A wiec spotkali?my sie na ircu przed 21 z zamiarem rozegrania ladnego meczu. Nie bede sie rozpisywal ile zaje?o nam ustalanie serwera. Tak wiec zagralismy na Viperze.
Pierwsza mapa q2dm5:
Line upy poszczególnych teamow:
LAG: rehsams czyli smaszer , armada ,siarczysty Arais oraz ressem aka messerschmidt z III rzeszy
LoT: cegla(sto)-czerwony murarz, lolek by?y ziomal [TaC]macka, wiecznie pal?cy faya , oraz lothar.
Mapa ta bardzo wyrównana od poczatku do konca trzymajaca w napi?ciu. Zaci?te pojedynki o Quada i o RA ktore na zmiane w posiadaniu obydwu teamow, zadko kiedy udawalo sie ktoremus klanowi utrzyma? 2 pozycj? naraz. Na wyróznienie zas?uguja w ekipie LAG ressem gdyz glownie trzyma? RA oraz rehsams ktory probowa? kladowac, w Ekipie lotnikow faya z lolkiem dzielnie bili sie na walcu. I cegla ktory byl ich quadrunnerem.Ostatecznie zadnemu z klanów nie udalo sie odskoczyc na wiecej niz kilkana?cie fragow. Zapowiada?a sie nerwowa koncowka. Z niewielka przewaga prowadzi?o LoT ale ostatniego quada zbiera smasher daj?c jeszcze nadzieje LAGom. Przewaga zaczyna topnie? 7..6...4 fragi ale smasherwoi zabrak?o tylko kilkunastu sekund i mapa ko?czy sie wynikiem 97:100. Wiec mamy 1:0 dla LoTów. Graczem mapy wybieram LAG.rehsams za najwieksze poswiecenie przy quadach.
Kolejna mapa Q2DM8:
Po dm5 wszystko zapowiada?o kolejna ekscytuj?c? map?. Niestety tak si? nie sta?o, ale po kolei. Sk?ady obydwu teamów bez zmian. Pocz?tek jeszcze w miar? wyrównany, zaci?t? walka o gore oraz o zielone stringi. Pierwszy bez go?ej dupy lata? Lolek, który cos przez jaki? czas nie umia? w??czy? psa i skaka? po hb z nieaktywna tarcz?. W taki sposób LAG kontrolowa?o RG a lot hb gdzie wreszcie Lolek za??czy? psa. Ale ?adne j korzy?ci z tego faktu dla Lotnikow nie by?o. W miare up?ywu czasu jednak lataj?ce ptaki zdoby?y si? na zaatakowaniu gore co przynios?o do?? nieoczekiwany efekt. Od momentu kiedy cegla zgarn?? kolejne stringi zacz??o si? mia?d?enie LAGów. Lolek wreszcie zacz?a wykorzystywa? psa i fragowc bezbronnych graczy LAG. RG kontrolowane przez innych lotnikow skutecznie uniemo?liwiaj?cych wynoszenie powerupów przez Zlagowanych. Przewaga Lotow zacz??a gwa?townie rosn?c by? moment ze ka?dy z lataj?cych by? ubrany w stringi mocy. Zlagowani nie mogli znale?? sobie miejsca na mapie. Sporadyczne ataki na rg i powerupy dawa?y efekt w kilku fragach b?d? w wyniesieniu jakiego? powerupa, czasami kto? z LAG mia? nawet mo?liwo?? za?o?enia zielonego pancerza, ale szybko zostawal ubity. I tak pod dyktando Lotów przebiega?a dalsza cz??? pojedynku. I zako?czy?a si? ona wynikiem 66:186 , i 2:0 dla LoT.
Graczem mapy zostaje lolek za najladniejsze stringi i wogole za ladne podniebne loty.
q2dm1
Nast?pnie przenosimy si? za map? równie kochana, co znienawidzon? DM1.
W sk?adzie LAGów ma?a zmiana wbi? majkel za messera. 3..2..1 no i ruszamy.
I co widzimy? Totalny pogrom, pierwsze minuty to woda i room w r?kach LoT.
Gracze LAG maj? problemy ze zdobyciem jakiejkolwiek broni itak po kilku minutach mamy: 30:0 dla LoT. Lot tym momencie nasz szo?kastowy dza og?asza konkurs na to kto wytypuje który z graczy Lot zginie pierwszy. On obstawi? faye i chwile potem mieli?my 1 frag ze strony Lag a zgon ze strony fayi. Ca?a ta mapa wygl?da?a podobnie, totalny pogrom przez Graczy LoT. Lagusom udawalo si? czasami przejac winde albo powalczyc przy wodzie, room by?a to twierdza, do której LAG nie mia?o dost?pu przez wi?kszo?? czasu gry. Sporadyczne najazdy zlagowanych na room nawet, je?li pozwala?y na przejecie tej pozycji szybko zostawa?y skontrowane. Faktem sta?o si?, ?e, je?li zlagowani nie spr??? si? to przegraj? tak?e i t? map?. Próbowali atakowa? wod?, co im si? czasami udawa?o. Ale przewaga dalej ros?a i nic nie zapowiada?o zmiany. Mapa ta zako?czy?a si? wynikiem 197:80 dla NIE lotnych :)
Graczem mapy zostaje skrecony prez dza lolek
W wyborze gracza mapy kierowa?em sie postawa na kazdej mapie i moj wybór padlna niezle lataj?cego lolka
|