-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2018-03-27 Podsumowanie PLQ2 #15!
2018-03-18 PUCHAR POLSKI 2018 - ...
2018-03-09 KONIEC PLQ2 #15 - PUCHARY
2018-02-27 WIELKI FINAŁ PLQ2 #15
2018-02-23 O historii słów kil ...
2018-02-05 Walka o Wielki Finał!
2018-02-02 Puchar Polski
2018-01-30 Wywiad z Feeble.3c
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #15
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

Mecz: wD vs ath
» Podsumowanie « » Opis « » Komentarze « » Nowy komentarz «
Podsumowanie

flaga we dream vs Anathema flaga
Rodzaj:LIGA II
Sędzia:flaga Sidor
Data:2006-11-15 22:00
Wynik:0:3
Fragi:324:405
Mapy:q2dm7, q2dm3, q2dm8
Wyniki:117:148, 128:136, 79:121
Dema:

Statystyki graczy
flaga we dream flaga Anathema
q2dm7
wD.Tabak35:34
wD.Froger24:47
cahir41:18
Platon47:49
sikor28:33
Raider32:43
q2dm3
wD.Froger39:48
wD.Tabak33:44
Raider47:31
cahir28:35
sikor35:47
Platon26:42
q2dm8
wD.Tabak25:33
wD.Froger23:26
Raider44:7
Platon23:12
cahir36:32
sikor26:35

Opis
Czo?em! Mialem przyjemnosc posedziwac mecz Anathema vs we Dream. Serwer zostal wybrany sprawnie lecz mecz w TV tak pochlonal graczy wD ze musielismy poczekac az sie skonczy :]

Pierwsza mapa na ktorej bili sie sikory i tabaki to q2dm7.

3...2...1...START! RA w posiadaniu sikora i cahira lecz nie na dlugo bo po 3 min zostaja ubici przez wD. Na RL awanturowali sie Tabak z Raiderem z czego to TabaG byl nie duzo skuteczniejszy. Po 5 min gry oba klany szly leb w leb (34:30 dla wD). RA przez wiekszosc meczu nalezalo do Cahira, ktory gral calkiem skutecznie i madrze. W polowi meczu dochodzi do stanu remisowego (57:57), lecz ATH zaczelo zwiekszac swoja przewage z fraga na frag az do wyniku 148:117. GG Sikory!

Gracz mapy: cahir za spory wklad w zwyciesto i dobre tp.

Kolejna mapa byla q2dm3

3...2...1...START! RG cahira, pierwszego PENTA (czache :DD) przechwyca THP lecz srednio go wykozystuje. 1st quad zabiera Platon,kolejne quady 2gi 3ci 4ty zbieral Raider ktory przykozaczyl i wyprowadzil ath na kilkunasto fragowa przewage,ale w kilka min ja traca. Kolejne quady byly brane na zmiane,wynik bardzo wyrownany! 2go PENTA (czache :D) zgarnia D4mi4no. Walka leb w leb o kazdy frag :] . 3go pent zbiera THP lecz znowu go nie wykozystuje tak jak by chcial :(.4go penta zbiera Raider i sieje zlo na RG w szeregach wD. 2 min do konca i mamy wynik 111:108 dla ATH! Wynik meczu ustawia Raider, ktory popisuje sie switnym quadrunnem. Szanse mial jeszcze Tabak ktory ukradl ostatniego quada ale chyba nerwy go zjadly :], takze mecz konczy sie wynikiem 136:128 dla SIKOROW. GG BOTH!

Gracz mapy: Raider

Ostatnia szansa na jakze potrzebny punkcik dla wD byla mapa q2dm8

3...2...1...START! MH zaszczyt ma zebrac sikor, rg w posiadaniu cahira. Pierwszego PS'a kradnie Tabak lecz od razu zostaje ubity.W miedzy czasie ladnie zamiata reJlem cahir,dzieki czemu athwysowa sie na prowadzenie. MH niepostrzezenie kradnie Tabak lecz to nie pomaga w odrobienia strat ktore sie powiekszaja. Wreszcie sikor wynosi PS'ai ?pa full ale wpada w zasadzke wD i niestety ginie :P. Kolejnego PS'a zgarnia Raider lecz od razu zostaje ubity. Raiderek jest uparty i kusi sie na jeszcze jednego PS'a lecz tego trzyma prawie do konca meczu, tylko ze skupia sie na tym by nie zginal zamiast pomagac rg...ale coz :] . Uparciuch zgarnia kolejnego PS'a ktorego oddaje na farta Platonowi.Przewaga ath rosnie z minuy na minute az mecz koncz sie wynikiem 129:71 dla ath.

Gracz mapy: Raider za ladne ffa :D

Gracz meczu: Raider za w miare rowna gre na wszystkich mapach.

Raporcik pisany o 00.00 godz juz prawie przez sen wiec za bledy sry :P POZDRO 600

screenscreenscreen
Komentarze

Tabak
avatar
2006-11-15 23:50 
gg
THP
avatar
2006-11-16 00:16 
sorry wd za zdechy i za te dwa penty na dm3 emo gg


Edytowany: 2006-11-16 01:59
d4mi4no
avatar
2006-11-16 00:21 
nie ma to jak staty na dm8 6:38 emo emo emo

GG
cahir
avatar
2006-11-16 00:28 
a na dm3 pod koniec straszna panika.
ale dojechalismy.
gg
panie sedzio i bez lanthera sobie poradzilismy [;

ps. na dm7 otrzymalem raidera statystyki, wcale mi sie to nie podoba.

Edytowany: 2006-11-16 00:29
Sidor
avatar
2006-11-16 01:44 
Moj blad SRY juz poprawione. GG >!<
enc0re
avatar
2006-11-16 08:17 
cahir 32:43 << na screenie ma 41/18 emo
Sidor
avatar
2006-11-16 09:05 
wybaczcie za te bledy ale dodawalem to praktycznie przez sen emo . jak sa jeszcze jakies bledy to slapac mnie na ircu
cahir
avatar
2006-11-16 10:17 
sidor znow zaspany [;
bo raider ma moje statystyki.

rzuc swojego maila.

Edytowany: 2006-11-16 10:22
Czekoladowy
avatar
2006-11-16 10:20 
emo gg
cahir
avatar
2006-11-16 10:47 
zobaczcie na screen z dm3 i ostatni frag...
wD odrabialo wszystkimi mozliwymi sposobami.
lanther
avatar
2006-11-16 13:17 
LOL , GG m8s:-DD dobrze ze mnie nie bylo bo sie i wam oplacalo i mi bo wczoraj Polska wygrala a ja wyrwalem klientke po meczu;-DD Blondi nie jest zla xD Pozdro sikor gieju;-D

Edytowany: 2006-11-16 13:36
sikor
avatar
2006-11-16 13:36 
czemu tylko ja zawsze na " -" jestem ?emo
Raiderek
avatar
2006-11-16 14:35 
hah swietnie sie mi wczoraj z chlopcami gralo az jestem zaskoczony do tego bez lanthera widac ze umiemy wygrywac emo gg lamuski & wD emo tak na serio to jednak nie trzeba grac codziennie ialem tygodniowa przerwe od kompa i jakos statow sobie nie zepsolem gg ;D
cahir
avatar
2006-11-16 18:15 
sikor, bo masz najtrudniejsze pozycje.
Vibez
avatar
2006-11-16 19:35 
rowny meczyk =] gg emo
enc0re
avatar
2006-11-16 21:11 
Sidor, to teraz Raider ma takie same statystyki jak cahir emo
kubos
avatar
2006-11-17 20:51 
emo
eon
avatar
2006-11-17 21:19 
sidor emo wafel nie umie statow dodac ;]
cahir
avatar
2006-11-17 23:55 
i demek tez.
Zi3lony
avatar
2006-11-19 12:53 
gg emo
Sidor
avatar
2006-11-19 15:48 
n/c s1dor@o2.pl Nie bylo mnie 3 dni wiec te demka teraz mozecie zapodac
Sidor
avatar
2006-11-19 15:52 
juz jest ok :]
sikor
avatar
2006-11-19 21:04 
ja dodalem demka od rdr, Ty sidor dodaj to cahirowe co Ci wyslal ;]

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.036
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl