| |
| | |
|
Witam, Na samym początku chciałbym podziękować wszystkim zapisanym klanom, które wyraziły chęć zagrania plq2-14 pt. "League of Legends"
Jak widzicie waszym oczom ukazała się tabela oraz terminarz. To znak, że wielkimi krokami zbliżamy się do Wielkiego Otwarcia kolejnej odsłony Polskiej Ligi Quake'a 2.
Pokrótce przedstawię zasady jakie będą obowiązywały w tej edycji. 1. Mecz będą rozgrywane w systemie dwu rundowym. Każdy z każdym oraz runda rewanżowa. 2. Mecze zostaną rozegrane na 3 wylosowanych mapach z puli: q2dm1, q2dm2, q2dm3, q2dm5, q2dm6, q2dm7, q2dm8 3. Każda mapa będzie trwała 20min tak jak to miało miejsce w poprzednich edycjach plq2. 4. Zwycięzca będzie otrzymywał 3 pkt za wygraną 3:0 oraz 2pkt za wygraną 2:1. Drużyna, która przegra 1:2 otrzymuje 1pkt. 5. Mecze będa rozgrywane na serwerach z nofakiem. 6. Start ligi w dniu 3.11.2013. 7. Czas rozgrywania 1 kolejki do dnia 10.11.2013. 8. Każda drużyna podczas trwania rundy może skorzystać tylko z jednego w/c 9. Każda drużyna będzie mogła zrobić korekty w składzie w przerwie pomiędzy rundą zasadniczą a rundą rewanżową. 10. Dokładny dzień oraz godzina meczu zostanie ustalona przez cl zainteresowanych klanów. 11. Mecz powinien zostać rozegrany nie później niż przewiduje to czas na rozegranie danej kolejki. (każdy cl powinien na stronie plq2 podać dane kontaktowe do siebie w celu uzgodnienia terminu rozegrania meczu) 12. Oczekiwanie na spóźniający się klan (do 15 minut) jest uzależnione od zgody sedziego. Należy szanować swój czas jak i jak i sędziów oraz osób zaangażowanych w prowadzenie plq2! 13. lista serwerów dostępna dla meczy PLQ2 w obecnej chwili to: COOLNET TDM 3 (nofake) ip: 217.8.180.91:27911 COOLNET TDM 4 (nofake) ip: 217.8.180.91:27912 PLANETQUAKE.PL GTS NOFAKE TDM ip: 46.41.130.10:27911 PLANETQUAKE.PL GTS NOFAKE ip: 46.41.130.10:27913 (NOWY SERWER) 14.W czasie meczu na obsie nie może być nikogo poza bezstronnymi sędziami (dany admin nie może sędziować meczu swojego klanu, chyba że drużyna przeciwna wyrazi na to zgodę). Wyjątkiem będą transmisje radiowe bądź GTV. 15. DEMKA a)Nagrywanie Każdy gracz ma obowiązek nagrywania demek na każdej mapie, na której rozgrywa mecz. Na każde życzenie organizatorów każde demko powinno być udostępnione do wglądu organizatorom. b) upload demek I tutaj mała zmiana. Nie ma obowiązku wysyłania wszystkich demek z danego meczu. Wysyłają osoby chętne oraz osoby wytypowane przez sędziów. W opisie meczu będzie napisane, które osoby z jakiej mapy mają udostępnić swoje nagranie. Demko powinno zostać wysłane na serwer do 3 dni od dnia rozegrania meczu. 16. Drużyna z największą ilością punktów zapiszę się w historii jako zwycięzca pożegnalnej ligi QUAKE'a 2. :)))
pozdrawiam ;)
ZYGA | |
| | |
| |
| | |
|
| |
| | |
| |
| | |
|
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja | |
| | |
| |