No a wi?c po swi?tach zabra?em sie za ten raport , który nie bedie imponuj?cy,gdy? juz wiele zapomnia?em, no ale zacznijmy wreszcie.
q2dm5
Pocz?tek zdecydowanie dla wD, pierwszy quad dla pio, 3 kolejne w rekach coola. Ra przechodzi z r?k do r?k i wynik mamy 20:10 po pierwszych kilku minutach. Kolejnymi quadami cool odbija RA. Przez pierwsze 10 minut zaden z quadów nie by? wyniesiony przez graczy LAG. Dopiero na 9min przed koncem quada wynosi kolt, któremu udaje sie odbic RA, lecz przewaga wD wynosi jzu 22 fragi. Kolejny quad znowu w rekach kolta ale konczy zgnieciony przez mlynek do kawy :D. Od tego momentu LAG zaczyna gonic wD. Kolejny quad znowu w rekach kolta. Pozwala to na podej?cie na 10 fragow, lecz kolejny quad wykorzystany przez luqa pozwala znowu odskoczyc na kilka fragow wiecej. 5 min do konca i przewaga znowu wynosi ~20fragow. Ostatnie minuty to che? pogoni graczy lag, lecz ich zap?dy by?y szybko studzone wynoszonymi przez wD quadami. Przewaga wD uros?a jeszcze do 23 fragów. Graczem mapy wybra?em cool-a który wynosi? wiekszo?c quadow.
q2dm6
Ruszamy. bfg zgarniete przez pio ktory czysci sobie RG, quad wziety przez wD luq, wychodzi z nim przed wyjscie do quada widzi wiszacego smashera ktory nie mial respa. Wiec hold. LAG domaga sie restartu mapy, na co wD nie wyraza zgody , a ze w regulaminie nie ma podstaw abym ja podjal taka decyzje puszczam gre. Wbrew opini LAGow ze ten poczatek mial kluczowe znaczenie ,po minucie gry wD prowadzilo tylko 6 fragami. Kolejne minuty pokazuja jednak wielkie zagubienie graczy smashera, ktorzy nie potrafia znalesc sobie miejsca na mapie. Po kilku minutach przewaga wynosi 25fragów. Po 5 minutach gry dalej nie wida? b?ysku w grze LAG i przewaga wynosi 37 fragów. Po 10 minutach gry obraz nie zmieni? sie zbytnio. RG kontrolowane przez wD, quady tez w wiekszosci wynoszone przez wD i przewaga tego klanu wynosi?a juz 72 fragi. W tym momencie gra sie wyrówna?a , koledzy smashera zaczeli lepiej sobie poczynac przy quadzie, wynoszac kilka z nich. 5 min do konca i graczy LAg odrobili kilka fragów, ale dalej przewaga by?a miazd?aca i wynosila 63 fragi. Ostatnie minuty to jednak znowu ataki graczy wD, ktorzy nie chcieli pozwolic Lagom rozwin?c skrzyd?a. wD zacz??o nie?le fragowac graczy LAG i ostatecznie przewaga wynios?a 98 fragów.Graczem mapy wybra?em P!o ktory dzielnie kontrolowa? rg.
q2dm7
3..2..1.. i zacze?i?my .. i zanim kto kolwiek zdazyl zdobyc fraga da?em breaka gdyz znowu smasher nie mial respa. I startujemy znowu, tym razem bez problemów. po minucie gry mamy holda, gdyz advo lapie laga i wraca za niego pio. I od razu mocne uderzenie LAGów. Kolt i smasher kryja ra, siara stara sie utrzymac RL , a messer cos tam klika na ssg. I tak po 5 minutach gry wD stara sie stawia? opor na SSG i co nieco na RL. Na RA nie maja nic do powiedzenia, przewaga LAG jest juz dosyc znacz?ca i wynosi juz 28 fragów. bardzo ladna gra smashera, ktory majac 28 fragów i 1 death mocno bije graczy wD. Warty zauwa?enia jest fakt ze smasher gral g?ownie maj?? nei wiecej niz 40 hp : D a i tak nikt nie potrafil go przez dluzszy okres zabic. wD najwi?kszy opor stawia?o na SSG, ale i tak przewaga LAG ros?a dosyc szybko i po 10 minutach wynosi?a juz ponad 50 fragów. Od tego orkesu wD zebra?o sie cos do dzia?ania, ich ataki na RA/RL czesciej przynosi?y efekt w postaci odbicia tej pozycji i odrobienia kilku fragów ktora momentami spad?a od okolo ~37. jednak na 5 min przed ko?cem przewaga ta dalej wynosi 47 fragów. Kolejna minuta gry to juz 60 fragowa przewaga LAGow. Ostatnie minuty gry to w maire chaotyczna gra obydwu klanow i proby graczy wD na zmiejszenie rozmiarów porazki co niestety im sie nie uda?o.
Graczem mapy zostaje rehsams za bardzo ladna gre RA a w szczególnosci za peirwsze 10 minut.
Graczem meczu postanowi?em wybra HZI za os?odzenie jego urazonej dumy.
|