-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2018-02-05 Walka o Wielki Finał!
2018-02-02 Puchar Polski
2018-01-30 Wywiad z Feeble.3c
2018-01-29 Wywiad z PFH.Luczek
2018-01-29 Wywiad z qF.Roon
2018-01-25 Final Four!
2018-01-24 Wywiad z BoD:Executor
2018-01-16 Wywiad z v3.David
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #15
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

Mecz: [H] vs ath
» Podsumowanie « » Opis « » Komentarze « » Nowy komentarz «
Podsumowanie

flaga Hunters vs Anathema flaga
Rodzaj:LIGA II
Sędzia:———
Data:2007-03-07 20:30
Wynik:3:0
Fragi:0:0
Mapy:w/o, w/o, w/o
Wyniki:w:o, w:o, w:o
Dema:———

Opis
Hunters wzielo w/c

Komentarze

czukierek
avatar
2007-02-14 20:52 
Chyba lepszych map nie mogłem sobie wymarzyć emoD Zajebiście

Jednak raczej nie zagram, bo dzisiaj w zasadzie mieli mi odłączyć neta. emo
Oczekuje na nowego
sikor
avatar
2007-02-16 16:16 
i tak Huntersi wzieli wu ce ;D
KuBi
avatar
2007-03-06 20:38 
kto umowil ta date?? przecierz ath wzielo w/c emo
M-c/B0R0
avatar
2007-03-08 11:51 
emo
KuBi
avatar
2007-03-08 20:49 
emo
piecia
avatar
2007-03-08 21:11 
eeeeee h nie dobrze emo
lanther
avatar
2007-03-09 02:28 
a teraz skąd my mamy w/o?:-D
KuBi
avatar
2007-03-09 08:41 
jak to skąd? Sedzia ustawił termin, my zebralismy 4 was nie bylo emo
lanther
avatar
2007-03-09 13:12 
Dobrze ,że ktokowiek wiedział o tym terminie;-D;-D. Ale co tam olac;-p
P!o
avatar
2007-03-09 14:27 
lanther .. moze i nikt nie wiedzial z Was, ale mogliscie mecz umowic, a jak nawet tego Wam sie nie chce to moglibyscie zajrzec na stronke i spojrzec w "nadchodzace mecze"
lanther
avatar
2007-03-09 17:21 
Pio nie każdy ma czas na to. Niech będzie w.o i tyle;-p
KuBi
avatar
2007-03-09 18:52 
lanther ja sam zobaczylem z rana w dzien meczu emo sam szukałem 4 do gry i jakos znalazłem emo o 20 otl sie pojawił i sciagal quaka emo
Platon
avatar
2007-03-09 23:11 
Hehe, nice, ja chyba wtedy nawet grałem jakieś pickupy, a o meczu dowiaduje się teraz emo
viking
avatar
2007-03-10 18:50 
lanther - nie masz na to czasu? to po co sie zapisujesz do ligi????
KuBi
avatar
2007-03-10 19:01 
bez prowokacji panowie emo
lanther
avatar
2007-03-11 15:56 
Gt7 skończ pierdolić.
viking
avatar
2007-03-12 01:09 
lanther, prawda w oczy kole. widzisz ze nie masz racji, wiec zaczynasz sypac bluzgami. :/


i nie pisz do mnie w ten sposob.

Edytowany: 2007-03-12 08:26
lanther
avatar
2007-03-13 01:18 
fakt, po pol roku moze cos sie zmienic i moge nie miec czasu. Glupie prawda?

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.466
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl