Mecz pomi?dzy MPS i REBELS zapowiada? si? na ciekawy i takim by?.
Zacz?li?my gra? od dm3, sam pocz?tek niemal?e perfekcyjny w wykonaniu BREJKERA który wynosi zdecydowana wi?kszo?? quadów i fraguj?c jak oszala?y (ma tyle fargow co cala reszta mps razem wzi?ta) taka sytuacja ma miejsce do 2 penta, trafia on wrece [r] i dominacja na quadzie brejkera przygasa, aaa zaczyna mie? spore problemy na rg, a sho coraz odwa?niej atakuj ssg i YA, kolejny pent dla [r] i mamy remis, ostatni pent tak?e dla [r] i wychodz? na prowadzenie, aaa nie potrafi odbi? rg, MoN-SooN zagubiony nocri zapomniany... i REBELS wygrywaj? pierwsz? map.e.
Gracz mapy: [mps]BREJKER
Druga mapa to q2dm6, tutaj od samego pocz?tku spory chaos zarówno z jednej jak i drugiej strony, brejker przez 15 minut dzielnie walczy z minus : ) a mnsn i nocri rob? co mog? aby tylko zatrzyma? [r] przy qudzie, aaa kompletnie zdominowany na bfg nie potrafi nic zrobi?, z drugiej strony sho i drag widz?c ?e od strony rl nie wyp?dz? dwójki mps atakuj? quada od góry i co drugi udaje im si? wynie??, roach w miar? panuje nad czerwon? zbroj?. MPS bez koordynacja ataków nie potrafi odbi? kluczowych pozycji, w efekcie przegrywa i t? map?.
Gracz mapy: [r]drag
Ostania mapa to mapa q2dm7, oba klany potrafi? tutaj gra?, [r] za spraw? draga, mps ca?e uwa?a t? map? za swój drugi dom. Pocz?tek dosy? wyrównany, z biegiem czasu, guan coraz cz??ciej potrafi przytrzyma? rl, a nocri i brejker pancerze, aaa znowu zdominowany na ssg/hb przez draga, na oko?o 4 minuty przed ko?cem [r] zbli?a si? na oko?o 10 fragów do mps, jednak ko?cówka nale?y zdecydowanie do mps.
Gracz mapy: [mps]nocri
Gracz meczu:[r]drag
Mps ma dziwn? parabole, wygrywa aby przegra? czy te zachwiania wystarcz? aby walczy? o awans....?
|