-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Kary2011-12-27 21:44 | danka
W związku z tym, że prosiłam w ostatnim newsie, aby każdy, komu brakuje jakichkolwiek demek, wrzucił je, a święta minęły wczoraj, to dziś nastąpił dzień kar dla tych, którzy demek nie wrzucili. Oto one:

Goa - wyłączając Darka, reszta teamu nie dodała demek (mecz grany 18.12), klan ten traci swoje wc i nie może przystąpić do kolejnego meczu bez uprzedniego dodania demek
ath Spirit - brak demka z meczu vs BoD - ban na następną kolejkę
BoD Doddy - brak demek z meczu vs ath - ban na następną kolejkę
O4f biah - brak demka z meczu vs qF - ban na następną kolejkę
3c Assasin, drops - brak demek z meczu vs tOk - ban na następną kolejkę.

W newsie było napisane do wszystkich, że uzupełnianie demek macie przedłużone do świąt, jedynie 3 osoby skorzystały z tej możliwości, mam nadzieję, że z kolejnych meczy wywiążecie się bardziej obowiązkowo.
Komentarze

Reeal
avatar
2011-12-28 06:31 
no to ath, 3c i o4f mają niewątpliwie problem, z tym że klan 3c powinien na następną kolejkę mieć stuproventową frekwencję (zostało 4 graczy). Feebel działaj i kogoś z bezklanowców bo mistrzostwo ucieka. Jak dziś dodasz do 8 zdarzysz.

PS goa to ma z głowy next kolejkę wogóle :/
pozdro spirit

Edytowany: 2011-12-28 06:33
luczadoreq
avatar
2011-12-28 06:36 
A moze danka im pozwoli dopisac graczy chwile przed meczem o/ pozdro oaf
Roodi
avatar
2011-12-28 10:46 
'Dammyt!
t0mmy
avatar
2011-12-28 11:52 
Dyscyplina musi być emo
d1abeLL
avatar
2011-12-28 12:04 
Danka, super prezenty na święta. ! emo
danka
avatar
2011-12-28 12:15 
no myślę, że na święta super - przedłużyłam dodawanie demek do samych świąt (nawet dzień po) ale wczoraj już świąt nie było niestetyemo
dem
avatar
2011-12-28 14:25 
jakies nagrody sa w tym roku?
maq
avatar
2011-12-28 15:15 
pani Danuto kiler dostał zlecenie na Panią emo
feeble
avatar
2011-12-28 15:56 
emo
feeble
avatar
2011-12-28 16:54 
btw.

ale o co chodzi z tym w/c? że niby przeskakiwać można kolejkę w której powinno się być karanym? emo

a to co?

7.7 Brak dema z meczu (jednoznaczne z próbą zatuszowania czegoś) co oznacza następujące konsekwencje:
1 zdarzenie - ban dla gracza na grę w najbliższej kolejce (kara meczu dla gracza)

te wyrażenie w nawiasie chyba tłumaczy co się kryje pod postacią następnej kolejki
Reeal
avatar
2011-12-28 17:11 
Popieram danke 100%, luczek masz zagadkę. Fajnie abyście określili kwestie wyboru serwerów na ligę, po sylwestrze do kolejki będzie parę dni, widzicie chyba że jest z tym problem, podpowiem tylko ze nie ma przy odrzucaniu colnet 1,2...atman 3,4 tylko coolnet, atmana itd.
feeble
avatar
2011-12-28 17:23 
servery to komedia, na coolnetach i kubusiach nie zagrasz bo zaraz jakieś PL lub padają przy większej ilości. na asterach nie ma NF, zostają praktycznie atmany, gdzie niby większość ma w porzo

zostawcie te NF w spokoju i dodajcie więcej ligowych serverów...

