-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Pierwsze kary ...2006-10-17 15:52 | P!o
Ledwo zakończyliśmy 1 kolejke, a już jesteśmy zmuszeni do wyrzucenia klanu z ligi, a także ukarania punktami minusowymi klan XA.
Klanem który już zakończył swój udział w lidze jest ekipa prowadzona przez Bladego - KA.
Już w pierwszym meczu znacząco naruszyli regulamin, kiedy to w meczu przeciwko XA zagrał nie zapisany do składu Biały.

7.3 Gra w klanie, którego, nie jest się członkiem - usunięcie z ligi i gracza i klanu

Któs mi tu zaraz będzie pisał, że skoro bana dostalo KA to i Dr powinna spotkać ta sama kara.
Otóz sprawa z Dr wygladą zupełnie inaczej, dlatego zostali ukarani "zaledwie" walkowerem na jednej mapie.

Kare w postaciu -3 pkt dostaje też klan XA.
Jak wiecie Tech został zbanowany na lige, a okazało sie, że shitdog to nie kto inny jak ... Tech.
Sam poszkodowany mówi, że jest bratem Techa, lecz ten sam nr. gg i nie powiadomienie organizatorów o rzekomym bracie i tym samym ip nie pozostawia nam wątpliwości. W efekcie shitdog nie zagra już w lidze, a klan XA zostaje ukarany ujemnymi punktami.

Oby to było przestrogą dla Was ...


Komentarze

sonic
avatar
2006-10-17 15:57 
HAhaha ładnie to tak emo wsumei dobrze klanowi XA emo trzeba było wcześniej powiedziec shitdog że ma brata techa emo Wasza strata amy pniemy w góre hyhy ! MTG RULE
sensei
avatar
2006-10-17 15:58 
luz blus emo
kostek
avatar
2006-10-17 16:19 
tak ma brata nie wiedzial co powiedziec to wkreca glupoty ze to brat tak bylo by to juz wczesniej jasne ze ma brata a nie:// emoale chuj mu w ta cziterska dupe wyszlo na jaw wszystko i gitemo) szkoda tylko ze Xa ma te punkty stratne bo sami nie wiedzieli kim on jest :// cuz GL Xa emo
Matrix
avatar
2006-10-17 16:21 
KA KA KA ;]
kubos
avatar
2006-10-17 16:24 
kul, ale z tym dr powinno byc drastyczniej,.
Awgan
avatar
2006-10-17 16:29 
a mowili ze fcb pierwsze odpadnie x emo
P!o
avatar
2006-10-17 16:33 
kubos, wcale nie emo
kostek
avatar
2006-10-17 16:36 
z dr....ale oco chodzi z tym dr bo ciagle niewiem?
Matrix
avatar
2006-10-17 16:38 
Ale Blady ma w logach rozmowe z Pio gdzie pisze o dopisanie Białego do ligi !
P!o
avatar
2006-10-17 16:40 
No ja nie przypominam sobie tego, a nawet jeśli ... po zapisach nie można już nikogo dopisywać emo było tak od zawsze i tak też było tym razem
pGsFestival
avatar
2006-10-17 16:43 
a by byly takie fajne mapy w meczu z ka emo emo
kostek
avatar
2006-10-17 16:44 
emo emo emo emo emo emo brecht
[KA]BLADY
avatar
2006-10-17 16:48 
Początek sesji: Sun Oct 01 14:55:21 2006
Identyfikator: Pio`
Identyfikator: Pio` (~zidane057@14-152.89-161.tel.tkb.net.pl)
[14:55] <Pio`> cze
[14:55] <[KA]Blady> Away: I'm away.
[14:55] <Pio`> jestes ?
[14:55] <[KA]Blady> Away: I'm away.
Sesja zamknięta: Sun Oct 01 15:09:23 2006

Początek sesji: Sun Oct 01 20:38:29 2006
Identyfikator: Pio`
Sesja zamknięta: Sun Oct 01 20:38:30 2006

Początek sesji: Tue Oct 03 16:30:24 2006
Identyfikator: Pio`
[16:30] <[KA]BLADY> P!O
[16:30] <[KA]BLADY> jestes??
[16:30] <[KA]BLADY> ??
[16:30] <[KA]BLADY> Pio`
Sesja zamknięta: Tue Oct 03 16:30:57 2006

Początek sesji: Tue Oct 03 18:15:00 2006
Identyfikator: Pio`
Identyfikator: Pio` (~zidane057@14-152.89-161.tel.tkb.net.pl)
[18:15] <Pio`> co trzeba ?
[18:15] <[KA]BLADY^OFF> Away: I'm away.
[18:19] <[KA]BLADY^OFF> ty mozesz dopisac do plq2 jeszcze ip nie?
Sesja zamknięta: Tue Oct 03 18:20:23 2006

Początek sesji: Tue Oct 03 18:21:15 2006
Identyfikator: Pio`
Identyfikator: Pio` (~zidane057@14-152.89-161.tel.tkb.net.pl)
[18:21] <Pio`> moge
[18:21] <[KA]BLADY^OFF> Away: I'm away.
[18:21] <[KA]BLADY^OFF> to dopisz waldka ip
[18:21] <[KA]BLADY^OFF> z mojego squadziku
[18:21] <[KA]BLADY^OFF> I zamiast Mnr wpisz Białego do plq2 ok?
[18:21] <[KA]BLADY^OFF> [KA]waldek-62.179.56.87
[18:21] <Pio`> a jakie to ip ?
[18:21] <[KA]BLADY^OFF> Away: I'm away.
[18:21] <Pio`> ;]
[18:21] <[KA]BLADY^OFF> Away: I'm away.
[18:22] <[KA]BLADY^OFF> i jeszcze tylko Nikiel i Biały mi zostal
[18:22] <[KA]BLADY^OFF> ale to wieczorkiem ci podam ok?
[18:22] <[KA]BLADY^OFF> bo go niema teraz
Sesja zamknięta: Tue Oct 03 18:22:36 2006

Początek sesji: Tue Oct 03 18:23:07 2006
Identyfikator: Pio`
Identyfikator: Pio` (~zidane057@14-152.89-161.tel.tkb.net.pl)
[18:23] <Pio`> ok
[18:23] <[KA]BLADY^OFF> Away: I'm away.
[18:23] <[KA]BLADY^OFF> Dzięx:]
[18:23] <[KA]BLADY^OFF> GL
Sesja zamknięta: Tue Oct 03 18:23:18 2006

Początek sesji: Tue Oct 03 18:23:27 2006
Identyfikator: Pio`
Identyfikator: Pio` (~zidane057@14-152.89-161.tel.tkb.net.pl)
[18:23] <Pio`> i cobalt
[18:23] <[KA]BLADY^OFF> Away: I'm away.
[18:23] <Pio`> ;]
[18:23] <[KA]BLADY^OFF> Tu masz Białego ip
[18:23] <[KA]BLADY^OFF> Away: I'm away.
[18:23] <[KA]BLADY^OFF> no własnie:]
[18:23] <[KA]BLADY^OFF> dzięx za przypomnienie
Sesja zamknięta: Tue Oct 03 18:24:17 2006
[KA]BLADY
avatar
2006-10-17 16:49 
Wszystko chyba jest juz wyjaśnione co?
P!o
avatar
2006-10-17 16:53 
no jasne emo prosisz o wpisanie IP graczy emo Gdzie ja sie zgodzilem na dopisanie bialego ? emo

Edytowany: 2006-10-17 16:53
Tabak
avatar
2006-10-17 16:59 
Wyraznie tu jest napisane

<[KA]BLADY^OFF> ty mozesz dopisac do plq2 jeszcze ip nie?

Dopisanie Ip a nie nowego gracza (ewentualnie zamiane jednego na drugiego), tak wiec nie wiem w czym rzecz?
[KA]BLADY
avatar
2006-10-17 17:06 
Niewiem Pio o co ci chodzi pisze wyraznie ze chcialem dopisać Białego za Mnr a ty napisałeś ok tylko wieczorem miałem ci ip podac i podałem a w czym masz problem przeciez i tak Biały nic nie pomogl nam w PLQ2 tylko minusował team:] ale i tak bym go chciał widziec w moim squadzie na plq2 bo jak ja gram to sie z nim rozumiem i bardzo bym chciał jeszcze pograc z playerami ka w plq2. Nie musze wygrywac ale chce tylko zeby playerzy sie nauczyli grac tp i sie zrozumieć i moze w przyszłum roku wejdziemy do 2 ligi ale jak ty mi nie pomozesz to klan moze sie rozpaścemo bo nikt nie bedzie chciał grac dalej w ka jak odrazu wypisałes nas z plq2 emo
Z GÓRY Dzięki!
P!o
avatar
2006-10-17 17:12 
Dla mnie to oczywiste było, ze nie dopisze nikogo do składu i zaraz Ci powiem jak ja odebrałem tą wiadomość:

[18:15] <Pio`> co trzeba ?
[18:19] <[KA]BLADY^OFF> ty mozesz dopisac do plq2 jeszcze ip nie?
[18:21] <Pio`> a jakie to ip ?
[18:21] <[KA]BLADY^OFF> [KA]waldek-62.179.56.87

A co do tego: [18:22] <[KA]BLADY^OFF> i jeszcze tylko Nikiel i Biały mi zostal
[18:22] <[KA]BLADY^OFF> ale to wieczorkiem ci podam ok?
To chyba proste, ze nie brałem pod uwage Białego, który nie był zapisany do składu.
Dla mnie to jest koniec tematu. Pozdro
[KA]BLADY
avatar
2006-10-17 17:23 
Ale gadasz prosiłem cie zebyś dopisał Białego zamiast Mnr bo ci powiedziałem ze Mnr nie wchodzi na IRC i go nie widuje:/ a ty sie zgodziłeś i teraz nie ściemniaj ze to o ip chodziło bo dobrze wiesz co wtedy robiłes
P!o
avatar
2006-10-17 17:24 
Padłem emo
[KA]BLADY
avatar
2006-10-17 17:30 
To wstań i wpisz mnie spowrotem:]
ads
avatar
2006-10-17 17:34 
sie zaczyna
xawik
avatar
2006-10-17 17:36 
ej pio to ty 3 pazdziernika dopisywałeś jeszcze jak nam magneto nie chciałeś dopisać ? emo emo emo
kostek
avatar
2006-10-17 17:37 
proste blady wuchujal Cie ostro i tyle emo teraz pali glupa ze nie bral bialego pod uwage jak prosto jest napisane ze bialy z mnr a ten mowi.... smiech na sali jedynm slowememo ze ktos taki zajmuje sie taka liga !!!!!!!!!!!!!!!!!! emo
eon
avatar
2006-10-17 17:39 
3.2 Każdy jest zobowiązany do podania danych w celu kontaktu (gg, mail do ClanLeadera, war arrangera, kanału irc?owego jeżeli takowy posiada, aktualnej strony www).
3.3 Każdy gracz grający w meczu ligowym jest zobowiązany do korzystania z takiej ksywy jaka jest zapisana na ligowej stronie. //// hmm jest zapisany jako shitdog a gral jako dog ? to raz, dwa fejkowal wiec kara dla Xa jest hmm..., malo adekwatna do czynu
eon
avatar
2006-10-17 17:44 
tu tylko pytanie ale czy Xa ukonczylo ost edycje ? jesli nie to czemu nie maja -2 ?? wg regulaminu czyli teraz -5 ?
hamster
avatar
2006-10-17 17:45 
moze sie myle, ale ja takze zrozumialbym i w ogole rozpatrywal prosbe o IP, a nie graczy, tym bardziej, ze byly informacje o uaktualnianiu IP a nie skladu

poza tym Blady, zapisales 11 graczy do ligi, a mogles 13, czemu teraz starasz sie zwalic wine na Pio i organizatorow, zamiast samemu poniesc konsekwencje?
[KA]BLADY
avatar
2006-10-17 17:53 
pisalem ze za puxno sie zorientowalem do zapisów do ligi plq2 i zbieralem graczy i prosiłem pio o zamienienie Mnr na Białego i napisal ok więc sie tym nie martwiłem

To dla czego mam teraz za to cierpieć jak ja tego nie zrobiłem?
Squall
avatar
2006-10-17 17:56 
Wg mnie KA powinno dostać -3pkt podobnie jak Xa, a mecz między nimi rozegrać jeszcze raz (może ktoś wyjdzie na zero). Kik z ligi to troche drastyczne posunięcie emo Dobrze by było gdyby zostali bo wiecej klanów to wiecej meczów i emocji w lidze emo


Ale taką sprawe najlepiej chyba dać pod głosowanie sceny czy kik dla Ka czy też nie emo emo

Edytowany: 2006-10-17 17:58
[KA]BLADY
avatar
2006-10-17 17:56 
mam tylko wine do pio a do organizatorów nic nie mam i nic nie pisalem?
Squall
avatar
2006-10-17 18:02 
EEE, no własnie. Czemu Xa nie ma -5 pkt?? emo emo
sonic
avatar
2006-10-17 18:12 
heheh ale padaczka ttuaj z tymi kommentarzami XD emo
[KA]BLADY
avatar
2006-10-17 18:16 
Dzięki Wszystkim Playerom za gre GG chyba kończe z q2:/ ale jeszcze sie zastanowieemo
P!o
avatar
2006-10-17 18:17 
Squall: Ale taką sprawe najlepiej chyba dać pod głosowanie sceny czy kik dla Ka czy też nie


Najlepiej to Ty nic nie mów. Podjeliśmy taką decyzje, napewno nie ulegnie ona zmianie. Głupie też było tłumaczenie sie Bialego czemu zagrał. I tak jak już wspomniał Hamster wyżej, macie jeszcze dwa wolne sloty w składzie,a niby biały był od dawna w klanie, wiec dlaczego nie zapisaliscie go od razu ? Nie wkrecaj, ze nie miales jego IP.
Eon co do Twojej wypowiedzie ... Dobrze, że XA w ogole zaczyna od 3 ligi. PLQ2 prowadzoną przez Hamstera nie ukonczylo SnG, a mimo to w PLQ2 #7 zaczeli od 1 ligi bez ujemnych punktów.

Edytowany: 2006-10-17 18:18
eon
avatar
2006-10-17 18:21 
pio ok ja tylko pytalem no offence, ale co do KA to jestem za tym zeby grali nadal bo przynajmniej bedzie wiecej ludzi i tyle, ale nie zaprzeczysz ze wyjatki od regulaminu sa i to duze.. tak tylko gdybam.
BialY^mp3
avatar
2006-10-17 18:21 
pio powiem raz wtory juz ze mam wew ip fajnie co nie emo? do ka doszeldem z ttydzien przed rozpoczeciem ligi po zdenerwowaniu sie na pana xawiera z bbc tez fajnie nom nie dosc ze gralem na zajefajnym pingu to ty jeszcze chcesz karac ka za to ze nie bylem zapisany kikem z ligi a xa za to ze gral tam -banita- dog chcesz ukarac -3 pkt ? chyba cos jest nie tak jakies problemy emocjonalne ?
shotmanovsky
avatar
2006-10-17 18:41 
blady nie martw sie pio to debil nie od dzisiaj
shotmanovsky
avatar
2006-10-17 18:47 
tzn bialy
eon
avatar
2006-10-17 18:58 
omg shotman wrocil ;/ jeszcze tylko distance i bedzie komplet emo
xaCat
avatar
2006-10-17 18:59 
ja propnuje dla xa -20 pkt... jak wyjdziemy na zero, to wchodzimy do II ligi ok ?
V3sq
avatar
2006-10-17 19:05 
Hm wiem ze moje zdanie nic tu nie wniesie ale chciałbym przypomniec sytuacjie z tamtej eydcji plq2 zwiazana z vbz-em i malboro.Otóz malboro nie zrozumiał moich maili w ktorych prosiłem o to zeby w miejsce sergiego wziasc vbz-a. Zaczął sie mecz a po meczu nagle ze vbz nie jest zapisany w plq2 b.dziwne bo wysłałem do niego 3 maile w tej sprawie ale nie o tej sprawie chciałem przypomniec. Więc za to ze vbz zagrał chociaz nie był zapisany nie wyrzuciliscie nas z ligi,tylko odjeliscie nam 3pkt. Wiec myśle że w jakimś stopniu jest ta sprawa podobna i wyrzucenie tego klanu z ligi bedzie nie adekwatny do czynu jakiego sie dopuscili. Myśle ze trzeba dać temu klanowi jeszcze jedna szanse dlatego ze graja 1 raz w lidze plq2. Pozdro Bladyemo

Edytowany: 2006-10-17 19:07
P!o
avatar
2006-10-17 19:20 
no to są dwie rozne sytuacje emo bo tamte meile byly wysylane w okienku transferowym, a tutaj to jest sprawa konca zapisiów, a blady pisał do mnie po zakonczenu zapisow
[KA]BLADY
avatar
2006-10-17 19:20 
WOW ALE WYPOWIEDZ V3sq I co P!o ty tylko jesteś taki glupi zeby odrazu wywalać nas w błoto większośc playerów jest za tym byśmy grali dalej w plq2
Awgan
avatar
2006-10-17 19:24 
pio daj pograć słabszym klanom oni tak jak FcB 1 raz graja w lidze wiec wiesz -3p napewno wylo by wystarczajaca kara... emo
KuRi
avatar
2006-10-17 19:38 
Jak dla mnie wiekszym przewinieniem jest zagranie gracza, który ma bana za dopalacze, niz takiego, który nie jest dopisany do skladu przez drobne nieporozumienia. No ale cóż. Admin robi swoje...
pepek
avatar
2006-10-17 19:49 
wy nierozumiecie, od kiedy admin ligi zajmuje sie dodawaniem graczy?, jest to rola cla, jesli niezdazyl jego problem, skoro blady pisales do Pio zeby dodal to czemu nie sprawdziles czy juz jest na liscie playerow tylko dopusciles go do gry? to jest twoj blad, mogles poczekac na otwarcie transferow a teraz masz po zawodach
KuBi
avatar
2006-10-17 19:50 
Ukarajcie zawodnika, ponieważ szkoda klanu zeby juz po 1 kolejce odpadł z ligi emo Ale to juz wasza(adminow) decyzja
pepek
avatar
2006-10-17 19:52 
to nie wina gracza tylko cla
P!o
avatar
2006-10-17 19:58 
Kubi jak mamy ukarac gracza, ktory nie jest wpisany do ligi ? :}
mastah
avatar
2006-10-17 20:00 
cze
V3sq
avatar
2006-10-17 20:00 
SZkoda chciałem cos wnieść do tej sprawy jednak także uwarzam ze zagranie gracza nie dopisanego do sq jest o wiele mniejszym przewininiem niz zbanowany gracz za czitowanie pod fejkiem.To znaczy nie chciał bym aby to ka zostało w lidze a xa poszło precz tylko zeby ka poniosło taka sama kare jak xa.
Sidor
avatar
2006-10-17 20:04 
Decyzja zapadla i wasze naciski nic tu nie zmienia. POZDRO 600
Awgan
avatar
2006-10-17 20:07 
to co za geniusz decyduje tak ???

----------
Zawsze mozna zmienic decyzje i osadzić sprawiedliwie obia timy emo

Edytowany: 2006-10-17 20:09
[KA]Bln
avatar
2006-10-17 20:22 
ej no proste powinnismy dostac -3pkt P!o co ty odpierdalasz.. wielei graczy u nas czekalo i przygotowywalo sie dlugo do plq2 a ty nas skreszlasz o... tak ! w takim razie wyrzuc xa zeby bylo sprawidliwei P!o dziwka ! emo
[KA]Bln
avatar
2006-10-17 20:24 
V3sq ma racje P!o zastabow sie co ty robisz to jest nie sprawiedliwe !!! jak oba klany osodzic to tak samo !! emo
[KA]Bln
avatar
2006-10-17 20:28 
p!o nie osmieszaj sie i nie prowadz takiej ligi bo to jest wlasnie smiech na sali zajmij sie czymsc innym a nie pierdolisz glupoty i sam sie w tym juz gubisz ! ! ! emo
Tabak
avatar
2006-10-17 20:39 
Nie jedzcie na Pio bo on sam tego nie ustalal, tylko ustalala to cala ekipa, a takie wypowiedzi wasze sugeruja po prostu to ze nie potraficie przyznac sie do bledu.
pepek
avatar
2006-10-17 20:50 
[KA]Bln: "P!o dziwka !"

imo za takie zachowanie wobec admina powinien dostac bana
kostek
avatar
2006-10-17 21:08 
no dobra wyjebali "ka" bo regulamin tak nakazuje...ale dobra jesli jestesmy tak przy regulaminie to czemu xa gra po 1 gracz byl zapisany jaki shitdog a gral jako dog po 2 to cziter ale nie musze tego mowic a po 3 czemu nie maja -5 punktow tylko -3??/ przeciesz jest w regulaminie napisane ze clan ktury nie ukonczyl ligi statruje lige nizej i z -2 punktami tak samo tyczy sie to sng tez powinneli miec na starcie -2 punkty ale nie mieli i nie wmawiajacie ze sng ukonczylo lige na ostatnimmiejscu jak jest napisane bialym na czarnym "Klany, które nieukończyły ligi w poprzedniej edycji zostały automatycznie przesunięte o lige w dół, mowa tu o SnG i Xa" tak bardzo trzymacie sie tego regulaminu wiec dlaczego do konca go nie przestrzegacie tylko jak wam sie podoba???

Edytowany: 2006-10-17 21:09
Matrix
avatar
2006-10-17 21:13 
Pepek a czy admin czyni czlowieka nietykalnym ?
Nie rozumiem , ze jesli koles dostal admina to juz jest cool i nie mozna go obrazac ... Jak dla mnie oba clany powinny dostac -3 ptk , to jest tylko gra.

ps. Z adminem jest jak z nauczycielem "zawsze ma racje" wiec wasze posty do pio sa bez sensu...

ps2. Blady z takim tekstem jak "przestane chyba grac w q2" to do bravo.
pepek
avatar
2006-10-17 21:32 
To jest tylko gra? to jest liga i nie jest sie samemu w tej lidze, jest regulamin po to zeby go przestrzegac

a jezeli bluzga sie admina, liga robi sie smieszna, powiedzmy jakis sponsor sie znajdzie, wchodzi na strone czyta komenty i widzi: "admin to dziwka, jedza.."

bluzgac na niego mozesz poza liga "po pracy"

Edytowany: 2006-10-17 21:33
Vista
avatar
2006-10-17 21:51 
"Ale Blady ma w logach rozmowe z Pio gdzie pisze o dopisanie Białego do ligi !"

Logi moze kazdy sobie sam napisac lub pozmieniac :] emo
xawik
avatar
2006-10-17 22:05 
emo emo
no_name
avatar
2006-10-17 22:22 
hahaahh XA fejkuje ! pffff GW :]]]]
[KA]Bln
avatar
2006-10-17 22:25 
w sumie sorki za to okreslenie ''P!o ......'' ale to nie fer ! emoja przed meczem jak i po meczu nic nie wiedzialem ze bialy nie jest zapisany to czemu my ponosimy konsekwencje dajcie nam -3pkt i wywalcie Bialego i bedzie tak jak w Xa i kwita emo
[KA]Bln
avatar
2006-10-17 22:28 
to tylko gra a wy bierzecie to na powage w innych przypadkach laskawiej jakos szlo a znami to moement sie rozegralo nawet nie wiedzialem ze juz nie gram w lidze emo:
pepek: ty mnie nie strasz bo sie zesrasz !
Czekoladowy
avatar
2006-10-17 22:39 
eh regulamin regulaminem ale jednak jestes za tym zeby KA zostalo przciez to nie sa oszusty zadne ani nic w tym stylu chlopaki pewno sobie walili konika ze beda w plq2 a wy co wywalacie ich od tak nie mam nic do xa ale jak juz do xa powinno wyleciec emo jak mozna nie spytac sie kim jest itp itd :O
xaCat
avatar
2006-10-17 22:48 
czekoladka nie wiesz jak to u nas bylo to sie nie udzielaj emo
P1mp
avatar
2006-10-17 22:49 
shitdog to nie kto inny jak tech zaden jego brat wujek babcia czy dziadek. imo kary sa niesprawiedliwe co wiecej wydaje mi sie ze ekipa plq2 patrzy przez pryzmat klanu, tagu. Kara dla xa powinna byc taka sama jak dla ka. Na chlopski rozum jest oczywiste ze przewinienie klanu, w ktorym gral gosc zbanowany jest wieksze niz tego, w ktorym gral niedopisany (wielu moze sie nie zgadzac z moimi slowami, ale mam prawo do wlasnego zdania). GL w przyszlosci oby mniej takich incydentow.
kubos
avatar
2006-10-17 23:28 
emo
Matrix
avatar
2006-10-17 23:28 
vote kickclan xa , VOTE YES!

Gracze o tym wiedzieli i fejkowanie nie jest mile widzane ...
tomi
avatar
2006-10-17 23:38 
a skad ty mozesz wiedziec co oni wiedzieli ?
eon
avatar
2006-10-18 01:08 
prawda taka ze wg regulaminu to Xa tez powinno poleciec, i tyle...ale jak w poprzedniej edycjii sa klany i sa klany nie nma o tym decysowac koniec...
kerek
avatar
2006-10-18 02:16 
prawda jest taka ze jakby upx gralo to by bylo w 1 lidze:>
KuRi
avatar
2006-10-18 07:59 
Ja tam bym puscił KA na "-" i zabronił grac białem bo szkoda ich troche. Myślę Pio, ze lekko przesadziłes. Wiesz, ze gosc zagrał nie wiedząc, ze nie ma go w składzie, a cl był pewien, ze dopisałes białego. Troche szkoda.. :>
rolnick
avatar
2006-10-18 08:54 
dobrze dal cioty techa emoDDDDDDDD <asd>
rolnick
avatar
2006-10-18 08:55 
ale z ka to moim zdanie za ostro...lepiej wyszloby jkakby mieli punkty na - i juz :]
kostek
avatar
2006-10-18 09:28 
wescie smiechu warte sie dzieje i tyle... emo emo emo emo emo emo emo
V3sq
avatar
2006-10-18 13:18 
Zgadzam sie z czekoladowym aciu,kurim oraz matuszem aka rolnickiem. Ka powinno grac na -3pkt oraz wykluczyc gracza bialego z rozgrywek plq2. TAKIMI ZAGRYWKAMI LIGA ROBI SIE MNIEJ EFEKTWYNA.
viking
avatar
2006-10-18 20:04 
Ja sie moze wypowiem. Mimo ze to pierwsza liga po powrocie, to chyba rozumiem o co biega emo

Moim zdaniem KA -3 pkt
Nie rozumiem dlaczego Bialy mialby dostac bana?? emo

Przecież skoro Blady powiedzial mu ze jest dopisany do ligi ( a tak napewno zrobil ) to nie jest wina Bialego tylko Bladego.

Po drugie dziwia mnie wasze wypowiedzi w stylu P!o dziwka itp. Nieważne czy jest adminem, graczem czy przynosi kawe zawodnikom Xa - jakisz szacunek sie kazdemu nalezy.

Popieram pozostawienie w lidze KA z -3 pkt + ban dla Bladego na np. 3 mecze. (oczywisciew nadal Bialy nie jest zapisany)

Mysle ze taka kara bedzie adekwatna do sytuacji i sprawiedliwa dla kazdego.
Wywalenie z ligi klanu, ktory tu debiutuje to zbyt powazna kara, poniewaz moze skutkowac rozpadem klanu, a jednoczesnie zmniejszeniem sie sceny.
scout
avatar
2006-10-18 20:52 
smiech na sali ! do radia maryja spierdalac ! emo

nie rozumiecie, ze decyzja adminow jest nieodwrotna ? no chyba, ze by admin ligi sie pomylil - ale sie nie pomylil, macie w regulaminie dokladnie napisane co grozi za to wykroczenie i cze... trzymac sie regulaminu to liga bedzie czysciejsza i fajniejsza i pozadniejsza.

powinniscie sie cieszyc, ze Pio podejmuje trudne decyzje natychmiast, dzieki temu jest on skuteczny w walce z czitami i nie tylko na scenie q2 ;] elo
BialY^mp3
avatar
2006-10-18 21:42 
ja nie mowie ze p!o nie powinien karac klan kA ale ludzie no na chlopski rozum kara ka i kara Xa jest nie adekwatna do czynów ?! emo
kostek
avatar
2006-10-18 21:53 
powiedz mi jak scout jak oni trzymaja sie regulaminu?? emo no tak jasne jest napisane co jest za take cos...ale moim zdaneim oni przestrzegaja se regulaminu jak chca...przeczytaj se koment moj 2006-10-17 21:08 to bedizesz wiedzial ocb mi...
eon
avatar
2006-10-19 01:15 
scout dobry kawal z tym regulaminem.. poczytaj i powiedz w takim razie dlaczego wg regulaminu Xa dalej jest w lidze,... przypomne tylko Lot w ost edycjii.....
scout
avatar
2006-10-19 14:34 
hm nie bylo mnie przy dyskusjach o tych karach wiec nie wiem dokladnie jak to bylo ale ja to tak rozumiem:
ka - wg. regulaminu powinni zostac natychmiast wydaleni z ligi i tak sie stalo, a zawinil tutaj nikt inny jak cl
co do xa to czemu nie startuja z -2 pkt ? nie wiem, nie moja decyzja, moze i macie racje, ale w takim razie SnG tez spadlo do 2 ligi z 1 w takim sam sbosob jak xa i powinni startowac od -2 a nie startuja i nikt sie ich nie czepia, przykre nie ? po co macie patrzec dalej skoro to waszej ligi nie obowiazuje, a odkad sa 3 ligi to zauwazylem, ze wiecznie sa problemy z czitami, zachowanie itp wlasnie u graczy tej ligi, co wy swiat chcecie podbic w taki sposob ?
nastepnie kostek czytalem twoj post i odpowiem CI na twoj atak odnosnie nickow, jezeli kazdy sedzia mialby tak sprawdzac to 3/4 meczow zostalo by uniewaznionych czy co tam z nimi zrobione, przyjzyj sie sobie, zawsze grasz w plq2 na takim nicku jaki podales ? moze czasem dodasz sobie zdrobnienie typu "-ek", ktore coprawda masz w nicku ale rownie dobrze istniaja inne "-czek" czyt. kosteczek, jestes pewien, ze nigdy nie zmienailes chodz odrobine swojego nicku wczasie gry ? zaloba ze sie o to ciskasz
co do waszych apelacji usuniecia xa z ligi ? za co ? za ich niewiedze bo costam z bracmi jest zamieszane ? tutaj jest roznica, ka wiedzialo o wszystkim i decyzja nalezala do cl, ktory strony plq2 nie sprawdzil, xa natomiast bylo nieswiadome takiej plontaniny jak tam maja...
NIECH KAZDY NAJPIERW SPOJRZY NA SIEBIE, JEZELI U NIEGO BEDZIE WSZYSTKO OK, NIECH SPOJRZY NA NAJBLIZSZE SWOJE OTOCZENIE JEZELI CHODZI O PLQ2 - O SWOJ KLAN, JEZELI WSZYSTKO BEDZIE OK TO SIE CZEPIAJCIE INNCYH, NO ALE WY WOLICIE PATRZEC NA WADY INNYCH NIZ SWOJE BO WASZE WAZ BOLA I NIE MA PO CO NAD NIMI ROZKMINIAC NIE ? cze

nie macie zadnych konkretnych argumentow wiec sie nie wypowiadajcie
kolejna sprawa dotyczaca
kostek
avatar
2006-10-19 17:51 
wlasnie jesli gram se normalnie to se moge wziasc kostek kosteczek kostulka kosta i zero do bani ale w lidze mam zapisane kostek to kostek i sie tego trzymam i bez zadnych innych udziwnien...a propo nie czepiam sie nikogo jesli sam mam cos na sercu...

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.227
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl