Spotkanie mi?dzy klanami M-c a [H] by? przed ostatni? konfrontacj? II ligi. By? to arcywa?ny pojedynek dla jednego jak i drugiego klanu. Huntersi potrzebowali 3pkt. ?eby dogoni? prowadz?ce w tabeli PFH, natomiast M-c musia?o skolekcjonowa? 3 oczka, aby liczy? si? w walce o podium w rundzie rewan?owej. Jak si? to wszystko potoczy?o? Zapraszam do lekturki!
Spotka?em si? z cl'ami klanów na irc o 21.45, b?yskawiczne ustalenie serwerów, zapowiada?o si? na bezproblemowy i b?yskawicznie przeprowadzony pojedynek... Jak bardzo si? pomyli?em? Najpierw czekali?my 25 min na Sidora (zjawi? si? dopiero w po?owie dm6) a nast?pnie ci?g?e disconnecty eona obfitowa?y cz?stymi holdami. Tak, wi?c 22.25 Czas start!
Q2DM6 Pierwsz? map? by?a dm6, ogólnie znana z ciep?ych ?róde?. Pierwszego quada zgarn?? timon - 100hp, 5 rakiet - taki pakiecik mia? zapewni? [H] obj?cie prowadzenia, niestety... pierwszy kontakt z filarem i cia?o timona zostaje rozerwane na kawa?ki (-). W tym czasie eon zajmuje rg, gdzie niesamowicie farci ubijaj?c wrogów atakuj?cych go z ssg i cg. Kirek zasiada na BFG gdzie panuje prawie przez ca?a map?. Po stronie M-c GT.7 przeszkadza eonowi jak tylko mo?e, digger szturmuje BFG, a spitfire biega po mapie i przygotowuje si? do nurkowania po quada. W?a?nie dzi?ki spitfire'owi, który do 15 min regularnie kradnie quada wynik oscyluje ko?o remisu. Od 14min dobrze wspó?pracowa? zacz?? duet Kubi-Timon, uniemo?liwiaj?c spitowi wykonywanie swojej roboty. W tym momencie [H] wyra?nie odjecha?o wynikiem od M-c, wp?yn??o na to brak zagro?enia quadrunami i totalny chaos w szeregach graczy z mi?dzyrzeca. Do ko?ca mapy scenariusz by? taki sam: eon bezlito?nie cisn?? "pierogami", kuri puszcza? sobie kuleczki, a timon zgarnia? quada za quadem, no i BORO kapi?cy si? w lawie te? by? ?ci?le wkomponowany w ten program :], Pod koniec mapy Sidor zmieni? stale disconnectuj?cego si? eona, ale w tym momencie mia? za ma?o czasu ?eby pokaza? swojego skilla (?) Gracz mapy: timon!
Q2DM8 Sidor zmienia kirka. Sk?ad M-c bez zmian. Ma?a wymiana zda? i ruszamy! Ju? na samym pocz?tku digger zgarnia pierwszego PSA, euforia nie trwa d?ugo, 40 sek pó?niej obskakuj? go eon i kubi, dig nie wykazuje si? umiej?tno?ciami w uciekaniu i szybciutko zostaje zaciukany. Mijaj? 6 min i 2 graczy [H] biega ze pelerynkami, Sidor bez zgonu strzela sobie bezkarni z rg, i maluje si? prowadzenie [H] 70 fragami. Wszystko wskazywa?o, ?e jeszcze 4min i komplet graczy [H] b?dzie biega? z psami, ALE! W ci?gu kolejnych 2 min ginie Sidor (pierwszy raz!), dziwnie ?atwo pada kubi, i na dodatek eon z PS dostaje disconnecta :D, Tak wi?c wracamy do punktu wyj?cia... Mia?em nadzieje ze M-c rzuci si? do odrabiania strat - wszystko na to wskazywa?o, GT.7 wraz z diggerem zajmuj? rg, spifire zgarnia psa. Jednak stac ich by?o tylko na gr? frag za frag. Szalon? zas?ug? w tym ma railgun Sidora, który stosuj?c walk? podjazdow? ca?y czas zadawa? obra?enia ch?opaka z M-c. Do tego znowu da?o o sobie zna? nie zrozumienie graczy spitfire'a, z czego wynika?y dziwne akcje jak np. nie wyrzucenie przez boro cellsow koledze z Ps'em, bo przecie? nie b?dzie lata? z blastem? Skutkiem tego by? oczywi?cie zgon Psa :] Gracz mapy: Sidor!
Q2DM5 Po przeanalizowaniu wyników 2 poprzednich map, by?em pewny, ?e [H] dowiezie komplet punktów :], scenariusz mia? by? prosty: eon zgarniaj?cy quady czy?ci mape, Sidor i timon nie dopuszcza nikogo do walca, a kubi rozdaje zbroje na RA. Jednak ju? po rozpocz?ciu mapy ten plan poszed? do kosza! Spitfire zgarnia quada za quadem, GT.7 zagnie?d?a si? w zbrojowni, boro i digger ochraniaj? walec przed zmasowanymi atakami Huntersów, którzy na 10 sek przed quadem atakowali pakiecikami 2 do 3 graczy, do 10min regularnie zostawali rozbijani. Sielanka musia?a si? kiedy? sko?czy?... z czasem M-c zosta?o wyparte z walca i skupili si? na wykonywaniu planu "B" w którego sk?ad wchodzi?o: ubijanie quadow tuz po wzi?ciu, ?eby gracze [H] nie narobili zbyt du?ej szkody i utrzymanie RA, gdzie g?ównym wykonawc? by? GT.7, który pomimo problemów swoich kolegów na walcu, utrzymywa? pozycje, nawet po udanym wje?dzie wrogiego Q, gdzie po 30sek wraca z powrotem na posterunek nie oddaj?c go do ko?ca mapy. W ostateczno?ci [H] zosta?o pozbawione szans na odrobienie wyniku. Gracz mapy: GT.7!
Gracz meczu: T!MON! za równa gr? na wszystkich mapach.
|