-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Oskary w PLQ2 #11 !2010-03-12 12:49 | P!o
img
Już w niedziele skończymy zmagania w jedenastej edycji naszej ligi.
Wiemy już, że lige wygrało tOk, tytuł wicemistrza powędruje do -nDiv-, a na najniższym stopniu podium znajduję się v3.
Do pierwszej ligi awansowało już FF, a w niedziele będziemy wiedzieć kto awansuje razem z nimi.
Liga się kończy, więc czas na Oskary PLQ2.

W tym roku mamy następujące kategorie:

- Najlepszy Clan Leader
- Odkrycie roku (gracz)
- Odkrycie roku (klan)
- Najlepszy gracz
- Najlepszy sędzia
- Najlepszy NewsWriter

W tym roku niestety nie będzie żadnych nagród pamiątkowych ( chyba, że znajdzie się sponsor ;) ).

Tak wygląda lista nominowanych osób:

- Najlepszy Clan Leader

img Danka
img Vibez
img Gagarin
img Qwes
img eXecutor

- Odkrycie roku (gracz)

img Sensei
img Irvin
img Nope
img sArge
img rsn

- Odkrycie roku (klan)

img -nDiv-
img maq
img O4F
img [r]
img GOA

- Najlepszy gracz

img Goat
img P!o
img R1cky
img Spawn
img Pepek

- Najlepszy sędzia

img Sonic
img roAch
img Rul
img jacus
img Danka

- Najlepszy NewsWriter

img P!o
img roodi
img Rul
img Dza
img Friq


Głosy na swoich faworytów wysyłajcie na adres oskary.plq2[at]wp.pl.
W temacie meila prosze wpisać SWOJĄ KSYWĘ a w treści po jednym graczu z każdej kategorii.
Meile w których nie będzie Waszej "ksywy" z q2, nie będą brane pod uwagę.

Całkiem możliwe, że niedługo zamieścimy newsa z opisem nominowanych osób.


Głosujemy do 21 marca.

img
Komentarze

Friq
avatar
2010-03-12 14:04 
No szkoda że Ag3_ został tutaj pominięty i kilku innch , bo spokojnie zasługuja na to , ale czemu mnie to nie dziwi .... emo

Edytowany: 2010-03-12 14:10
gx-300
avatar
2010-03-12 14:11 
"Najlepszy gracz

P!o"

aaaaaaahahahahhahahahahahahahhaha emo
P!o
avatar
2010-03-12 14:14 
hehe emo
gx-300
avatar
2010-03-12 14:16 
odrobine powagi.. emo
tinc
avatar
2010-03-12 14:27 
moim zdaniem brakuje maq`a w najlepszych graczach, bo wiadomo ile daje GOA, tak samo Onimusha powinien sie znalezc emo

Edytowany: 2010-03-12 14:27
dem
avatar
2010-03-12 14:29 
typowanie nickow do "naj" jest w gronie sedziow. dopiero potem do naszej dyspozycji jest obrobiona lista.

imo na przyszly rok rozdzielcie "naj" gracz na "najlepszy gracz w sezonie" i "odkrycie roku" o ile takowe nicki sa !

ja juz zaglosowalem emo
dem
avatar
2010-03-12 14:30 
oczywiscie chodzi mi o to, zeby w "odkrycie roku" znajdowaly sie nicki nowe w plq2. jak np. sesnei picze, newashe i inni nasi "swierzy" gracze
michaq
avatar
2010-03-12 14:35 
Już w tamtym roku o tym dyskutowalismy. Odkryciem roku może byc nawet stary wyjadacz, który w końcu kupił sobie nową myszkę zmienił sensitivity i owni zaskakując wszytskich, "bo się po nim tego nie spodziewali". Także nie mam tu pretensji.

