-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 FcB wyrzucone z ligi !2006-10-24 19:24 | P!o
Drugim klanem, który zostaje wyrzucony z ligi jest Fanatic Club Blunt.
W meczu Fanatic Club Blunt vs eXtreme Addiction w składzie FcB zagrał Klb, który ... nie jest zapisany do składu ! To jest conajmniej żałosne (>!<),
dobrze wiedzieliście, że przez coś takiego z ligi został wywalony klan KA, jednak niczego Was to nie nauczyło, a szkoda. Mam nadzieje, że to ostatni przypadek takiego zachowania w lidze ...
Terminarz tym razem nie ulegnie zmianie.
Komentarze

Zi3lony
avatar
2006-10-24 19:29 
Zalosne... ka teraz fcb:/ Awgan i Blady jak będziecie zapisywac kiedys swoje klany do ligi to pomyslcie czy warto:/
no_name
avatar
2006-10-24 19:31 
ehhh 1,5h pisalem opis : > tyle czasu zmarnowane..
D4Ru$
avatar
2006-10-24 19:35 
głupota ludzka nie zna granic ...
shotmanovsky
avatar
2006-10-24 19:37 
gj ale fcb to nie sa dobrzy playerzy wiec mogliscie ich zostawic...
marlboro
avatar
2006-10-24 19:44 
To rozumiem że ma być podział : dobrzy playerzy mogą być banowani, gorsi - niech robią co chcą?

Regulamin jest jeden, dla wszystkich. Chłopaki, przystępując do ligi, automatycznie akceptowali zasady które ich miały obowiązywać. Nie potrafili się do nich dostosować - znaczy to tyle że są niepoważni. A liga ma być poważna więc nie ma w niej miejsca dla takich osób. Proste.
P!o
avatar
2006-10-24 19:51 
pewnie, ze tyle czasu zmarnowe ... grali już dwa mecze, więc sedziowie sporo czasu zmarnowali, a dodać usuwanie meczy z terminarzu to kolejny czas zmarnowny emo
Awgan
avatar
2006-10-24 20:19 
Przyznaje sie do bladu nie bede sie sprzeczal zapomnialem wpisac klb a nie mielismy skladu płnego na mecz i klb weszedl i zapomialem calkiem ze nie jest zapiany i spokojnie sobie gralismy..
Fajnmie sie gralo w lidze przynajmniej nie balismy sie wystapić mimo ze jestesmy jednym z najslabszych klanów ligi. Na nasz klan nikt nie liczyl wszyscy mówili, e zanim sie zacznie liga klan sie rozpadnie, a o dziwo rozpadlo sie BBFL InSide Bh a fcb dalej gral i zdobyl wiele nowych graczy.emo Szkoda ze nie gramy juz ale czytajac komentaze poprzednich tematów wiem ze chodzbym niewiem jak pisal admin i tak nie zmieni tej decyzji.. szkoda tylko ze na takim bledzie zostalismy wywaleni z ligi emo pozdo HF w pozostalych meczach ^^

ps. przykto sie roi jak sie czyta komentarze tykie jak powyzej...
THP
avatar
2006-10-24 20:26 
przykro to moze byc organizatorom ligi, bo wysilek i czas jaki w to włożyli idzie na marne.
Z koeli Wy wykazaliscie sie brakiem profesjonalizmu. Udział w PLQ2 do czegoś zobowiązuje, przynajmniej do trzymania głowy na karku. U was tego zabrakło. Szkoda że już na samym początku są takie wpadki.
xaCat
avatar
2006-10-24 20:43 
na koniec plq2 w 3 lidze zostanie tylko XA jesli tak dalej pojdzie.. wszystkich wyeliminujemy emo emo więc strzeszcie sie panowie emo
4 godz grania na marne i znow mamy -3 pkt..

Edytowany: 2006-10-24 20:44
KuBi
avatar
2006-10-24 20:43 
lepiej niech sobie wszystkie klany sprawdza czy sa wszyscy dopisani bo na koniec ligi zostanie 15 klanow emo
hara
avatar
2006-10-24 21:16 
xaCat n1 emoemo

Awgan n/c
FcB|SoNy
avatar
2006-10-24 21:30 
eh zmuła jak niewiem a tak fajnie sie grało te mecze ligowe a ja miałem takie piekne plany o lidze emo grał bo nie było sqadu!! no nic po lidze emo ale nastepna lige zagramy napewno emoemo
ads
avatar
2006-10-24 22:06 
japierdole załoba emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo
hamster
avatar
2006-10-24 22:26 
nie mogliscie wziac wc?

gratuluje
protech
avatar
2006-10-24 22:57 
"gral bo nie bylo skladu"

no fajne masz wytlumaczenie..

Edytowany: 2006-10-24 22:57
tomi
avatar
2006-10-24 22:59 
przetancie juz, gral i tyle wyrzucili ich TAK wiec po co wiecej komentarzy sam cl fcb napisal ze mu przykro itp nie bronil sie wiec wyloozujcie z glupimi komentami bo teraz wy sie robicie zalozni :/
!n53kT
avatar
2006-10-24 23:07 
zreszta sedzia tez powinien sprawdzic chyba kto jest zapisany i kto moze grac ... a czy odrazu wyrzucac ..:/ mysle ze lepiej by bylo -3pkt ale szanuje decyzje sedziow emo
tomi
avatar
2006-10-24 23:17 
sedzia jest sedzia jaby mial ogarnac wszystko to by mial urwanie glowy bo ma jeszcze wlasne zycie ale po czesci masz racje ale tak jak mowisz uszanujmy decyzje:]
BrK323
avatar
2006-10-24 23:21 
Boze i nam punkty odjeli :/
!n53kT
avatar
2006-10-24 23:27 
a tu widzimy ze zgodsnie z regulaminem to pgs powinno poleciec za ag3 emo 7.5 Gra na wszelkiego rodzaju wspomagaczach (AIM bot, wallhack) usunięcie z ligi gracza i klanu w jakim grał.
no_name
avatar
2006-10-24 23:30 
emoDD zaraz sie dowiem ze to moja wina emoDDDD ej ja pilnuje was, holdy itp itd , sprawdzam ip elo, przeciez nie bede sprawdzac skladu graczy i wlaczac strone czy taki gracz jest dopisany do ligi emo strata czasu. CL powinien o tym wiedziec ;]
Hbrt
avatar
2006-10-24 23:46 
A tak odbiegajac troszke od tematu. Zrobi ktoś porzadek w tabeli 3 ligi ?
mastah
avatar
2006-10-25 00:07 
Przyznaje sie do bladu emoDD
to byl wielki BŁĘD

Edytowany: 2006-10-25 00:07
KuBi
avatar
2006-10-25 00:28 
Cat ty niegadaj bo wy byscie o mały włos tez niewylecieli emoemo emo
P!o
avatar
2006-10-25 06:34 
Insekt, ale age nie grał na czicie w plq2.
pGsFestival
avatar
2006-10-25 07:42 
o nieee spadlismy z 1 miejsca emo
Squall
avatar
2006-10-25 12:45 
mmmm.... najpierw wyleciało KA teraz Fcb.... Who's next emo emo Coraz mniej timów do gry zostaje emo Coś czuje, że do końca ligi liczba timów się jeszcze wykruszy emo emo
kubos
avatar
2006-10-25 14:25 
zal zal zal zal zal emo jeszcze kilka takich przypadkow to plq2 sie calkiem posypie.
FcB|SoNy
avatar
2006-10-25 14:55 
thx tomi za koma ale przeciesz stało sie i tyle emo
"To jest conajmniej żałosne (>!<emo", napeno tak :/ a czy <<<tech>>> emo moze grac w tym klanie[xa] emoemo: nie ma bana czy cos ??podobna go zbanowali na plq2 czy to prawda emo ale na 3 lige mozna troche przymknac oko na takie wpadki . emo emo emo
d4mi4no
avatar
2006-10-25 15:41 
3 liga tak samo jak pozostale podlegaja jednemu regulaminowi, wiec nie ma wyjatkow emo Przykladem bylo KA, emo wiec trzeba bylo sie pilnowac.
FcB|SoNy
avatar
2006-10-25 15:51 
wiem tak tylko pisałem bo myslałem ze moze dało by sie cos zrobic emoemo ale nie no masz racje wszyscy powinni podlegac jednemu regulaminowiemoemo
P!o
avatar
2006-10-25 16:24 
sony, a gdize masz napisane, ze tech gra w xa ? emoemo dostał bana i już
FcB|SoNy
avatar
2006-10-25 16:53 
pytałem sie tam kolesi z xa i mowili ze gra z nimy w klanie a na plq2 pisało ze gra na fejku w xa a na meczu plq2 z xa dał name tech a admin nic wiec mysle ze grał na tym meczu emo jak jestem w błedze to sor emo ale tak mi sie wydaje emo
P1mp
avatar
2006-10-25 17:14 
no juz nie ma co komentowac tego sony, xa zostalo potraktowane ulgowo i tyle...
Awgan
avatar
2006-10-25 18:01 
szkoda ze xa klan dominujacy w 3 lidze zostal potraktowany ulgowo a slabe klanu takie jak Ka czy nasz zostalo wywalone ale luz sprzeczac sie nie bede..

co do komentów szkoda pisac, ze to bylo zalosne i ze admini stracili tylko czas a inne klany punkty. to wszystko nie wazne.. najwazniejsze jest to ze byla fajna zabawa i mimo to ze wszystkie mecze ktore gralismy przegralismy ale i tak bylo gites emo

Edytowany: 2006-10-25 18:03
P!o
avatar
2006-10-25 18:10 
Sony prosze Cie, nie wkrecaj emo
FcB|SoNy
avatar
2006-10-25 18:21 
awgan masz racje emoemo no własnie z tym xa ten klan został a najsłapszy kaln z plq2 został wyrzucony czyli my emo nie rozumie tego pio wytłumacz mi to emo jak to jest ze oni zostali a my nie mieli zadnej ulgi
ciekawe czemu bo tak naprawde xa juz powinno nie byc na plq2 emo
Awgan
avatar
2006-10-25 18:38 
sony nie rozumiesz za granie na czitach niema banu dla całego klanu, jest ban dla gracza a za błąd Cl-a jest ban na caly klan...

Edytowany: 2006-10-25 18:39
P!o
avatar
2006-10-25 18:48 
Awgan nie dokońca, ale tak tez moze byc emo wystawienie kogoś niezapisanego do składu to wina CL.
FcB|KlB
avatar
2006-10-25 18:55 
wiecie
to moja wina bo nie potrzebnie gralem. A pozatym admin powinien sprawdzic przed meczem kto gra a nie pozniej robis z tego sprawe
ja siebie nie usprawiedliwiam ale taka jest prwada. Zycze wszystkim klnom zeby taka zecz sie wiecej nie powtozyla bo potem trzeba pozniej odpowiadac za wlasne bledy
feeble
avatar
2006-10-25 19:24 
imo tez powinno byc sprawdzane czy dany gracz jest zapisany emo
P!o
avatar
2006-10-25 19:36 
Ty chyba zartujesz ... to jeszcze sedziowie maja pilnowac czy aby napewno dany gracz jest zapisany do skladu ? Puknijcie sie w czolo
Awgan
avatar
2006-10-25 19:48 
emo emo emo jagby tak bylo nie odpadly by 2 klany emo
FcB|SoNy
avatar
2006-10-25 20:04 
Dobra nie dramatyzuj zawsze się zdarzają takie sytuacje ale żeby zaraz wyrzucać?!?
W każdej lidze sportowej w takich wypadkach przyznjeje się walkowera a nie zaraz wyrzuca może należałoby to zmienić ?
Dla mie gorszym wykroczeniem jest OSZUKIWANIe i za takie rzeczy powinno się wyrzucać. A my wzieliśmy "zawodnika" z nszego składu, tylko nie był zapisany. Jak dla mnie w takich przypadkach powinno się przyznawać walkowera a nie odrazu wyrzucać. Pozdrawiam
xaCat
avatar
2006-10-25 20:30 
wogle to smieszne sa te komentarze na temat xa.. a najlepszy jest sony emo
P!o
avatar
2006-10-25 20:45 
Nie mam zamiaru już pisać w tym temacie. Pozdro
P1mp
avatar
2006-10-25 20:49 
co niektorzy powinni korzystac ze slownika ortograficznego czesciej niz to robia.... az razi w oczy ;/
Awgan
avatar
2006-10-25 20:53 
p!o to nic niepisz ty juz swoje napisales.. :ql: do zobaczenia na serverach emo

Edytowany: 2006-10-25 20:54
V!ct!M
avatar
2006-10-25 21:47 
Wyszła nowa Mozilla ze słownikiem, to może niektórzy już nie będą pokazywać w komentarzach jakimi są tępakami. : D No, chyba że nie będą zwracać uwagi na czerwone kreski podkreślające błędy ortograficzne...

Edytowany: 2006-10-25 21:58
gx-300
avatar
2006-10-25 22:07 
sony - zapisujac sie do plq2 zgodziliscie sie respektowac regulamin ligi...a wiec Twoje wytlumaczenie odpada, w regulaminie jasno pisalo co mozna a czego nie
Czekoladowy
avatar
2006-10-25 22:12 
qrwa musiscie tyle pisac nie mialem neta i teraz mama tu taka lekture do przeczytania omg emo pozdro BW fCb
viking
avatar
2006-10-26 10:52 
ja tylko chcialem jedna rzecz wtracic.

kazdy mecz jest nadzorowany przez sedziego.
podczas zapisow podawalismy IP lub neo + miasto. Pytam: po co? skoro i tak sedziowie tego nie sprawdzaja emo jakby sprawdzili czy zgadzaja sie IP to wiadomo by bylo czy koles jest wpisany czy nie. Nawet jezeli to jest to samo miasto i kolesie maja neo to juz przy sprawdzaniu IP chyba mozna sprawdzic nick??

moznaby oszczedzic takich nieprzyjemnosci.
hamster
avatar
2006-10-26 11:52 
już to było kilka razy poruszane

obowiązkiem graczy jest stawić się 30 minut przed meczem na IRCu aby wybrać serwer, pewnie zauważyłeś, że czasami dogadanie się zajmuje sporo czasu, a także sami gracze nie kwapią się aby być obecnymi o danej porze

to nie admin ma pilnować przed meczem kto może, a kto nie grać w danym meczu, a CL danego zespołu, admin po meczu ma tylko zweryfikować czy wszystko było w porządku oraz nadzorować rozgrywane mapy, tak jak jest to uwzględnione w regulaminie, względnie interweniować gdy coś podczas samej gry jest nie tak

jeśli było tak jak piszesz, admin musiałby poświecić dodatkowe 30 minut przed meczem (czyli godzinę) aby posprawdzać każde ip, a i tutaj nie miałby pełnej swobody, bo co zrobić gdy jeden bądź dwóch graczy się spóźni na wyznaczoną godzinę?


wg mnie trochę mylisz role admina meczowego z osobą która miałaby pilnować składów, pisać raporty, dbać o to aby mecz był rozgrywany FAIR, z adminem w sensie stricte
uwierz, że adresy ip są sprawdzane, ale rolą admina nie jest pilnowanie kto z jakiego adresu gra, a sprawdzenie jego poprawności, najlepiej po meczu, bo ma wtedy najwięcej czasu.
Jęśli byłoby tak jak napisałeś, wyszłoby na to, że admin odpowiada kompletnie za wszystko - począwszy od ustalenia terminu meczu (gdy klany się nie dogadały), poprzez poinformowanie graczy obu klanów (najlepiej każdego z osobna), sprawdzenie IP każdego z przybyłych graczy, ustaleniu serwera, nadzorowania gry aż napisania raportu. A co mieli by robić gracze i Cl danych zepołów?
P!o
avatar
2006-10-26 15:39 
Do tego co napisał Hamster chyba nie trzeba nic dodawac.
Awgan
avatar
2006-10-26 16:11 
troche zejde z tematu:
pio czy zdarzyla sie sytuacja ze nie poparłeś hamstera.?

Edytowany: 2006-10-26 16:12
P!o
avatar
2006-10-26 17:55 
Hmmm były takie sytuacje emo A czemu mam go nie popierac skoro mówi tak jak jest ?
Sidor
avatar
2006-10-26 18:07 
powiem krotko ZAŁOŚĆ >!< emo emo emo emo emo
viking
avatar
2006-10-26 22:55 
hamster: to tylko moja sugestia. nie sedziowalem nigdy i nie wiem czy to jest czasochlonne, nie wiem jak to robicie, wiec byc moze moja sugestia byla bezsensowna. probowalem tylko znalezc lagodniejsze rozwiazanie na przyszlosc. widac ide w zlym kierunku.
hamster
avatar
2006-10-27 11:16 
w nie najlepszym emo gdyby samoorganizacja klanow/osob była większa, pewnie można by było to jakoś usprawnić, a tak sam widzisz, że jest wiele czynników zewnętrznych których jeden admin nie jest w stanie przeskoczyć
marlboro
avatar
2006-10-27 11:54 
Może trochę zmienię temat ale...w poprzedniej edycji też mnie krytykowano że sędziowie nie pilnują takich rzeczy. A z własnego doświadczenia wiem doskonale ile zajmuje nadzorowanie jednego meczu. Umowienie servera, zebranie składów, ewentualne zmiany i korekty - to wszystko daje średnio bite 1,5 godziny obserwowania wszystkiego. Także viking - jak wyobrażasz sobie takie sędziowanie - wchodzi 4 graczy, każdego musisz zweryfikować, czyli zajrzeć do bazy ip co trochę czasu trwa. W trakcie zmienia się gracz i znów trzeba by było włazić na stronę...

Wydaje mi się iż od poprzedniej edycji co poniektórzy nadal nie zrozumieli - sędzia to nie Wasz opiekun, który będzie Was za rączki ciągnął z każdą sprawą. Sędzia to TYLKO MODERATOR - pilnuje by gracze mogli spokojnie rozgrywać poszczególne pojedynki, dawać holdy, baczyć na zachowanie. To nie jest tak że tylko sędzia ma być dorosły i odpowiedzialny. To działa w obie strony a jak ktoś nie potrafi się pogodzić z tym faktem, to niech lepiej nie gra.
HaMeR
avatar
2006-10-27 17:30 
Ja nie zamierzam narzekac jakie to FcB jest zle itd. Chlopy sie starały grac, nawet nie przerazaly ich fragi (nie jeden klan zrezygnowal by z gry kiedy to na 2 mapie dostaje 200 w dupsko) Zawinilo doswiadczenie klanu poniewaz nie gral on w zadnej lidze (chyba) Szczerze ja bym im odpuscil (klan swierzy pełen zapału wystarczyly by ujemne punkty lub jakas inna kara, mojim zdaniem taka kara dala by jakis efekt) Takie klany powinno sie dyscyplonowac a nie krzyzowac. (oczywiscie nie do kazdego klanu mozna podchodzic tak blacho, trzeba tez patrzec przez pryzmat starzu w grze)

Wiele osob moze sie ze mna nie zgodzic szanuje to... a wiec zaczekpki na bok
HaMeR
avatar
2006-10-27 17:42 
Zauwazie ze klan FcB sam przyznaje sie do winy....
FcB|SoNy
avatar
2006-10-27 21:35 
emo thx HAMER!!
pGsFestival
avatar
2006-10-27 22:39 
hamer tez tak mysle emo ale nie mi to oceniac
HaMeR
avatar
2006-10-28 16:53 
Mysle ze wszystkiego nie mozna rozpatrywac twardym regulaminem. Wiekszosc CL'ow raczej zgodzila by sie ze mna ze akurat ta decyzja nie jest słuszna. Takie sprawy powinny byc rozpatrywane przez jakies "specjalne grono osob" A regulamin powinnien byc czyms pomocnym. TO ZŁA DECYZJA

Ja oswiadczam ze klan XA nie domaga sie wywalenia klanu FcB za ten czyn to wyniklo raczej z malego doswiadczenia w rozgrywkach ligowych i niewiedzy. Wywalajac tak mlody klan skazuje sie go praktycznie na rozpad. Liga to naprawde niezla szkola i doswiadczenie

Edytowany: 2006-10-28 16:59

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.236
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl