Q2DM3
Pierwsza penta wzieta przez goata a quad przez lighta ktory zostal zeskiszowany kidman usadowil sie na rg i taczki zaczely fragowac wiekoszosc quadow do 15 min wzieta przez goata , brt zbiera 2 pente i odbija mape [ex-r'om] , dzieki temu brt zajmuje miejsce kidmana na rg i r zaczyna odrabiac od tego momentu straty. 10 min zlagowany light zmienia sie z alim 3 penta wzieta przez sapa (nawet niezle wykorzystana 7 fragow) w tym momencie [ex-r] odskoczyly na 20 fragow ostania penta wzieta przez dra ktory kapie sie w lawie z zniewiadomych przyczyn. Quadrun dra w 17 minucie mial chyba najwazniesze znaczenie dla wyniku tej mapy ow zawodnik odbija nim wszytkie pozycje (rl,rg i lower arene) 1,5 min przed koncem alister bierze quada i oczyszcza rg dla kidmana
Podsumowanie : wiekszosc quadow skillowanych od razu + 1 penta
Koncowy wynik 126 :90
Zawodnik mapy : dra
Q2DM2
Sap bierze 1 quada a kidman przejmuje ra , 2 quad dla goata szybko skillowany przez kidmana (tk) mapa wyraznie podzielona na 2 czesci Tac w posiadniu ra [ex-r] larwi sie natomiast w quadzie goat od czasu do czasu bierze quada lecz szybk killowany jest przez brygade r&r. Dragonowi od czasu do czasu udaje sie przeprowadzic skutecznego quadruna.Kidman caly mecz siedzi na ra alister czysci wszytko under ra goat przeprowadza misje samobojcze na quada tak mniej wiecej wyglada przebieg meczu a Lolek sie szweda tu i tam.
Podsumowanie : Bardzo bardzo defensywna gra obu klanow co widac po screenach ([ex-r]sap po 18 minutach meczu stasty 8/5 pozycja :rl-lift) . Slaba taktyka [ex-r] doprowadza do wyniku 1:1 w mapach.
Koncowy wynik 80:61
Zawodnik mapy : Nikt nie zasluzyl na miano zawodnika meczu
Q2DM7
Od poczatku meczu dra usadawia sie w ss/hyper , sho i goat czysca ra a sap kampuje w rl lolek do 16 min walczy usilnie z minusem (jego staty -2/10) od 15 min tac zaczynaja grupowac sie w rl i stamtad przeprowadzaja ataki ( kidman walczy z dra o ss a alister i goat o ra z sho i brt ) 10 min mecz staje sie wyrowanany (wynik : 77:78) kazda pozycja przechodzi z rak do rak. Na zmiane tac ma ra a [ex-r] ss i rl aby pochwili zamienic sie tac rl i ss a [ex-r] ra. Wynik do 5 min wacha sie +/-5 fragow . 3 min jest przelomowa dla meczu goat odbija ra i tacki pakuja sie aby pozniej ruszyc w mape i fragowac
Podsumowanie tak jak na dm2 brakowalo jakiegos bohatera tak na dm7 mozna znalesc 3 z [ex-r] dra(ladne ogranie na ss + timing ) z [tac] goat i kidman ktorzy sa prawie rowni w stastach
Koncowy wynik: 156:127
Podsumowanie calego meczu : Niewielka przewaga pingow na strone [ex-r] , jesli chodzi o klany widac niezle zgranie i ogolnie dobre tp (dropowanie itd )
Zawodnik meczu : dra mimo ze jego team przegral
|