-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Co się dzieję z Quakiem 2?2012-03-05 09:12 | michaq
img
- Astery przestały być atrakcyjne dla wielu graczy (wysokie pingi).
- Polska Liga Duelowa wisi na włosku.
- Finał euroq2l ostatecznie został dograny po dłuuugim okresie zwłoki. Newsa kończącego ligę dalej nie ma. Purri i reszta zapewniają, że będą grać w przyszłej edycji.
- W plq2 cQt odpadło z rywalizacji, 3c praktycznie odpuściło sobie ligę (te dwie rozegrane mapy z MoD to była rozgrzewka przed finałem euro).
- Podobno część serwerów (Astery) za kilka miesięcy będzie wyłączona na zawsze.
Wszyscy piszą, że q2 umarło...

Czy są jakieś szanse na odratowanie Quake'a?

Oczywiście, oto moje spostrzeżenia w punktach:
Co jest teraz dobre?
1. EDL - świetnie prowadzone przez welkina, naprawdę jedyna liga, która trzyma całą międzynarodową społeczność razem.
2. Edge - może już bez wieluu gwiazd ale ciągle jest to liga, która prze do przodu.
3. Turniej Jumpa. Nawet dla osób nie grających w tego moda, turniej ten dostarcza wielu emocji.
4. Cykliczne turnieje RDM lub te organiowane przez newasha i Shaa.
5. WIELKI OSŁAWIONY JUŻ LADDER DEMA!

Co można poprawić?
1. Zrobić czystki w PLD (usunąć wszystkich, którzy nie rozegrali ani jednego meczu) i kontynuować rozgrywki. D4ru$ uwierz mi dużo osób ciągle chce grać.
2. Następną PLQ2 otworzyć dla klanów zza granicy. Nie musimy zmieniać nazwy ligi. Kilka osób zza granicy pytało mnie dlaczego plq2 zamyka się na klany zza granicy. Może warto o tym pomyśleć.
3. Przyspieszyć następną edycję PLQ2. Bez rund rewanżowych. Zobaczcie jakim powodzeniem cieszyła się pierwsza runda. Dwa mecze w tygodniu i prawie żadnych w/o.
4. No i muszę to powiedzieć - należy wprowadzić dyktaturę w PLQ2, ta dyktatura np jakaś rada, powinnia mieć możliwość swobodnego inteprertowania regulaminu, po to aby liga była prowadzona swobodnie z myślą o graczach a nie o niektórych bzdurnych przepisach.
5. Nie wiem co z tymi serwerami (bo się trochu nie znam) ale może jakoś interweniować, co bym nam astery nie poupadały i żeby wszyscy mogli na nich grać.
Komentarze

Awgan
avatar
2012-03-05 10:25 
zmniejszy max players do 8 i zwiększyć ilość transferów.. auktualnie jeżeli klan chce dodać gracza a ma aktualnie full to traci 2 "transfery" na wywalenie 2 graczy i jeden na dodanie. wiec mozna dodac w takim wypadku tylko jednego gracza, gdzie to malo na dzisiejsze czasy.. połowie ligi cqt już wiedziało ze 3 jaraczy grac nie będzie emo
GL
michaq
avatar
2012-03-05 10:41 
eh, maxplayers nie ma żadnego znaczenia.
Awgan
avatar
2012-03-05 10:54 
może i nie maja szczególnego znaczenia ale co do transferów to chyba nie zaprzeczysz ze jest ich malo.
Festival
avatar
2012-03-05 12:51 
wg mnie rzady totalitarne zabily quake, do tego nie udany nf teraz juz raczej wiecej ludzi gra co niedziele (widze po sobie gram glownie z sentymentu, albo gdy ktos ze znajomych mnie o to poprosi) dodajac do tego stara gre - nie modyfikowany modengine na miare 'nowej' nie dziwcie sie ze sie dzieje jak dzieje bo to ciagle STARE dzieje nic wiecej. emo
Festival
avatar
2012-03-05 12:55 
@2 - raczej zmienic maxplayer osob w jednym klanie zza granicy (dodac notke ze np. 3 moze grac w 1 meczu a nie tylko 1)
reszta raczej spoko

Edytowany: 2012-03-05 12:55
michaq
avatar
2012-03-05 14:39 
Festivaal, gracze zza granicy wolą grać swoimi składami, a nie rozpraszać się na wiele różnych klanów. Powinniśmy wpuścić zagraniczne klany do PLQ2
bezelek
avatar
2012-03-05 16:45 
Michaq - Po co ? Przecież to własnie jest EQ2L. Jestem za Festivalem. 6 graczy w z Polski, 2 zza granicy. Liczba max. graczy w klanie 8.

Co z tym wykopem ? 40 wykopów od nas, 40 od pozostałych użytkowników i jesteśmy na głównej. To może wypalić.

Edytowany: 2012-03-05 16:46
alter_szu
avatar
2012-03-05 16:49 
wyjebalem gruba nawijke ale komentarza nie dodalo pozdro 600
abc
avatar
2012-03-05 17:29 
ciekawe czy gracze zza granicy beda chetni do grania na polskich servach z wyzszymi pingami, bo jak wiadomo 10 > 40, osobiscie np. mialbym w dupie to ze jakis klan chce grac za granica bo purri ma ping 50 w polsce, jestem u siebie wiec gram u siebie, na to tez wypadaloby zwrocic uwage jak juz chcielibyscie zeby zagranica weszla w zycie plq2 emo
alter_szu
avatar
2012-03-05 17:31 
Wg mnie sprawa wyglada nastepujaco - nie koniecznie trzeba wnosic nowe pomysly moze warto sie zastanowic i wziasc przyklad z innej dobrze prosperujacej ligi (eq2l) badz powrocic do wczesniejszych lat swietnosci plq2.
Po primo - nofake w plq2 spowodowal ze polowa ludzi przestala grac a z pozostalej polowy polowa zaczela fejkowac emo. W eq2l nie ma tego i jakos nikt nikogo nie fejkowal
2. serwery - mamy do wyboru atman 1 atman 2 atman 3 atman 4 i aster 1 (full serwer). Warto sie zastanowic czy brnac dalej w zaparte ze pomysl z nf byl znakomity czy tez moze lepiej zbanowac 1 oszusta i pozyskac 20 nowych graczy.
3. gracze zza granicy - napewno sie przydadza zeby cos tu pobudzic, ale trzeba sie zastanowic czy np klan ze szwecji bedzie w stanie rozegrac cala lige na atmanie
4. Regulamin - to jest teren dla wszystkich po ktorym trzeba wspolnie sie poruszac i dogadywac a nie szukac tylko jak tu kogos najechac. Pamietajcie gramy w q2 a nie w regulamin q2.
5. jednodniowe turnieje na pobudzenie sceny - nie ograniczajmy sie do organizacji turnieju tylko na nowej mapie przeciez rownie dobrze mozna zagrac turniej dm1 czy dm3 czy tez akcji typu masowych pikapow ( napiszecie ze darus czy goat probowal to zorganizowac i sie nie udalo - ale czy ktos sprobowal to zrobic drugi raz ?)
na poczatek mysle wystarczy tego zapraszam do dyskusji.
feeble
avatar
2012-03-05 17:39 
emo
bezelek
avatar
2012-03-05 17:40 
Coraz częściej zaczynam myśleć o tym, że zniesienie NoFake to będzie dobry ruch ku ożywieniu sceny. Problem cziterów, można by rozwiązać wprowadzając do władzy ( czyt. adminów serwerów) nowych graczy, zaufanych, a nie ograniczanie się do 4, których i tak ciągle nie maemo Także podsumowując - NIE dla NOFAKE.
Awgan
avatar
2012-03-05 18:04 
stara gra.. cudów nie oczekujcie ze po zniesieniu nf wszystko ruszy z kopyta emo
bezelek
avatar
2012-03-05 18:08 
Counter-Strike też stara gra, a ludzie dalej nakurwiają. Niech nikt nie zwala na wiek gry ! emo
alter_szu
avatar
2012-03-05 18:50 
wlasnie wpadlem na pomysl ze moznaby polaczyc sily plq2 z ekipa eq2l i zorganizowac cos konkretnego?
Gagarin
avatar
2012-03-05 20:38 
NO FAKE = porażka i czas się do tego przyznać.
P!CZ4
avatar
2012-03-05 20:38 
mógłby ktoś w końcu zrobić konto NF mojemu ziomkowi, bo nie mogę się doprosić. Pierwszy krok - 1 gracz więcej.
asd_krzys
avatar
2012-03-05 23:09 
Imo, nf + nagrywanie demek przez każdego w każdym meczu jest przesadzone. Wystarczy albo jedno albo drugie. Chociaż wolałbym już to drugie.
Dwa - serwery - chociażby sytuacja sprzed tygodnia kiedy o4f grało z nF. Atmany albo zajęte, albo brakowało map. Inne serwery, nie pasowały nF albo nam. W końcu znaleźliśmy serwer i chcemy tam grac - oba teamy chcą. Ale nie... bo nie ma nF, sędzia nie ma admina, bo regulamin...

Jeśli chcemy otwierać lige dla klanów zza granicy, to głupotą będzie ograniczenie się tylko do Polskich serwerów. Albo rybka albo pipka...
t0mmy
avatar
2012-03-06 11:23 
Zamiast sedziow I dem - stworzyc bota, ktory bedzie nagrywal jedno demo .mvd2 na kliencie q2pro I bedzie uploadowal to demo na jakis serwer. Rodzi sie pytanie, czy jest sens robic z plq2 lige euroq2l - zdania beda podzielone mysle...
fasadin
avatar
2012-03-06 18:46 
w ogole zmniejszmy maxplayers do 4 (wiecej druzyn!) pozwolmy fejkowac (wiecej druzyn!) sedziow wywalmy (po co maja sedziowac jak za ten czas moga grac, wiec wiecej druzyn!) dodatkowo napisac jeszcze bota i zrobic z niego druzyne! Dodatkowo zniesmy bany dla cheat'erow wiadomo ze dzieki temu bedzie wiecej druzyn. Po co transfery? Zrobmy tak ze kazdy bedzie mogl grac w tylu klanach ile bedize mu sie podobalo (wiecej druzyn!) analogicznie ma sie do zagranicznych graczy, to nie wazne ze liga jest polska. Zrobmy z tego europol, bedzie wiecej druzyn! Ale byloby druzyn! mozna by zrobic z 4 ligi

Alter wymien mi 20 osob ktore przestaly grac przez nofake(z tamtego sezonu polowa bedize wiecej jak 20, no ale sadze ze nawet do tej liczby nie dojdziesz)

Nie nofake, nie liga a podejscie Wasze zabija ta gre. Dlatego sie dziwie nadal niektorym osobom ze im sie chce
feeble
avatar
2012-03-06 19:00 
emo
cleaner
avatar
2012-03-06 19:03 
Świetnie napisane fasadin, podpisuje sie pod tym w całości. Szczególnie ostatnie 2 zdania.
neon
avatar
2012-03-06 19:40 
Dodam w ten sposób.
Tegoroczną ligę prowadzić miały bodajże 3 osoby: Hamster, Danka, Urbasek.

Doświadczenie - ogromne
Oczekiwania - ogromne i pełne nadziei

Efekt - dno i wodorosty

Jedna z gorszych lig, o ile nie najgorsza. Żeby nie rolnick - nie byłoby tu właściwie o czym pisać.

A na koniec podpiszę się pod postem fasadina, bo o tym trzeba wspomnieć.
Podejście ludzi jest chujowe. Ci, którzy najwięcej grają i najbardziej chcą chwalić - nie robią nic poza graniem meczów plq2. Aktywność przerodzona na wszystko, tylko nie na świeże i ciekawe pomysły poparte realizacją. To nie kosztuje dużo, a skoro macie czas na plq2 i zarzuty wobec tych, którzy dali ciała - zróbcie coś sami w kierunku poprawy.
Taka bierność ze strony WSZYSTKICH daje taki właśnie mizerny efekt, że Michaq musiał naskrobać posta ?WTF? .
alter_szu
avatar
2012-03-06 21:52 
jasne bardzo wazne jest podejscie ludzi do tego wszystkiego i napewno nie zgodze sie z fasadinem wypisujesz jakies glupoty typu "w ogole zmniejszmy maxplayers do 4 (wiecej druzyn!) pozwolmy fejkowac (wiecej druzyn!) sedziow wywalmy (po co maja sedziowac jak za ten czas moga grac, wiec wiecej druzyn!) dodatkowo napisac jeszcze bota i zrobic z niego druzyne! "
Nikt tuw taka skrajnosc nie popada ludzie przedstawiaja swoje propozycje a ty krytykujesz tu wszysko bez jakiejkolwiek wiary ze mozna cos przywrocic na dobra droge a potem piszesz ze to wina ludzi.
Co do tych 20 osob szkoda mi czasu wyszukiwac moglo ich byc 10 albo 50 tu juz nie chodzi o liczby bo strate tylu graczy kazdy zauwazyl, wiem po przykladzie moich znajomych 3 osoby grajace od czasu do czasu po wejsciu nf nie chcialy sie tym bawic.
Gjubbi
avatar
2012-03-07 00:41 
1. no fake - zło. ale tylko w zamordystycznym wydaniu kolta. Jeśli będzie to tylko na ligę i z możliwością zmieniania ksywy (auth jak w ircu) to będzie bardzo pożyteczny tool. Tool który można rozwijać i popularyzować zachęcając a nie zmuszając.

2. Liga - de regulować. wywalić wszelkie bzdurne przepisy komplikujące życie graczom, łącznie z maxplayers, punktem 3.6 c. , dziwnymi ograniczeniami transferowymi itd. Dopuścić większą liczbę zawodników z zagranicy i znieść limit meczy dla tychże. Do przedyskutowania dopuszczenie całych klanów. Bo rzeczywiście mogłby się z tego zrobić eql, a dwie niemal identyczne ligi nie są potrzebne.

3. Popularyzacja. Pamiętam że mnie skonfigurowanie q3 (ściągnięcie patchy, map, skinpakow, modów, zrobienie konfiga, etc) do poziomu grywalności zajęło dość dużo czasu a wiem że nie różni się to aż tak bardzo od q2. Wyobraźcie sobie jak ma to zrobić ktoś nowy i na koniec jeszcze nf. W q3 zrobili "quake3 bible", taki dokument który przeprowadzał nowicjusza przez te zawiłości na tyle bezboleśnie na ile to tylko możliwe. Dodatkowo było gdzieś takie "file centre" do którego odnosiły się linki do plików w rzeczonej biblii, i działały emo Generalnie droga od zainteresowania się grą i uzyskania wszystkich niezbędnych informacji o niej do zagrania powinna być jak najkrótsza i jak najprostsza. Może specjalny serwer dla nowicjuszy, bo kto chce dostawać w papę non stop przez rok zanim się nauczy.

4. Ogólny wysiłek społeczny (najtrudniejsze). W czym byś nie brał udziału to żeby było fajnie, zawsze sam też musisz się trochę wysilić. Jakby to powiedział Elmer Fat "and quake is no different son". Chociażby swoim nastawieniem i zaangażowaniem, dbaniem o dobry klimat i docenianiem pracy innych. A nie tylko flejmy i radyklane wypowiedzi które nikomu nie służą. Również to co napisał gdzieś Real bodajże, to samo jest na serwerach, wysilmy się trochę żeby był jakiś klimat pozytywny a nie bluzgi i kopanie najsłabszych w trakcie meczu. Trzeba pokazać, że też potrafimy się bawić. Zwłaszcza, że każdy zawodnik jest na wagę złota.

5. Serwery – braki. W końcu nie gra nas aż tyloro emo. Potrzebujemy de facto z 4-5 sprawnie działających serwerów. Ostatecznie można się zrzucić, przecież większość z nas to stare konie więc każdy znajdzie jakieś klepaki na dnie sakwy by wspomóc szczytną ideę.

6. Urozmaicenia – radio, turnieje, sprawozdania z meczów, pickup boty, scoreboty na ircu - to wszystko jest i jest zajebiste.

7. Kładąc pieniądze tam gdzie moje pontony, chętnie pomogę dźwigać ciężary temu kto zdecyduje się prowadzić następną ligę.

P.S. Błagam nie bijcie emo

Edytowany: 2012-03-07 00:44
alter_szu
avatar
2012-03-07 11:53 
1. no fake - zło. ale tylko w zamordystycznym wydaniu kolta. Jeśli będzie to tylko na ligę i z możliwością zmieniania ksywy (auth jak w ircu) to będzie bardzo pożyteczny tool. Tool który można rozwijać i popularyzować zachęcając a nie zmuszając.
Bardzo ciekawe stwierdzenie a zwlaszcza jego zakonczenie "zachęcając a nie zmuszając."
Pozatym wiele racji zawartych w poscie gjubbiego.
Reeal
avatar
2012-03-07 16:06 
Przyjmijcie nowych do klanów a będzie z kim grać i zamiast tego catch to chicken lepiej zorganizować turniej dla nowych i zdecydować się na draft, osobiście moge po clan leaderować nowemu klanowi w przyszłym sezonie. Oczywiście na tą chwilę taki ruch może być za wcześnie, ale trzeba mieć na uwadze, że to właśnie nowi gracze mogą zniknąć ze sceny przez okres wiosenno-letni. Tym bardziej, że oblegają astery a astery są w słabej kondycji. Tylko jak do nich trafić, ma ktoś jakiś pomysł. Przecież za rok będzie nas o 20% procent mniej na scenie.
Znowu czekają nas te same transfery jesienią. Powroty z wypożyczeń itd itd.. Ten klan padnie ten wyłoży laskę i kto wie co jeszcze.

Edytowany: 2012-03-07 16:23
dem
avatar
2012-03-08 16:39 
ale smiesnie sie czyta swoje wlasne mysli napisane przez kogos innego po kilku latach. troche wam to zajelo. zaczelo bolec to i owo na scenie, co? szkoda ze tak pozno sie obudziliscie z letargu.

ale i tak powodzenia wam zycze. trzymam kciuki.
Hi7maN
avatar
2012-03-08 17:09 
dem jak zwykle przyhejtował, opcja nofake na czas ligi moglaby byc wlączona, a poza nią wyłączona
ceg
avatar
2012-03-08 20:12 
mozna by sie skumac z typami z QW w koncu borykaja sie z tymi samymi problemami co my. Oni by grali w q2 a my w qw. Zobaczcie ile to klanow wiecej. Tylko kto by chcial pograc w qw? emo
zUo
avatar
2012-03-08 22:05 
Fajnie by było jakby gracze z doswiadczeniem pozwolili grac mlodym graczom razem a nie po wejsciu na serwer albo 1 grze teksty typu "lama" , "minus", "idz na deathmarch tam sie nauczysz".
bezelek
avatar
2012-03-08 23:00 
ceg >>> http://i.imgur.com/yyuty.jpg
emo

Edytowany: 2012-03-08 23:01
norman
avatar
2012-03-09 08:47 
cegla - to jeden z lepszych pomyslow ostatnio!
zyga
avatar
2012-03-09 09:53 
Ja np jestem za no-fakiem. Dla mnie mógłby być na każdym serwerze. Irytujące jest to, że na asterach gra cały alfabet czyli plajerzy od a do z a na serwerach z nf od czasu do czasu pokażą się gracze dawno niewidziani i skill jakby grać nie przestawali od 10 lat. albo na wszystkich albo wcale. zostawić tylko coolnet DM. czeemo
ceg
avatar
2012-03-09 16:53 
mieszamy caly czas w tym samym kotle, a nowych ludzi raczej nie przybywa, a juz napewno nie zgranych, zorganizowanych i z pojęciem o quake'u. Jednak zeby wziac trzeba by dac cos od siebie.
Spirit
avatar
2012-03-10 11:58 
cegla pomysł zajebisty , sciagnolem dzis qw i jak dlamnie fajna sprawa prawie niczym sie nierozni i nawet mapy podobne , mysle ze gracze q2 latwo by sie dostosowali gorzej z graczami z q2 zeby ogarneli skoki
hamster
avatar
2012-03-11 19:46 
Neon nie wiem skąd teza że miałem prowadzić ligę.
W każdym bądź razie jest ona błędna.
kolt
avatar
2012-03-12 17:01 
on juz tak ma
cos gdzies niedoczyta, cos gdzies uslyszy, cos sobie dopowie i tworzy swoja wlasne historie
neon
avatar
2012-03-12 17:58 
"Witam wszystkich serdecznie! Przyszło mi w zaszczycie otworzyć sezon kłejkowy 2011/2012 w Polsce. A więc oficjalnie otwieramy zapisy do Polskiej Ligi TDM 4vs4. Organizatorami w tym sezonie zostali:
- Danka wielokrotny admin i organizator różnych lig
- P!o jak wyżej do tego kapitan Polteam-u oraz NewsWritter.
- D4Ru$ organizator wielu lig od paru sezonów głownie PLD, admin oraz komentator Radia-PLQ2.
- Urbasek organizator MLQ2 oraz współorganizator legendarnej 6 edycji PLQ2.
- Stasiek najmniej doświadczony tegoroczny organizator ale z głową pełną świeżych pomysłów.
- Hamster tego pana chyba nie trzeba przedstawiać. Jarek będzie oceniał naszą prace z boku, wskazywał nam błędy oraz dzielił się cennymi radami."

http://www.fajnyboard.planetquake.pl/viewtopic.php?f=2&t=3496&st=0&sk=t&sd=a&start=40

Kolt łyso Ci? Napisz jeszcze może posta, żeby nagrywać demka graczy na wh na coolnecie dm, celem eliminacji cziterów. Jak chcesz opowiedzieć swoją historię, powiedz jak ustawić meczyk w edge, żeby wyjść z grupy. Skończ już swoje mądre inaczej posty w temacie, o którym nie masz zielonego pojęcia. POZDRAWIAM SERDECZNIE ŁYSĄ GŁOWĘ, Z KTÓREJ PRZECIĄG WYWIAŁ MÓZG.

Hamster, wiele razy przewijały się nicki osób, które miałyby poprowadzić tą ligę i nie będę odkrywcą, bo Twojego sam nie wymyśliłem.
Wystarczy poczytać tutaj w starszych newsach, bądź na fajnymboardzie czego dałem tylko przykład na początku. Jak zechcesz, sam pewnie znajdziesz więcej, bo ja nie mam czasu przeszukiwać.


Pozdrawiam raz jeszcze kolcika, ujadającego i pogrążającego się coraz bardziej z każdym komentarzem.
kolt
avatar
2012-03-12 19:46 
rofl neon brawo wlasnie potwierdziles ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem

najpierw napisales:
"Dodam w ten sposób.
Tegoroczną ligę prowadzić miały bodajże 3 osoby: Hamster, Danka, Urbasek." - i tu juz widac ze nie doczytales bo sam wkleiles ze zajmowac liga mialo sie 6 osob - rofl

Do tego nie zrozumiales slowa organizator a prowadzacy.
To ze ktos zorganizuje nie znaczy ze bedzie prowadzil.

Do tego wyraznie tam widac ze:
"- Hamster tego pana chyba nie trzeba przedstawiać. Jarek będzie oceniał naszą prace z boku, wskazywał nam błędy oraz dzielił się cennymi radami."

Nigdzie nie ma slowa o prowadzeniu ligi przez hamstera (a nie czekaj sory jest wpis o tym ale nalezy do ciebie bo sobie to sam ulozyles w tej swojej slabej glowie).

Zagotowales sie i zamiast cos tutaj wyjasnic tylko sobie dojebales - gg.
Awgan
avatar
2012-03-12 20:25 
jak dzieci w piaskownicy emo
neon
avatar
2012-03-12 21:41 
Jakbyś zajrzał do linka, którego jak wół dostałeś na tacy to:

danka:
"jakiś czas temu, jak urbasek wraz ze staśkiem wpisali się na fb z propozycją prowadzenia kolejnej edycji plq2 hamster natchnął mnie pomysłem, aby jeszcze się w to pobawić. Ustaliliśmy wtedy, że tą edycję plq2 poprowadzimy wszyscy, każdy organizator plq2 od 6 edycji poczynając, czyli ja, Darek, Pio, Urbasek, Hamster "

Bym Ci idioto wyjustował, powiększył czcionkę i podkreślił, żeby ten Twój mózg załapał.
Przejrzyj plq2 i fb odnośnie prowadzenia plq2 i co było napisane w tym temacie, a później wróć i zamelduj dopiero.
eon
avatar
2012-03-12 23:49 
1.) Wywalic NoFake bo po co to komu obecnie, ew tak jak bylo mowione przez wiele osob a napisal powyzej gjubi -->auth ale dowolne ksywy
2.) Laczenie Zagranicznych klanow do plq2 ? niema szans chyba ze w formie euroq2l ale ta liga tez dziala wiec po co 2 takie same ?
3.) A moze PIFPAF ? ostatnia edycja pifpafa byla najlepsza liga pod wzgledem organizacji, user friendly a jedyne w/o jakie sie sypnelo (az 2 jak pamietam) byly w ostatniej kolejce bo chlopakom zabraklo checi gdy karty byly rozdane.
Dla przypomnienia liga polegala na grze tylko q2dm1 dm2 dm3, latwo szybko i przyjemnie a sedziowie pomagali zamiast utrudniac.

Moze zamiast mieszac z PLQ2 wznowic lub zaczac zupelnie nowy projekt ?
danka
avatar
2012-03-13 23:25 
Z tego co wiem, to urbasek gdzieś pisał, ze po plq2 nf zostanie wyłączony? (mogę się mylić) ale moim zdaniem coraz mniej graczy jest tylko dlatego, że się starzejemy ot co. Nowych graczy nie będzie na pewno przybywało dziesiątkami, bo to tylko dla nas fajna gra, ale dla kogoś zupełnie obcego, kto nie przyjdzie ze względu na kolegę, który gra, to śmieszny stary rupieć (sporo moich znajomych jak się dowiadywało gdzieś tam, że gram w q2 to reakcja była "w co? czemu takie starocie"emo. Poza wszystkim nowi gracze są strasznie źle traktowani na naszej scenie, nie raz i nie dziesięć byłam świadkiem (i każdy pewnie był) jak ktoś odstawał skilowo a był "nieznany" to były bluzgi, że lama, że idz na DM itd..
Jeśli chodzi o plq2 neon.. nie zgodzę się z Tobą, według mnie to ogromny sukces, że przy obecnej kondycji q2, przy obecnej grywalności wszystkich graczy, biorących udział w lidze, udało nam się (już prawie) dociągnąć ją do końca w formie 3 rund. Zagraliśmy spoooro meczy przez przeszło pół roku i odpadły tylko 2 klany (TYLKO mając na uwadze ilość graczy, których możemy zaobserwować na co dzień grających na serwerach). Są gracze, którzy grywają praktycznie tylko w lidze i chwała im za to, że potrafią się zmobilizować na tą godzinę w tygodniu (zakładam, że większość z nich nie grałaby już w ogóle w q2 gdyby nie plq2 właśnie), nie każdy lubi pikapyemo Co do formy całej ligi, mieliśmy sporo pomysłów, ale sami je zniweczyliście trochę, wystarczy popatrzeć co się stało z pld, Darek chciał Wam zorganizować ligę, Darek chciał Wam kupić jakieś fajne nagrody i co? umarło.. Jaki jest więc sens zbierać pieniądze i się starać? A jeśli chodzi o turnieje w międzyczasie.. Każdy z Was może coś zorganizować, najlepiej usiąść i biadolić, ze q2 umiera, że ktoś czegoś nie zrobił albo coś ktoś zjebał. Nie masz czasu neonie na grę (pisałeś już to bodajże kilka razy) więc po się w kółko odzywasz?Nie masz czasu na grę, nie masz więc czasu na zrobienie czegokolwiek to nie oceniaj innych, którzy chociaż się postarali, żeby zagrać pół roku 1 mecz w tygodniu przy porządnym 4.4.
Inna sprawa to sprawa jak niektórzy twierdzą, która zabija plq2, czyli DEMKA.
Przez ileś sezonów bardzo dużo osób mi mówiło, że demka powinny być brane nie tylko od graczy map czy meczu, ale od wszystkich, bo albo można pooglądać,albo kogoś posprawdzać, albo nie wiem co tam ktoś jeszcze sobie wymyśli. W tym roku postanowiliśmy spełnić bądź co bądź Wasze prośby i co? Dobrze jak ktoś ma wrzucić demko, gorzej, jak ktoś wymaga od nas, abyśmy sami coś zrobili. Nie uważam, żeby wysłanie demek a więc jakieś 10 minut w przeciągu tygodnia było WIELKIM wysiłkiem i wielkimi wymogami od graczy. Nikt niczego od Was nie wymaga, macie tylko grać (co w założeniu ma być przyjemnością) i wrzucić demka, co jest jedynym obowiązkiem 10 minutowym, no bez przesady...
I ostatnia kwestia to forma plq2, o której wspomniał eon. Zgadzam się z nim w 100%, myślę, że każdy, kto przy plq2 spędził ileś lat (szczególnie Hamster, Pio i ja - Darka zdania nie znam akurat) zgodził się, aby formę wypracowaną przez tyle sezonów całkowicie przemeblowywać. Lepiej zamknąć plq2 a każdy kto ma głowy pełne pomysłów i często sypie nimi jak z rękawa w komentarzach zrobił swój własny projekt. Tak było w przypadku pifpafa, który grało się całkiem przyjemnie, tak ma być w projekcie dema (o ile kiedykolwiek ruszy,bo narazie mamy tylko zapowiedzi) newash też organizował swoją wizję ligi, shao za to bierze się za turnieje jednodniowe. Ani serwery, ani nic nie stoi na przeszkodzie, ale nie róbmy z naszej rodzimej ligi jakiegoś drugiego euro czy coś na ten styl, plq2 to polska liga q2 i niech tak zostanie.
To tylko moje zdanie.
neon
avatar
2012-03-14 13:46 
Danka, ale ja nie napisałem nigdzie, że graczy w plq2 zawiedli, ale plq2 jest najgorsza w historii. I nie chodzi tu jedynie o aktywność graczy, ale o bierne podejście i brak pomysłów + przerwa chyba 3tygodniowa, która rozbiła sprawę.
Jeśli chodzi o plq2, to ile by pomysłów nie było spośród ludzi z tzw. grona, ciężko byłoby coś stworzyć. Wiem, bo brałem w tym udział i wiem też, ile pomysłów było negowanych.

W q2 nie gram, nie dlatego że nie mam czasu, ale dlatego, że NIE MAM CHĘCI.
Z tego co wiem, Ty też nie graś/grałaś, a zawsze prowadziłaś ligę i wypowiadałaś się na plq2 czy fb. Po co zatem atakujesz w głupi sposób?
Piszę to jako osoba biorąca udział w tegorocznej plq2, żebyś mi tylko nie zarzucała, że liga mnie nie dotyczy. Nie chcę negować z zamiłowania, ale stwierdzam tylko fakt, który ma miejsce.

Gdzie jest turniej ASG, który tak gromko był zapowiadany i ludzie rzucali swoje pomysły? Jeśli ten turniej jednodniowy jest odpowiedzią na moje pytanie, znaczy to tylko tyle, że dzieje się to stanowczo za późno. Ale lepiej późno niż wcale, dlatego pokiwam bez przekąsu głową. Braw jednak nie będzie.
kolt
avatar
2012-03-17 01:30 
neon masz pecha bo przejrzalem sobie ten temat co dales i teraz pokaze jak po raz kolejny ladnie manipulujesz postami/komentarzami na swoj uzytek

napisales tak:

"Jakbyś zajrzał do linka, którego jak wół dostałeś na tacy to:

danka:
"jakiś czas temu, jak urbasek wraz ze staśkiem wpisali się na fb z propozycją prowadzenia kolejnej edycji plq2 hamster natchnął mnie pomysłem, aby jeszcze się w to pobawić. Ustaliliśmy wtedy, że tą edycję plq2 poprowadzimy wszyscy, każdy organizator plq2 od 6 edycji poczynając, czyli ja, Darek, Pio, Urbasek, Hamster "

a post danki wygladal dokladnie tak:

"jakiś czas temu, jak urbasek wraz ze staśkiem wpisali się na fb z propozycją prowadzenia kolejnej edycji plq2 hamster natchnął mnie pomysłem, aby jeszcze się w to pobawić. Ustaliliśmy wtedy, że tą edycję plq2 poprowadzimy wszyscy, każdy organizator plq2 od 6 edycji poczynając, czyli ja, Darek, Pio, Urbasek, Hamster został mocno przyciśnięty i niemal zmuszony do służenia radami i wskazywaniem błędów (emo)..."

jak widac z posta powyzej hamster mial sluzyc radami i wskazywac bledy - do tego napisal ci ze wcale nie mial prowadzic ligi (oczywiscie neon wie lepiej co hamster mial robic w lidze) ale ty dalej idziesz w zaparte

czytaj dokladnie co ludzie pisza (o ile potrafisz) a nie bedzie potrzeby wyjasniania twoich manipulacji i dziwnego nielogicznego wiazania faktow w jakas abstrakcyjna znana tylko tobie calosc

apropo lysej glowy o ktorej regularnie piszesz do mnie - zawsze mam z ciebie spory ubaw jak to widze i bede tak wspanialomyslny ze dam ci nawet szanse zaprzestania robienia z siebie jeszcze wiekszego idioty niz jestes w rzeczywistosci
nie mam zielonego pojecia gdzie podlapales o jakiejs lysej glowie nie widzac nawet nigdy takiej mojej foty a o mnie juz nie wspominajac - to tylko pokazuje jak latwo cos sobie w tej swojej czaszce ze slabo poskrecanymi zwojami budujesz i potem traktujesz jako rzeczywistosc (martwie sie o ciebie bo jesli bedzie ci sie nasilac to powinienes udac sie do specjalisty - mam nadzieje ze ci pomoga o ile jeszcze to mozliwe - budowanie wizji nie majacej nic wspolnego z rzeczywistoscia to powazna sprawa)

ja jako lysoglowy czlek czekam na wiecej twojej wesolej science-fiction (z przewaga fiction) tworczosci ujawniajacej sekrety scenowe o ktorych nawet osoby bezposrednio zwiazanie nie wiedza
neon
avatar
2012-03-17 14:23 
"Ustaliliśmy wtedy, że tą edycję plq2 poprowadzimy wszyscy, każdy organizator plq2 od 6 edycji poczynając"

Dziękuję, dobranoc.

Zacznij czytać ze zrozumieniem.
Przed startem ligi takie osoby były wymieniane jako organizatorzy i tak to też trzeba odbierać.
Stan faktyczny to odmienna bajka, bo nikt nie ma pojęcia kto faktycznie decyduje o lidze.

Jeśli masz zamiar wklejać całe zdania, to jest tam jeszcze wymieniony Stasiek, zatem nie fałszuj.

Mój komentarz był PRZED TYM JAK ZDEMENTOWAŁ GO HAMSTER, więc chłopie nie pisz o tym, że coś lepiej od niego wiem. Sprostował i tyle. Spytał się skąd wiem. Stąd wiem, że pisała o tym danka na fb i plq2 w postaci newsu.

Jeśli masz zamiar przedstawiać jakieś sci-fi to opisz jak należy ustawiać mecze w edge, albo opowiedz jak należy do upadłego bronić czitera z klanu. Pomijam Twoją niedawną wypowiedź, że sng by zagrało, ale ludzie chuje. Pomijam, że wycofaliście się z ligi będąc w rozpaczy po złapaniu havoka na czitach i NIEZBITYCH dowodach, których jako jedyny nie potrafiłeś do końca przyjąć. 99.9% ludzi musiało Ci jednak uświadomić, jak wielkim egocentrykiem i błaznem jesteś, który dla własnego dobra będzie brnął w gówno.

Pozdrawiam Cię serdecznie.
kolt
avatar
2012-03-17 15:18 
Po raz kolejny podziwiam twoja zdolnosc manipulacji i oczywiscie nie odmowie sobie przyjemnosci aby odpowiedziec. Po kolei.
Najpierw napisze ci sposob twojego rozumowania i do tego posluze sie przykladowym zdaniem:

"neon pisze prawde, chyba ze klamie". Biorac pod uwage to co tutaj wczesniej napisales (czyli ze zrozumiales tylko polowe zdania napisanego przez danke) dla ciebie to moje przykladowe zdanie oznacza ze "neon pisze prawde". I tutaj mamy drobny problem bo przez to ze nie zlozyles w calosc zdania z jego zakonczeniem wyszlo ci jako pewnik ze "neon pisze prawde" chociaz sens zdania jest calkiem inny, Moje zdanie jest dopelnione po przecinku ale tego twoja glowa nie ogarnia dlatego masz problem z odszyfrowaniem zdan zlozonych. Nie pierwszy raz zreszta.
Czyli zeby wszystko bylo dla ciebie jasne moje zdanie zakladalo ze "neon pisze prawde ale tylko wtedy kiedy nie klamie".
Cytowanie polowy zdan to dosc ryzykowne bo mozna przez to zmienic sens przeslania - co oczywiscie probowales swiadomie badz nieswiadomie (i tutaj bym obstawial bo za czesto to sie zdarza) zrobic.
A teraz jedziemy dalej. Moj zarzut w pierwszym poscie dotyczyl tego ze sobie tworzysz jakies fakty z dupy i zeby to udowodnic przekleje twoj pierwszy post do ktorego sie odnioslem. Brzmial on tak:
"Dodam w ten sposób.
Tegoroczną ligę prowadzić miały bodajże 3 osoby: Hamster, Danka, Urbasek.(...)"
Jak widac juz na wstepie udowodniles moja teze nawet bez posta hamstera bo gdyby nawet isc twoim tokiem rozumowania i wziac pod uwage to co napisales to w ZADNYM poscie danki nie bylo mowy o 3 osobach tylko wiekszej liczbie. Jak widac tutaj juz jestes spalony i wszelkie dalsze dowody z mojej strony nie sa potrzebne bo fakt ze ujales 3 osoby zamiast calej paczki juz powoduje moja teze prawdziwa - czyli w skrocie zebys pojal - stworzyles sobie jakies z dupy fakty ktore nie sa prawda. (To ze w swoim ostatnim poscie jeszcze sie odniosles do staska w ogole cie dyskwalifikuje bo pokazuje rowniez ze straciles grunt i nie wiesz nawet jakiej tezy bronisz - sprawa cie przerosla bo zbyt duzo czynnikow juz weszlo w gre - za slaba jednostka obliczeniowa).
Jak juz napisalem wyzej moge spokojnie tutaj zakonczyc dyskusje bo udowodnilem ze moja tez jest prawdziwa ale oczywiste jest ze tego nie zrobie.
Teraz odpowiem ci na kolejne twoje zapytania:
1) jak ustawiac mecze w edge? najlepiej wyslac rywalowi probki twoich postow zeby sprobowal je ogarnac i ulozyc w sensowna calosc - murowane oddanie meczu przez rywala
2) jak bronic czitera z klanu? mierzysz tutaj swoja miara jesli myslisz ze ja bedac w klanie z ludzmi i grajac z nimi po jednym demie ktore mnie w 100% nie przekona spale goscia na stosie. To pokazuje tylko jakim malym czlowiekiem jestes.
Zawsze najpierw przeprowadze rozmowe z ta osoba, posprawdzam inne dema i poczytam opinie ludzi - tak wlasnie bylo w tej sytuacji i dobrze o tym wiesz ale oczywiscie dalej bedziesz krecil - zreszta sam fakt ze hav zostal wyrzucony z klanu po tym jak ktos dal poprawiony filmik do dem zamyka ta dyskusje - czitowal, pokazali kilka filmow i tyle
3) sng nie zlozylo skladu z kilku powodow (miedzy innymi z braku checi do grania przez to co sie dzieje na serwerach) - ale przeciez zgodnie z twoim ostatnim postem pomijasz to wiec ja tez reszte pomine
4) jestes strasznie glupi i naiwny myslac ze wycofalismy sie z ligi glownie dlatego ze stracilismy pewne wtedy juz 1 miejsce - dla mnie fakt ze ktos od nas czitowal to byla hanba i nie wyobrazalem sobie grac dalej tymbardziej ze jak wiadomo od lat jestem zwolennikiem ostrego traktowania cziterow
Fajnie ze po raz kolejny tworzysz swoje fakty i piszesz ze "Pomijam, że wycofaliście się z ligi będąc w rozpaczy po złapaniu havoka na czitach i NIEZBITYCH dowodach, których jako jedyny nie potrafiłeś do końca przyjąć. 99.9% ludzi musiało Ci jednak uświadomić, jak wielkim egocentrykiem i błaznem jesteś, który dla własnego dobra będzie brnął w gówno". Ciekawe jaka metoda sie posluzyles wyliczajac te 99,9% i skad ci znow przyszlo do glowy ze nie potrafilem czegos przyjac - no ale probowac zrozumiec twoj tok rozumowania to jak skakac z wiezowca do metrowego basenu z woda - byc moze sie uda ale nawet jak trafisz to itak chuj z tego bedzie bo zostanie z ciebie niewielki placek.

Wez wiec swoje pigulki - najlepiej podwojna dawke - wyjdz na powietrze pospiewaj z ptaszkami i wyrob sobie zdolnosc czytania calych zdan a nie tylko polowy.
Licze ze odpiszesz bo to zajebista sobotnia zabawa przed meczem. Z lysoglowym pozdrowieniem.

Edytowany: 2012-03-17 15:21
norman
avatar
2012-03-17 19:02 
kolt, myśle, że w kategorii "Największy troll sceny q2" dostałbyś oscara i wygrał olbrzymia ilością głosów. emo
kolt
avatar
2012-03-18 10:33 
norman: mysle, ze w kategorii "Osoba robiaca ekipie plq2 najwiekszy czarny pijar na q2scene" dostalbys oscara i wygral olbrzymia iloscia glosow.

Edytowany: 2012-03-18 10:34
norman
avatar
2012-03-18 20:06 
jesli chodzi o trolla to wlasnie potwierdziles swoja kandydature twoim postem, ba nawet dostałeś nominacje w wyścigu o brak czytania ze zrozumieniem także! neon ją napewno poprze emo

neon
avatar
2012-03-18 21:01 
Kolt sam poparł to ostatnim postem, którego nawet się doczytać do końca nie dało emo

Norman ROBI COŚ dla q2, a Ty twierdzisz kolcie, że robiłeś i za to należy ci się szacunek. Zostańmy przy tym, że ostatnio wpadłeś na cudowny pomysł uzdrowienia coolneta dm, kiedy ktoś zarzucił, że trzeba więcej adminów i szybkiej reakcji bo sporo cziterów biega. Zanegowałeś i dałeś swój - nagrywać demka i wysyłać adminom. Pozdrawiam raz jeszcze serdecznie z uśmiechem emo emo
kolt
avatar
2012-03-18 23:49 
norman smieszny jestes
wbijasz sie miedzy wodke a zakaske ze swoja nic nie wnoszaca opinia majaca mnie obrazic - dostajesz odpowiedz w takim samym tonie i jeszcze masz czelnosc rzucac cos o trolowaniu - niezly z ciebie tupeciarz
pewnie neon wezwal cie jako wsparcie bo sam sobie nie jest w stanie poradzic - kawaleria przybyla szkoda tylko ze nie na rumakach a na wieprzach emo

neon to ze ty nie doczytales to akurat mnie wcale nie dziwi bo to twoj atrybut - zdziwilbym sie jakbys doczytal (i zrozumial calosc a nie poszczegolne czesci)
a ten pojazd o nagrywaniu dem i wysylaniu do adminow to po prostu za ciezki zebym mogl cokolwiek na to odpowiedziec
nastepnym razem oszczedz mnie chociaz troche

aha i tez sie ciesze ze sie tak usmiechasz bo widze ze posluchales mojej rady i wziales swoje pigulki w podwojnej dawce - widzisz a mozna bylo tak od razu
neon
avatar
2012-03-19 00:14 
Jadem od Ciebie bije.
Kolejny raz zrobiłeś błędną dedukcję, ale przynajmniej dobrze jedno zdanie sklepałeś odnoszące się do Ciebie.

Wpieprzyłeś się między wódkę a zakąskę, kiedy nastąpiła zwykła wymiana między mną a Hamsterem, jako osoba nic nie wnosząca do tematu i nie mająca zielonego pojęcia o nim. To wszystko dalej zostało zweryfikowane, więc zmykaj stąd i bez odbioru.

Skończyło się Twoje ...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1Jjmws8cXsc

A teraz skończ już swoje domysły, bo strzelasz ślepakami chłopcze.
Gjubbi
avatar
2012-03-27 19:39 
Taaaaaa..

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.182
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl