy i pozycje się nadaje, a gruby jest graczem kompletnym który zawsze dawał rade.

Edytowany: 2009-03-30 15:25
dem
avatar
2009-03-30 15:22 
a ja gram od 99 roku ;o to moj 1 w pelni zagrany sezon plq2 ... chce blache !
Roodi
avatar
2009-03-30 15:35 
A ja gram od 97, co z tego ze w singla emo?
nesquik
avatar
2009-03-30 16:34 
smaczne są paluszki słone
eon
avatar
2009-03-30 16:35 
Wszystko pieknie ale jesli by tak odbierac to co np napisal rev (z czym sie zgadzam) to gdzie jest fasadin ? koles gra 2-3 lata okolo, wczesniej cos tam w bbc xawikowym latal ale raczej bez efektow, pozniej (last sezon) stworzyl SF i juz wtedy pokazywal swietna gre, w tym sezonie byl motorem napedowym Hunters w 1 lidze gdzie poziom jest co by nie mowic duzo wyzszy niz w 2. Fasa jak najbardziej zaslugiwalby na miano odkrycia...

Co do pimpa ktos tam napisal ze talent teraz eksplodowal emo, fakt gra duzo lepiej ale nie mozna powiedziec ze wczesniej byl szarakiem, bynajmniej bo jako gracz fov czy xf radzil sobie conajmniej dobrze, zreszta byl tez motorem napedowym swych klanow gdzie nie mial za kompanow graczy jak fiziek, cs3 (ost sezon) czy pepek, nocri, piecia, zotter i czywiscie vibez ;D Z lepszymi gra sie duzo latwiej co by nie mowic i to tez wplywa na to jak inni pozniej patrza na ciebie, wiem cos o tym bo gralem w v3 troche ostatnio i z tymi ziomami gra to naprawde cos fajnego niewazne czy to TOK, Play czy Wizards emo

Ogolnie to fasa na odkrycie ! ;]
Imho vibez tez jak najbardziej by sie tu nadal emo
dem
avatar
2009-03-30 16:45 
zglos sie do nich:

"Skład Komisji która wybierała do nominacji: Danka, D4Ru$, Kisiu, Fasadin, Pimp, gt7, Sonic."

jest tam nawet 2, o ktorych wspomniales...
P!o
avatar
2009-03-30 17:01 
Faktycznie, Fasadin by sie nadawal. ALe to juz zbedna polemika. Mysle, ze w przyszlym sezonie organizatorzy beda madrzejsi o kolejne doswiadczenie emo
Revenge113
avatar
2009-03-30 17:03 
ja jeszcze wspomne w temacie davida ktory jest 1 weapon only...
roodi staty o niczym nie swiadcza i jesli twierdzisz ze posiadanie dodatniego neta(staty do ktorych sie odwolujesz) duzo mowia to jestes w bledzie oceniac sie powinno wklad jaki gracz daje w tim przy czym jeszzce sie wyroznia...
sporo gralem na davida i dla mnie jest jasna sprawa...

talent ma do n-tego wyciagania raila i zrobienia fragruna... polowa sceny tak robi dawanie nagorody komus w kredyt jest bezcelowe i na pewno minie sie z celem...

za 2 edycje plq2 mysle ze jak poprawi technike movment aima (rl cg ssg) i tp jego notowania pojda w gore...

poki co vote ads/dem

maq
avatar
2009-03-30 17:05 
jeśli chodzi o 1 lige to moim zdaniem bez większego zastanowienia fasadin jako odkrycie (największy postęp w grze) a w drugiej lidze z osób z którymi grałem to gruby david musi poznać trochę inne bronie oprócz rg emo a z reszty to może dem jakby jeszcze mniej tych komentarzy pisał ,ale postęp spory nawet bez hand 3 daje rade chłopak emoD <glaszcze>
Roodi
avatar
2009-03-30 17:17 
Reve myślę że nie wiesz co mówisz. To że david jest wirtuozem raila nie znaczy że z innych broni strzela słabo. Ale rozumiem że promujesz kolegę z klanu i to zawęża ci trochę pole widzenia.

ps. Dem jest świetnym zawodnikiem to prawda, ale zauważ że przed sezonem typowano was na kandydatów do pierwszego miejsca w lidze a nie szczęśliwego trzeciego, więc wcale szału nie ma. Za to adsio ładnie pograł i raczej nikt mu nie podskoczył przez cały sezon.
Revenge113
avatar
2009-03-30 17:35 
tutaj sie wypowiadam subiektywnie analizujac logicznie sytuacje O_o

o pigs w ogole nie bede rozmawiac bo jesli nie widzisz roznicy w skladze z poczatku ligi i rezultatow a graczy z 2 czesci i wynikow meczy to nigga pliz...

zotter
avatar
2009-03-30 17:47 
przeciez to jest odkrycie sezonu, nie gracz sezonu, dla mnie taka nagrode powinien zdobyc ktos kto wczesniej byl malo znany a w lidze gral na niezlym poziomie (niekoniecznie najwyzszym i niekoniecznie musial ciagnac swoj klan) i ludzie ktorzy graja po 9lat no sory ale co to za odkrycia?
feeble
avatar
2009-03-30 17:48 
kazdy ma inna definicje tego pojecia ziom
fasadin
avatar
2009-03-30 17:55 
organizatorzy (w tym glosujacy nawet ja) moim zdaniem dobrze zrobili ze mnie nie wybrali, nie zebym nie chcial czy cos ale juz w tamtym roku bylem odkryciem emo wiec no jak to tak z drugiej strony byc odkryciem 2 raz? Moim zdaniem wszystko jest w porzadku i trzeba sie cieszyc tym ze sa oskary sa nagrody i jest cos robione dla Was itd itp emo wiec nie rozkminiajcie juz tego tylko glosujcie! emo
dzaa
avatar
2009-03-30 19:17 
Zamiast pierdolić zagłosujcie na swoich faworytów i tyle emo
Roodi
avatar
2009-03-30 19:39 
Dokładnie, Dza ma racje, zamiast pierdolić zagłosujcie na moich faworytów i tyle. emo

ps. i nie odkrywajmy ameryki po raz drugi

Edytowany: 2009-03-30 19:40
d1abeLL
avatar
2009-03-30 19:47 
ja chce oskara ;(((
nesquik
avatar
2009-03-30 20:24 
a ja chce slonego paluszka (moze byc z makiem)
THP
avatar
2009-03-30 22:19 
nesquik nie wiem na ch*j piszesz, nic twoje pro komenty nie wnosza do dyskusji. kladziesz na to wszystko lache? - nie pisz. a jak juz piszesz to z sensem, nie rob z siebie piątego wojewódzkiego sceny q2
dem
avatar
2009-03-30 22:23 
kto to nequik? ;o

czekoladowe koleczka?

nie nio pytam powaznie... wie ktos kto to? sil mial jakos podobnego fejka albo to chyba nie on? ;o
michaq
avatar
2009-03-30 22:31 
Nie obrażać mi tu sila! [inc]sil - nyquist.
nesquik
avatar
2009-03-31 08:41 
emo emo emo
P!o
avatar
2009-03-31 08:46 
Własnie Mateusz .. Nie rob scen ..
nesquik
avatar
2009-03-31 11:16 
emo
Drag0n
avatar
2009-03-31 15:27 
Ja sie tylko dziwie dlaczego nikt mnie do niczego nie nominowal emo
KAZ
avatar
2009-03-31 18:14 
No to co, ankieta ? emoemo . Dza ty lamo emo

Edytowany: 2009-04-01 13:29
neon
avatar
2009-03-31 22:00 
Ankieta znowu doprowadzi do tego, że ktoś zrobi z 10kont i pozamiatane emo.
KAZ
avatar
2009-04-01 13:34 
Btw, sonic styl gry agresywny? Chyba ze agresja to "stoje za sciana i czekam z rl az wyjdziesz" to sie zgodze szefu ! o/ emo
sonic
avatar
2009-04-01 15:59 
Kaz emo ty jak zwykle wszystko przekrecasz emo
krzych
avatar
2009-04-01 21:46 
Jesli moge sie wypowiedziec ... to bardzo spodobala mi sie wypowiedz michaq... nominowana nie musi byc osoba ktora jest nowa tylko ktora zablyszczala pokazala to cos emo ...
Jesli ktos byl wczesniej nominowany nie ma sensu nominowac go znowu (fasadinemo*)
Mysle, ze dem pokazal fajna gre ...
Pimp- respect ...
Gruby no nie urazajac nikogo nie wiem skad sie wzial w nominacji emo
David- jak najbardziej jako nowy gracz pokazuje fajna gre rg emo pozdro dla niego emo
Pozdrawiam serdecznie !

Edytowany: 2009-04-01 23:00
David
avatar
2009-04-01 23:02 
buśka zwierzaku emo
neon
avatar
2009-04-01 23:31 
nie raszuj ok? emo
krzych
avatar
2009-04-02 00:40 
kampa!
KuBi
avatar
2009-04-02 14:18 
GRANAT! GLEBA!
Czekoladowy
avatar
2009-04-03 09:48 
x3 co z typerem gt ??!?!?!??
krzych
avatar
2009-04-03 15:10 
kubi gej ho hej kubi gej lanther gej ..xD
chrom
avatar
2009-04-03 15:18 
yops chyba (dem,rev.) bo ja a ni nie jestem doswiadczony a ni skillowy praktycznie to moj 1 sezon nie na lawie i praktycznie od 2008 roku zaczalem regularnie grac w tdma bo ctf umarl pzdr
Simson^^
avatar
2009-04-04 10:53 
dlaczego nie ma mnie w odrkyciu roku... ?

emo emo emo
KuBi
avatar
2009-04-04 11:19 
bo niema tltf w map liscie emo
Simson^^
avatar
2009-04-04 12:39 
No chyba :< Ta mapa jest poprostu niedoceniona ... emo
dem
avatar
2009-04-04 13:52 
kogo zbic na tltf? emo
sonic
avatar
2009-04-04 14:46 
rossa albo simsona emo wiecej graczy tltf nie znam emo
Simson^^
avatar
2009-04-04 15:58 
sonic zartujesz ?emo dlugo by wymieniac ale ci z ktorymi najczesciej gram/gralem: krzych, sil, massek, shaman, z demem tez czasem pyknalem w chuj ogolnie ludzi tam gra ;D

Edytowany: 2009-04-04 15:59
Revenge113
avatar
2009-04-04 21:18 
tltf smierdzi starymi ludzmi emo

massek zrezygnowal ze spiked rockets wiec mozna na niego grac...
P!o
avatar
2009-04-04 21:53 
Masz dowody ?
krzych
avatar
2009-04-05 08:39 
tltf najlepsza..
Roodi
avatar
2009-04-05 10:46 
No właśnie, to już któryś raz z kolei reve dajesz do zrozumienia że na scenie są cziterzy. Trzeba niszczyć skurwynów a nie tolerować. Jak żałosnym trzeba być frajerem żeby grać w q2 na czitach? Grać się odechciewa. Reve przy takich oskarżeniach należałoby jednak mieć dowody.
Drag0n
avatar
2009-04-05 16:38 
Simson czuje sie skrzywdzony... Mnie jeszcze nigdy nie pokonales na tltf to po 1 a po 2 nawet mnie nie wymieniles w liscie grajacych z Toba na tej mapie ... emo
David
avatar
2009-04-05 16:55 
emo
Czekoladowy
avatar
2009-04-05 17:06 
zapomnialo mu sie emo
D4Ru$
avatar
2009-04-05 19:01 
kurde Lech nie wygrał emo
nesquik
avatar
2009-04-05 20:54 
Jaaaaga ! Manchester United !
Simson^^
avatar
2009-04-05 21:18 
Dragon wymienialem tych co pizgalem z nimi lub pizgam nadal 24/24, a z Toba jednak troche zadziej takze tego... a co do tego ze nigdy z Toba nie wygralem to szkoda ze dysk spalilem bo mialem screeny i wystawilbym ale mozna zagrac zobaczymy, bo dawno tego nie robilismy <sex> emo
Revenge113
avatar
2009-04-05 21:26 
roodi:
czity sa tylko trzeba miec dostep badz sie znac na rzeczy i mozna samemu cos zrobic...

oczywiscie ze sa dowody ale zadnych konsekwencji nie wyciagnieto bo nie gral zadnej ligi i teoretycznie nie idzie odwolac sie do zadnego paragrafu aby ukarac takiego...

pozatym to juz nie te lata gdy karcono fejkow i wciskano ludziom "bana na polske" za czity...

Drag0n
avatar
2009-04-05 23:58 
Simson chyba Ci sie cos nicki pomylily emo Ze mna fakt dawno nie grales, ale jezeli chodzi od teraz i w strone przeszlosci, to nie przypominam sobie zebys kiedykolwiek ze mna wygral;] byc moze pamiec mnie zawodzi ale zapamietal bym to emo
dem
avatar
2009-04-06 01:54 
wiesz dragon.. czlowiek odrzuca wspomnienia ktore sa bardzo przykre, lub dotknely go do zywego... widac nie zapamietales ;o

mastah emo
KAZ
avatar
2009-04-06 12:25 
emo
neon
avatar
2009-04-07 17:01 
massek i maszex to ta sama osoba?
David
avatar
2009-04-07 18:03 
nie emo
Drag0n
avatar
2009-04-13 22:29 
Wiesz dem.... Dla mnie w przeciwienstwie dla Ciebie, q2 nie jest calym zyciem i nie chce byc na sile fajnym w q2, bo coz mi z tego ze bede fajny w q2 jak w real life bede jakims lamuskiem? ;] Ty chcesz byc fajnym w q2, az boje sie, sobie wyobrazic jaki jestes w rzeczywistosci ;] thats all
dem
avatar
2009-04-14 03:51 
alez ty mi dopiekles, az chyba nie zasne emo
raider
avatar
2009-04-14 09:53 
dem 386 komentarzy to ponad 1% wszystkich komentow na serwisie winszowac ^^ emo
PopS
avatar
2009-04-14 17:21 
ke ke ke... emo
Revenge113
avatar
2009-04-14 20:55 
emoemo
dem teraz bedzie moczyl wyro przez ciebie...

@dragon
czlowiek poznaje siebie cale zycie a ty podsumowales dema nie majac bladego pojecia o nim... zamieniles z nim kiedykolwiek chociaz 2 slowa?
nie bede cie obrazal bo mam zasade ze zza kompa nie cisnie po ludziach...

dlatego podsumuje cytatem
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe"

@btw
nie staraj sie nawet odpisywac swoim ostatnim postem zaliczyles siebie do grupy ludzi niegodnych 1bita w necie i twoje opinia jest bezwartosciowa
Drag0n
avatar
2009-04-14 21:18 
O kurwa leze : DDDDDD szacunek za zdanie o ludziach zza kompa, po 2 tak zamienilem wiecej o wiele wiele wiecej niz 2 slowa, po 3 Widze ze starasz sie z siebie zrobic jedynego spraawieliwego na nie tylkoo tym ale wszystich forach ale mi to wisi szczerze mowiac, ludzie czytac Twoje i innych teksty z ktorych mam zlewy i powaznie poprawiaja mi humor emo nic wiecej nie moge napisac bo to bezcelowe Ty jestes fajny ja jestem bu. tak jak dem emo Eloszka
Drag0n
avatar
2009-04-14 21:20 
a i tak btw. po co sie chlopak wtraca w sprawe miedzy mna a davidem ? emo nie zna sytuacji a najwiecej drze ryja. Az Cisienie sie pewne zdanie na usta, ale juz bardziej nei bede go obrazal ;]
dem
avatar
2009-04-14 23:30 
chyba miedzy "ciebie a simsona" zlotko ;o

a sytuacja jest tak zwila ze wcale nie mozna bylo tego wywnioskowac z twojego i simsona posta ;oooo

o ja glupi ! i do tego "dre ryja" : D co do obrazania, sporobuj moze kiedys ci sie uda

mastah emo
Drag0n
avatar
2009-04-14 23:37 
Tak blad simsona ;] duzo ostatnio o davidzie sie mowi i mi tak utkwilo w glowie. W kazdym badz raziie, ja nie musze Ci jechac bo zycie Ci pojedzie. <peace>

Edytowany: 2009-04-14 23:37
David
avatar
2009-04-15 00:38 
No panowie, jeszcze 2 ! emo
Roodi
avatar
2009-04-15 11:09 
Zdrajca...
d1abeLL
avatar
2009-04-15 13:53 
Ja pierdole poparzyłem się ;/
norman
avatar
2009-04-15 18:10 
'zycie ci pojedzie'

emo emo
Simson^^
avatar
2009-04-16 20:17 
My bad... emo
THP
avatar
2009-04-18 09:59 
to wszystko wina simsona

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.055
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl