| |
| | |
|
Tak jak widzicie, na stronie pojawiła się dzisiaj zaktualizowana wersja Regulaminu VII Edycji Plq2.
Jest ona kontynuacją dorobku poprzedniej edycji, do której zostały wprowadzone odpowiednie zmiany. Są one w głównej mierze wynikiem zdarzeń, które miały miejsce w poprzedniej edycji, a nie udało się ich przewidzieć. Obecnie są one wyraźnie zapisane, dzięki czemu nie admini powinni uniknąć większych problemów.
Oto wykaz co najważniejszych zmian :
- 1.4 Klany, które w poprzednich rozgrywkach zapisały się do ligi a następnie zrezygnowały lub zostały zdyskwalifikowane startują z -2pkt w każdej z lig - w poprzedniej edycji nie mógł on działać, w obecnej jak najbardziej.
- 2.5 Po zakończeniu fazy zasadniczej cztery najlepsze zespoły awansują do fazy playoff w której utworzą następujące pary:
A1 vs A4, A2 vs A3(system best of 5),
zwycięscy tych meczy grają final, przegrani mecz o 3 miejsce(system best of 5) - ten punkt został usunięty. Wobec tego zwycięzcę Plq2 poznamy już w momencie rozegrania wszystkich rund w lidze. Nie będzie playoffów, ponieważ cieszyły się one małą popularnością. Poza tym, klany które grały playoffy, miały poważne problemy z zebraniem grającego składu na te mecze, wobec czego zrezygnowaliśmy z tej dodatkowej formy rozgrywek.
- 3.4 Każdy z graczy jest zobowiązany do używania powszechnie akceptowanej wersji NoCheat. Obowiązują 2 wersje : 2.34 i 2.40. - Przystaliśmy na liczne propozycje i włączyliśmy do rozgrywek Plq2 obie wersje NoCheata.
- 4.10 W razie gdy jeden gracz ma zdecydowany zwiększony ping od początku meczu, a klan mimo to decyduje się wystawić go do gry, admin nie ma obowiązku zatrzymywania gry - jednak może reagować na to czy dany gracz może kontynuować grę czy nie (np wisi na wtyce) - lagi graczy podczas rozgrywania mapy były problemem zarówno dla adminów jak i graczy. Często przerywano mecz, co frustrowało każdy z teamów i mogło wypaczyć wynik meczu. Dlatego jeśli gracz z wyraźnie większym pingiem podejmuje grę, jest to wskazówka, że liczy się ze swoimi warunkami do gry. Sędzia ma prawo, ale nie obowiązek zatrzymania gry w takim przypadku. Ma to polepszyć przebieg rozgrywek.
- 4.11 Gospodarz meczu (pierwszy klan w parze na dana kolejkę np. AAA vs BBB) rozgrywa mecz (trzy mapy) skinem female/athena, natomiast drugi klan w danej parze skinem male/grunt. W przypadku porozumienia miedzy oboma klanami admin może dokonać zmian w ustawieniach. Jako, że liga jest dwurundowa nikt nie będzie pokrzywdzony, a zaoszczędzi to niepotrzebnych nieporozumień. - Ten punkt ma zapobiec wszelkim kłótniom między klanami odnośnie tego, kto gra jakim skinem. Jedną rundę gracie z klanem A skinem male/grunt, rundę rewanżową z klanem A gracie skinem female/athena i po problemie.
To najważniejsze zmiany w tej edycji Plq2. Niedługo dojdzie jeszcze jedna, mianowicie obowiązek uploadowania demek na specjalnego maila. Nagrywanie demek będzie obowiązkiem a nie "widzimisię". I nie ma wymówek - bo skacze mi ping, bo gorzej mi sie gra jak nagrywam demko - każdy ma odtąd obowiązek nagrywania demka. Admin nie puści gry dopóki nie dostanie potwierdzenia że każdy nagrywa demko. Maila poznacie niedługo.
Cały regulamin | |
| | |
| |
| | |
|
| |
| | |
| |
| | |
|
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja | |
| | |
| |