| |
| | |
|
Tak, ludzie maja problemy z r1q2 bo nie umieja czytac [ tak kurwa, nawet to co napisze pewnie niektorzy przeczytaja wyrywkowo.. dlatego tez nie mam zamiaru tego porzadkowac ani pisac specjalna polszczyzna czy sprawdzac bledow i chuj..
po 1 trzeba sciagnac
i rozpakowac do katalogu quake2, odpalic R1Q2Updater.exe niech sie uaktualni
zeby chodzilo jak nc [ a raczej lepiej :D ]
mam takie cos:
set vid_ref r1gl // polecam to dac, na r1gl mi o wiele lepiej chodzi q2..
set cl_protocol 34
set loc_here "$$loc_here"
set vid_flip_on_switch "1"
set cl_async "0"
set cl_smoothsteps "0"
set cl_endmapcmd ""
set cl_autorecord "0" // przy 1 autorecord wlaczony
set protocol "34"
No i akceleracja myszki jak ktos wylaczal..
set m_xpfix "1" // w nc bylo set m_xp "1"
set m_fixaccel "1"
dodatkowo loci trzeba skopiowac do baseq2/locs zeby dzialaly a nie jak w nc do quake2/locs
set loc_here "$$loc_here" <- ten set jest po to zeby nie wklepywac w cfg wszedzie $$loc_here zamiast $loc_here, jeden set zalatwia sprawe..
set cl_endmapcmd "" mozna dac np set cl_endmapcmd "screenshot" to na koncu kazdej mapy r1q2 bedzie robilo nam screena, ew jakies "say GG" tez powinno dzialac.
dodam ze to jest przy 640X480 i 120hz, vsync off bez klejenia i innego gowna, jednak jezeli ktos ma slaby upload i musi np grac na cl_maxpackets 60, to w r1q2 czegos takiego nie ma, ogranicza sie sie bodajze przez wlaczenie cl_async 1 i wtedy cl_maxfps 30 czy 60 np
a r_maxfps 120 - 1000 ;) jednak ja sie kleje przy takiej konfiguracji w niektorych miejscach.. wiec albo takie ustawienia, albo aprq2 gdzie jest cl_maxpackets...
chathud? zaden problem
set scr_chathud 1
"Szary q2" jak w nc?
set gl_coloredlightmaps "0.25"
Problem pakow z dupy na r1q2 tez jest prosty, 32bitowe textury.. nie da sie ich wylaczyc w r1q2, dlatego tez musimy je usunac jak nie chcemy na nich grac.. defualtowe maja rozszerzenie *.wal w paku w katalogu textures i podkatalogoach jak e1u1 e1u2 itd 32bitowe bodajze w jpgach, nie wiem bo nie mam a nie bede sciagal by to sprawdzic.. dodatkowo r1q2 czyta wszystkie paki w katalogu baseq2 z rozszerzeniem *.pak, nie tylko pak0.pak do pak99.pak, takze te z inna nazwa od razu mozna usunac bo na nc ich nie urzywaliscie..
W r1q2 nie ma drawping i drawtime, wiec nie pytac o to..
W przypadku bledow, np
1. blad aplikacji.. jak
nalezy sciagnac i
2. Kolejny negative time difference..
nalezy zainstalowac nowsze stery, nie musza byc najnowsze, tak mimimum z jakiegos 2004r.
Jakies dodatkowe komendy polecam poczytac
Zreszta tab w konsoli Twoim przyjacielem..
Dla leni ktorzy kochaja nc, polecam jednak aprq2
Praktycznie sie sciaga i gra, jednak ja sie na tym kleje tak jak na cl_async 1 w r1q2.. ale jest latwiejsze w urzyciu i jednak praktyczniejsze [ kontrola winampa i inne ] wszystko jest w aprq2_readme.txt totez tam odsylam.
Polecam sciagnac oba i potestowac.. gl.
Dodatkowo jak ktos ma cos do dodania, chcialby sie podzielic swoja wiedza jak ustawic r1q2/aprq2 zeby smigalo jeszcze lepiej, komentarz to dobry sposob na podzielenie sie wiedza. | |
| | |
| |
| | |
|
| |
| | |
| |
| | |
|
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja | |
| | |
| |