cały ten motyw z NoFake uważam za nietrafiony (patrząc na efekty)

to tak abstrahując lekko od głównego wątku
dem
avatar
2011-12-28 17:51 
feeble idea musi trwac. za wszelka cene.
Spirit
avatar
2011-12-28 22:41 
pozdro real :] i tka bym w nastepnej niezgaral bo niemam sprzetu do gry a podczas tamtego meczu z bod padl mi dysk jak mi sie cokoliwke uda odzyskac i bedzie tam demko to nieomieszkam wyslac jak najszybciej a regulamin regulaminem kary musza byc
feeble
avatar
2011-12-28 22:51 
no regulamin też niby obowiązywał w 1 rundzie, a jak z tym było każdy wie

nie wiem czy 1 runda była traktowana jako przedbiegi i totalną olewkę, ale albo jesteśmy konsekwentni, albo zmieniamy regulamin, bo takie dysproporcje w decyzjach trochę słabo wyglądają

Edytowany: 2011-12-28 22:53
nesquik
avatar
2011-12-28 22:58 
gw Marek emo
doddy
avatar
2011-12-28 23:30 
I moje układziki nie podziałały...
To pewnie zemsta za bota, który dla tOk wylosował w każdej rundzie dm7 =)
BoD|Bocian
avatar
2011-12-28 23:48 
feebele nie rob draki ;] Byl wczesniejszy news wyjasniajacy, iz w tej rundzie regulamin bedzie faktycznie przestrzegany emo Nie zebym mial w tym jakis interes emo
doddy
avatar
2011-12-29 00:31 
btw, z serwerami to jest bieda.pl
Czekamy na serwery Q2R: alternatyny aster.
Dem, sil, jakieś realne terminy?
feeble
avatar
2011-12-29 01:04 
Bocian ja nie robię draki, wyrażam spokojnie swoje zdanie

niech sobie będą te bany, nie robi mnie to

nie podoba mi się sposób prowadzenia ligi i tyle w temacie
dem
avatar
2011-12-29 14:35 
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=68&p=237336#p237336

potestujcie, moze beda 2 alternatywne serwery emo
alter_szu
avatar
2011-12-29 17:15 
co tu duzo gadac klan goapowinien miec juz z gory wpisane w/o i -3pkt co nie ulega watpliwosci. Co do serwerow sytuacja ma sie podobnie jak na polskich drogach zamiast robic nowe naklada sie ograniczenia i jeszcze chce sie za to karac ...
Gagarin
avatar
2011-12-29 17:31 
Ojej... troche swiatecznego obzarstwa i pare kielonkow z dala od komputera, a juz sie sypia gromy.

Oftopik taki:
NOFEJK - od początku nieporozumienie
Wysylanie demek, wszystko fajnie ale za duzo roboty emo
D4Ru$
avatar
2011-12-29 18:59 
jaka róznica jest miedzy nie wyslanymi demkami GOA a nie wysłanymi demkami 3c ze my mamy dostac w/o?
alter_szu
avatar
2011-12-29 19:03 
taka ze my jeszcze mamy 4 graczy a wy nie ?
D4Ru$
avatar
2011-12-29 19:07 
http://cup.planetquake.pl/quake2/plq2/index.php?op=clans&id=50348&so=sqd

???

3 ma bana 4 może grać
ale jesli koniecznie chcesz nas ukarac to spoko dajcie nam - 3 pkt ale mecz chcemy zagrać

Pozdro po świetach

Edytowany: 2011-12-29 19:11
feeble
avatar
2011-12-29 19:09 
ee panowie chodzi o to, żeby ten zapis regulaminowy wyklarować, nikt chyba nie chce, aby jakiekolwiek w/o się pojawiały

już kilka komentarzy wyżej napisałem ocb, ciekawe czy ktoś z GTW się ustosunkuje, choć pewnie nie, bo to nie nowość, że raczej nie wchodzą w debatę i mają wyjebkę na zdanie tych, dla których ta liga jest

Edytowany: 2011-12-29 19:11
danka
avatar
2011-12-29 20:33 
Panowie ale to jest proste, goa miało jeszcze w/c niewykorzystane (3c go nie ma), potraktowaliśmy ich tak, jakby przyszli na mecz i go nie zagrali i maja drugi termin (straciwszy w/c za brak demek), przy czym demka musza uzupełnić i stawiać się zawsze na termin już teraz.
Staraliśmy się zrobić tak, aby nie wklejać wo i każdy klan ma szanse grać dalej (3c ma jeszcze 4 graczy w składzie). Mało tego, nie miałam możliwości przypomnieć goa o demkach, natomiast 3c przypomniałam (z osobna napisałam do feebla, do Ag3 i do Assasina, Ass olał więc ja mam czyste sumienie).
Nie chcąc karać (banować) żadnego klanu tak, aby porządnie mu zaszkodzić, zobaczcie sobie alter i feeble ten punkt regulaminu:

[b]7.7 Brak dema z meczu (jednoznaczne z próbą zatuszowania czegoś) co oznacza następujące konsekwencje:
1 zdarzenie - ban dla gracza na grę w najbliższej kolejce (kara meczu dla gracza)
2 zdarzenie - ban dla gracza na grę w najbliższej kolejce (kara meczu dla gracza), w/o na korzyść drużyny przeciwnej na danej mapie[/b]

Chciałam zauważyć, że drops nie dał demka z 2 meczy pod rząd (nie powinien już grać w meczu z tOk) więc teoretycznie powinniście mieć w/o za mecz, który rozegraliście normalnie i normalnie Wam się punkty liczą.
Nie rozumiem więc dlaczego tak razi Was w oczy to, że goa nie dostała wo skoro Wy też nie dostaliście i próbujemy zrobić tak, ażeby nikt nie musiał dostać. Wiecznie tylko widzicie spiski, podchody i robienie na złość ale nigdy nie dostrzegacie tego, że w jakiś sposób idzie Wam się na rękę. I masz rację feeble, nie wchodzę w debaty z nikim, kto ma wieczne pretensje, wszystko mu się nie podoba (a nie przepraszam, tylko kary Wam się nie podobają) ale żaden z Was nie zrobi nic, żeby liga była lepsza. A jak się plq2 nie podoba.. trudno, zrób lepszą ani nie graj, nie przypominam sobie, aby ktokolwiek był przymuszony do brania w niej udziału. Lig możecie zrobić nawet 10, zakładam, że każda Wasza będzie 10x lepsza od tej, droga wolnaemo
feeble
avatar
2011-12-29 20:44 
ale ja żadnych pretensji nie miałem, że goa w/o nie dostało, alter coś tam przebąkiwał

mi chodziło tylko o wyjaśnienie tego punktu regulaminu, więc to chyba nie do mnie tekst

nigdzie chyba też się nie żale, że assasin i dropsik mają bany?

napisałem tylko o niekonsekwencji, bo w pierwszej rundzie nic się nie działo, a tu nagle kary, co jest moim zdaniem bez sensu

dobra, następna ja zrobię i będzie lepsza emo
neon
avatar
2011-12-29 23:27 
"Chciałam zauważyć, że drops nie dał demka z 2 meczy pod rząd (nie powinien już grać w meczu z tOk) więc teoretycznie powinniście mieć w/o za mecz, który rozegraliście normalnie i normalnie Wam się punkty liczą."

Taką sytuację w 1 rundzie miało pewnie 80% klanów, o ile nie więcej. Real zresztą gdzieś wypisał braki demek poszczególnych graczy, więc nie wiem po co akurat odbijanie piłki do 3c.
Trzeba jasno napisać: w 1 rundzie wysyłanie demek nie było obowiązkowe i każdy miał w dupie egzekwowanie. Nie trzeba będzie wracać do tego.
Skoro na 2gą rundę taki przepis jest - trzeba to respektować. Po tym co napisałaś - lecicie GOA ostro na rękę jeśli po w/c i dodaniu demek bany znikną.
Zapis nie przewiduje tego w żadnym stopniu, ale nikt w sumie w/o nie chce. Feeble ma zatem rację.
D4Ru$
avatar
2011-12-29 23:29 
NAJS:d zapytam sie jeszcze raz neon czym sie rozni brak demek goa od braku demek 3c? ze my mamy dostac w/o a 3c nie? malo tego dlaczego my stracilismy w/c a 3c dostalo tylko bany na kolejke? maq roodi i gjubbi powinni dostac bany na kolejke ;/ my stracilismy w/c :/

Edytowany: 2011-12-29 23:45
dem
avatar
2011-12-29 23:54 
ale fajnie sie czyta emo
dem
avatar
2011-12-30 00:06 
ps.
danka mam nadzieje ze bedziesz prowadzic jeszcze kolejna edycje plq2 jak bede w niej znow bral udzial emo
neon
avatar
2011-12-30 01:03 
Danka przecież Ci wyjaśniła Darku, chodzi tu o brak 4ech graczy zdolnych do gry. Założyła, że nie zbierzecie się w składzie: Dza, Gagarin, Daruś, Merlin.
Napisała więc jasno, że bierzecie w/c, uzupełniacie demka i możecie zagrać z graczami, którzy uzupełnili demka. Aż nie chce mi się wierzyć, że to napisałem, bo to KURWA JASNE JAK SŁOŃCE. A taka sytuacja mimo wszystko jest WBREW regulaminowi, bo co ma w/c do banowania na kolejkę (w/c odkłada mecz danej kolejki, NIE ZMIENIA JEJ). Ja jestem jednak daleki od EGZEKWOWANIA w/o DLA GOA, ale skoro Danka wyskakuje z interpretacją regulaminu to nie jest to co pisze ZGODNE Z REGULAMINEM, ale JEGO NAGIĘCIEM na potrzeby ligi, żeby w/o się nie pojawiło. Jeśli Feeble z 3c pisze, że coś tu jest nie tak, a Danka twierdzi, że jest ok i zgodnie z regulaminem, to chyba jest jakiś problem.

Różnica w 3c jest niemal ta sama jak w goa, ale musi pojawić się alter i qw, czyli gracze bądź co bądź dużo bardziej aktywni.
Pomijam, że raz ktoś z goa twierdzi, że merlin jest u was dopisany na plq2, później dementujecie, że go nigdy w składzie nie było. Merlina zatem dodaje do składu Real, a koniec końców merlin jednak w składzie goa widnieje.

Więc albo goa gra w składzie: Dza, Gagarin, Darus, Merlin, albo NAGINAMY regulamin i tyle. I nie chodzi u udupianie goa, ale o naskok na Feebla, który dobrze przedstawił sprawę i wkleił kawałek regulaminu poprawnie go rozumując.
dem
avatar
2011-12-30 01:11 
neon, pomijam juz kwestie czy merlin jest w skladzie czy nie ( bo skad mi to wiedziec czy jest czy nie, jak widze go w skladzie goa emo no ale nie gram w q2 ostatnio za duzo to sporo rzeczy nie wiem)...

to co chce napisac dotyczy zdania "Założyła, że nie zbierzecie się w składzie: Dza, Gagarin, Daruś, Merlin".

tutaj popelniles troche blad w rozumowaniu emo PYTANIE jest, czy danka sie zgadza z tym zdaniem... bo jesli tak to PEKNE emo
D4Ru$
avatar
2011-12-30 06:32 
neon odwrociles kota ogonem dopiero po tymposcie ostatnim twoim widac ze zapoznales sie z sytuacja. merlina dopisalismy w okienku transferowym. I co to za ocenianie kto jest aktywny a kto nie komu sie uda zebrac sklad takie tlumaczenie jezt zenujace po to jest w/c jak sie nie uda zebrac skladu

Edytowany: 2011-12-30 06:33
neon
avatar
2011-12-30 10:33 
Darek, skoro sytucja goa i 3c jest taka sama, to dlaczego post rozdrabnia się w przypadku w/w klanów na różne sposoby?
Co ma w ogóle w/c w całej sytuacji? Przecież to w żaden sposób jej nie zmienia.

Napisałem w najbardziej prymitywny sposób, w jaki się dało.

I nie Darku, nie odwróciłem żadnego zwierzęcia, ani nie zapoznałem się z sytuacją w ostatnim poscie, ale być może źle mnie odebrałeś.
Niech Danka się wypowie dlaczego wy bierzecie w/c, skoro tego robić nie musicie (macie 4ech graczy jeśli zbiorą się pozostali), a wzięcie w/c NIE ZMIENIA KOLEJKI (pisać mam 100x?). Co innego, gdybyście to w/c sobie wzięli sami przed meczem, bo mniej aktywni Gagarin, Dza, albo Merlin się nie pojawią.
Tyle ode mnie. Nie każ mi tłumaczyć sobie rzeczy prozaicznych. Przeczytaj raz jeszcze na spokojnie.
P!o
avatar
2011-12-30 11:28 
Danka pamiętaj, DEM ma nadzieje ! emo
dem
avatar
2011-12-30 12:20 
nie powinienes sie uczyc do matury, doktorze?
BoD|Bocian
avatar
2011-12-30 12:40 
Kurde to w przyszlym sezonie chyba nikt nie podejmie sie takiego wyzwania... emo

Edytowany: 2011-12-30 12:40
P!o
avatar
2011-12-30 13:39 
dem, ty naprawde tu leczysz swoje kompleksy emo
dem
avatar
2011-12-30 13:41 
bo sie spytalem czy uczysz sie do matury? emo
P!o
avatar
2011-12-30 14:13 
między innymi
dem
avatar
2011-12-30 14:51 
"kompleks (nie)zdanej matury" autorstwa dr. piotra freud'a emo
P!o
avatar
2011-12-30 15:01 
a skąd wiesz, że nie zdanej ? emo
D4Ru$
avatar
2011-12-30 15:36 
chodzi mi konkretnie o to że ciagle piszecie że nam ktos poszedl na reke i doszukujecie sie spisku ja uwazam wrecz odwotnie że potraktowali nas gorzej zabierajac nam w/c nie mowiac juz o tym ze ktos tam sie domagal w/o
feeble
avatar
2011-12-30 17:03 
e ja przeoczyłem coś, myślałem że goa nie ma ludzi do grania po tym banie dla 3 graczy. zatem skoro zostało 4 typa, tak samo jak u nas, to po co rzeczywiście zabierać to w/c, bo nie czaje? neon podał swoją interpretację i w tym wypadku racja, to jakieś dziwne naginanie regulaminu, bo nigdzie nie jest napisane to, co jest nam dane obserwować emo

danka skoro od tej rundy ma nie być taryfy ulgowej to czemu dałaś dropsikowi zagrać? i teraz to wypominasz. w ten sposób koło się zamyka i się dziwisz potem że ktoś narzeka

trzeba mierzyć siły na zamiary, pomysł z wysyłaniem wszystkich dem jest z dupy, bo po prostu ludzie są leniwi. dla mnie to nie jest problem i uwierz mnie też to wkurwia jak komuś ciężko mi demko podesłać, ale takie są już przyzwyczajenia graczy

porywanie się zatem na taki pomysł było błędem, bo jak już w pierwszej rundzie to odpuściliście to myślicie że tak nagle teraz łatwo wprowadzić rygor. liga na tym traci, bo przez nieprzemyślany regulamin powstają problemy, karani są gracze itp.

trzeba imo się dostosować troszkę do realiów a nie forsować prawie tylko i wyłącznie swoje widzimisie.

troszkę więcej elastyczności i rozeznania a żyłoby się wszystkim lepiej w tej całej ligowej społeczności

PS. podejmiecie w końcu temat severów? już tyle osób o tym wspomniało i zero odzewu z waszej strony. zachowujecie się jak dyktatorzy, nie reagujecie na potrzeby ludu. jest duża bariera do przeskoczenia, którą stwarza mała ilość grywalnych serverów ligowych, którą to barierę natomiast stwarza JEBANE NOFAKE. wypieprzcie CHOCIAŻ TO i zróbcie coś dla ludzi...
alter_szu
avatar
2011-12-30 17:04 
darus masz racje nie zauwazylem ze macie mozliwosc wystawienia skladu a wiec cofam slowa z w/o dla goa, nalezy tez cofnac wykorzystanie w/c przez goa bo przeciez nikt z nich tego niewykorzystal. Osobom ktore nie nadeslaly demek nalezy sie ban na kolejke ktorego w zaden sposob nie mozna anulowac (chyba ze znow zrobicie jakis turniej gdzie w nagrode bedzie mozna wygrac np mozliwosc niewysylania demek), zadnemu z klanow nie mozna wlepic w/o za brak demek z 2 meczy poniewaz przespaliscie (admini) 1 kolejke i kary sie nie pojawily.
nesquik
avatar
2011-12-30 17:12 
GW MAREK emo
dem
avatar
2011-12-30 17:29 
feeble. problem w tym, ze bez nf danka nie moze kontrolowac kto gra a kto nie... wiec nie oczekuj ze nagle zrezygnuje z takiej mozliwosci... nawet nie mozna jej nazwac pewnymi slowami, bo sie dziewcze zapada w sobie i odbija sobie potem w nf.
D4Ru$
avatar
2011-12-30 18:41 
niom lepiej zeby fejki i chiterzy kombinowli i grali w lidze wyjebmy nf
feeble
avatar
2011-12-30 18:45 
facepalm
dem
avatar
2011-12-30 19:38 
a ja sie tam ciesze ze darek dalej pisze CHITerzy emo

a no tak, to nie z tego powodu plantujesz swoja twaSZ fiblu emo
abc
avatar
2011-12-30 22:46 
NIIIIIIIIOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
feeble
avatar
2011-12-31 10:38 
dem, wiesz dobrze z jakiego emo

abc taaa emo
Cz0kI
avatar
2011-12-31 12:42 
ta gra umarła na dobre .... ja jebie emo
feeble
avatar
2011-12-31 13:09 
czoki rozwiń myśl może

problemem jest również to, że mało osób przedstawi swoje zdanie, bo im się nie chce, albo obawiają się wejść w dyskusję

i potem jest stała gadka danki, że oczywiście 3c jak zawsze narzeka, że dem troluje i pierdoli swoje farmazony itp itd
D4Ru$
avatar
2011-12-31 13:25 
wiekszym problemem jest rowniez to ze ludzie wiecej dyskutuja niz robia

Edytowany: 2011-12-31 13:25
Cz0kI
avatar
2011-12-31 13:29 
moim zdaniem wprowadzenie nofake zabiło ducha tej gry, faktem tego są pustki na serwerach. A co do rozwijania myśli to tak jak napisałeś nie chce wchodzić w dyskusje z ludźmi którzy idą w zaparte i mają jak zwykle najwięcej do powiedzenia a tak na prawdę nic nie robią... oczywiście słowa te są skierowane do ludzi odpowiadających za prowadzenie ligi <trzymających tą niby wielką władzę nad garstką miłośników tej jak że wspaniałej gry> p.s wyraz twarzy mojego avatara jest adekwatny do tego co tu zobaczyłem emo

Edytowany: 2011-12-31 13:34
Reeal
avatar
2011-12-31 16:12 
Przecież rok temu jeszcze jak sędziowałem musiałem przed każdym meczem sprawdzać ip każdego z graczy, dobrze to zastępuje nofake przecież, więc wyłączyć nie wyłączycie ale pozwólcie grać na serwerach bez nofake.
t0mmy
avatar
2012-01-01 14:01 
Co do demek to trzeba by jakos rozkminic, aby kazdy solo mogl je wrzucac, bo dawanie kazdemu czlonkowi klanu wszystkich praw w zarzadzaniu skladem to bezsens. Co do nofake to wg mnie - nie rezygnujmy z niego, pozwala uniknac troche tego oszukiwania. A co nowych graczy, ktorzy nie potrafia utworzyc konta w nf, to nie ma co ich zalowac bo i tak by mieli za malo oleju by ogarniac w ta gre... Kary dla wszystkich takie same - w mysl zasady wszyscy rowni. Ja tam popieram rzad q2, odwalaja kawal dobrej roboty. Peace!
Jol
avatar
2012-01-01 17:15 
Moze troche ot ale nie moglem sie powstrzymac, NF to jedna z najgorszczych rzeczy jakie mogla powstac dla Q2. beszczelnie ograniczyla i tak znikoma ilosc nowych graczy, zniechecila wielu regularnych fejkow, ktorzy zapelniali serwy, wprowadzila kontrole i dyscypline. niedlugo bedzie trzeba weryfikacje poczta wysylac a potem skan dowodu. Potem jeszcze dyskusje pol godzinne przed meczem jaki serwer wybrac bo mozna grac tylko ze wspanialym nf. GJ, troche elastycznosci ludziska
eXecutor
avatar
2012-01-01 19:03 
tak ograniczylo tez mozliwosc gry scoobego za sashe czy ibogine za pepika itp
dalo mozliwosc banowania cziterow z neo/netia czy innym shitem
wykluczylo potrzebe sprawdzania ip
ktos kto gral na fejkach gra nadal wiec w czym problem?
feeble
avatar
2012-01-01 19:18 
Jol to była ironia prawda? bo nie wierze, że człowiek od danki z klanu by to napisał poważnie emo
Jol
avatar
2012-01-01 20:28 
a co ma "klan Danki" do subiektywnej opinii na temat nf ? jak widac na przykladzie Exe, ma swoje zdanie, ja swoje i tak pierd..... na necie niczego nie zmieni . Do tego jesli idziemy tym torem to watpie aby wprowadzenie nf na serwy to byla zasluga tylko i wylacznie, albo glownie Dankana. Dla mnie nf zawsze byl i zawsze bedzie porazka
abc
avatar
2012-01-01 21:27 
eX3 nie mow ze skubi gral za sasze, bo jeszcze sie wyda emo
alter_szu
avatar
2012-01-02 16:01 
sprawa z nf wyglada tak ze kilku moich kolegow ktorzy grali keidys tam i maja ochote od czasu do czasu pyknac pytaja sie czemu nie moga wejsc na serwer wiec zeby pograc w q2 musza najpierw skolowac sobie irca odszukac admina poczekac z tydzien az sie odezwie i zalozy konto. Co do banow jaka jest roznica w banowaniu przed nf i po nf? Ja np mam netie i tak samo dokladnie mozna bylo mnie zbanowac wczesniej jak i teraz. A skoro "ktos kto gral na fejkach gra nadal wiec w czym problem? " nf nie rozwuazal problemu dla ktorego zostal stworzony to po co go dalej uzywac ??
zotter
avatar
2012-01-02 19:41 
ja bylem zwolennikiem nf ale totalnie nie wywiazal sie z roli jaka mial pelnic, masa fejkow i tak dostaje konta bo kolega kolegi jakiegos kolegi go poleci,
vote nf tylko na lige
feeble
avatar
2012-01-02 19:43 
mi tam przeszkadza najbardziej fakt, że wiele dobrych serverów nie ma tego waszego nF, co utrudnia potem wybór servera podczas meczu ligowego. już pisałem o tym wyżej, że na 3/4 serverów ligowych nikt nie gra, bo są zjebane...paranoja
Gagarin
avatar
2012-01-02 22:11 
no już chyba nadchodzi czas przyznania się do błędu i wycofanie się z tego pomysłu.
neon
avatar
2012-01-03 00:53 
Pomysłu z graniem plq2 na serwerach z nofake, czy z nofake na serwerach? To 2 bardzo ważne sprawy.
ivers
avatar
2012-01-03 11:07 
powinno być więcej serwów, żeby wygrywał rzeczywiście lepszy a nie ten komu się pofarciło z wyborem serwera. Czasami jest to frustrujące! emo

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.232
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl