| |
| | |
|
Na początku chciałbym przeprosic, że to tak długo trwało. Niestety w weekend miałem szkołe i jeszcze na domiar tego moje pc odmówiło posłuszeństwa. Ale jest już ok i wszystko bedzie na bierząco.
Puchar Polski
System: best of 3, czyli do 2 wygranych map, każdy klan podaje sędziemu na prv po jednej mapie jakie chce grać. W razie remisu 1:1 ostatnia trzecią mapę wybiera klan który ma lepszy bilans fragów.
- wybrałem ten system z tego względu, ponieważ jak widać nie wszystkie mecze w lidze rozgrywają się tak jak powinny. Best of 3 zaoszczędzi czasu wam i sędziom, co mam nadzieje pomoże rozegrac wszytskie mecze bez zbędnych w/c lub w/o.
W pierwszej rundzie Pucharu biorą udział wszystkie klany trzecioligowe + 2 do 6 klanów drugoligowych wybranych przez organizatorów (ilość zależy od ilości zapisanych klanów). Do drugiej rundy awansują zwycięskie klany par z pierwszej rundy, dodatkowo zostają dokooptowane wszystkie klany 2 ligi (2-4 rozstawione) oraz 2-4 klany z pierwszej ligi wybrane przez organizatorów. w rundzie trzeciej grają wszystkie klany pierwszoligowe oraz te które do tej pory nie przegrały meczu. Wygrany przechodzi dalej, przegrani par tworzą drzewko przegranych.
Na dzień dzisiejszy zapisały sie klany takie jak: ath, 3v, mdt, xa, bbc, tok, b3, sng ,u^, wd, ds, pfh, 3c, BoD, fov.
Jak widac nie jest to zbyt długa lista, zapisy trwają do 24.11.2005 i mam nadzieje, że wiekszość klanów biorących udzial w plq2 zgłosi się do czwartku do godziny 24:00. Kiedy bedzie już znana ilosc klanów biorących udział w PP, zostanie rozlosowana I runda. Losowanie odbedzie sie na mircu 27.11.2005, kanał #plq2 godzina 19:00. Czas na rozegranie meczy bedzie podany po losowaniu par I rundy. To narazie na tyle, reszta chyba jest jasna. System podobny do systemu z zeszłego roku, więc jeżeli ktoś grał w poprzedniej edycji, mniej wiecej orientuje sie jak bedzie wyglądał tegoroczny Puchar Polski na sezon 2005/2006.
p.s. pozdrawiam wszystkich niecierpliwych - niech moc będzie z wami (c)ace | |
| | |
| |
| | |
|
| |
| | |
| |
| | |
|
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja | |
| | |
| |