Mi brakuje Fasadina pośród najlepszych graczy, zobaczcie sobie jakikolwiek screen z jakiegokolwiek meczu.
dem
avatar
2010-03-12 14:36 
wiem ze byla dyskusja, bo dotyczyla bezposrednio mnie emo
P!o
avatar
2010-03-12 14:38 
Zgadzam sie z michaq (chyba po raz pierwszy) emo
feeble
avatar
2010-03-12 14:57 
jesli chodzi o najlepszych graczy to ciezka sprawa, z 10 nominacji mozna dac spokojnie...Marcin powagi, P!o mial bardzo dobry sezon i sie nalezy...zgadzam sie z Fr!q ze brakuje Ag3, bezapelacyjnie, ale po prostu jakies wlasne sympatie sedziow zawazyly emo Spawn na pewno trzymal dobry poziom, ale jednak Ag3 sporo do przodu..

no i gdzie moja nominacja na klanlidera? z taka kadra zawodnicza sie uzerac... emo
Revenge113
avatar
2010-03-12 15:22 
eh szlejer nie dostal nominacji do best cl emo
oney
avatar
2010-03-12 15:23 
jak dla mnie powinno byc gracz 1 ligi i gracz 2 ligi bo troche latwiej jest wymiatac w 2 niz w 1 i nie wiem skad spawn znalazl sie tam skoro jest duzo lepszych graczy z 1 ligi np fasadin, onimusha .... emo krolewna rdza Ty w ogole napisales jakiegos newsa ?emoDD

Edytowany: 2010-03-12 16:21
gx-300
avatar
2010-03-12 15:27 
sorry ale porownywanie Pio do oni'ego, Iversa czy Jola (wymienilem tylko samo tok) to troche teges..

tak jak ktos wczesniej wspomnial maq powinien byc w gronie nominowanych - to on robil cala gre GOA i kazdy o tym wie. No i brak fasadina, ale z tym nie bede polemizowal bo moglbym nie byc obiektywny.

Tak czy siak powinno sie podzielic klasyfikacje na 1 i 2 lige jesli chodzi o najlepszy/odkrycie
P!o
avatar
2010-03-12 15:33 
hehe emo no nice one, przelewasz tutaj prywatne brudy, ale to caly ty, pewnie jakbym odszedl z tok (tak jak mnie namawiales), to bys inaczej gadał, ale nvm.

Sam się nie nominowałem, co wiecej, uwazam, ze fasadin powinien byc w tym gronie, to same ag3. Temu drugiemu o ile dobrze pamietam zabraklo jednego glosu.
gx-300
avatar
2010-03-12 15:37 
prywatne brudy? no sorry uwazasz, ze grales lepiej od tamtej trojki ktora wymienilem?

Ogarnij sie koles i nie szukaj sobie jakis z dupy wymowek
P!o
avatar
2010-03-12 15:37 
hehe emo
d1abeLL
avatar
2010-03-12 15:53 
Odkrycie Roku sensei! emo dobry sezon pro plajerze
emo
neon
avatar
2010-03-12 16:02 
Przecież on nie napisał, że uważa się za lepszego od w/w.

Pio miał dobry sezon, ciężko wybrać najlepszych.
Dla mnie też nominacja Spawna jest zaskoczeniem ale tak wyszło. Był pomysł zrobienia vote na www, ale skończyłoby się pewnie podbijaniem jak to uczynił chyba Dropsik (pozdro emo ).

Ta gra to zabawa, więc troszkę z luzem podejdźcie. W zasadzie każdy mógłby tutaj się znaleźć, a wybierzecie i tak tylko JEDNĄ osobę z nominowanych w każdej kategorii, więc raczej nikt nie poczuje się pokrzywdzony.
Niech zwyciężą najlepsi emo
Sidor
avatar
2010-03-12 16:16 
Ale ze Neon Ciebie i KuBiego pomineli to skanal, naprawde emo
neon
avatar
2010-03-12 16:21 
Nie ma dla nas tutaj żadnej kategorii, w której moglibyśmy zaatakować emo

Ja swojego oskara którego nie mam oddaję dla THP. Jak zwykle w cieniu jupiterów wyczarował fajne logo.

Żebyś wiedział, iż niektórzy doceniają leci buziak emo emo.

//edit
całuje obu emoemoemo

Edytowany: 2010-03-12 16:26
P!o
avatar
2010-03-12 16:24 
Tym razem to todiah zrobił logo.
d1abeLL
avatar
2010-03-12 17:02 
Todiah . Powiedz tam dla twej niech kopytki robi emo
slayer
avatar
2010-03-12 18:45 
Revenge113 tez nad tym ubolewam emo

Edytowany: 2010-03-12 18:52
P1mp
avatar
2010-03-12 20:56 
Spawn raczej powinien znalezc sie wsrod graczy nominowanych jako odkrycia, bo typ faktycznie blysnal, ag3 to samo. Fasadin i maq zdecydowanie zostali pominieci, a szkoda. Obaj ciagnieli gre swoich klanow i zasluzyli sobie na nominacje.

Edytowany: 2010-03-12 20:56
Cz0kI
avatar
2010-03-13 00:25 
co robi nope w odryciu roku zajmuje slaba lokate w statystykach po za tym rozegral tylko 10 map ?? gdzie Ag3, albo Rydel ... nawet Czulas ciągnął gre w sX i nalezy mu sie odkrycie roku jak chuj emo emo emo
d1abeLL
avatar
2010-03-13 08:54 
no i o4f odkrycie roku (klan) emo
P1mp
avatar
2010-03-13 09:38 
No raczej! bezapelacyjnie, nie spodziewalem sie, ze taki klan wytrwa do konca rozgrywek, baaaa ze poradzi sobie tak dobrze emo Stworzyc cos z niczego i rozwijac to! to jest sztukaemo
Festival
avatar
2010-03-13 09:55 
to moze ja wyraze swoja opinie (sorry to nie hejting odrazu mowie)

klan liderow chyba pomine, tam to chyba "kazdy mogl uzyskac powolanie"

- Odkrycie roku (gracz)

Sensei - zgodze sie w 100% (wczesniej typa nawet nie znalem, a wy?)
Irvin - czy to takie odkrycie? ten koles juz wczesniej dobrze gral, w tym roku tylko widocznie wiecej dali mu pograc
Nope - he? czy aby napewno w plq2? w edl zgodze sie cos tam klika ale w plq2? no sorry... fail mega fail gracz ktory gral 10 map do tego jak czoki napisal mial chujowe statsy
sArge - tak zgodze sie, glownie dzieki niemu ndiv zajelo tak wysoka lokate
rsn - jasne.

kogo mi brakuje? czulasa - ten koles moze na to nie zasluguje za to co robi na serverach typu (twoj stary twoja stara) ale skillowo prezentuje sie bardzo ladnie po 70 fragow w przecietnym klanie z przecietnym przeciwnikiem

z pierwszej ligi chyba nie widze juz nikogo no moze dal bym tu p!o bo wg mnie zagral dobry sezon, a przynajmniej wgral sie w reszte tokarek

- Odkrycie roku (klan)

-nDiv- - ok.
maq - spoko.
O4F - ok
[r] - hmm? z tym skladem to chyba "zawiedzienie roku" ze zajeli dopiero az 4 pozycje
GOA - fakt, kto by sie spodziewal?

- Najlepszy gracz

img Goat - slusznie, ( zagramy jeszcze kiedys 2x2 i wierze ze wam skopiemy dupy! emo)
P!o - no sorry piotrek nie zgodzam sie zupelnie, wg mnie powinienes trafic do odkryc, ogladalem twoje dema, ty sam gry jak goĹ?t nie ciagniesz, a stoisz i respujesz z rejla. dal bym tu maq/ag3
R1cky - git.
Spawn - :O to turniej ffa? jesli zrobicie lige dla TANKOW (ZAPIERDOL WSZYSTKO I FRAGUJ ILE WLEZIE to moj faworyt, no ale sorry.) dal bym tu maq/ag3
Pepek - zawsze spoko

kogo brak?

ag3 - imo (czesc kolego) ale kolesiostwo odstawiam na bok, ten kolo nie mial chociaz raz gracza meczu? (no moze jak go upilememo przed meczem z goa)

maq - to dzieki niemu goa zajela 2 lub 3 lokate (sorry dza ale taka prawda ty tylko i maq cos tam klikaliscie)

to chyba tyle. dzieki.

Edytowany: 2010-03-13 09:57
neon
avatar
2010-03-13 11:10 
festival:
"Irvin - czy to takie odkrycie? ten koles juz wczesniej dobrze gral, w tym roku tylko widocznie wiecej dali mu pograc"

Klan w zasadzie złożył się chwilkę przed ligą a irvina nigdy nie widziałem wśród tdm-owców. On grał od zawsze duele z tego co wiem, tp uczył się w trakcie plq2 emo.

Napiszę tak od siebie bo mam chwilkę czasu:

ODKRYCIE (GRACZ):
Za odkrycie roku uznałbym sArge (nie kojarzę go za bardzo z wcześniejszej gry). Koleś ciągnął grę nDiv w każdym meczu, a ich lokata końcowa to nie przypadek mimo, że lineup wcale nie taki straszny.
Sensei? Na pewno początek sezonu bardzo fajnie walczył, ale trochę z tonu spuścił i dlatego taka decyzja z mojej strony

ODKRYCIE (KLAN):
Zdecydowanie to nie będzie r - tak jak napisał festival, raczej rozczarowanie emo. Rzadko potrafiliśmy się zebrać w mocnym sq, ale to już nasza wina.
Odkrycie to znowu chyba klan nDiv - patrz tabela. Może maq też zaskoczyło, aczkolwiek znając grę 4 chłopaków (fasa, eon, kubi, a później michaq), którzy zaczęli plq2 wiedziałem na co ich stać. Sil, doddy - to bardzo mocne dziki. Goa jednak spuściło z tonu kiedy inne klany zaczęły ciut ogarniać tp, zaś O4F to przede wszystkim szacunek za dotrwanie i kulturę na serwerze (niektórzy powinni uczyć się jej od "pierwszaków"emo

NAJLEPSZY GRACZ:
I tutaj dałbym zdecydowanie Goata. Nie sugerujcie się statystykami graczy, tylko całokształtem. Goat gra zajebiste tp, dlatego to dla mnie on jest zwycięzcą,a nie Ricky. Zagrał chyba we wszystkich meczach tok i prezentował ZAWSZE równy i wysoki poziom. Jeśli chodzi o 2gą ligę to zdecydowanie maq. Bez niego nie ma co się czarować ale goa miałoby problemy z podium. Bardzo pożyteczny skillowiec emo.

CL:
Tutaj dałbym kogoś z wD gdybym mógł, bo nigdy nie było problemu ani z umówieniem meczu, ani z jego rozegraniem. Fajna atmosfera i tyle. Co do 1 ligi nie jestem przekonany, bo nie miałem styczności. Dałbym z 1 ligi pewnie exe dlatego, że klan mało liczny potrafi zebrać się na mecz. Nie kojarzę w/o z ich strony.

Cze emo


Edytowany: 2010-03-13 11:13
spawn
avatar
2010-03-13 11:22 
" Spawn - :O to turniej ffa? jesli zrobicie lige dla TANKOW (ZAPIERDOL WSZYSTKO I FRAGUJ ILE WLEZIE to moj faworyt, no ale sorry.) dal bym tu maq/ag3 "

widze festival ze boli cie to ze wiekszosc ludzi gra od Ciebie znacznie lepij POZDRO & POCWICZ potem sie wypowiadaj . To ze na serwerach gram FFa nie ma zadnego znaczenia jak gram w lidze wiec ogarnij sie koles i pocwicz

Edytowany: 2010-03-13 11:24
D4Ru$
avatar
2010-03-13 11:56 
to i ja dorzuce swoje 3 grosze. To prawda maq odbiega od reszty klanu skillowo i nasza gra i taktyka opiera sie w dluzej mierze na maq. Z nim czujemy sie pewniej i latwiej nam sie gra. Ale prosze was nie mowicie ze maq wygrywa goa mecze bo tak jakbyscie powiedzieli ze maq wygral sam podium i uwłaczacie reszty klanom 2 ligi. Bez maq GOA nie byloby tak wysoko ale tez bez reszty GOA maq rownież nie bylby na podium.Poza tym każdy klan ma swojega "maq" gracza ktory ciagnie gre. Co do wypowiedzi neona GOA nie sposcilo z tonu gramy caly czas w zasadzie tak samo moze mamy jakies chwile slabosci tak jak kazdy klan. Te klany które skorzystały z okna transferowego i wprowadzily zmiany wypadly 2 rundzie owiele lepiej i tyle co mialem do powiedzenia. Fajnie jakby byly opisy nominowanych i zycze wszystkim nominowanych powodzenia niech zdobeda jak najwiecej glosow. Ja osobiscie jestem zadowolony z postawy o4f klan pokazal naprawde klase a powstal na tydzien przed rozpoczeciem ligi. Mało tego klan miewa sie dobrze planuje juz kolejny sezon oraz otwiera zapisy do skladu B wiec wszystkich zainteresowanych zapraszam na #only4fun.q2. Dzieki za kolejna edycje plq2

Edytowany: 2010-03-13 12:10
dem
avatar
2010-03-13 12:09 
Bo zeby ktos mial super staty, to ktos inny musi ginac. i wcale ten z super statami nie wygrywa sam meczu. Gra taka a nie inna pozycje emo

kto tego nie rozumie, ten nie gral jeszcze tp.

emo
roach
avatar
2010-03-13 12:21 
czepiacie sie troche rebelsow i wyolbrzymiacie nasz potencjal. klan wrocil po wielu latach i zaczynal ze skladem, w ktorym doswiadczeniem i swiezoscia mogl pochwalic sie jedynie soulbliter. reszta klanow z jakimi przyszlo nam sie zmierzyc istnieje i gra bez przerwy w kazdej edycji plq2 od bardzo dawna. zreszta wystarczy spojrzec na runde rewanzowa, w ktorej przegralismy z jedynie z ff(po dosc rownej grze). owszem tracilismy mapy, ale co zrobisz, od razu rzymu nie zbudowano. jezeli bedzie kolejna edcyja plq2 powinno juz byc lepiej, zobaczymy.
P1mp
avatar
2010-03-13 12:35 
"Bo zeby ktos mial super staty, to ktos inny musi ginac"

wiec zagraj w pierwszej dywizji w eq2l :] wywalyczliscie 2 miejsce i to sprawiedliwie. Ale czy faktycznie zasluzyliscie na nie? Wydaje mi sie, ze nie :/ Bez urazy, wykorzystaliscie jedynie slabosci przeciwnikow i za to Wam chwala. Reszta pozostaje do wytrenowania. Jesli BOG da to spotkamy sie w kolejnej edycji emo BTW PP wyplewia wszystkie bledy wiec...

sArge
avatar
2010-03-13 12:45 
heh pimp ^^ od wyplewienia bledow jest runda rewanzowa, a nie pp, po drugie zobacz jaki sklad byl w pp ; D i chyba nie sadzisz ze PP > plq2 ? emo
dem
avatar
2010-03-13 12:46 
odpusc sArge. nie ma co sie wdawac w dyskusje z rozgoryczonym pimpem. tylko v3 mialo slabsze mecze wynikajace z braku grania w q2. tylko v3 emo

let it be
P1mp
avatar
2010-03-13 13:02 
Przeciez nic takiego nie napisalem :| absolutnie nie jestem rozgoryczony ;/ PP wlasnie sluzy od wyplewiania wszelakich bledow. Moga sie wtedy spotkac pokrzywdzone klany z nizszych lig z leszpymi. Czy nie ? NADINTERPRETACJA ? ostry zluzuj poslady moze emo btw ins cos mowil o Piasecznie emo Pewnie zostalem pominiety ;/
rsn
avatar
2010-03-13 13:19 
Ludzie ale wy macie problemy, pozazdroscić
dem
avatar
2010-03-13 13:35 
ok, nadinterpretowalem twoje rozgoryczenie.

na piaseczno czuj sie zaproszony. jesli bedzie jakis konkret to sie o tym dowiesz. chociaz ostatnio strasznie mnie irytujesz w q2. no ale to tylko w q2
oney
avatar
2010-03-13 14:03 
pimp jesli troche bys pomyslal i zobaczyl sklad ktory gral w pp to bys wiedzial ze w sumie oddalismy wam ten pp bez walki, co my zrobimy ze umiemy grac tylko jednym skladem emo zreszta sam wiesz jak bylo w rewanzu emo
Friq
avatar
2010-03-13 14:49 
Dobra ogarnijcie się , chuj wam z tych oskarów jakby były z 3/4 lata temu to by było coś, dziś już nie ma takiego poziomu gdy jak kiedyś (przykład ? 3c na ostatnim miejscu wtf?) każdy wie i tak kto jest najlepszy , jaki klan jest najlepszy i jaki cl leader jest najlepszy (IBOGINE !emo) to tyle cze

Edytowany: 2010-03-13 18:52
P1mp
avatar
2010-03-13 15:09 
No prosze Was Bardzo emo Nawet krzykne, litosci! emo ........................................... "Juz napisalem! wywalyczliscie 2 miejsce i to sprawiedliwie" Moglbym byc zirytowany w przypadku gdybym przykladal wiecej wagi do tego.
Mysle.ze tylko z uprzejmosci tak piszesz emo)
P!o
avatar
2010-03-13 16:00 
Ta festival, wszystkie fragi na respach nabiłem emo
tinc
avatar
2010-03-13 17:04 
to był kris na fejku emo
SHEFFIK
avatar
2010-03-13 18:09 
taki maly ot emo friq chyba nie wiesz co znaczy skrot ftw i chyba mylisz go z wtf? emo zauwazylem juz pare razy u ciebie to emo
Friq
avatar
2010-03-13 18:46 
shf ja go tak specjalnie na odwrót zapisałem emo a co do mojej wiedzy na tema tego skrótu tak wiem co on oznacza emo ale jak Cie razi to go zmienie emo

Edytowany: 2010-03-13 18:51
dem
avatar
2010-03-13 19:00 
emo emo emo emo emo emo emo
sArge
avatar
2010-03-13 21:36 
smiech na sali emo
^ZeT
avatar
2010-03-14 08:25 
Normalnie same czuby emo emo emo emo emo
Gjubbi
avatar
2010-03-14 09:46 
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ftw
aM33t
avatar
2010-03-14 10:27 
nie gram juz z wami emo emo
kolt
avatar
2010-03-14 11:44 
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ftw

For The Win
Commonly used among geeks to express their enthusiasm for something, especially in IRC.
a) Cola is best
b) nope, Pepsi is way better
a) Cola FTW!
Gjubbi
avatar
2010-03-14 11:51 
nawet kolt znalazł coś dla siebie ; )
norman
avatar
2010-03-14 12:06 
FREE THE WHALES
gx-300
avatar
2010-03-14 12:11 
fuck the world ;]
dem
avatar
2010-03-14 12:56 
ja pierdole emo

ale przynajmniej mamy pewnosc ze friq juz wie co znaczy FTW emoemoemoemo

lmao
kolt
avatar
2010-03-14 13:45 
on przeciez specjalnie napisal odwrotnie emo
ale jak ktos chce to moze poprawic co tez uczynil emo
Friq
avatar
2010-03-14 14:51 
lubie dema

Edytowany: 2010-03-14 15:36
P1mp
avatar
2010-03-14 15:21 
owned emo
sonic
avatar
2010-03-14 15:26 
ehhh może zamiast wdawać się w durne dyskusje napiszcie normalnego maila z swoimi typami kto powinien dostać kategorię z wyżej wymienionych emo bo widzę że znowu topici będą sięgać do 100 postów lub lepiej :/
dem
avatar
2010-03-14 16:04 
nom, kolt. masz racje... emo

emo
Festival
avatar
2010-03-14 23:20 
Darus, niestety nie moge sie z toba zgodzic, reszta graczy goa to tylko tlo. pokazaliscie skilla przegrywajac z KOB, dzis z wD dziekujeemo

spawn - masz chyba kompleks edypa, az nie chce mi sie przegladac dem...

poza tym to moja opinia co ci do niej?
rsn
avatar
2010-03-14 23:29 
z wD nie takcy przegrywali!!!! emo
maq
avatar
2010-03-14 23:46 
chciałbym powiedzieć że każdy kto mówi że goa to tylko maq MYLI SIĘ! goa to także dza daruś gruby gagarin i roodi ! także proszę nie wprowadzać reszty w błąd a festival to fejkura i czitura dziekuje pozdrawiam
feeble
avatar
2010-03-15 00:12 
no teoretycznie tak, ale taka jest prawda, ze bez maq byscie byli ponizej srodka tabeli. ogolnie rozwazanie bez sensownego, kij mnie to boli czy obchodzi, ale to akurat jest po prostu czysty fakt emo
D4Ru$
avatar
2010-03-15 00:41 
no ale kazdy klan ma swojego "maq" co ciagnie gre FF ma age wd ma rsn maq ma fasadina itd wiec po co ta dyskusja?
feeble
avatar
2010-03-15 01:00 
darus, glupie porownanie emo nie widzisz tej roznicy? emo no niewazne, dyskusja jest zbedna oczywiscie
dem
avatar
2010-03-15 01:05 
ja nie wiem w czym widzicie problem. na pewnym poziomie liczy sie tp i jesli klan gra ciagle jednym skladem to tym skladem wygrywa.

Gdy wchodzi do gry inny gracz, nie wdrozony w tp to efektywnosc calego klanu spada.

Darus, bo wiara nie rozumie, ze zeby gosc wyszedl z q i nabil 10 fragow to najpierw 2 inne osoby z teamu musza go zaslonic cialem. Na wygrana klanu gra caly team a nie pojedynczy gracz.
Najlepszym przykladem niech bedzie gwiazda sceny q2 - PURRI, ktorego tak wszyscy sie obawiali.

a czepianie sie "wybijajacych" sie graczy z teamu to typowe dla zazdrosnych. sick emo

4 graczy / team - nie wszyscy dostaja przyjemne pozycje do gry.
feeble
avatar
2010-03-15 01:09 
no jeszcze mi napisz ze sie czepiam i jestem zazdrosny emo
dem
avatar
2010-03-15 01:09 
dodam tylko, ze faktem jest, ze wystawia sie potencjalnie najlepszych graczy na pozycje, ktore przynosza najwiecej fragow, ale na litosc boska, nie jest to powod do dziwienia sie czemukolwiek.

i purri dupa gdy przeciwnikow kupa.
dem
avatar
2010-03-15 01:11 
febl, napisalem to ogolnikowo, do wszystkich. to ze poczuwasz sie do personalnego odbierania mojego posta to juz Twoj "problem", nie moj.
feeble
avatar
2010-03-15 01:15 
no mi sie po prostu wydaje, ze wiekszosc nie potrafi czytac ze zrozumieniem i takie posty jak twoje sa potem teoretycznie kierowane do mnie, bo sie wpisalem emo

ps. jesli dalej nie wiesz co dziwnego w tym ze niektorzy sie czepiaja, prosze spojrz na zywa dyskuje w eq2l, na temat Cleanera w s0 emo to takie dobre porownanie, jesli dalej nie wiecie o co chodzi kilku osobom ;D
dem
avatar
2010-03-15 01:25 
heh. moj post byl bardziej skierowany do festivala, fuck, nie chcialem sie zdradzac emo

hmmm

sa pewne przegiecia jak np

1. cs3 w hzn .
2. cln z lot w 2 lidze
i zapewne wiele innych ale nie mam czasu na szukanie

nie rozumiem jak mozna sie czepiac klanu, ktory gra juz 2 sezon z tym samym czolowym graczem.

jawnie, tylko zazdrosc.

gdyby miala sie powtorzyc sytuacja ze w lidze nizszej gra 1 ligowy gracz z w miare dobrym klanem to tez bym oponowal. no ale kuwa, w aktualnej edycji wszystko jest w miare na miejscu.
dem
avatar
2010-03-15 01:27 
ok, mozliwe ze zatracilem punkt widzenia z 2 ligi, gdzie 1 dobry gracz przechyla szale zwyciestwa.

PRAWDA JEST PO SRODKU.

ale kurde. koniec ligi to nie jest dobry moment na takie zale. trzebabylo lamentowac na poczatku ligi. tak robicie z siebie posmiewisko (festival i reszta)
feeble
avatar
2010-03-15 01:35 
no prosze, brawo za tego posta emo

przyznam racje, ze takie lamentowanie teraz jest nie na miejscu emo
maq
avatar
2010-03-15 07:18 
bójcie się chamy pierwszą ligę z glębą równamy emo emoDD
rsn
avatar
2010-03-15 11:24 
Najsmieszniejsze jest to ze ludzie ktorzy tak sie czepiają maqa w GOA tak naprawde w wiekszosci nie rywalizowali z GOA w lidze wiec wtf ?emo poza tym mowiac nieskromnie w meczu pierwszej rundy z GOA ja nie grałem emo emo emo

Edytowany: 2010-03-15 11:27
dzaa
avatar
2010-03-15 13:30 
festival - dobra, może bylibysmy pośrodku tabeli, ale w takim układzie licz się z tym, że FF bez np Ag3, też mogłoby tam wylądować emo więc takie gadanie

I z drugiej strony, dem bardzo dobrze pisze, bo to tak zazwyczaj wyglądało, że maq grał te pozycje gdzie można fragów nawalić(a my go osłanialiśmy), więc twierdzenie, że maq sam gra, jest bezsensowne. A to, że przewyższa nas skillowo, to trzeba to wykorzystać vs innym klanom emo
Cz0kI
avatar
2010-03-15 19:14 
przeciez maq to lama emo
Roodi
avatar
2010-03-15 20:30 
Ok, maq zawyża u nas poziom, ale skoro mimo obecności go w składzie nie rejpujemy całej ligi po same gardło to chyba nie ma problemu nie? Skoro tracimy mapy z Wd, R, o4F[!] to znaczy że każdy może toczyć z nami wyrównaną walkę i o to chyba chodzi. O ile pamiętam chyba w jednym meczu udało nam się dokonać repju. A skoro nie ma problemu to znaczy, że te komentarze o naszym poziomie gry to czysty hejting. Jest fpizdó lepszych zawodników od nas w drugiej lidze, mimo to dla mnie jako dla CL-a poziom gry jaki zaprezentowaliśmy w naszym drugim sezonie w lidze plq2 jest powodem do dumy. Pozdro ziomy.

Edytowany: 2010-03-15 20:52
neon
avatar
2010-03-15 20:37 
[r] beze mnie jest na 4tym miejscu. No kur** dawać nam 1sze miejsce !!!!!!!
Festival
avatar
2010-03-15 21:17 
dza - moim zdaniem w tutejszym ff nie ma zadnej osobistosci i czy gra age czy nie to ta sama gra, co innego gdyby gral blanka emo pozdro
dem
avatar
2010-03-15 21:32 
wystarczajaco duzo bylo kutasow w kadrze.

dzieki Bogu...
...Blanka juz nie zagra w plq2 emo
shotmanovsky
avatar
2010-03-16 20:02 
witam

- Najlepszy gracz

P!o

pozdrawiam

@H@H@@H@H@H@H@H@H@H@H@HH@@H@H@H@H
SHEFFIK
avatar
2010-03-18 19:04 
ladnie podsumowales emo

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.205
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl