-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

 Baraże przed nami ! 2007-04-05 13:25 | P!o
Wiemy już kto spadnie z każdej ligi, wiemy już kto będzie grał o utrzymanie/awans, natomiast nie wiemy jeszcze kto wygra lige.
Mecz o "wszystko" czyli mecz 3m vs tOk i tOk vs 3m odbędzie sie 11 kwietnia i wtedy poznamy zwycięzce ósmej edycji PLQ2.

Przed nami zostały wspomniane mecze, a także

BoD vs v3 - PP, finał LB
3c vs tOk - PP, finał WB
[mdt] vs [SnG] - baraż o 1 lige
FF| vs ath - baraż o 2 lige

Prosze o jak najszybsze umowienie daty meczów.
Komentarze

M-c/B0R0
avatar
2007-04-05 13:29 
emo
LEFTY
avatar
2007-04-05 13:52 
hf zottery
eXecutor
avatar
2007-04-05 16:43 
3m vs tOk i tOk vs 3m
totalna kpina, w/o bylo pare miechow temu a teraz beda to grac? zaluje ze w ogole bralem w czyms takim udzial [ gralem ] totalnie durny pomysl.
to moze pojdzmy dalej powtorzmy jakies mecze, bedzie smiesznie..
no litosci
kubos
avatar
2007-04-05 17:08 
kpiną jest to, że taka osoba prowadzi tą ligę. Owszem , przynajmniej ktoś jest ale nie oszukujmy się - kilka przekrętów dot. w/o i w/c robi swoje.
cahir
avatar
2007-04-05 18:16 
exe mozesz jeszcze zrezygnowac z PLQ2.
P!o
avatar
2007-04-05 18:44 
Exe ... oba klany na to przystaly zebys chcial wiedziec. Kubos podaj jakies przyklady przekretow emo
hamster
avatar
2007-04-05 19:28 
Klany sie dogadaly, a Ty Pio miales cos w tej materii do powiedzenia, aby mecz 1 rundy byl grany jako ostatni w lidze ?
Chyba lekko przysnales na kilka miesiecy z decyzja, nie ma rownych i rowniejszych.
piecia
avatar
2007-04-05 19:53 
"lekko przysnąłeś?"... to za mało powiedziane ;]
P!o
avatar
2007-04-05 20:17 
To jest skomplikowana sprawa Hamster i ten mecz był rozegrany, ale tOk i 3m zrobili miedzy sobą "układ", naprawde nie ma tutaj moje winy :].
hamster
avatar
2007-04-05 21:35 
Nie wierze ze to napisales, Przesunales/pozwoliles przesunac mecz o 3 miesiace, malo tego byl wo i nagle go nie ma, jeszcze raz graja.. to moze i fov sie zreflektuje i zdecyduje sie rozegrac mecze jak reszta klanow sie zgodzi, tez tak moga ?

Rozumiem, ze chcesz, aby zamiast wo klany zagraly mecz, ale mniej odrobine godnosci i przyznaj sie, ze Ty jako organizator to zawaliles, malo tego, dalej w to brniesz.
Dobrze, ze to koniec ligi, bo szczerze mowiac, nie wyobrazam sobie abys nadal mial autorytet jako organizator ligi po takich decyzjach..
piecia
avatar
2007-04-05 21:52 
o kuwra! emo
fizq
avatar
2007-04-05 23:12 
heh..
Czekoladowy
avatar
2007-04-06 12:37 
nie zle emo hyh hyh yhy emo
kidman
avatar
2007-04-06 12:37 
bo sa rowni i rowniejsi...

nam bez zadnego ale wpisali w.o i nie bylo ze "klany sie dogadaja"

jak widac tok i 3m maja jakies wzgledy u organizatora - osobiscie nie mam nic do tych klanow, a to daje jako przyklad.

peace
feeble
avatar
2007-04-06 12:49 
prawda
abc
avatar
2007-04-06 19:48 
haha owned ~~
wD.Qub
avatar
2007-04-06 22:29 
no to hamster was pojechal emo
Heat
avatar
2007-04-06 22:49 
xF vs FF - 2006-11-29 20:00
Graczy FF nie bylo 20 minut. w/o za pierwsza mape - po 20 minutach gracze ff pojawili sie - nasi disconnect - i 2 punkty na korzysc FF - tutaj zdecydowanie cos nie gra.... jezeli ktos nie stawia sie w przeciagu 20 minut to chyba jest to liczone na caly mecz a nie 20 m + 20 m + 20 m na kazda mape ..... emo
abc
avatar
2007-04-07 03:16 
Heat, tak pojawili sie w mniej niz 20 min, ale wasi dali disca jak juz mielismy grac, wiec o czym klikasz? pozatym nie ma sensu rozdrapywac kazdego w/o w kazdym meczu bo to tylko dowod na upodobnienie sie do komentarza "Mecz o "wszystko" czyli mecz 3m vs tOk i tOk vs 3m odbędzie sie 11 kwietnia i wtedy poznamy zwycięzce ósmej edycji PLQ2." ktory jak napisal ex3 jest kpina i tu trzeba mu przyznac racje
abc
avatar
2007-04-07 03:17 
"bo sa rowni i rowniejsi..." - true
Cz0k0l0k0
avatar
2007-04-07 13:59 
W. N .C= Wielki NOŁ KOMENT emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo
Heat
avatar
2007-04-07 14:52 
abc zwracam tylko uwage na kolejna niescislosc w tej lidze jaka miala miejsce. Przez takie "wpadki" traci na tym cale plq2 imho. Bo nie wiadomo czy jest regulamin ktorego trzymaja sie wszyscy czy ktos tworzy sobie wlasne zasady wedle upodoban... emo
cahir
avatar
2007-04-07 16:57 
wole taka lige, niz zadna.
jesli, P!o bedzie jeszcze cos organizowal, a ja bede mial czas grac, to wezme w tym udzial.

ucalujcie przy jajku tate i mame.
Czekoladowy
avatar
2007-04-07 22:57 
wsumie fajnie ze taki Piotrek jakos zoorganizowal tak wielka lige wiadomo ze doskonala ona ni bedzie jednakze juz dawno mowilem i nadal tak mowie ze troche przesadnio sie traktuje te klany typu 3m tok (juz z tym all stars bylo przegiecie sami 3mOWCYs sq) wiem wiem graja juz kupe czasu itp itd ale bez przesady mysle ze Pitrek wyciagnie wnioski i w 9 edycjki sie poprawi emo PEACE sory za bledy ale jest ciemno juz i prawie spie

Edytowany: 2007-04-07 22:58
alter_szu
avatar
2007-04-08 09:17 
oj biedny chlopczyk <glaszcze>
pGsFestival
avatar
2007-04-08 12:59 
Elo to ja mam dobry pomysl dogadamy sie co do meczu z XA ( z tamtej rundy jeszczeemo) i wygramy 3;0 mtg w bararzach oO nie zly pomysl co?
marlboro
avatar
2007-04-08 13:42 
Jestem ciekaw kto - zakładając że nie Pio - miałby poprowadzić następną edycję.
xawik
avatar
2007-04-08 15:04 
ja ? emo
feeble
avatar
2007-04-08 15:21 
ja
piecia
avatar
2007-04-08 15:41 
jak macie czas to owszem ;]]] ale tam pierdolenie takie...jeszcze będzie tak, że w ogóle nie odpali się 8 edycja ;]
piecia
avatar
2007-04-08 15:42 
oczywiście 9 zły klawisz wcisnąłem :]
aaa
avatar
2007-04-08 21:31 
Wc dla kazdego ja bym tak podsumowal ta lige. PIO dobrotliwy emo

cahir jestes slepy gratuluje oddania
ace
avatar
2007-04-08 21:39 
emo
piecia
avatar
2007-04-08 22:11 
emo
xawik
avatar
2007-04-08 23:14 
Niebyło nikogo do zorganizowania bo nikt niemiałby chyba tyle czasu poświęcić na największą lige w Polsce więc nie pierdolcie teraz że pio odjebał chlew z ligi emo
cahir
avatar
2007-04-09 02:27 
szanowny Panie aaa
pragne doniesc, ze nie posiadam zadnych wad wzroku. malo tego, we wszystkich badaniach okulistycznych wychodzi, ze mam wzrok prawie sokoli, wiec jeno Panskie stwierdzenie jednak hybione.
mozna tez domniemywac, zes sie pan niewyraznie sformulowal, ale to juz sa tylko moje domysly. tak wiec wzrok wporzo. co do oddania... to musze zmartwic coniektorych, nie oddaje sie chlopcom, taka zasada od urodzenia, takze nie ma czego gratulowac. wjazdow na Panska osobe robic nie bede, bo glupia gra nie zmusi mnie do ingerencji w czyjas godnosc osobista, takie to prostackie mi sie wydaje, o dziecinnym aspekcie nie wspominajac.

na koniec taki cytat, troche wyjety z kontekstu, jednak cos znaczacy.
cytat z newsa hamstera: "A owy "profesjonalizm" będzie zauważalny (...). w końcu to Wy kreujecie wygląd sceny, ligi, klanów i swój własny."
i pamietajcie, zeby z rana zlapac sie za swoje sikawki i wszystkich na okolo oblac. tradycja!
piecia
avatar
2007-04-09 09:22 
emo
aaa
avatar
2007-04-09 12:48 
xawik nie mowie ze Pio odjebal chlew ale musi sie nauczyc podejmowac decyzje raz na zawsze nie moze ich podejmowac pochopnie i zmienic 3 razy bez oceny sytuacji i zgodnie z regulami ligii! Jesli ktokolwiek ma prowadzic kolejne plq2 to dla mnie PIO bedzie to najlepsza osoba tylko musi wyciagnac wnioski z obecnej plq2 i z paru zdarzen jakie mialy miejsce. Bardzo doceniam oddanie wszystkich sedziow i prace ich mam pojecie ile to kosztuje zdrowia tylko cos jest nie tak.

cahir ciesze sie ze masz dobry wzrok emo
wD.Qub
avatar
2007-04-09 14:19 
jebac 3M i tok emoDDDDDDDD
wD.Qub
avatar
2007-04-09 14:19 
pio tez emo
Cz0k0l0k0
avatar
2007-04-09 14:30 
w dupie Cie mają emo
ace
avatar
2007-04-09 23:45 
pio odjebal chlew emo dobre dobre emo

btw tak to jest jak 15-latek prowadzi lige i nie wie do czego słuzy regulamin.

Edytowany: 2007-04-09 23:46
3c.lukah
avatar
2007-04-10 09:09 
ace czytal byś uwaznie co aaa napisal "nie mowie ze Pio odjebal chlew" to sa jego slowa , a co do samej ligi - fakt bylo sporo bledow.

Nawet ty jednak ace nie mozesz zaprzeczyc ze doprowadzic lige do konca to juz sukces, do tego pare ciekawostek np. ASG - w poprzedniej edycji mimo tylu obietnic i zapewnien tego nie bylo.(wierze ze uda sie rozegrac ten mecz)

Mam nadzieje tylko ze podsumowanie pojawi sie zeczywiscie po zakonczeniu ligi, a nie jak w roku ubieglym przed rozpoczeciem kolejnej edycji.

Jedyny mankament tej ligi to wlasnie nie przestrzeganie regulaminu . Jeżeli Pio nie wezmie krytyki zbytnio do siebie(wiadomo ze krytyka jest potrzebna) i wyciagnie z niej wnioski to jestem zdecydowanie za tym aby wlasnie on prowadzil kolejna edycje.
(no chyba ze hamster wroci emo)

emo pozdrawiam

Edytowany: 2007-04-10 09:10
shotmanovsky
avatar
2007-04-10 09:33 
pio owned : D
P!o
avatar
2007-04-10 16:33 
Zakompleksiony ace, jezeli juz to 18-latek.
Wiadomo, że nikt nie ustrzeże sie błędów, może to co zrobiłem to faktycznie nagięcie regulaminu, ale dla dobra ligi.
3c.lukah
avatar
2007-04-10 17:13 
Z tym ze zrobiles to dla dobra ligi sie nie zgodze bo lige tworza klany ... klany tworza gracze - a graczom jak sam widzisz nie podoba sie twoj poglad na te sprawe ... w tym osobiscie mnie bo powinno byc sprawiedliwie dla wszystkich tzn : jezeli klan sie nie stawia na mecz to W\O ... i na tym bardziej miejsca miec nie powinno odwolanie w\o z przed pol roku i pozwolenie klanom grac raz jeszcze ...
aaa
avatar
2007-04-10 18:08 
Zgadzam się twarde reguły i przestrzeganie ich trudno jeżeli liga ma być sprawiedliwa tak musi być.

Jezeli zezwalasz jednemu,2,3 klanom na specjalne przywileje to jest to cos nie tak kazdy klan ma byc traktowany tak samo.

Mysle tez ze trzeba sie zastanowic nad regulaminem i ponownie go przejrzec, dodac podpunkty ktore spowoduja ze niektore incydenty juz sie nie powtorza.

My rozgrywalismy mecz z NB 4 raz to dosc wkurzajace szczegolnie ze uczestniczymy naraz w 4 ligach to oznacza 3-4 mecze w tygodniu a czsem i wiecej . emo Wynikiem tego byly nerwy klniecie na siebie i cudowne zachowanie obu klanow... Podziwiam Darusia za cierpliwosc pozdro emo
V!ct!M
avatar
2007-04-11 11:09 
marl, ja z makekiem (fiblem) będę prowadził :-DDDD
dem
avatar
2007-04-11 14:31 
Jak mnie do woja teraz po maturze nie wezmą to i ja chętnie pomogę przy organizacji kolejnej ligi emo

Ja tam lubię egzekwować od ludzi sztywne reguły i zasady emo

Edytowany: 2007-04-11 14:31
nocri
avatar
2007-04-11 16:46 
pio:"ale dla dobra ligi."
to moze sady przestana postepowac zgodnie z prawem dla dobra obywateli :> ?
regulamin jest dla dobra ligi i rtzeba sie go rtzymac a juz napweno "organizator" nie powinien go nagiac. kazdy musi wiedziec czego oczekiwac i co go czeka jak naruszy jakas jego czesc a nie liczyc na to "ze dobro ligi" stanie po jego stronie:>
P!o
avatar
2007-04-11 23:13 
Next sezon ? Napewno ja bym sam tego nie zrobil, ale np. do spolki z Cahirem, Darkiem lub pewna osoba to moze ...
Czekoladowy
avatar
2007-04-12 21:06 
emo
abc
avatar
2007-04-13 18:13 
Zakompleksiony ace, jezeli juz to 18-latek.
Wiadomo, że nikt nie ustrzeże sie błędów, może to co zrobiłem to faktycznie nagięcie regulaminu, ale dla dobra ligi.

raczej dla dobra 3m/tOk emo
eXecutor
avatar
2007-04-13 19:27 
raczej tylko i wylacznie dobra 3m..
bo przez ta akcje to 3c jest 2 nie tok emo
LuCzkowY
avatar
2007-04-13 22:24 
ja bede prowadzil nastepna edycja :}
P!o
avatar
2007-04-13 22:25 
ekse dla BoD nic sie nie stalo przez powtorzenie tego meczu emo
3c.lukah
avatar
2007-04-13 23:48 
exe jeżeli mowisz ze to przez te akcje Tok nie jest na 2 miescu to sie mylisz. Nie stawili sie na 1 termin wiec albo dostaliby wo albo rozegraliby 6 mapek. Na jedno wychodzi ...

Edytowany: 2007-04-13 23:52
P1mp
avatar
2007-04-14 01:40 
Zobaczymy co bedzie w przysclosci, kiedy bedzie miala ruszyc liga. Chuja bedzie... kazdy ma zapal, ale slomiany... Fakt, jest blad w postepowaniu organizatorow, ale... nikt nie jest nieomylny... Ale... (kolejne ale) niech np ace sprobuje sie wywiazac ze swoich obowiazkow tak jak chociazby Pio w tej edycji. Jestes taki kozak? sprobuj... Ja uwazam, ze moj klan rowniez zostal zle potraktowany, ale czy kogos wyzywam?, komus bluzgam?... bez kitu...
P1mp
avatar
2007-04-14 01:54 
ace, a jesli do mnie rowniez zwrocisz sie malolat, to bedzie mi Ciebie zal.
P1mp
avatar
2007-04-14 01:56 
tak btw, jesli jeszcze beda dostepne dema wszystkich graczy, to wogole nie bede zalowal decyzji organizatora.

sorry za 3 posty.

jestem pijany.


Edytowany: 2007-04-14 01:58
xawik
avatar
2007-04-14 08:52 
Lol lamusie napisałeś 3 razy komenta i dopiero 3 wyedytowałeś i dodałeś "jestem pijany." emoemoemoemo od kiedy dla dzieci dają alkochol
P1mp
avatar
2007-04-14 12:20 
A L K O H O L

wiecej czasu spedzaj w szkole, niz przed komputerem

D4Ru$
avatar
2007-04-14 20:03 
exe jeżeli mowisz ze to przez te akcje Tok nie jest na 2 miescu to sie mylisz. Nie stawili sie na 1 termin wiec albo dostaliby wo albo rozegraliby 6 mapek. Na jedno wychodzi ...

Edytowany: 2007-04-13 23:52

luk 3m tez sie nie wstawilo w 1 terminie w 1 rundzie ani w drugim terminie ani w trzecim nic bym nie komentowal a nawet mam to w dupie ze jestemsy na 3 miejscu ale juz niemoge zniesc tego ze pod kazdym naszym meczem najwiecej do powiedzenia maja gracze 3c zawsze jestescie poszkodowani...
danka
avatar
2007-04-15 01:38 
a jesli piszecie o komentarzach i ocenianiu, sama wiem, co to znaczy zrobic lige do konca i tez sie mnie czepialo "milion" osob, ze to nei tak, ze tamto nie tak, a tego brak, tylko zauwazam jedna prawidlowosc, komentuja najwiecej ludzie, ktorzy nic samemu nie potrafia zrobic albo po zlosci (jak w wypadku ace`a), ktorzy osob, kotre probuja cokolwiek zrobic, nie lubia, a to jest zenujace nieco i tak wlasnie ace to do Ciebie pije teraz, poprosilam Cie o podsumowanie PP, ktory poniekad Ty prowadziles rok temu? pokaz to podsumowanie prosze... najpierw ocen siebie i pokaz, ze jestes w stanie sie z czegos wywiazac, a nie wymagaj tego od innych osob, bo juz naprawde to sie staje nudne troche, to Twoje wieczne czepianie sie
Co do samej ligi, mi sie tez wiele spraw nie podobalo bardzo, ale wiele spraw tez nie podobalo mi sie w edycji, ktora sama staralam sie zrobic, wiec nie komentuje bo nie bede bawic sie w osoby, ktore za wszelka cene staraja sie podciac skrzydla innym, samemu siedzac tylko i czekajac na dobra okazje do napisania DOBREGO komentarza..
Mvp
avatar
2007-04-15 08:55 
Ja tam nigdy się do was nie czepiałem. A chce wam podziękować za wspólnie spędzony czas, ze udało wam się doprowadzić ligę do końca mam nadzieje ze jeszcze nie jedna taka liga przed nami. "Czym był by świat bez problemów ?" "Czym była by PLQ2 bez kontrowersji ?" emo emo emo Pozdrawiam emo
LuCzkowY
avatar
2007-04-15 09:01 
darus nieskumales jeszcze emoOD ZAWSZE PISALEM ZE TO PIZDY QUAKEJKOWE emoD przeciez gdyby oni niebyli na 2 miejscu to ace by niewidzial sensu zycia ;]
3c.lukah
avatar
2007-04-15 09:58 
DARUS no wiesz ja do was osobiscie NIC nie mam, ale jak patrze co robicie z regulaminem to ciezko nic nie napisac.
Moze sie myle ale wg mnie(!!- moja opinia niewiem czy słuszna ale wynika z obserwacji) to głownie przez was liga zostala opozniona. Ostatni mecz mial sie odbyc chyba ponad miesiac temu, a sami wiemy jak to sie skonczylo.
Tak wogle to niewiem czy rozegraliscie jakies spotkanie w 2 rundzie w terminie wyznaczonym.
Nie chcem was obrażac ani nic z tych rzeczy po prostu wydawało mi sie, ze majac "pol" ekipy sedziowskiej w skladzie to wy bedziecie raczej wzorem do nasladowania.
Luczek emo

Edytowany: 2007-04-15 10:27
feeble
avatar
2007-04-15 10:02 
emoemoemoemoemoemoemoemoemoemo
3c.lukah
avatar
2007-04-15 10:26 
a ty makek co pałe cieszysz emo
marlboro
avatar
2007-04-15 11:23 
Chciałbym też dodać parę słów od siebie, w końcu zajmowałem się poprzednią edycją wspólnie z Danką.

Zarządzanie ligą nie jest łatwą rzeczą a jeszcze trudniej w tym wszystkim Wam dogodzić, bo każdy ma inny obraz tego kiedy liga jest zrobiona profesjonalnie. Przypomnijcie sobie jak 2 lata temu duża część z Was inaczej mówiła. Kiedy ligę prowadził Hamster z urbaskiem, padały podejrzenia że liga jest robiona pod aK, że te wszystkie puchary i superpuchary to tylko po to bo aK musi coś wygrać, aK to aK tamto itp. Jarek prowadził ligę twardymi zasadami, też spotkało się to z dużą krytyką.

Też myślałem że pójdę podobnym torem, jeśli chodzi o prowadzenie ligi. Chciałem też by z decyzji ligowych wszyscy byli tym razem zadowoleni, co jednak nie wypaliło. Kiedy szedłem regulaminowo, to mnie ludzie temperowali bym był bardziej wyrozumiały. Jak byłem wyrozumiały, to mi mówiono że działam arbitralnie, i gdzie moja znajomość regulaminu. Po kilku miesiącach siedzenia całymi dniami nad tą ligą miałem serdecznie dość. Czego tak naprawdę chcieliście?

Obecną edycję prowadzi Pio. Przypomnijcie sobie jak w zeszłe wakacje obrzucaliście go błotem, że jakiś małolat będzie prowadził poważną ligę. Potem wielu z Was zmieniło zdanie i przyznało rację że to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Przypomnijcie sobie też dobre decyzje jakie podejmował, jak chociażby:
- niedopuszczenie do ligi nie tylko graczy którzy są udokumentowani jako cziterzy ale także osób które były podejrzane o to,
- szybkie reagowanie na wszelkie przypadki fejkowania - najczęściej ban dla całego klanu.

W świetle tego naprawdę niepoważnie brzmi to jak niektórzy go oceniacie, tylko po jednej sprawie. Mówicie - liga była pod tOk. Nie zgadzam się z tym - zajęliśmy ostatecznie 3 miejsce, z mojego punktu widzenia nie mieliśmy się co mierzyć z 3M bo byli po prostu za dobrzy dla nas, a jeśli chodzi o sprawy w/o w ostatniej rundzie to już wypowiadałem się że tOk powinno po prostu oddać w/o zamiast walczyć o rozegranie tego meczu.

Pamiętam jak cahir pod koniec zeszłej edycji był mocno krytyczny wobec zaległych raportów, systemu umawiania meczów. Dziś jest wyróżniającym się adminem no i kiedyś sam przyznał rację że zupełnie inaczej mówi się o lidze kiedy tylko się w niej gra, a zupełnie inaczej kiedy tylko się nią zarządza. Łatwo krytykować, trudniej się tłumaczyć kiedy się coś organizuje samemu.

Patrząc na Wasze podejście, zaczynam się zastanawiać - następna edycja? A po co następna edycja? Przecież Wy i tak tego nie docenicie. Mimo iż zdaję sobie sprawę że nie byłem najlepszym organizatorem (stanowczo bardziej wolę być sędzią) to nie usłyszałem nawet słowa "dziękuję". Za to że potrafiłem siedzieć kilkanaście godzin przed monitorem, byle tylko każdemu zainteresowanemu wytłumaczyć czemu podjąłem taką a nie inną decyzję. Ja to ja, nie wiem czy ktoś podziękował Dance - jednak to ona w drugiej fazie ligi najbardziej się napracowała.

Z mojego punktu widzenia, jeśli miałaby się jednak odbyć następna edycja, to nie widzę obecnie innej kompetentniejszej osoby do jej prowadzenia niż właśnie Pio. Odwalił kawał dobrej roboty, szczególnie pod koniec ligi kiedy już większość ekipy nie ma jednak takiego zapału do pracy jak na początku. Dodatkowo pojawiły się osoby które spokojnie mogłyby go wesprzeć, jak właśnie Darek czy cahir. Ze swojej strony zawsze chętnie pomogę Pio przy podejmowaniu decyzji i doradzaniu mu. Może znajdą się nowe osoby które chciałyby pomóc przy następnej edycji? Zobaczymy - póki co zbliża się sezon wakacyjny, pewnie wszyscy rozjedziemy się w swoje strony, a po wakacjach zaczniemy myśleć nad następną edycją.
piecia
avatar
2007-04-15 11:38 
no tak...emo z tych wszystkich komentarzy widzę tylko jedynego, w którym jest zamieszczone podziękowanie! brawo Mvp i GW sędziowie:] to Wy najwięcej czasu poświęciliście na to więc RESPECT.
a problemy zawsze się zdarzają ;d ale huj z nimi :]
pozdro all emo
hamster
avatar
2007-04-15 19:46 
Nie popieram i nie popierałem pobłażliwego prowadzenia ligi, ba, sądze, że jakiekolwiek pobłażanie jest błędem. Aczkolwiek i w edycji którą ja prowadziłem, zdarzyły się sytuacje gdy w jakiś sposób starałem się pomóc klanom, w innym przypadku byłem nieugięty.

Stworzony regulamin, system rozgrywek i cała eweolucja ligi, miala na celu jak najwieksze usprawnienie rozgrywania meczy, urozmaicenia rozgrywek oraz klarowność wygladu ligi. Patrząc na to, że mój pomysł i 6 edycja ligi była pierwszą w tej formule, sądze że system dwurundowy i narzucanie map na runde jest idealnym rozwiązanie jak na polskie realia.

Co nalezy do klanu/graczy?
Otóz, każdy z Was ma rozpisane wszystkie pary meczy na cały sezon, wszystkie mapy wraz z ich kolejnościa, od 7 edycji dodatkowo jest określone nawet to, kto jakim skinem ma grać, na 30 minut przed meczem na ircu powinni pojawić się PRZEDSTAWICIELE klanów aby wybrac odpowiedni serwer i o czasie zaczac rozgrywac mecz, jeżeli dodamy do tego daty w których ma byc rozegrany mecz oraz datę do kiedy należy podać termin meczu adminowi, wyjdzie na to, że klan musi jedynie .... grać.
Jak się okazuje, dla Was ustalenie terminu meczu (JEDYNY Wasz obowiązek) - bo wysylanie dem jest poklosiem Waszych czynów (czitów, oszustw, grania za kogoś - xawik) i próśb - naprawde ciekawe mecze i nieprzecietne wysepy poszczególnych graczy, jest dla Was rzeczą nie do zrealizowania, wyzwaniem z jakim nie potraficie sobie w ogóle poradzic !!

I wlasnie dlatego, nie potrafie zrozumiec poblazliwosci Pio, musisz pamiętać, że prowadzisz lige, która jest na scenie od 7 lat, że jej wygląd, charakter, specyfika oraz reputacja, byla budowana przez osoby ktore naprawde cos zrobil dla tej gry i poswiecily jej mase czasu. Jesli masz zamiar cos zmieniac, radykalnie poprawiac, to sugeruje aby zrobic nowa lige - inna. Ciesze sie, ze masz zapal, ze udalo Ci sie doprowadzic lige do konca, bo to jest jakis sukces, ale jesli bedziesz robil kolejna edycje, musisz pamietac o tym wszystkim co napisalem wyzej. W tej edycji nie potrafiles wyegzekwowac najistotnieejszej rzeczy w lidze - TERMINOW. Jak wyzej napisalem, to byl/jest praktycznie jedyny obowiazek graczy/klanow w niej uczestniczacych. Jesli organizujesz lige MUSISZ sie trzymac regulaminu, czy tego chcesz czy nie, inni "moga" go naginac, ale to TY jestes od tego aby go przestrzegac i reagowac jesli cos jest nie tak.
Jak sam widzisz dobór ekipy tez ma ogromne znaczenie.

Tak czy owak, gratuluje doprowadzenia tej edycji do konca, a graczom zamist pisac tysiace bezcelowych komentarzy, zajecie się swoimi obowiazkami.
Czekoladowy
avatar
2007-04-15 20:51 
dobrze gada polac MU uczymy sie na bledach zawsze beda emo czy TAG? emo "pyzdro"
NuC
avatar
2007-04-15 22:22 
nie piszczie takich długich komentarzy, kto to przeczyta emo
KuBi
avatar
2007-04-15 22:43 
NuC przeczytaja to Ci ktorzy interesuja sie ta liga, jeśli nie jest to Twoja sprawa po prostu nie czytaj, nie zmuszaj sie i odpusc sobie takiego typu komentarze.

btw. Marlboro dziekuje emo emo A Ci ktorzy krytykuja niech wezma sie za kolejna edycje. Zobaczymy na co ich stac.

Ace nic do Ciebie niemam ale jak czytam Twoje komentarze to mi sie żygac chce.emo W tamtym roku byłes odpowiedzialny za PP. PP kulał niesamowicie głownie dzieki Tobie bo opierdalałes sie i leciałes w kulki,a tutaj krytykujesz organizatorow za o wiele mniejsze błedy. Zastanów sie

Edytowany: 2007-04-15 22:44
ace
avatar
2007-04-16 01:00 
Kubi nic do ciebie nie mam , ale spierdalaj ?

Widac mało wiesz bo w pp w tamtym roku zle bylo pierwsze losowanie które szybko zostalo rozlosowane jeszcze raz przez zenona danke i kogos tam jeszcze, nie pamietam dokładnie. Moze mi powiesz gdzie popełniłem błąd w kolejnych rundach?

btw nigdy nie wachalem sie dac w/o zgodnie z regulaminem i go przestrzegałem, tak jak 3c które dostało w/o w 1/2 finalu i to ode mnie.

Wiec jezeli walczysz o wolny poniedzialek czy chcesz zabłysnac to nie ten dział.

btw danka ty nie czytasz ze zrozumieniem ? piszesz mi tu o podsumowaniu a ja sie czepiam do NIE PRZESTRZEGANIA REGULAMINU. Pokaż mi gdzie sie zawachałem przy w/o gdy klan nie stawil sie na mecz lub nie mial 4 na czas ?
Zreszta jak sedziowalem mecze to zawsze wiedzialem co robie. A afery 1 ligowe z terminami przebily nawet mnie.

smiech i zenada ze raz na tydzien nie mozna zebrac 4 graczy.

Kubi nie wiem czy wiesz , ale w tamtym roku przesedziowalem sporo meczy , jedynie yoki przesedziowal ich wiecej , ale skad mozesz to wiedziec skoro moj nick przy news-ach zostal zmieniony na dupa99 czy jakos tak i któryś mądry admin z ekipy prowadzacej ta lige bawił sie nawet moimi statystykami z meczy , co jest mega zalosne. A co do błedów z pp to jedynie sobie przypominam losowanie , a podsumowanie nie tyczy sie rgulaminu. Ale Danka widocznie nie moze przebolec.

W takim razie danka gdzie jest all star co mialo byc w tamtym roku, oskary tez mialy byc , moze to ja mialem robic ? Co jeszcze napiszesz ? Dziwisz sie mi ze sie czepiam ?

Mam prawo tak jak w tamtym roku czepiano sie do mnie. I bede wytykał co chcial , a jezeli Kubi uwazasz za błachostke zwlekanie z terminem 3 tygodnie lub zagubione w/c przez co klan dostaje w/o to pozdro 600 nie zabieraj sie nigdy za lige skoro błachostka jest nie przestrzeganie panujacych zasad.

Jedno mnie cieszy ze moj klan w plq2 zawsze stawial sie w terminie na mecz i nigdy nie złamał zasad które przedstawia regulamin. A jak chcesz do mnie pisac kolejne wywody to pogadaj z kolegami z klanu zeby raz na tydzien stawiali sie na mecz , nie bylo by tak zwanych afer i nie było by tej zbednej gadki.

A co do pio to mam to gdzies ze prowadzi lige moze i dobrze to robi nie wiem nie sledze pozostałych 2 i 3 ligi, ale interesuje mnie 1 liga to chyba normalne skoro tam gramy. Bije w oczy strasznie jego pobłażliwośc w stosunku do tOk. Jak chce to niech sie czepia do 3c , ale pytanie czy jest za co? A to ze sie czepiam to sam on wie dlaczego. Jego zachowanie w zeszłym roku odzwierciedla moje w tym roku. Tylko ze ja jestem obserwatorem z poza ekipy i nie wiem co sie dzieje na kanale adminów jakie sa tematy itd, a on bedac w ekipie w tamtym roku pisal komentarze w moja strone. Oko za oko. eot

luczek a ty przychlascie przypomnij sobie co pisales na tok , a teraz patrze nagle poglady ci sie zmienilyemo no kurwa ty naprawde jestes smieszny. I nie sraj zarem tam, bo ledwo ta 2 lige wygraliscie.


btw no to teraz zaczniemy sobie maraton komentarzy.

Aha i jeszcze moj typ na nastepce do prowadzenia ligi. (Premon)

Edytowany: 2007-04-16 02:30
wD.Qub
avatar
2007-04-16 08:54 
ja jebie emo JERRY JERRY JERRY
feeble
avatar
2007-04-16 09:52 
rzadko mi sie to zdarza , ale w pelni sie zgadzam z tym co napisal ace emo darus i danka , odbijacie pileczke w druga strone zamiast powiedziec wprost ze naginaliscie za pomoca pio regulamin , i to mocno. smieszy mnie odwracanie uwagi w strone ace i jeszcze wspominanie o raportach ktore akurat tutaj nie maja nic wspolnego.
fizq
avatar
2007-04-16 11:13 
idą święta, chill
danka
avatar
2007-04-16 11:15 
ehh ace Wiesz co mnie dziwi? w ubieglym roku pio mial 17 lat, Ty natomiast masz 25? czy 26? nie widzisz roznicy? no ale ok, robta co chceta, myslalam, ze jestes powazniejszy

co do naginania przez nas regulaminu, owszem terminy byly przeciagane, ale przypomnij sobie, co napisal exe na temat tego, ze samo 3c ma zalegle mecze? szybko biegaliscie i nadrabialiscie PANIE punktualny, na pewno w szybszym terminie niz tOk,ale swieci tez nie byliscie
a sprawa tego, ze pio jest po stronie tOk..
myslisz, ze gdyby byl, to gralibysmy 6 map z 3m? przeciez my nie chcielismy, to 3m chcialo i jest tak, jak chca, wiec co pierdzielisz?
i nie ma co wracac do allstars, czy oscarow, owszem, najwieksza wine ponosze ja (no i chyba marl?), ale na koniec ligi zostalam sama, ty olales, marl tez, i nie dalam rady sama, dobrze Wiesz ile sie prosilam o cokolwiek Was wiec nie gadaj glupot..

dobra koniec tej zabawy w komentarze, szkoda czasu, robcie co chciecie, mi to ><>

Edytowany: 2007-04-16 11:20
ace
avatar
2007-04-16 12:48 
Heh no to z innej beczki . Zaległy mecz to nie 5 zaległych meczy, a wlasnie przez taki klan który nie wywiazal sie z 3/4 terminów, lezy cały terminarz i powoduje to bałagan. ( w 2 rundzie zagraliscie tylko z mdt potem chyba pojechaliscie na wakacje). Exe napisal , ze mamy zalegle mecze , ale nie tyle co tok ( nikt tyle w historii ligi nie miał ) to po 1 a po 2 załatwilismy sprawe w tydzien czasu a nie w miesiac czy tam dluzej niechce mi sie wyliczac.

A co do sprawy 3m to raczej pio nie miał juz wyjscia. Jezeli nie było by powtórki tego meczu i zadecydował by o tym on , przybił by sobie tylko gwóźdź do "trumny"

Naskoczyłaś na mnie o podsumowanie , a teraz piszesz ze sama nie dałaś rady bo to ja olałem to marl olał hm dziwne ze o nim tu wspomniałaś skoro i tak laury za wszystkie błedy ponosze ja, bo mialem odwage pisac co mysle, a wy woleliscie siedziec cicho , zeby nie powstała kolejna afera. Ace zjebał lige itd smiesza mnie takie stwierdzenia. Sama dobrze wiesz ze to nie ja prowadzilem, tylko adminowałem w pierwszej lidze z czego sie wywiązałem bo nie było takiego bałaganu jak w tym roku. A za całokształ odowiadaja organizatorzy czyli cała ekipa. No ale najlepiej całe zło przyjebac dla ace'a, który ma multum pseudo fanów. Dziwisz sie mi ze nie napisalem podsumowania pp ? jak sie kogoś wymazuje z www edytuje statystyki news-y to wybacz, ale ja nie mam czasu dla takich gówniarzy.

btw jak chcecie mi wypominac dalej i drążyć temat, prosze bardzo tylko za duzo tego nie bedzie, bo sam wiem ile godzin przesiedzialem pisząc raporty, podsumowania i sedziujac mecze, a skoro wymazuje sie kogoś od tak to nie wiem co ty danka chcesz i o co walczysz.

makek rano jeszcze nie bylo ok , ale skasowalem bo nie ma co drążyć.

Edytowany: 2007-04-16 13:08
feeble
avatar
2007-04-16 13:02 
fiziek jakie swieta ? emo

edit : a i z tym PP wszystko jest ok

Edytowany: 2007-04-16 13:04
cahir
avatar
2007-04-16 13:19 
1 maj.
fizq
avatar
2007-04-16 13:19 
te w grudniu
danka
avatar
2007-04-16 17:33 
ale Ty pierdzielisz glupoty, gdzies napisalam, ze przez Ciebie cos nie poszlo? napisalam, ze na koniec olaliscie, a ja sama mialam sily tylko na to, zeby to doprowadzic do konca (sesja i masa innych rzeczy sie nalozylo), poza tym Ty z liga nie miales nic wspolnego, tylko z PP wiec ocb? nie przekrecaj slow..
a co do tego, ze ktos kasowal cos Tobie, to nie pisz takich rzeczy w stosunku do mnie, bo masa osob miala wieczne pretensje o to, ze jestes w ekipie i pytania co tam szukasz i byl dluuugi okres, ze tylko ja Ci dupe wszedzie bronilam i mowilam, ze mi sporo pomagasz, mam na to mase swiadkow i doskonale o tym Wiesz, wiec sie odczep.. i juz nie pisz do mnie, bo wyolbrzymiasz jedna sprawe (podsumowania PP- swiadectwo na to, ze nie jestes idealny i konsekwentny jak i my wszyscy) na nie wiem jakie horyzonty..
ace
avatar
2007-04-16 17:45 
dobra eot... i tak dalej nie rozumiesz ocb..
D4Ru$
avatar
2007-04-16 19:48 
rzadko mi sie to zdarza , ale w pelni sie zgadzam z tym co napisal ace emo darus i danka , odbijacie pileczke w druga strone zamiast powiedziec wprost ze naginaliscie za pomoca pio regulamin , i to mocno.

feeble no mnie tez to bardzo smieszy ze wogole nie znasz sprawy a wymieniasz nicki i oskarzasz. Danka nawet nie siedzi na kanale tOk a ja nawet nie umawialem meczu nie mowiac juz o graniu gralem tylko w tok gdy nie mieli skladu oczywiscie mozesz mi nie wiezyc ale nie bylo mnie nawet przy rozmowie 3m vs tok gdy nie umawiali ze bedzie powtorzony mecz. Przesedziowalem 28 meczy w tej lidze poswiecilem mnostwo czasu i nie zaluje ale przykre jest to ze nie znajac sprawy komentujecie i to nie pierwszy raz rozdmuchujecie afery...

Edytowany: 2007-04-16 20:25
feeble
avatar
2007-04-16 21:22 
a wy dalej swoje pierdoły emo jak do sciany . eot
zotter
avatar
2007-04-17 00:34 
nagiecie regulaminu jest ewidetne lol, nie wiem czemu o tym taka dyskusja i jako osoba bedaca calkowicie obiektywna do calej tej sytuacji twierdze ze pio poszedl tok znaczaca na reke ale przeciez nie znam sprawy itd, dodam tylko ze w pewnym momencie moj klan mial do rozegrania 1 mecz a tok 4, czyli cos nie teges,
a odnosnie krytykowania/oceniania/chwalenia ligi, jako osoba ktora gra w tej lidze mam calkowite prawo wyrazac swoje zdanie o dzialaniu tej ligi, wiec smiesza mnie komentarze typu nie krytykuj tylko zrob lepsza lol, czy krytyk dajmy na to muzyczny lepiej zaspiewa od muzyka ktorego ocenia?
to juz prawie koniec plq2 wiec dzieki za fajna lige, mam nadzieje ze nastepna (bedzie?) lepsza
peace
ace
avatar
2007-04-17 08:18 
ooooooo ! emo 90
alter_szu
avatar
2007-04-17 11:40 
Musimy siebie pilnowac nawzajem, zwracac uwagi (oczywiscie nie na temat osobisty) i wskazywać błędy bo inaczej wciąż bedziemy stać w jednym miejscu jak pomnik, a chyba każdemu zależy na dobrej i przyjemnej grze.
wD.Qub
avatar
2007-04-17 13:42 
danka ty chyba jestes blondi..... na chuj wiezdzasz na ace'a :/ on TYLKO I WYLACZNIE UWAZA ze mecz ktory rozegral sie pomiedzy TOK a 3M byl nie fair ....wpisane bylo w/o wiec dlaczego niby te klany mogly sobie pozwolic na to zeby rozegrac ten mecz?? dl amnie to jest smiechu warte.... i co w sye czepiacie o jakies sprawy nie zwiazane w ogole z TA??? :/ tu chodzi o wpisany w/o ktory nagle zostal anulowany.. pff smieszne
wD.Qub
avatar
2007-04-17 13:43 
a co do PIO uwazam ze dobrze prowadzil lige.,.... mial checi i za to BIG THX dla niego i calej ekipy... a komentarze danki sa smieszne.....
danka
avatar
2007-04-17 14:37 
wyobraz sobie, ze nie jestem blondi, wydaje mi sie, ze raczej Ty jestes a juz na pewno masz problem z czytaniem ze zrozumieniememo
Ani razu nie napisalam pretensji odnośnie wo czy nie wo, napisalam tylko i WYLACZNIE odnosnie samego czepiania sie organizatora, nie widzisz tego? jak nie to szkoda mi Cie..eot
wD.Qub
avatar
2007-04-17 15:03 
ale ma podstawy zeby czepiac sie organizatora czyz nie?? Pio zlekcewarzyl regulamin ktorego byl w pewnym sesie przedstawicielem... wiec ocb? zawinil i nie tylko ace'owi sie to niepodoba.
no_name
avatar
2007-04-17 18:31 
pozdrawiam maq oO
mastah
avatar
2007-04-17 20:48 
hamster nie zesraj sie. bylo tobie organizowac. nie organizowales to sie nie wpierdalaj. wazne ze troche pograne btw nastepna lige niech zrobia xerot faza i mizaki na spolke emo
xawik
avatar
2007-04-17 22:12 
I twoja stara zrobi puchar Counter Strike
feeble
avatar
2007-04-17 22:15 
emo
fizq
avatar
2007-04-17 22:45 
100
Jol
avatar
2007-04-18 00:01 
chuj dupa cipa cycki
M-c/B0R0
avatar
2007-04-18 07:20 
Niezly koment emo
KuBi
avatar
2007-04-18 09:44 
kurde a czekalem zeby wpisac 100. emo Ujawnil sie Mastah pojeb emoemo emo

Edytowany: 2007-04-18 09:44
Czekoladowy
avatar
2007-04-18 14:08 
moze tak 500 ?emo albo 5000 emo jak dla mnie to jest susz kazdy cos pisze byle by bylo

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.237
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl