-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2: https://discord.gg/JtwZc56
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Zero tolerancji dla cheaterów2010-03-20 22:34 | P!o
img
Tym razem chodzi o Syntax Power.
Na słynnej liście czitów znalazł się Zi3lony, Eddy i 4rCz!(przed PLQ2, nie brany pod uwagę przy banowaniu sX).

Procedura w przypadku sX jest taka sama jak z FF, wszystkie mecze weryfikuje na 0:3.
Jeżeli klan zdecyduję się wystartować w następnej edycji, na starcie dostaną minusowe punkty.

Klan sX, dostaje również bana na ligę PLQ2 INSTA.
Komentarze

Roodi
avatar
2010-03-20 22:44 
Przez chwilę była to niezwykle udana edycja ligi - bez klanów które wbiły, bez xawika oraz z w miarę niewielką ilością afer. Teraz to jest liga jak zwykle emo.
P!o
avatar
2010-03-20 22:47 
Polskie piekiełko. Napewno nie jest to dobre dla ligi, jednak ... CZITERÓW trzeba tępić.
aDi^^
avatar
2010-03-20 22:48 
jakieś bany?
d1abeLL
avatar
2010-03-20 23:06 
Oby duza ilosc klanow wystartowala po wakacjach : ]
SOulbLIghter
avatar
2010-03-20 23:31 
raczej zostalaemo
Zbanujcie jeszcze gsg i bedziemy mieli 1 miejsceemo( rebels). No niezle smieci sie na scenie porobilyemo

Edytowany: 2010-03-20 23:37
_qwes_
avatar
2010-03-20 23:39 
zbanujcie jeszcze r i wd i bedziemy mieli 3 ... :]
rolnick
avatar
2010-03-20 23:40 
dobrze chujom ! emo
ds.ads
avatar
2010-03-20 23:46 
''Na słynnej liście czitów znalazł sie ...''
zrobcie taka fajna liste czitow i banow gdize zostana wymienieni wszyskie suki
P!o
avatar
2010-03-20 23:53 
http://cup.planetquake.pl/quake2/plq2/index.php?op=inter&id=34

Będzie na bieżąco edytowane.
rsn
avatar
2010-03-21 01:08 
Podobno juz Wrocławska prokuratura zaczyna rozsyłac wezwania na przesluchania. emo Prezesom i graczom powikłanych z aferą cheatową, grozi dozywotni zakaz wykonywania zawodu. Chodza pogłoski. ze rząd planuje stworzenie komisjii sledzczej w cellu wyjasnienia pochodzenia owych cheatow. Dziekuje, Dobranoc emo

Edytowany: 2010-03-21 01:10
Czekoladowy
avatar
2010-03-21 01:29 
eee wD za czity Qwes w jakim ty świecie zyjesz ... moglibyśmy nawet dostawać 300 do 10 a ostatnia rzecza , ktorą bysmy zrobily to czity albo nawet i nie ostatnią /././././
oj Fala kiepsko ...
dem
avatar
2010-03-21 01:41 
i po co bylo szukac/uzywac/testowac czity? po co? emo

jak scena q2 ma pasc z braku graczy to z honorem i duma !
toDiah
avatar
2010-03-21 02:52 
żałość emo

Edytowany: 2010-03-21 02:53
PopS
avatar
2010-03-21 04:27 
Widać jak ciężko jest niektórym myśleć :/ No niestety, ale faktem jest, że w dzisiejszym świecie nie ma już tak, że trzeba winę udowodnić tylko wręcz odwrotnie - niewinność.
Pozdro :}
tinc
avatar
2010-03-21 06:57 
niewinność

emo
lanther
avatar
2010-03-21 09:07 
pops spierdalaj
d1abeLL
avatar
2010-03-21 09:16 
emo emo
Festival
avatar
2010-03-21 10:08 
nastepne ndiv ?emo
Festival
avatar
2010-03-21 10:15 
tyle ze oni maja 4 emo oney, ronin, rave + dem emo tzn wiecej to ja ip nie mam wiec ciezko mi sprawdzic

Edytowany: 2010-03-21 10:15
kolt
avatar
2010-03-21 10:16 
na tej liscie powinienes jeszcze wpisywac za co sa bany
D4Ru$
avatar
2010-03-21 10:36 
zawsze za to samo za niewinność emo
Gjubbi
avatar
2010-03-21 10:42 
nie nie panowie, ja tez nie wiem za co te bany. przy kazdej osobie fajnie by bylo zobaczyc wyczerpujace uzasadnienie za co i dlaczego wraz z wyajsnieniem skad wiadomo ponad wszelka watpliwosc ze napewno czitowal. jak narazie to wyglada troche jak jakies wiejskie samosądy.
sArge
avatar
2010-03-21 10:58 
oney ? a za co? ronin? on nie rozegral 1 meczu plq2, reve i dem? dzieki nim scena dowiedziala sie o tych wszystkich syfach, chcesz ich banowac teraz? gg
P1mp
avatar
2010-03-21 11:26 
Winna byc jakas notka, uzasadnienie dla ogolu przy kazdym z nickow z listy!

Artykuł: CHEATERS !
Lista zbanowanych osób:
1o1, blanka uzywali czitow ? czy maja bana za cos tam, a nicki znalazly sie na niewlasciwej liscie ?
Oney uzywal spike w poprzedniej edycji i to jest udowodnione. Na liscie go nie ma.

Ogarnijcie ten syf bo jak narazie to sie zupelnie kupy nie trzyma.

Edytowany: 2010-03-21 11:27
dem
avatar
2010-03-21 11:30 
w ten sam sposob Pimp, powinno sie spisac cala ekipa ex-czitow.

Z tego co mi sie wydaje, pio zapomnial uzyc slowa "aktualnie" lub podać przedział w latach.

a ty fest odpusc sobie te zalosne prowokacje.
sArge
avatar
2010-03-21 11:31 
no w poprzedniej, i za to zostal juz ukarany
P1mp
avatar
2010-03-21 11:36 
Nie zalezy mi zeby komus wypominac cokolwiek. Uwazam jedynie, ze jest to zupelnie nieprzemyslane dzialanie "najpierw zrob, pozniej pomysl".
dem
avatar
2010-03-21 11:37 
sarge'a ruszylo to ze jako przykladu uzyles oneya, a nie np. Rickiego.

thats all
P1mp
avatar
2010-03-21 11:40 
Nie wiem co z bylo z Ricky, jedynie cos zaslyszalem. Dlatego podalem przyklad oney'a, bo nick wymieniony wyzej emo
Festival
avatar
2010-03-21 11:50 
tak jasne, dem logi z 08, rave on tez testowal? czy ja o czym nie wiem?emo oney ma przeciez log z jakiegos syfu z 09 (pomijajac tamta edycje) ronin ma wh o.O no fajnie jak karac to wszystkich emo
dem
avatar
2010-03-21 11:58 
o ja jebne.

Dobra, odemnie eot. Poprosi mnie ktos z adminow o odp. to to zrobie. A ty szczekaj dalej, bo widze ze cie bola kary nalozone na ciebie - I BARDZO DOBRZE emo
dem
avatar
2010-03-21 12:02 
zebys nie uzywal wiecej arguemntu "rok ktorys tam". sX i FF nie dostalo banow za czity wstecz, a za czity w trakcie trwania ligi.

Przemysl to sobie, przetraw, a potem sie zdecyduj czy dalej chcesz to ciagnac z taka argumentacja emo

I powtorze. Ja nie musze sie tlumaczyc, reve rowniez - zwlaszcza tobie. Potwierdzil to nie raz, nie jeden admin plq2. Wiec odpusc sobie wreszcie, bo wiem ze liczysz na uruchomienie malej lawinki. Ale uwierz mi. to bez sensu.
Festival
avatar
2010-03-21 12:42 
nic mnie nie boli, ale domagam sie sprawiedliwosci? bo jesli wam wolno innym nie to fajnie macie emo
dem
avatar
2010-03-21 12:46 
nom, chyba jednak nam wolno, skoro o pewnych sprawach wiedza admini (i scena) od dawien dawna. Polecialy juz 2 bany za czity w lidze, a my jak nie zostalismy ukarani, tak dalej bana nie mamy.

Dziwne ze nie umiesz z tego wyciagnac stosownych wnioskow. emo

biedny festival emo
SOulbLIghter
avatar
2010-03-21 13:23 
HM mnie to ciekawi skad te niejasnosci.

sensei - spiked-model
zielony - spiked-model
give aka q2e.crazy - wallhack
rydel - wallhack
festival - grał na wallhacku
pops - aimbot przed plq2
z0d - spiked-model
chrom - wallhack
/edit, jeszcze pride - spiked-model

panowie z logow richa. co z takim chromem na przyklad?tez testowal? ja rozumiem ze dem i rev(chodzz jesli ma wpis z 2008 to naprawde cos smierdzi), ale reszta? zaraz sie okaze ze kazdy znajomy kogos tam tez nagle testowal a stad nie dalego do tych rownych i rowniejszych. A tego chyba nie chcemy.Apelowal bym tu o skrupulatnosc...
P!o
avatar
2010-03-21 13:33 
Podpisuje się pod słowami Dema. Żadnej kary dla -nDiv- nie będzie, tym bardziej dla dema, czy rev'a.
Oney to inna bajka, w tamtym sezonie mial bana za spiked modele. Teraz ma wpis unknown renderer, wiec nie wiem o co tyle szumu ? Zwykła zawiść chyba.

Także festival Twoje pisanie jest zbedne.
Soul, nasza lista obejmuje graczy od wrzesnia 2009 roku.
Daje słowo, że każdy NOWY wpis na liście, skonczy się banem.


http://cup.planetquake.pl/quake2/plq2/index.php?op=inter&id=34 - jak to Tinc nazwał - ELITA.

Edytowany: 2010-03-21 13:35
PopS
avatar
2010-03-21 14:04 
Jeszcze bardziej mnie utwierdzacie w przekonaniu jak ciężko jest wam myśleć ( to jest naprawdę najlżej jak mogę to opisać ).
Piszę o kompletnym braku zrozumienia domniemania niewinności, a .... jak tylko zobaczą "niewinność" to już nie potrafią przeczytać komentarza i piszą: "niewinność emo", "zawsze za to samo za niewinność emo".
Nic tylko zapłakać nad wami...
PopS
avatar
2010-03-21 14:08 
@Pioi
Soul, nasza lista obejmuje graczy od wrzesnia 2009 roku.

PopS 2009-08-30 18:10:17 212.42.38.88 77.46.26.146 aimbot

Ale nie oczekuję, że to nie były słowa rzucone na wiatr....
P!o
avatar
2010-03-21 14:21 
http://acstats.r1.cx/?ip=77.46.26.146&t=c

I wyjdź już stąd.
neon
avatar
2010-03-21 14:38 
Ale to przecież nie on, bo grał na nicku 1o1a emo

W ogóle dopiero teraz dociera do mnie jak 3/4 FF jest zjebane i błaźni się próbując się jeszcze bronić.
Pragnę przypomnieć wam panowie, że to właśnie ktoś z was podał jak na tacy, że czitujecie sobie aż miło, a logi od Richa są tylko tego potwierdzeniem. Nie piszę tutaj o tych botach które posiadacie i ac ich nie wykrywa.

POZDROWIENIA DO WIĘZIENIA !
dem
avatar
2010-03-21 14:53 
"za wszelka cene"

emo
PopS
avatar
2010-03-21 16:30 
Pio ty jesteś bardziej tępy niz swat.. no naprawdę :}
Zero konwersacji koleś ciągle daje linka i myśli ze jest fajny...
To było wczoraj i robione specjalnie i jak juz miałem bana... ile mozna. neon ty jesteś jeszcze bardziej zjebany jak sie tak błaźnisz takimi wypowiedziami.

Poziom myślenia na prawdę znikomy... ;/
SOulbLIghter
avatar
2010-03-21 16:47 
pops wchodzac specjalnie na czitach raczej nie udowadniasz swojej niewinnosci. zachowujesz sie bardziej jak 3 latek ktoremu zabiera sie lopatke a on jeszcze porzuca nia kilka razy zeby pokazac jaki jest rozgoryczony.

I pisac o znikomym poziomie myslenia. na miejscu Pio tez bym sie nie zastanawial. Taki faint. przynajmniej widac ze mu szkoda. a Ty po prostu nie umiesz sie bawic w naszej piaskownicy...

Edytowany: 2010-03-21 16:48
rolnick
avatar
2010-03-21 17:08 
pops, przekraczasz wszelkie mozliwe granice zjebaniaemo. twoj poziom myslenia jest dopiero znikomy, a tym, ze sie przyznales do specjalnego wchodzenia na czitach na server wykresliles sie definitywnie z z gatunku homo, jestes tylko rozgoryczonym pajacem, ktory do wszystkich sapiens. zamilknij juzemo. a naprawde pisze sie razem. czEEEEE
CzulassS
avatar
2010-03-21 18:48 
nie pozostaje mi napisać nic innego jak : P!o od tej władzy popierdoliło Ci się w głowie.... Ronin oraz Zi3lony(z sx) są z tej samej sieci co ja i G1ve... więc juz wiesz skąd na tych spierdolonych listach są ich nicki. Sprawa z Eddym... ten człowiek nie gra od kilku miesięcy w quake 2( nie ważne czemu) robił 15-20 fragów na lidze to jest cziter? pokaż chociaż jedno demo, na ktorym widać, że ktoś z sX używa czitów bo jak narazie widać tylko Twoje osądy z jakiejś listy, która gówno mówi, a nie prawde. Wczoraj napisałeś mi na ircu, że jestem cziterem, napisałem Ci, że nie posiadasz zadnych dowodów, żeby tak twierdzić i że na moich demkach widać czy coś używałem czy nie... Po krótkim namyśle napisałeś, że używam czitów na 90%. Śmiech? może jesteś typem człowieka JP 100% a jak spierdalasz to 90% tylko?.

DAJ JAKIEKOLWIEK DOWODY bo na razie to ich nie widać....

Edytowany: 2010-03-21 18:49
PopS
avatar
2010-03-21 19:50 
Tak wiem ze takie soule i rolniki by na pewno przyjęły niesłusznego bana z godnością i podwinęły ogon. Nie mój styl synek :]

Rolnik chcesz podyskutować ? Czy tylko kłapiesz jadaczką, żeby być fajny. Twoje idiotyczne teksty mnie nie obrażają bo już dawno na odzywki z przedszkola się uodporniłem.
Jak masz ochotę to zapraszam na fb.

Edytowany: 2010-03-21 19:51
rolnick
avatar
2010-03-21 20:19 
dobre przedszkole to ty tu uskuteczniasz synek. i tak ,pisze zeby byc tak fajny jak ty, synek. a tak wogole synek, to caly chuj mnie obchodzi, czy miales czity w 2008, 2009, w podstawowce przed komunia, czy w zlobku. jestes zerem-cziterem synek i tyle, nalezy ci sie kara. a jak potrafisz to sie wybron i juz. to tyle synek, koniec imprezy!
roach
avatar
2010-03-21 20:22 
a wiec problemy zaczely sie w przedszkoluemo
rolnick
avatar
2010-03-21 20:24 
to lezakowanie przymusowe przed 12 tak porobiło emo
shotmanovsky
avatar
2010-03-21 20:45 
dajcie link do cheatow tez sobie zagram bo dawno nie gralem :-) pozdrawiam pio kto w ogole temu czlowiekowi dal prawo do organizacji tak waznej ligi jaką bez wątpienia jest plq2, to apsurt!!!!!!1111111111

pio kocham cie

pozdrawiam

Edytowany: 2010-03-21 20:58
shotmanovsky
avatar
2010-03-21 20:46 
ej mogę się jeszcze założyć że pio dostanie oskara dla najlepszego gracza plq2 emo emo emo emo emo emo emo
nesquik
avatar
2010-03-21 20:55 
shotman wieczne dziecko juz od 5 lat ma 12 lat - malolat, wiedzty, ze jego beszty sa do dupy emoemoemo
PopS
avatar
2010-03-21 22:29 
Jak zwykle poziom komentarzy jest niezwykle niski. Nie będę się schylał do plebsu i obrażał go bo to nie mój styl.

Jak zwykle brak umiejętności czytania ze zrozumieniem. Plebs przeczyta tylko jedno słowo i potem cały komentarz odnosi się do niego.
PopS
avatar
2010-03-21 22:32 
Nie znam innej takiej sceny szczerze mówiąc... od początku np. taki Daru$ miał coś do mnie. Nigdy nie dowiedziałem się co to było bo chyba jak reszta - nie potraficie się wysłowić.

Potem już było tylko gorzej... wpisywanie w/o w mecza pld aż do bana. Nie dziwie się.... ;/
rsn
avatar
2010-03-21 22:36 
fajnie. dziekuje dobranoc
rolnick
avatar
2010-03-21 22:51 
i moze nareszcie zamkniesz ryj synku:O

pozatym mowisz, ze nie znasz innej takiej sceny. ale to ty i inne czity zrobiliscie z niej szmate emo

Edytowany: 2010-03-21 22:55
CzulassS
avatar
2010-03-21 23:33 
rolnick rudy kretynie... skończ pisać :O bo nic tu po Tobie... załóż sobie swój żałosny temat na FB i pisz sobie tam z Koltami. Wypowiadaj sie na tematm a nie rób z siebie wiekszego debila niż jestes RUDZIELCU. Gwarantuje wam, że ten Rich to jedno wielkie niesprawdzone gówno... Eddy dostał bana za CZITY, o ktorych w życiu chłopak nie słyszał... chetnie zobaczyłbym te logi z jego czitowania. P!o jak mozesz to daj jakies DOWODY, bo narazie jest ich, aż ZERO.

Edytowany: 2010-03-21 23:34
PopS
avatar
2010-03-22 00:06 
Rolnik nie dobijaj mnie swoja ignorancja. Nikt nigdy nawet się nie pofatygował czegokolwiek udowodnić. Nie oczekuję też tego od takie plebsa umysłowego jak ty.

Przestań obrażać - zacznij myśleć.
enz
avatar
2010-03-22 00:16 
No jakies dowody by sie przydaly .... emo emo emo
rolnick
avatar
2010-03-22 01:29 
tobie do poziomu plebsa nawet brakuje, wiec nie uracze cie takim samym epitetem, bo nie chce szykanowac nizszych warstw spolecznych. co do czulasa, rudego psa z polanca: szkoda mi slow na ciebie i twoje marne wywody, widac rude nie tylko wredne ale i tepe jak łyżki :E. poprostuj loczki rudy piesku, albo nie wylaz z budy emo
ave
PopS
avatar
2010-03-22 01:35 
Co ta telewizja robi z ludźmi... jakbyś uważał w szkole to byś wiedział, że plebs to najniższa warstwa - a tak się błaźnisz znowu... No ale to tylko potwierdza to co mówię :}

Piszesz o epitetach (wow teraz to zaskoczony jestem) a z wypowiedzi wszystkich osób to twoje sa nimi najbardziej na faszerowane.

Dobra już nie karmię trolla plq2.
PKN!
avatar
2010-03-22 08:15 
wiec...
Odnosząc się do ankiety dotyczącej meczu 04f i cqt ( o ile pamięć mnie nie myli), kiedy to rzekomo zostały utworzone nowe konta alby tylko ten mecz był hitem kolejki...
jakoś nie przypominam sobie żeby ta sprawa została wyjaśniona... coś mi się wydaje ze powodem tego było brak dowodów, ale rzecz jasna- jesteście adminami, co wiąże się z tym, ze nie koniecznie trzeba się tłumaczyć.
Czy w tym temacie (dotyczy poszczególnych osób-zaznaczam od razu, żeby nie było, ze nie napisałam) tez tak jest, czy po prostu na zasadzie: tak zdecydowaliśmy- tak ma być?

EDIT:
Ten komentarz nie jest obrona cziterków, aczkolwiek mógł by być. Zacznijcie podawać konkretne dowody, a problemów i pretensji będzie mniej.
Dziękuję za uwagę.
rolnick
avatar
2010-03-22 08:18 
matko, teraz to przeginasz synekemo. nigdzie nie napisalem, ze plebs to nie najnizsza warstwa, takze idz na jakis kurs czytania, bo marnie. co do epitetów, to do rudego (!) czulasa napisałem pare, bo ciebie raczej oszczednie z tym podchodziłem, wiec wez slownik w lapke synek, bo moze nie do konca rozumiesz ocb:O.
tinc
avatar
2010-03-22 10:04 
co rozumiesz przez konkretne dowody? nie ma i nie bedzie takich pewnie w najblizszym czasie, chyba ze demko utwierdzajace w 100% ze koles ma czita, dla mnie osoba co ma wpisy na stronie ricza powinna miec bana, zwroc uwage ze pewnie sporo tego syfu na ktorym mozna grac strona ricza nie loguje (np. zabawki festivala) sam to potwierdzil
ja popieram decyzje adminow w 100% emo
dra
avatar
2010-03-22 10:10 
PKN!. Problem z czitami jest taki, co mozesz zaobserwowac na fb, ze nawet gdy pokazujesz komus konkretne minuty na demku to ta osoba bedzie twierdzic, ze akurat tam spojrzala, zawsze strzela w ten sposob czy nie wypuscila rakiet kontrolnych bo akurat byla pewna, ze przeciwnik dokladnie w tym momencie wyjdzie zza sciany, bo siedzaca obok babcia mu powiedziala. I za kazdym razem jest dokladnie ta sama spiewka. "To zaden dowod" , "domniemanie niewinnosci" i tym podobne pierdoly.

Po pierwsze to zadna sala sadowa, plq2 nie jest przedsiewzieciem publicznym a prywatnym wiec wlasciciele daja organizatorom wolna reke do organizacji ligii, do wymyslania i trzymania sie zasad. Jedyna rzecza, ktora mozesz zrobic gdy prywatna inicjatywa nie odpowiada Ci warunkami to zwyczajnie nie zapisuj sie do ligii.

Po drugie, serwery sa prywatna wlasnoscia pewnej grupy ludzi i ci ludzie, tak jak w punkcie pierwszym, maja prawo ustalac sobie zasady takie jak im sie podobaja i nic nie musza udowadniac. Nie podoba sie sposob w jaki prowadza serwy? Wpisz inne ip w konsoli.

Po trzecie w koncu, odkad scena q2 istnieje nigdy nie zlapano czitera za reke w ten sposob, zeby sie nie wypieral. I nigdy nie bylo 100% dowodow. Jako lekture polecam np. komentarze blanki i festivala w sprawie tego, ze oni nie, absolutnie nie fejkowali w edl. Nawet dowodem mialoby byc zdjecie jakies "pozdrowienia z lublina". I co? I nikt nie uwierzyl. Bany polecialy a pare miesiecy pozniej Festival juz otwarcie przyznawal na ircu, ze faktycznie gosc za niego fejkowal ale tylko w edl tylko w wtorki i czwartki i tylko w parzyste dni miesiaca... etc. ale juz to nikogo nie obchodzilo.

Naturalnym jest, ze ktos zlapany bedzie sie wypieral, mowil o innych i probowal zmienic nasze zdanie poprzez udawanie pokrzywdzonego przez los. DOKLADNIE to samo robil Give, a teraz zobacz. Czulas ujawnia: no tak mieliscie tam racje. Ciekawe czemu tego nie zglosil zanim rozpetala sie afera a dopiero teraz, miesiace po fakcie gdy banowanie dotknelo jego samego w sposob posredni.

Na koniec powtorze to co zawsze w takich sytuacjach mowie. Gram juz w rozne gry wiele lat, stracilem na to kupe zycia i nigdy, nigdy nie mialem takich problemow. Byc moze jestem farciarzem ale ludzie, z ktorymi grywalem w q2 i im ufalem bo znalem ich potem osobiscie rowniez nigdy nie wyskoczyli za czity. Bo zwyczajnie nigdy nie probowali.

Byc moze znajdzie sie log na mnie na richa, wywalil mnie ac dwa razy za uzywanie proxy gdy wlaczalem TS. Ale poki co chyba nic nie ma a jest roznica miedzy byciem na liscie raz czy dwa w przypadkowych sprawach a tym co np. mial Rydel.
PKN!
avatar
2010-03-22 10:18 
ok, wiec skoro Twoim zdaniem osoba, która ma wpisy na stronie ricza powinna mieć bana to niech banują wszystkich z wpisami, a nie tylko wybranych, czyż nie tak? Czarno na białym widać teraz, ze są równi i równiejsi.
Jeżeli chodzi o ankietę...to nie zostały przedstawione ŻADNE(już nie chodzi o konkrety) dowody, wiec nie rozumiem decyzji adminów w tej sprawie. Jeżeli podjęli taką decyzje, musieli mieć PODEJRZENIA a nie dowody. Wiec pytanie brzmi: gdzie one są? Podejrzeniem było, że są zakładane fejk konta, ale do tej pory nie przedstawiono ani jednego dowodu, ze tak było...wtf?
tinc
avatar
2010-03-22 10:23 
nie pytaj sie Mnie tylko osob ktore egzekwuja bany, ja mam swoje zdanie na ten temat i zgadzam sie z ta decyzja emo

pewnie chcialbys zeby nikt nie mial bana i nadal biegal syf po serwerach bo nie ma KONKRETNYCH dowodow? emo

gl
dra
avatar
2010-03-22 10:23 
Nie jest tak, ze osoba ktora ma wpisy ma autmatycznie bana. Sam wskazywalem Pio pare adresow ip a on np. mowil "to przed 2009 rokiem" albo "tu koles ma tylko jeden wpis, moze przypadek". To nie jest tak, ze admini robia polowanie na czarownice, jestem swiadkiem tego, ze staraja sie wszystko na spokojnie przeanalizowac. Nie ma rownych i rowniejszych, te same zasady sie tycza kazdego. A, ze jedni maja jeden lub dwa wpisy a inni sa recydywistami... No czyja to wina?
CzulassS
avatar
2010-03-22 11:36 
Dra mnie nic nie dotknęło... i nie bronie siebie... G1ve czitował od zawsze na LANIE i gdy dostalismy bana po prostu dowiedzialem się, że robił to też na serwerach zew. i prosiłbym aby ktoś pokazał mi wpisy EDDIEGO.

Rolnick nie przerzucaj swoich zjebanych negatywnych cech na innych ludzi i tak sie tego nie pozbędzieszemo
P!o
avatar
2010-03-22 12:19 
http://acstats.r1.cx/?ip=87.207.51.77&t=c
rYd3l
avatar
2010-03-22 12:39 
emo Cała scena jest ustawiana przez ludzi nieodpowiednich do tego moim zdaniem bo wszystko sie zaczyna od on nie ma bana bo kolega mojego kolegi... jest moim kolegom i wiem ze nie czitowal... Sa dwa racjonalne rozwiazania (wyjscia) albo kazdy z listy dostaje bana i nie ma dyskusji albo robcie nowe reguly typu:
1. Kazdy ktory od dzis dnia zostanie wpisany na liste logow u richa dostaje bana (i to bedzie skutkowalo...) Pozdro
rolnick
avatar
2010-03-22 13:07 
boze, co za pazie emo. rudy zjebany ryju, nbie wystarcza ci, ze robisz bydlo na servach, tu tez musisz? fajnie ze lubisz sie czuc jak w domu, ale bez przesady. co ro rydla, to po 1. miales juz nic nie pisac (so sad), a po 2 to cala scena traci na takich "nieodpowiednich" ludziach jak ty, co nawet bawic sie nie umieja emo. jestes smutny jak pizda po marcowym deszczu :E

Edytowany: 2010-03-22 13:07
PopS
avatar
2010-03-22 13:41 
@rolnick
Boże jakie to tępe... Ja napisałem, że to najniższa warstwa bo napisałeś "tobie do poziomu plebsa nawet brakuje". Czyli kolejny raz się błaźnisz nawet przy próbie bronienia się.

Tępota......
PopS
avatar
2010-03-22 13:42 
O brawo pio się odezwał. I co zrobił... znowu linka podał... !!! Dziękujemy za podtrzymanie rozmowy na poziomie miszczu :]
nesquik
avatar
2010-03-22 13:47 
Wez pops ogarnij cos, czulas prosil, zeby ktos wstawil wpisy eddiego, no to pio spelnil jego zyczenie. Postów tez edytowac nie umiesz, bo piszesz non-stop post pod postem.
rolnick
avatar
2010-03-22 13:52 
i nie załapałes magistrze dedukcji, że mi chodziło o to, że jestes poniżej dna?emoDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

to dopiero ubóstwo umyslowe jest, shame
PopS
avatar
2010-03-22 13:57 
Tak, tak... tłumacz swoja głupotę w ten sposób. Na pewno rodzicom ulży.
rolnick
avatar
2010-03-22 14:02 
ja sie smieje z twojej, oczywistych rzeczy nie lapiesz cepie emoDemoemoemoemoemoemoemoemoemoemoemo

zenada to twoja taktyka obronna emo
PopS
avatar
2010-03-22 14:04 
Teraz będziesz płakał... było to robić zanim się odezwałeś... A tak zbłaźniłeś się na darmo.
feeble
avatar
2010-03-22 14:07 
ja tylko nie czaje jednego, zamiast przyznac sie do bledu i zamknac jape, to pewne osoby jeszcze szczekaja i szukaja dziury w calym...najgorsze zachowanie z mozliwych
PopS
avatar
2010-03-22 14:11 
To nie czytałeś fb. Przyznałem się do błędu i nadal dostałem bana bo urojenia biorą górę u niektórych.
CzulassS
avatar
2010-03-22 14:11 
Eddy spiked-model i 4rcz! pewnie to samo... czyli nie mieli wh ani aima zadnego, a to gowno z tego co słyszałem wczoraj od Davida chyba.... czy tam kogos to pokazuje gdzie rakieta bedzie czy cos tam... i już wiem skad to sie wzięło:] kiedys blanka i festival wrzucili swoje q2 na jakas tam stronke i oni pobrali ich paki czy cfg... i zmieniali jakieś tam pliki dlatego tak mieli:]
SOulbLIghter
avatar
2010-03-22 14:49 
o kurwa i nie ogarneli sie ze przez pol roku maja ze tak powiem sznurki od rakiet? pozatym spiked models to kilka innych spraw.

Dla tych ktorzy pytali 100 razy co to spiked i nikt nie udzielil im odpowiedzi. No i tych ktorzy wyrzekaja sie ze niby nie wiedza co to a maja to w logach.
Spiked z ang. najerzony kolczasty. a Model chyba nie musze tlumaczyc. Tak wiec jest to tekstura ktora ma ponad naturalny rozmiar albo odchodzace od niej elementy (jak kaktus) co sprawia ze jest widoczna z miejsc z kotrych normalnie widoczna byc nie powinna. Tak wiec ewidetnie jest to wspomagacz.

Co do popsa. Widzisz ja bym przyjal to z podkulonym ogonem bo jesli bym robil cos zlego (chodz to wbrew moim pogladom ) to nie widzial bym sensu bronienia sie na lewo i prawo glupimi tekstami. ale moge spac spokojnie bo nic zlego nie robilem...

Pozatym zobacz gdybys gral w innym klanie tez bylo by inaczej. zbieg okolicznsci ze 3/4 graczy z ff jest "szykanowantych"? raczej nie.
I dlatego patrzyl bym inaczej na osobe ktora ma 1 czy 2 wejscia na czyms dziwnym. niz na kogos kto jest w klanie ktory czituje w wiekszosci. a do tego jeden z nich robi nagonke na cziterow. mimo ze 3/4 jego kolegow smiga sobie na czitach po serwerze. tez bym sie wkurwil. bo zrobic glupote to 1 sprawa. ale swiadomie wpychac innych gdy nie jest sie czystym to juz kurestwo...

Ah no i popieram dra. To nie jest sad tylko prywatne przedsiewziecie. I moga sobie tak naprawde wymyslec co im sie podoba bez grubszego tlumaczenia.
Mozecie sie zlozyc po 10 zl cyz napisac do netii czy tp niech wam zaloza serwery i zrobcie lige w ktorej obowiazuje wh i aimbot. i bedziecie mogli wtedy tez robic co chcecie. a tutaj was nie chca.
Tyle...
rolnick
avatar
2010-03-22 14:56 
"Przyznałem się do błędu i nadal dostałem bana bo urojenia biorą górę u niektórych."
mysle, ze to zdanie roku, wyjatkowo podresla twoje braki w elementarnym rozumowaniu. az nie chce mi sie takiej inwalidy besztac emoemoemoemoemo
CzulassS
avatar
2010-03-22 15:05 
Soul... 4rcz! nie skapnął sie podczas meczu ligowego, że nie rozmawia z nami na tsie... bo miał zmutowany mikrofon dopiero po 25 minutach dalem time i zastopowałem mecz... słyszał nas bluzgałem go itp itd i kretyn sie nie zczaił.... Eddy nie wiem on po prostu sobie grał:] nigdy nie widszialem "sznurków" takze nie bede sie wypowiadał na temat rakiet bo szczerze? chuja by mi takie sznurki pomogły:]
enz
avatar
2010-03-22 15:48 
To banujemy wszystkich co maja spiked model i cacy bedzie. A nie wybieracie do chuja pare osob i dziwicie sie ze afera . Ile KURWA WAS SKURWYSYNY TEZ W TEDY POLECI ?? Wiekszosc z was wpierdala sie w temat a tez znajduje sie na tej liscie albo na ircu wypowiadaja sie zeby banowac wszystkich a jak podasz jego ip w tym gownie jebanym tez sie znajdzie wiec kurwa pio ogarnijcie sie troche z tymi banami.


Szczerze nie zdziwilem sie ze z sX kogos banujecie bo to juz od 2-3 kolejki jaja sa ciagle , tu powinnismy miec w/o czy cos to nie laska kurwa wyjasnic tego bo po co, bd afera posypia wo , ze z czulasem sie w chuj ludzi wyzywa i wyzywalo kazdy wie tak bylo i pewnie bedzie z nie ktorymi ale to od razu cala liga musi byc przeciwko sX i nie ktorym osobom z sx.

I po cholere mi jakies ujemne pkt na poczatku nowej ligi ?? i w ten sposob chcecie aby Polska Scena Quake 2 sie utrzymala ?

Edytowany: 2010-03-22 15:52
shotmanovsky
avatar
2010-03-22 16:02 
rolnick co ci sie nie podoba w rudych wlosach? jakies kompleksy? :|
rolnick
avatar
2010-03-22 16:16 
zrob sobie kanapke z pomidorem, moze urosniesz emo

tylko czulasa rude kędziorki mi sie nie podbaja emo
PKN!
avatar
2010-03-22 16:58 
dra, mam rozumieć, ze Twój cały post tyczy się mojej osoby, tak? Wydaje mi się, ze trochę przesadziłeś z tym wyjaśnianiem, bo nigdzie nie napisałam ze decyzja o banowaniu osób używających tzw "wspomagacze" jest zła i że tego nie popieram.
Jak napisałam, nie bronie tu nikogo, ale też nie rozumiem poszczególnych decyzji adminów (jedną z nich jest ta, o której pisałam wyżej). Do tej pory nikt nie przedstawił żadnego dowodu, a decyzja z dupy wzięta( sory za wyrażenie). I co teraz?
kolt
avatar
2010-03-22 17:07 
TO BABA?
jakto co teraz

teraz..... BABY DO GAROW
PopS
avatar
2010-03-22 17:18 
@Rolnik
Jak zwykle popisuje się głupotą bo nie czytał fb i co tam pisałem a wiec znowu spamuje. Ale troll jak troll.... wiadomo, że musi.
I jeszcze do mnie pisze o brakach w rozumowaniu.... Tępaku nie wypowiadaj się jak nie wiesz o czym piszesz. Ale to byś musiał w ogóle nic nie pisać.
kolt
avatar
2010-03-22 17:21 
pops ale czego ty oczekujesz tutaj?
przyznales sie to fakt ale kiedy? jak juz bylo wiadomo ze lista zostanie udostepniona bo robilismy wjazdy na r1cha
mozna ci zlagodzic kare przez to ze sie przyznales ale jednak kara musi byc
czitowanie to czitowanie
PopS
avatar
2010-03-22 17:23 
Hahaha. "To nie jest sad tylko prywatne przedsiewziecie."

To żeś odkrył Amerykę. To oczywiste bo wiadomo ze swoich nigdy nie zbanują i tylko dla tego to jest prywatne. Ale to, ze brak podstawowych zasad jakimi człowiek normalny by się kierował to już inna sprawa.
PopS
avatar
2010-03-22 17:25 
Jezu... kolejny. Nie przyznałem się do czitowania tylko do tego, że log jest prawdziwy.
Co ja mam powiedzieć na ten przykład, że to było pół roku temu i nic się nie działo a teraz nagle płacz? To może jest spóźnienie, a nie moje tłumaczenie loga ?

Edytowany: 2010-03-22 17:25
PKN!
avatar
2010-03-22 17:42 
kolt...swoją ''babę'' [o ile ją masz] ganiaj do garów emo
Cz0kI
avatar
2010-03-22 17:56 
Pio jesli juz banujecie za spiked models to prosze bardzo :
http://acstats.r1.cx/?ip=89.229.193.228

massek tez powinien miec bana na servy !
konsekwentność przede wszystkim !!
CzulassS
avatar
2010-03-22 19:04 
Po 1 KOLT "baby do garów" Ty sie nadajesz do mycia klopa w pociągu tępaku... 20 kilka lat i uciekasz z servera jak 12 letnia pizda, bo Cie strach ogarnia patałachu przed 2 ligą.

Do Adminów: spiked models... Podejrzewam, że Ci którzy to mają nawet kurwa nie mają pojęcia co to takiego jest... ja tez nie mam zielonego pojęcia na temat tych "linek do rakiet" więc może napisze jakis admin z łaski swojej CO TO KURWA JEST? GDZIE TO SIE ZNAJDUJE? W CFG CZY PAKU? I JAK TO USUNĄĆ/NAPRAWIĆ? najpierw DAJCIE jakiegos NEWSA z wyjaśnieniami... bo ktoś mógł sobie pobrać q2 czy coś innego od kogoś i nawet nie wie, że to ma? zabieracie sie do tego wszystkiego od dupy strony. Banujecie sX? usuwacie z ligi? BANUJCIE WSZYSTKICH jak narazie to tylko jeden mądry RUL z tego co słyszałem dał nick RUL_test... czy jakos tak, a DEM mnie napierdalał na bocie podczas meczu... także testy powinny być robione "gdzieś potajemnie", a nie napierdalanie na kazdym serverze.

Edytowany: 2010-03-22 19:07
fasadin
avatar
2010-03-22 19:14 
czoki, na wszystkich nadejdzie czas emo i nie wiadomo czy on ma zmiennie czy stale (ja przynajmniej nie wiem) a jezeli ma zmiennie to banowane tego adresu ip nic nie da emo

EDIT: Czulas to jest a paku i mozna to sprawdzic komenda aclist jezeli jakis plik w paku jest zly. A jezeli Cie kopie z serwera pisze za co. Pakspace i kasujesz taki plik, mowisz adminom ze Cie za takie cos wykopalo z serwera i jestes "czysty"

Edytowany: 2010-03-22 19:18
enz
avatar
2010-03-22 19:28 
No to czulas bylo cos takeigo co polowa sx nie mogla na serwa wejsc i ktos tam pomagal zenek czy ktos moze to przez to emo emo
PKN!
avatar
2010-03-22 19:46 
100!
Revenge113
avatar
2010-03-22 21:09 
GJ admins trzeba tepic karaluchy :E


rolnick
avatar
2010-03-22 21:21 
@pops
czytałem te twoje bzdury na fb i myślę, ze nie powinieneś bez opiekunki na ulice wychodzić, bo po prostu jesteś niedorozwinięty. wtylumacz mi jakim cudem JA mam nie wiedziec o czym sam pisze? chyba jakas nowa zdolnosc w sobie odkryleś i teraz myslisz, ze kazdy tak mna :O. najlepiej zacytuj zdanie, w ktorym nie wiuedzialem co pisze. co? nie ma takiego? ooo, to twoja marna obrona wlasnie upadla emo. a i dodam na koniec, ze przyznajac sie, ze w inne gry tez grasz z czitami straciles resztki godnosci. także załóż lepiej kominiare. i juz nie zdejmuj
neon
avatar
2010-03-22 21:36 
Przestańcie już pierdolić farmazony na siebie :s .

gg
rolnick
avatar
2010-03-22 21:37 
@czulas
spike modele mozna znalezc w paku, odpowiednio foldery models -> objects -> rockets. sa to pliki o rozszerzeniu .tris i wystarczy je pousuwać z odpowiednich folderów. a jak spajki wygladaja? ja z nimi sie spotkałem w paku kolesia o nicku Weirdo. mial spajki chaina i rakiet. chain wygladał tak, że przyominał troche rl z dooma, ale miał nad sobą dodany walec. dzieki temu wiadomo było, czy na dm1 jest cg, czy nie, bo ten walec wystawał ponad schody,wiec nie tzreba bylo tracic czasu na sprawdzanie. a spike rockets to poprostu nienaturalnie dlugie rakiety. ich "czubek" dostasowuje sie dlugoscia do odleglosci ptzeszkody w ktora uderzy rakieta. jest to cos w rodzaju instant hitu, czubek juz od momentu wystrzału jest w miejscu, w ktorym nastapi wybuch, reszta poprostu do niego dolatuje. takie zwijanie miarki. i jest to czit, bo np stojac na skrzyniach z armorem w pokoju na dm1 widzisz w wyjsciu od strony ssg taki czubek, wiesz juz, ze z dolnej ktos puszcza rakiety i nie wychodzisz. tyle.
PopS
avatar
2010-03-22 22:09 
@rolnick
Zbłaźniłeś się już tyle razy trollu - już starczy. Przeczytałeś fb i do powiedzenia masz tylko to ? Szczeniacka pyskówka ???? Nie wiem jak ktoś może mieć szacunek do Ciebie. Już cytowałem - obejrzyj się za siebie.
Dobra nie mój poziom - skończyłem z Tobą :/

Co do modyfikacji modeli to może byśmy skończyli z timerami ? To już nie jest czit ? Przypomnę tylko jak to dawno, dawno temu wyszedł nocheat i jedno z jego zadan było właśnie wyeliminować kfktimera i biteme.
No ale sprawa jest prosta z spikedami itd. jak się model nie zgadza to kick. W zasadzie nie da się na tym grac - o ile serwer ma listę modeli.

Edytowany: 2010-03-22 22:13
CzulassS
avatar
2010-03-22 22:54 
no to kurwa mać SX usuniete z ligi..... emoDDD ten problem z tymi plikami z aclist pomagał rozwiązywać V3non zarówno arcziemu jak i kurwa eddiemu... eddy raz nie mógł grac meczu bo nie umiał tego NADPISAĆ arczi jakoś sobie pozniej poradził... i to zmienił i robił mi screeny dzisiaj i nic podejrzanego nie widziałem... także P!o zajebiscie zrobiłeś z tymi usunięciami z ligi. GG

Edytowany: 2010-03-22 22:54
rolnick
avatar
2010-03-22 22:55 
widze nadal czepiasz sie tego ,czego sam nie zrozumialesemo. fakt, cytowales, ale mialem nadzieje, ze juz ci wytlumaczylem, ale widac glupim ludziom sie nie da. to ja z toba koncze, nie sztuka przegadac maciusia z klanu:O
cz333
PopS
avatar
2010-03-22 22:57 
Zbłaźniłeś się nieznajomością pojęć jakich używasz, a później musisz MI coś tłumaczyć ? Najs. <><
rolnick
avatar
2010-03-23 00:09 
haha, napisalem potem w jakim kontekscie uzylem tego pojecia, wiec probuj dalej przerobić to na swoja modle blaznie emo
dem
avatar
2010-03-23 00:13 
-> 110 komentarz <-

nice emo
feeble
avatar
2010-03-23 00:22 
pops, rolnick skonczcie juz, przeciez to moze trwac w nieskonczonosc, a i tak zaden nie przyzna drugiemu racji... ;d
roach
avatar
2010-03-23 00:41 
pops, rolnick licze na 200
PopS
avatar
2010-03-23 01:18 
Trzeba mieć pojęcie o pojęciu, żeby nie być bez pojęcia - jak mawiał mój fizyk. Nie wymyślać konteksty w jakim się go używa trollku ;/

Nie wiem o jaki przyznawanie racji ci feeble chodzi... koleś na mnie wsiada i tylko obraża ludzi na prawo i lewo.

Ktoś ma jakieś przemyślenia nad zbanowaniem timerów ? No co jest nic ?
Gjubbi
avatar
2010-03-23 04:10 
ja mam pytanie do tych którzy są wirtuozami tego co kłejk ma pod maską.. Czy by otrzymać wpis "spiked model" nie wystarczy czasem mieć jakiegokolwiek modelu niezgodnego z hashlista? I jeśli tak to czy można zobaczyć jakie modele obejmują hashlisty obowiązujące na polskich serverach?

Bo jeżeli spiked model to na przykład przerobiony model szardki, amunicji lub równie nieistotnego elementu z paka sprzed 8 lat to wydaje mi się, że jest to dowód niewystarczający.
rolnick
avatar
2010-03-23 07:23 
@popzzzzzzz
kurde, miales w klasie teraz literke "t" ze tak tymi trolami rzucasz? ale, teraz uwazaj, zeby nie przedluzac to przyznaje ci racje! kumasz? RACJE! napewno jestes niewinny, sprawdzxales, nie wiedziales itp. ban dla pio, ze cie zdenerwowal + dyspensa na nast 3 sezony.
eot

@grubzon!
szardków to raczej nie obejmuje, tak samo popularnych modeli armorów z q3, ale fakt, lista byłaby fajna.
Roodi
avatar
2010-03-23 10:28 
n1 PiO, moich newsów nigdy aż tak nie komentowali emo.

Grubzzon, w przypadku modelów szardki pojawia się wpis "unnknown render", to już podejrzane, ale za to nie banują. Jak dla mnie cała afera powinna zakończyć się konkretna korektą regulaminu. Musi być jasne co można a czego nie i w jaki sposób będzie to weryfikowane. No i najważniejsza kwestia. Jestem w stanie zrozumieć, że ktoś włączył sobie czity żeby "zobaczyć jak to jest", używanie ich do regularnej gry to już oczywiście zwykłe lamerstwo. Ale czy na podstawie tej listy można stwierdzić, że gracze oszukiwali w meczach ligowych? W regulaminie musi być jasno napisane, że nie życzymy sobie zawodników oszukujących zarówno w lidze[jasna sprawa] jak i poza nią. Zbyt częste powoływanie się na "jedynie słuszną decyzję dla dobra ligi" nadwyręża regulamin.

ps. j...ć cziterów
pps. ...w dupe
Gjubbi
avatar
2010-03-23 11:28 
Roodi (czyt. Roodi), zdaję się, że nie wiesz o czym mówisz emo szardka z renderowaniem ma niewiele wspólnego..

PopS
avatar
2010-03-23 14:01 
No jestem winny loga. No i tyle. Pisałem, żeby napisać, że dostaje bana za loga a nie za czitowanie. To nie... lista cziterów.... ble ble...

Kto dał wam prawo nazywania kogokolwiek oficjalnie cziterem ? Bo ktoś ma władze na serwerach ? I już jest od decydowania kto jest a kto nie ? Jakby były niezbite dowody - rozumiem... ale tak ?
Do puki ktoś nie udowodni, że moja wersja wydarzeń (z fb) jest nie prawdziwa do póty ban jest za loga a nie za czitowanie bo żadnej gry na czitach nie odbyłem.
sX.4rCz!
avatar
2010-03-23 18:49 
smieje sie mam jakiegos paka purriego + tekstury z jakiejs polskiej stronki q2 ( http://img524.imageshack.us/i/aaaaaaaal.png/ ) a widze ze jestem cziterem tak wiec purri tez cziter ^^
sArge
avatar
2010-03-23 19:14 
rzeczywiscie jest w necie do sciagniecia pak purriego, sprzed dekady :EEE to co kiedys bylo dozwolone nie znaczy ze teraz jest
neon
avatar
2010-03-23 23:38 
Pops
"[...]bo żadnej gry na czitach nie odbyłem."

No nie gadaj?
Skoro on mówi prawdę to jutro mu bany zdejmuję. Nie ma takiego bicia słabszych emo
PopS
avatar
2010-03-24 01:15 
Nie wiem co tam neon płaczesz, ale ale chcesz coś udowodnić przeciwnego to zapraszam. W zasadzie każdego. Cokolwiek co dowodzi, że GRAŁEM (odbywałem mecz) w czitach.
narka
dem
avatar
2010-03-24 14:26 
Pops, masz takie samo ip jak swat czy lol ?
neon
avatar
2010-03-24 14:33 
Grają pod swoimi nickami. Tak jak pod nickiem 1o1a.
Ogólnie nazwałbym ich ludźmi niespełnionymi intelektualnie emo

Triplet 23 pary chromosomów stwierdzam na odległość.
PopS
avatar
2010-03-24 15:34 
@neon
O kolejny troll. Co już nie masz co napisać to się popisujesz wiadomościami z biologii z gimnazjum ? Jak dorośniesz i będziesz chciał pogadać na serio to daj znać śmieciu.

@dem
Tak, jasne. Rozumiem, że to pytanie-żart ze względu na logi ?
dem
avatar
2010-03-24 15:37 
No to teraz wytarczy sprawdzic IP lola lub swata by sie przekonac czy aby napewno macie to samo ip.

latwe, skuteczne i szybkie.
dem
avatar
2010-03-24 15:38 
a co do twojego pytania. tak, pytam ze wzgledu na logi.
dem
avatar
2010-03-24 15:39 
a jesli macie rozne ip to teraz wystarczy sprwadzic co to za spiked-model.
PopS
avatar
2010-03-24 15:40 
Jak możemy mieć to samo... Boże... swat i 1o1 maja zmienne a ja mam stałe w euronecie. I do tego 2 kraniec Polski. To są moje logi na banie - te spikedy.

Edit: skiny playerów.

Edytowany: 2010-03-24 15:42
dem
avatar
2010-03-24 15:47 
No ja nie wiem gdzie kto mieszka. Nie interesowalo mnie to nigdy.

czemu wspominasz o skinach?

Powiedz mi, co to za spiked model? wystaw go online, (np. sendspace.com) a ja porownam go z modelem dla ktorego dostales wpis.
PopS
avatar
2010-03-24 15:50 
No skiny male/female. Dostałem bana to mysle ze chociaz zobaczę jak to wyglada :] Nic specjalnego... takie jakby lasery wystajace ze skinów :]
A swat i 1o1 sie chwalili ze nie maja logów to im zrobiłem :] (4joke)
dem
avatar
2010-03-24 15:54 
Primo. skin to skin - powloka(rodzaj textury) dla modelu. Nie myl skina z modelem.

Secudno. Jesli wczesniej czules sie poszkodowany to teraz juz chyba nie powinienes, nie?

Fejkowanie + spiked model = ...

Czy nadal czujesz sie nieslusznie "skazany" ?
eXecutor
avatar
2010-03-24 15:55 
"takie jakby lasery wystajace ze skinów :]"
padlem emoemoemo
spiked model i to jawnie
PopS
avatar
2010-03-24 16:05 
exe a co ja mówie ze nie ? No napisałem co to za logi co mi doszły na banie.. o em dżi
@dem
przecież juz to zrobilem na banie ? Jaka tu logika ? Jak ktoś jest zdesperowany to wiele różnych rzeczy robi :]
Proste pytanie: Myślisz, że bym to zrobił gdybym nie miał bana ? Szczególnie przy obecnej sytuacji ?

Edytowany: 2010-03-24 16:30
neon
avatar
2010-03-24 17:33 
"[...]bo żadnej gry na czitach nie odbyłem."

amen
PopS
avatar
2010-03-24 18:08 
Co tam neon płaczesz ? Wysłowić się nawet nie umiesz... no dalej.
norman
avatar
2010-03-24 18:34 
nie wiem czy sie smiac czy plakac z tej wysublimowanej dyskusji.
PopS
avatar
2010-03-24 18:50 
Płacz zdecydowanie wskazany.
rolnick
avatar
2010-03-24 20:12 
jedynie nad toba...

nie odbywaj też odwiedzania tej strony, wszyscy bedziemy zdrowsi.

Edytowany: 2010-03-24 20:20
rsn
avatar
2010-03-24 20:32 
Skonczcie z nim dykutowac, sam sobie odpisywał nie bedzie.
PopS
avatar
2010-03-24 20:39 
nie odbywaj też odwiedzania tej strony, wszyscy bedziemy zdrowsi.

Troll... say what ?
rolnick
avatar
2010-03-24 21:04 
to , że nie dałem minki na końcu sprawiło, że nie załapałeś sarkazmu? i skoncz uzywac tego 1 okreslenia, kupie ci nawet slownik synonimow.
tak jak napisal rsn, nie jests wart ani 1 slowa, takze tego .
PopS
avatar
2010-03-24 21:26 
Dobre... najpierw troll obraża i skacze, a potem pisze, że nie będzie na mnie słów marnował... są rzeczy jakich świat nie widział jednak ;/
Sarkazmu... haha znowu się popisujesz znajomością słów. Kaleczenie języka polskiego to jest sarkazm ? Good Lord... Duży rośnij :]

Edytowany: 2010-03-24 21:29
rolnick
avatar
2010-03-24 21:55 
to był sarkazm, bo napisalem to w stylu twojego odbywania meczy emo:. jedynym trollem tu jestres ty, farmazony wypiles chyba z mlekiem matki, kreujesz sie na bog wie kogo, ze dorosly, ze elokwetny, a jestes lamusem. Czemu? bo dorosli ludzie nie graja w zadne (czy q2, czy cs ) gry na czitach, tak samo jak na randce nie mowia, ze maja zajebiste bmw, a tak naprawde to kadeta matki, bo to zycie weryfikuje. wiec przestan, bo samo to, ze otwarcie przyznajesz, ze w cokolwiek grasz na czitach sprawia, ze jestes 0 ( sł. zerem! ). i wyszperaj ze swojego kajeciku na mądre teksty jakies inne argumenty, a nie tylko, ze ja nie wiem co pisze, ze troll, ze grasz gora 2h na 2 tyg, ze masz malego, ze... i tak, uwazam, ze to co do ciebie pisalem to strata czasu, pradu i sil witalnych, ale nie moglem przewidziec, ze bedziesz na tyle glupi i bezczelny, zeby tak dlugo to ciagnac. a wiec panie dorosly, stul pan kurwa ryj. tez duzy rosnij, bo jak widze intelektem na zycie nie zarobisz. ave

Edytowany: 2010-03-24 21:55
PopS
avatar
2010-03-24 23:42 
Hahaha nawet nie czytam... Bo już nie chce się z Ciebie śmiać. Nie pogrążaj się :]
nesquik
avatar
2010-03-25 06:28 
emo emo
rolnick
avatar
2010-03-25 06:33 
poprostu juz mnie masz co odpisac, bo mam racje. Koniec

Edytowany: 2010-03-25 06:51
roach
avatar
2010-03-25 21:01 
"GJ admins trzeba tepic karaluchy :E"

emo
y0p5
avatar
2010-03-26 09:28 
juz posty popsa znikneły emo

w sumie ma racje jezeli chodzi o PLD, dostal wo, na 1/2 dni przed terminem rozegrania meczow emo

sprawa eddiego i listy, ktora podal Pio, widac ze chlopak zassal jakiegos paka i go sprawdzal na servie.... sensei mial podobna sytuacje z wpisami i co emo

nie chce bronic cziterow, ale jezeli banujecie to baunjcie wszytkich emo
P!o
avatar
2010-03-26 10:24 
Yops, Ty tez masz wpisy w 2008 roku ze spiked modelami emo
roach
avatar
2010-03-26 11:55 
banujemy WSZYSTKICH ! ! !
d1abeLL
avatar
2010-03-26 12:53 
yo psie pograzyles sie emo emo
y0p5
avatar
2010-03-26 14:35 
Pio, wiem o tych wpisach( pewnie przez jakiegos paka, ale niewazne niby czitowalem) wiec dlaczego nie mam bana ? emo A przykladowo taki eddy ma emo

Edytowany: 2010-03-26 14:35
dra
avatar
2010-03-26 15:09 
bo pio banuje tylko tych co czitowali podczas trwania ligii. skitu, naprawde nie jest ciezko nauczyc sie tych paru warunkow dla ktorych ktos ma a ktos inny nie ma bana.
neon
avatar
2010-03-26 15:42 
Odkąd zrobiło się "bum" na CZITY, sprawa jest trochę inna. Z tego co tutaj widzę, taki Eddy grając w plq2 wiedział na bieżąco co się dzieje. Jego wpisy zatem ze spiketami są w trakcie trwania ligi sprawa jest niejako prosta. Nie sądzę, żeby miał permbana, ale odpoczynek od ligi może mu trochę dobrze zrobić, a on sam jest przede wszystkim przestrogą dla reszty.
Niestety ktoś musi cierpieć, żeby zmądrzeć mógł ktoś. Też nie jestem za banowaniem permanentnym osób, które w zasadzie mają czity z głupoty, nie zaś dla własnych, perfidnych korzyści zaspokajając własne ego.

Edytowany: 2010-03-26 15:43
toDiah
avatar
2010-03-26 18:01 
wyjebista lektura, nie ma co. emo emo
PopS
avatar
2010-03-27 00:26 
@dra
No tak... to jak tak to czemu niby ja mam bana - debunked :]

Nie chce mi się upominać znowu, ale no już ktoś znalazł jakiś dowód ? ;/
dem
avatar
2010-03-27 11:10 
stales sie kolejnym kozlem ofiarnym jak imo. faint.

Czy takie wytlumaczenie ci odpowiada?
dem
avatar
2010-03-27 14:26 
a jak tak bardzo żądasz sprawiedliwosci to przenies sie na fb. przedstaw swoje racje jasno i klarownie w jednym poscie. Strona plq2 to nie jest dobre miejsce do tego.

W dziale config mozesz liczyc na moja obiektywna opinia nt. kto prowokuje a kto nie, tak zeby nikt zbedny ci nie przeszkadzal sie bronic. Jest taka fajna opcja "zglos post" do moderatora.
d1abeLL
avatar
2010-03-27 16:51 
160! emo
PopS
avatar
2010-03-28 01:33 
Przecież już tyle pisałem na fb. Z resztą widziałeś to. Żaden z over-lordów nie raczył odpowiedzieć...
dem
avatar
2010-03-28 01:58 
Predzej zdzialasz cos na fb w nowym temacie, gdzie bedzie czuwal moderator niz tu na PLQ2 ( gdzie kazdy moze napisac co chce ). Dociekanie co ktos napisal w 54 komentarzu zajmuje wieki. Myslisz ze ludzie pamietaja/chca pamietac jakie podales tutaj argumenty? Liczy sie ostatni post, nie to co jest pomiedzy. Dlatego watpie, zebys mial jakiekolwiek szanse tutaj.

Odpusc skoro uwazasz ze juz wszystko zrobiles co mogles. Lepiej idz z dziewczyna do kina.

hf
dra
avatar
2010-03-28 11:25 
Patrzac na twoj aclstats najprosciej stwierdzic, ze twoje przewiny byly duzo grubsze niz spiked models yopsa.
PopS
avatar
2010-03-29 15:02 
Nie wiem czy to komentarz do mnie dra, ale odsyłam do wypowiedzi dema i nie będę 10 razy to samo pisał :] Tak się w jednym topiku wypowiedziałem i starczy :] Ja tutaj w zasadzie nic konkretnego nie pisałem w mojej sprawie...

Edytowany: 2010-03-29 15:03
neon
avatar
2010-03-30 10:32 
Pops (pisane 23.03.2010)
"[...]bo żadnej gry na czitach nie odbyłem."


http://cheaters.planetquake.pl/index.php?client_ip=77.46.26.146

Logi z 21.03.2010 mnie nie dziwią, ale to przecież tylko logi, a nikt dowodów za czitowanie nie ma, bo za rączkę tego Pana nie złapał.
PopS
avatar
2010-03-31 01:32 
Ajjajajajjjj myślenie nie boli... a tak trudno o nie... Pisałem już tyle na ten temat... ale chyba za rączkę trzeba poprowadzić trollka, żeby przeczytał komenty.

A jak tak lubisz ten cytat to se go wydrukuj na B0 i powieś nad łóżkiem i każdej nocy przed lulaniem czytaj po woli każde słowo... może zrozumiesz. Ja już Ci pomóc nie mogę ;/

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.123
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl