-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 UniCTF2010-01-14 14:31 | urbasek
Pisze tutaj newsa, bo nie kazdy zaglada na fb a tymbardziej w niektore dzialy, a moze kogos to zainteresuje.
Powstał projekt o nazwie UniCTF. Pierwotnie miał połączyć 2 środowiska graczy ctf oraz tdm.
Główną idea jest zachecie graczy tdm do gry w ctf na nieco zmienionym orginalnym ctfie z q2. Bedziemy grac głównie na mapach nowo powstałych na bazie map doskonale znanych graczom tdm czyli przerobki map q2dmX oraz innych map na ktorych czesto rowniez gramy duele itd. Polega to glownie na zrobieniu 2 kopii danej mapy i ich polaczeniu, kazda kopia to jest baza jednego z teamów czyli blue / red.
Ponadto najprawdopodobniej bedzie sie gralo bez uzycia grapple czyli rzeczy do ktorej ciezko by bylo sie przyzwyczajic/uzywac ludziom ktorzy nigdy nie mieli do czynienia z ctf q2.

Szczegóły po rozwinięciu newsa.

W chwili obecnej powstalo juz kilka pierwych wersji map na ktorym bedziemy grac.
Szczegoly po rozwinieciu newsa.

Ponizej krotki opis i screen z gory mapy zeby bylo wiadomo ocb.

Q2uctf4: Suspension - mapa na bazie q2dm1. 2 kopie dm1 z polaczeniem nad woda i quadem w miejscu polaczenia.
img

Q2uctf5: Quadness - mapa na bazie q2dm2, polaczonie baz na quadzie.
img

q2uni6: mapa na bazie q2dm6 polaczona na outside.
img

q2duel8ctf: mapa na bazie q2duel8, polaczonie baz w miejscach wind oraz jedno dodatkowe przejscie w ktorym dodany został rownież quad.
img

furyctf: mapa na bazie fury, polaczenie w miejscu windy adrenaliny, zarowno na dole windy jak i na gorze.
img

pctf: mapa na bazie ptrip
img


Został postawiony serwer testowy na ktorym mozna juz pograc i potestowac mapy. Oczywiscie mapy posiadaja jeszcze bugi, sa to pierwsze wersje, jednakze mozna juz zobaczyc idee tego projektu, no i pograc sobie, potestowac.
Tak wiec zapraszam do testowania.
COOLNET: UniCTF - 217.8.180.92:27913

Liste dostepnych map mozna zobaczyc poprzez wpisanie mapvote. Nowa mape votuje rowniez wlasnie poprzez mapvote nazwa_mapy.

Co potrzebujemy by grac?

Moda ctf ktory mozna sciagnac stad:
pliki.planetquake.pl/ctf.rar
W paczce znajduje sie mod, podstawowe mapy, textury, itemy itd. Jest to juz nieco zmodyfikowana wersja na bazie paku ktorego dostalem od kogos z ctf, czyli techy sa na zasadzie simpleitem oraz skiny odpowiednio widoczne.

No i aktualne wersje nowych map ktore zostaly zrobione juz (za wyjatkiem lfctf10 ktora jest orginalna). W paczce sa rowniez textury, niektore pewnie sa w orginalnym ctf wiec nie ma potrzeby ich wgrywac, jednak na wszelki wypadek jakby brakowalo jakis to sa rowniez tam.
pliki.planetquake.pl/unictf-mapy.rar

Zainteresowanych rowniez zaprszam do dyskusji na fajnymboardzie:
fajnyboard.planetquake.pl/viewforum.php?f=61

Komentarze

Gjubbi
avatar
2010-01-14 14:59 
Urbi, zrob grappla, proooosze. To jest caly urok q2ctf, nie jest on az tak trudny do opanowania. Pozatym ludzi ktorzy sie nim dobrze posluguja w tej chwili na scenie praktycznie juz nie ma wiec prawie wszyscy zaczna od zera. W mojej i nie tylko mojej opinii q2 jest ciut za wolna gra na ctf bez grappla.

Jesli chodzi o sama inicjatywe to uwazam ze jest to przegruby pomysl!
sonic
avatar
2010-01-14 15:04 
a moim zdaniem bez grappla fajnie by sie gralo emo
urbasek
avatar
2010-01-14 15:05 
za wolna byla moze na mapach innych, na tych calkiem spoko sie gra bo juz troche poklikalismy

chodzi o to ze ludzie z tdm sa zbyt leniwi zeby nauczyc sie grapple, ba nie bedzie im sie chcialo nawet binda zrobic nowego emo

poki co i tak grapple jest wlaczony bo nie ma moda jeszcze pod to nowego, ale mysle ze wiekszosc ludzi bedzie za tym zeby byl wylaczony, jesli o mnie chodzi juz nie chodzi o nauke tego itd ale po prostu ten grapple dla mnie psuje cala gre i jest jakis z dupy, ale to moje zdanie, bedzie tak jak zadecyduje wiekszosc, bo jesli ma grac w to 5 osob z grapple, a zdecyduje sie na gre kilkakrotnie wiecej osob jesli bedzie wylaczony to nie bedzie sie nad czym zastanawiac...

jesli zostanie grapple i wszystko inne to tak jakby w zasadzie nic sie nie zmienilo oprocz tego ze mapy sa nowe... projekt by nie mial sensu moim zdaniem

poki co trzeba dokonczyc i potestowac mapy i zobaczyc jak to wszystko bedzie wygladac


Edytowany: 2010-01-14 15:08
Stasiek
avatar
2010-01-14 15:11 
Zgadzam sie z wypowiedzia Urbaska , chodzi o polaczenie graczy z ctf i tych z tdm, a grapple w tym napewno nie pomoze. Ludzie z tdm nie beda zwolennikami spierdalania z "przyciagaczem" bo sa nauczeni do strzelania i spierdalania bez "przyciagacza" a jakby dodac grappla , to niczym by sie nie roznilo od ctf, tyle tylko ze nowa mapa. Pozdrawiam KK'e
dem
avatar
2010-01-14 15:15 
GW. pracujcie dalej, a moze zamiast tdm bedziemy juz grywaz fajny ctf emo

dla grapple mowie NIE emo
urbasek
avatar
2010-01-14 15:21 
najlepszym rozwiazaniem bylby mod na bazie TDM by harven, votowanie moda jak w przypadku insty, problemu z serwerami tez by wtedy nie bylo

niestety watpie zeby harvenowi sie chcialo to robic / znajdzie na to czas itd
D4Ru$
avatar
2010-01-14 15:23 
jeszcze w berka bedziemy grac grapple nie
wole grac bez nawet 3 na 3 bylo fajnie :>
urbasek
avatar
2010-01-14 15:24 
pogramy w berka kiedys na tych nice mapach co gralismy z grapple i twoimi krazkami :-DDDD nice beka bedzie, haha
Stasiek
avatar
2010-01-14 15:30 
mozemy wam zdradzic , ze pracujemy z urbasem nad modem w berka emo bedzie super wypas emo
rsn
avatar
2010-01-14 15:34 
i tak mapa z tramwajem najlepszam emo
eon
avatar
2010-01-14 18:11 
fenomenalny pomysl ! Wreszcie bedzie cos nowego, CTF zawsze wymiatal, czy to z graplem czy bez bedzie ok emo Ja chetnie poklikam, ktos chetny do zrobienia klanu ? emo
goat
avatar
2010-01-14 18:13 
poki co poskaczcie troche na tych mapach, zobaczcie co jest ok a co nie, zostawcie jakis koment na fb, wtedy wszystko sprawie pojdzie i moze sie cos zorganizuje jak juz mod i mapy beda gotowe
eon
avatar
2010-01-14 18:42 
wlasnie obaczjalem kilka, dm2 i dm6 wygladaja niesamowiecie ! tzn fajnie polaczone i moze byc naprawde ciekawa gra, dm2 tez swietnie zrobiona (tylko ciezko bedzie z flaga zwiac jak juz cos emo
urbasek
avatar
2010-01-14 20:20 
zawsze moge zrobic np. na dm2 dodatkowe przejscie gdzies miedzy bazami np. bodajze w wodzie by sie zrobilo kanal miedzy mh w bazach czy cos podobnego, dlatego trzeba potestowac, no i wskazane sa opinie i propozycje co by mozna zmienic itd
zotter
avatar
2010-01-14 20:48 
dm1 stanowczo za duze przestrzenie i flaga w zlym miejscu (moze w boxie?) no i dobrze by bylo zeby na kazdej mapie byly min 3 drogi do bazy, moze warto by bylo dodac ps-a ?
eon
avatar
2010-01-14 21:39 
w boxie flaga to slaby pomysl, latwo by bylo sie tam kampic i bardzo ciezko wyniesc, flaga na arenie to fajny pomysl, mozna wyskoczyc z kilku roznych miejsc i trudniej to upilnowac, co do dm2 to przejscie co mowisz to bylby niezly pomysl i jakas alternatywa, bo na chwile obecna przy tak umiejscowionej fladze to troche lipa, praktycznie zero szans moze sie okazac jak trafic na 2 obroncow konkretnych z techami np. Dm6 wyglada fajnie i 2 quady sa ?! mam racje ? to tez dodaje sporo mozliwosci. Co do ps'a to jak najbardziej, ale napewno nie na dm1, bardziej dm6 czy dm2 gdzie trudniej go bedzie utrzymac bo np ps + dm1 = niesmiertelnosc jak dodac do tego np autodoca to juz wogole kaplica.
eon
avatar
2010-01-14 21:40 
Btw moze by w weekend zebrac z 8-10 chetnych osob i np w niedziele wieczorkiem rozegrac przynajmniej po 2 razy na tych mapach ? Ktos zainteresowany ? Potestujemy przy okazji emo

Edytowany: 2010-01-14 21:41
P!CZ4
avatar
2010-01-14 22:00 
TEN CTF TO WYMIOT emo emo emo BEDĄ JAJA emo emo SĄ DROPY NA FLAGI emo ?
dem
avatar
2010-01-14 22:02 
imo powinny byc dropy na flagi...
eon
avatar
2010-01-14 22:12 
nieee, zadnych dropow na flagi, starczy ze pewnie beda dropy na techy i quada ? Bez grapla do tego tak jak to jest w QL i gra sie naprawde fajnie. TA dm2 i dm6 maja naprawde duzy potencjal, moze byc smiesznie emo
goat
avatar
2010-01-14 22:38 
dropy na quada ? chyba zartujesz ? emo
urbasek
avatar
2010-01-14 22:42 
eon ps nawet na dm1 specjalnie nie robi az takiej przewagi, zapominasz o tym ze masz quada na tej mapie teraz i 4 techy

ee dropy na flagi i quada to raczej zly pomysl, bardzo zly emo

quad zostaje jak ktos zginie, tak jak to jest bodajze na serwerach dm, techy mozna dropowac, z tym ze sa pewne ograniczenia, jak dropniesz techa to juz tego samego nie mozesz wziasc chyba do czasu az nie bedzie mial innego i tamtego nie dropniesz
dem
avatar
2010-01-14 22:48 
dropy na flagi powinny byc ! zagrania taktyczne w stylu schowaj flage przeciwnika pod schodami ftw ! emo

a dropy na q? zly pomysl
rolnick
avatar
2010-01-14 23:50 
super pomysł, a wykonania map jeszcze lepsze. jesli chodzi o bledy, to na q2uni6 w bazie niebieskich mostek, ktory po wzieciu ra powinien sie opuszczac jedzie do gory ;]. fajnie to wyglada emo
P!CZ4
avatar
2010-01-15 00:37 
na mapie Q2uctf4 (zmieniona dm1) w pokoju (baza niebieskich) jest problem ze wskoczeniem na skrzynie z ktorej skacze sie po mega. I jeszcze jedno.. jak juz uda wskoczyc na ta skrzynie to potem mozna na lampe i z lampy na skrzynie z mega - przy koncowej fazie lotu z lampy na skrzynie jest efekt kilkukrotnego skoku emo ale to ująłem emo
feeble
avatar
2010-01-15 01:54 
jesli chodzi o dropy flagi, to ctfowcy czesto po prostu stosuja komende KILL, jesli kolezka ktory niesie flage ma po prostu znacznie mniej hp od kolezki z timu. wowczas nastepna osoba ja przejmuje, proste emo
eXecutor
avatar
2010-01-15 01:58 
drop flagi i quada to bind x kill wiec binduj dem emo
ha widze fibel mnie uprzedzil ;/

Edytowany: 2010-01-15 01:59
eon
avatar
2010-01-15 07:50 
Wpadl mi do glowy ot taki luzny pomysl co do map. Co byscie powiedzieli gdyby zastapic windy tymi skoczniami? odskoczniami czy jak sie to zwie, takie jak np na tltf. Przy takim dm2 tutaj dodalo by to dynamiki i dodalo troche nowych wyjsc z sytuacji gdy chcemy atakowac flage. Zawsze to inaczej gdy wyskakujesz szybko i zmykasz, niz masz siedziec w windzie gdzie tylko trci sie czas. Przy okazji eliminujemy kamping na lifcie.
Na dm1 podobnie z tym ze widzialbym jeszcze np ta skocznie na tym outside, po 1 dla stron i wystrzliwala by cie na gorny rl (dodatkowa droga do flagi plus utrudnienie dla kampery na gornym rl) W boxie mozna by jedna taka dac zamiast tych pudel tam kolo shotguna i wyskakiwalo by sie na gore (mniej biegania i wieksza dynamika gry)
Z dm6 podobnie, sa tam 2 quady, ale jak wiemy zanim wyjdziemy z tego cholernego schowka, wylecisz na outside i przebiegniesz ta jak by nie bylo spora odleglosc az do bazy enemy to quada juz dawno nie bedzie albo zostanie nam kilka sekund i dupa, quad straci na uzytecznosci. Ciekawym pomyslem mogloby byc umieszczenie po 1 takiej skoczni ktora wybijala by nas bardzo szybko na schodki bfg powiedzmy (cos jak jest na tltf do RG) podobnie moznaby jedna mala zrobic kolo respa przy ssg by wskakiwac szybko do bfg roomu (doda to nowe rozwiazania i wieksza dynamike) a flage bym przeniosl tam kolo plecaczka, zlikwidowal ten mostek glupi i dal kolejna skocznie (glupie slowo emo ) na gore. Tyle w ramach pomyslu, moim zdaniem takie rozwiazanie dalyby sporo, chociazby fajne fragi i wymulilyby kamper a autodockiem i rg pochowanych po windach czy innych takich emo

PS Urbas ty chyba dawno z morfem albo rickim nie grales, daj im tam ps + autodoc dopakuja sie armorami i beda latac kanalami i wkuriwac z rg majac 0 dets przez nawet 30 minut emo tu nawet z cln z quadem moze byc za malo emo

Edytowany: 2010-01-15 07:55
urbasek
avatar
2010-01-15 09:32 
jo, pisalem juz o tym wczoraj na fb, tez juz z goatem na wpadlismy, chcialem wlasnie zrobic spora przerobke naszej dm1, zastapic windy skonczniami (podobnie na dm2), na dm1 wywalic w ogole wode i np. zrobic jakas skałe wysoko u goyy wystajaca z sciany tam gdzie jest teraz woda, na niej rg, a skakaloby sie do niej tez wyskocznia

cos jak bylo w przerobce edga w q4 (jak ktos wie ocb)

Czekoladowy
avatar
2010-01-15 10:52 
ciekawie emo mmmm coś nowego
P1mp
avatar
2010-01-15 15:43 
dm6 imo slabo grywalna, na jednej polowie kladka gdzie jest ra podnosi sie do gory, imo powinien byc rowniez 1 q gdzies na srodku. Swietnie sie gra na duel8(?) i dm2 :/ Strasznie denerwuja mnie respy, nie orientuje sie w ogole na czyjej polowie jestem :/ Taki jest celowy zabieg, czy tak po prostu ma byc ? Jesli nie, to moznaby zrobic respy w kolorach flag. i jeszcze jakby ktos mogl opisac te techy, bo za cholere nie wiem co jest czym i jak dziala emo
goat
avatar
2010-01-15 18:16 
cel jest taki zeby zawsze bylo wiadomo na ktorej jestes polowie. zwykle zastosowane sa kolory podlogi (niebieska i czerwona) i te wywieszki na scianie. o jaka mape Ci dokladnie chodzi ?
a co do techow:
zolty tech z symbolem gwozdzia w srodku - zadajesz 2x damage (takie pol quada)
zolty tech z symbolem hmm skrzydelek w srodku - strzelasz 2x szybciej
niebieski tech nie pamietam z czym w srodku - jak oberwiesz cos, to zabiera Ci 2x mniej damage niz normalnie
czerwony tech z krzyzykiem w srodku - życie i armor (musisz go najpierw miec) laduje Ci sie o 5 na sekunde max do 150/150.
jak wyrzucisz jakiegos techa (drop tech) to nie mozesz go potem podniesc - musisz czekac az ktos inny go podniesie i Ci wyrzuci (albo go zabijesz i z niego wyleci) wiec z dropami ostroznie.
urbasek
avatar
2010-01-15 19:31 
...oczywiscie drop danego techa, bo mozesz dropnac i wziasc sobie inny od razu bo np. stwierdzisz ze dla ciebie w tym momencie bardziej sie przyda niz ten ktory aktualnie posiadasz, chodzilo o tego samego techa

przy okazji, kolejna mapka do wgladu (na serwerze jej nie ma jeszcze):
http://pliki.planetquake.pl/tltfctf.rar
newash
avatar
2010-01-15 21:43 
ogólnie to pomysł jest mój emo
urbasek
avatar
2010-01-19 11:47 
Nowe wersje map:
http://pliki.planetquake.pl/tltfctf.rar
http://pliki.planetquake.pl/q2uctf1.rar
http://pliki.planetquake.pl/q2uctf4.rar

Edytowany: 2010-01-20 15:36

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.038
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl