-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Linki
Reklamy
Ostatnie nowiny
2023-06-20 Podsumowanie PLQ2 16!
2023-05-01 KONIEC PLQ2 #16!
2023-04-13 ALL STAR GAME!
2023-04-12 Zakończenie rozgrywek
2023-03-24 Grand Final!
2023-03-06 Podsumowanie.
2023-03-05 Zapowiedź meczu o 3 ...
2023-02-27 MVP - 9 kolejki!
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ2 TDM #16
IRC: discord #PLQ2
Zapisy: wyłączone
Transfery: nie
Limit graczy: 10
Klany gracza: wyłączone

Mecz: upx vs xD
» Podsumowanie « » Opis « » Komentarze « » Nowy komentarz «
Podsumowanie

flaga unlucky pirats aka lutownicy vs xDivision flaga
Rodzaj:Baraze
Sędzia:———
Data:———
Wynik:2:3
Fragi:477:591
Mapy:q2dm1, q2dm2, q2dm6, q2dm5, q2dm3
Wyniki:117:109, 100:107, 81:137, 108:85, 71:153
Dema:———

Opis
Mecz miedzy broni?cymi si? przed spadkiem do 2 ligi Upx a aspiruj?cym do niej Synergy zapowiada? si? na niezwykle emocjonuj?cy i taki w?asnie by?. Pewnie wi?kszo?? zainteresowanych zna wynik i ?ledzi?a na bie??co score bota, jednak nie by?o im dane zapewne ogl?da? tego horroru, który by? udzia?em graczy. Polecam im wrzucenie demek na demosquad natomiast ja postaram si?, w miar? mo?liwo?ci s?owa pisanego i mojego ubogiego stylu, opisa? t? atmosfer?.

Zaczeli?my od najpopularniejszej mapy w Polsce co by?o wyborem Synergy. Nie wiem czy do ko?ca go przemy?leli, nie by?o jednak czasu na w?tpliwo?ci. A szkoda, bo pocz?tek co najmniej kuriozalny. Jak to zwykle bywa na tej mapie oba klany wpad?y jak najszybciej do room. Feeble wzi?? chainguna natomiast juby mykn?? megasa i...zabi? swojego kolege przemykaj?cego ni?ej. Nie wiem czy feeble wystraszy? si? miny jubego czy upxa wbiegaj?cego w?a?nie z rl od railway. Ten kompletnie ignoruj?c gracza Sy pobieg? na winde. Mimo prób jubego zdobycia jego uwagi za pomoc? rozrzucanych rozpaczliwie granatów nawi?za? walk? ze swoim klanowym koleg? posiadaj?cym super shotguna. Pogodzi? ich pa??taj?cy si? pod nogami granaciarz, nie zwróci?o to jednak dalej uwagi piratów na skiny. Po chwili w roomie blastowa?y sie 3 female co sprawi?o, ?e juby zd?bia? juz do reszty i zawo?a? zioma. Blind wbiegaj?c nabi? fraga cyzm najwyra?niej ze?li? granaciarza, który prawdopodobnie szuka? duchowego wsparcia a nie kradzierzy fragów. Efekt? Teammate kill. Nie wiem z czego wynik? taki pocz?tek, mo?e z braku koncentracji, mo?e tremy, wystarczy powiedzie? ?e po minucie gry Sy prowadzi?o posiadaj?c room oraz wind?. Zupe?nie inaczej sprawa si? mia?a jednak przy wodzie. Fible, niczym herszt piratów zdoby? przyb?eny przyczó?ek i upewniaj?? si?, ?e kompanii maj? wystarczaj?ce ilo?ci broni (i rumu ;)) skoczy? pali? gwa?ci? i rabowa?. Pierwsz? jego ofiar? sta? si? trzymany na wysokiej wie?y juby, drug? blind, który skoczy? odla? si? akurat do chaina. Efekt - upx przej??o kontrol? nad wind? i roomem. Opuszczenie jednak swych kamratów nie wysz?o hersztowi na dobre bowiem statek wraz z obozem na pla?y przej?li synergetyczni. Na tym etapie gry prowaizili 5 fragami a feeble prowadzi? z nimi potyczk? artyleryjsk? ;). Niestety brak wsparcia kolegów doprowadzi? do do?? przypadkowego przej?cia pokoju - Hunter zebra? po respie cg, ya i rozbebeszy? rannego fiblastego. Sy przej??o fortyfikacje lutowników, Feeble za? znów skupi? si? na walce o wod?, któr? uda?o mu si? ostatecznie odbi? w 5. minucie. Sy wygrywa?o wtedy 7mioma fragami i by?o w posiadaniu Room oraz Lifta, Upx wróci?o za? do swej ulubionej wody. Oko?o 7 minuty upx znów wprowadzi?o si? ze swoimi ci?zkimi buciorami do pokoju jednak winda wci?? pozostawa?a w r?kach jubego a chwile pó?niej wns ponownie traci wod?. Sk?adna akcja 3 piratów pozwoli?a ubi? railuj?cego Huntera, có? jednak z tego skoro Sy wykorzystuj?c ten moment wprowadzi?o si? do Room. Upx ju? bliskie remisu bo w 9 minucie przegrywaj?c 2 frgaami na w?asne ?yczenie pozbawi?o si? znów inicjatywy. Na szcz??cie dla lutowników Sy jest najwyra?niej zaskoczone chaosem panuj?cym na mapie i nie potrafi wykorzysta? b??dów przeciwnika. Feeble przejmuje pokój bior?? respuj?cego si? czejna, jednak juby najwyra?niej zrozumia? ju?, do których skinów ma wali? i odbija pokój. Upxom znów zostaje woda. Wci?? trwa zaciek?y bój a przewaga Sy nie wzrasta ponad 7 fragów. W 12 minucie gry piratom udaje si? ustabilizowa? swoj? przewag? w room a za spraw? serii Feebla z raila pierwszy raz od 1 sekundy mamy remis :). W 13 minucie upx ma ju? wsyztskie istotne pozycje na mapie i prowadzi 6 fragami. Wydaje si?, ?e nie dadz? sobie wyrwa? ju? dm1 z pyska i do ko?ca b?d? nabija? lepszy score na free fragach lataj?cych w pop?ochu po arenie. Upx zbyt jednak koncentruje si? na dmowym nabijaniu fragów a zbyt ma?o na wysi?kach w pe?nym locku mapy. Wynikiem tego jest strata najs?abszej ich pozycji tego wieczoru - wody. Ponownie walka na mapie zmienia si? w chaotyczne pojedynki i przewaga lutowników topnieje, 4:15 do ko?ca mamy ponownie remis a nast?pnie na prowadzenie wraca klan S. Przez pare minut panuje totalny chaos z przewaga walk zbiorowych w wodzie. Jako, ?e piraci czuj? si? tam lepiej ni? szczury l?dowe ponownie wychodz? na prowadzenie 3 minuty przed ko?cem mapy. Koniec emocji? Gdzie tam. Jak ju? napisa?em na mapie panuje prze chaos i racje ma ten, kto ma lepszy resp. 2:50 do ko?ca i ponownie remis! 1:40 do ko?ca i na wierzchu znów lutownicy z 4 fragami. Kto pierwszy przerwa? to szale?stwo? Upx, które ostatni? minute graj?c z zaliczk? 5 fragów postanowi?o pogra? spokojniej i bardziej defensywnie co przynios?o wymierny efekt w postaci wygranej dm1 117-109. Graczem mapy zostaje oczywi?cie Feeble, który zrobi? dla upx wszystko na niej i przynajmniej przez wi?ksz? cz??? gry organizowa? gr?.

Przenie?lismy si? na mapk? z wyboru upx czyli dm2. Reda zajmuj? synergetyczni natomiast pierwszy quad wpada w ?apy wnsa. Ten jednak potwierdza obiegow? opini?, ?e w szczecinie wszyscy my?l? o ma?ych okr?g?ych przedmiotach przyjmowanych doustnie, najwyra?niej pomyli? si? i rzuci? si? ca?y sob? na le??cy granat. Efekt - quad kill. 2 quad, mimo ?e do dyspozycji upx nie przynosi obfitego ?niwa. 3ci wraz z jubym ginie od razu po wzi?ciu. Na tym etapie upx wygrywa 6 fragami lecz ju? wida? wyra?nie, ?e nie ma koncepcji na odbicie reda. Juby spokojnie zatem wzi?? Reda, megasa i wpad? po 4 quada. By? on ?rednio obfity natomiast juby dokona? nim bardzo wa?nej rzeczy dla dalszej organizacji gry - oczy?ci? sektor pod windami daj?c kolegom mo?liwo?? dopakowywania si? na górze. Mimo jednak takiej przewagi Synergy nie potrafi przebi? si? do quada co daje wynik oscyluj?cy wokó? remisu i do?? szarpan? gr?. Co wi?cej, Feeble odbi? nawet Ra (cho? chwilowo). Ka?dy quadrun mo?e kompletnie odmieni? losy meczu. Dopiero 7 w wykonaniu jubego pozwala na z?apanie oddechu Synergy i wyj?cie na 7 fragowe prowadzenie. Równocze?nie zbiega si? w czasie odbicie Reda przez S. Mimo ponownego zdobycia przewagi, upx wci?? walczy jak równy z równym, frag za frag. Quady gin? zaraz po wzi?ciu lub chwile pózniej. W po?owie mapy Synergy, mimo posiadania Reda prowadzi 3ma fragami, w 11 minucie 6cioma by roztwoni? przewag? do 2 w 12. 14 minuta i upx ma ju? upragniony remis a chwil? pózniej wygrywaj?. Wydaje si?, ?e powtórzymy sytuacj? z 1 mapy, po d?ugim delikatnym prowadzeniu S, upx mobilizuje si? i przejmuje map?. Licznik fragów pokazuje graczom raz -1 by za chwil? wskazywa? na +2. Sytuacja na mapie jest bardzo chwiejna. Sy wci?? ma Reda jednak to nie wystarcza. 3 min przed ko?cem znów mamy remis. Wygra? ten mecz przedostatni quad a konkretniej juby, który nabi? 8 frgaow? przewag?. Upx móg? uratowa? ostatni quad wzi?ty przez Feebla, jednak zosta? on zmarnowany a S nie da?o sobie wydrze? zwyci?stwa. Graczem mapy zostaje blind za jego po?wi?cenie oraz ci?g?e szarpanie przeciwnika

Zmiana mapy na dm6. Tu Synergy kontroluje od pocz?tku raila i bfg jednak quadruny i szcz??liwe akcje upx pozwalaj? go odbi?. Pocz?tkowe prowadzenie S zmienia si? powoli w remis a potem przegrywanie kilkoma fragami. Sytuacje ratuje jednak george, ktorego quad run sporo zmienil na mapiei doprowadzi? do remisu w 1/4 mapki. Udany quad run i trzymanie bfg wyprowadza synergetycznych na chwilowe 12 fragowe porwadzenie, Hunter traci jednak wielk? pukawk? w do?? g?upi sposób i upx prowadzi ju? 3 fragami. Mia? 2 okazje by sie zrechabilitowa? jednak wida?, ?e wyra?nie nie czuje si? tu najlepiej. Min. dlatego w po?owie gry znów mamy remis po 45, chwil? pó?niej po 50. Twarda walka obu zespo?ów o quady i raila i brak zmys?u tp u huntera powoduj?, ?e taki wynik utrzymuje si? do?? d?ugo. Coraz pewniejsza jednak gra przy quadzie jubego i georga oraz pewniejsza przejrzenie na oczy blinda na railu wyrabiaj? ch?opakom z S mozolnie przewag?. 5 min przed ko?cem wynosi?a ju? ona 14 fragów, 4 min 21, 3 min 27. Piraci przestali jako? klika? i nawet kolejna dziwna ?mier? Huntera nie zmieni?a oblicza tej mapy. Do ko?ca Upx nie potrafi?o odzyska? rytmu i apatycznie zaliczali kolejne respy przegrywaj?c ostatecznie 81-137. Mimo to graczem mapy zostaje ponownie Fibel. Hunter, który wg screenu ma najlepsze eff za ma?o pomaga? wykorzystaniem swej pozycji teamowi.

Wynik brzmia? zatem 2-1 dla Synergy. 3 równe mapy bo nawet na dm6 upx przez 3/4 czasu twardo walczy?o o ka?dy frag. Ciekaw by?em czy nastrój piratów z ko?ca Lava Tomb. Nic bardziej mylnego. Upx zagra?o tu od pocz?tku zmotywowane i oprócz dziwnego trzymania Reda wszystko im sz?o lepiej od przeciwnika. Ale po kolei. 1 quad do?? nietypowy bo pofatygowa? si? po niego dopiero go?? z mg. Red Synergy jednak bardzo szybko wpada tam Feeble z rl i mgh i przejmuje go dla swego teamu. Podpakowuje si? nieco i idzie pomóc znajomym na walcu gdzie na dobre rozgo?ci?o si? ju? Synergy. Wykorzystuj?c quada George odbija Reda po czym zabija w?asnego zioma i ginie. Po tej cudownej akcji wynik brzmi 9-18 dla upx i oni tez maj? kontrol? nad Redem. Upx udaje si? wyrwa? nawet quada ale po krótkiej wizycie w Redzie zamiast chaina otrzymuje ... rl ;o. Wns najwyra?niej nigdy nie gra? na quadzie ;). Synergy wykorzystuj?c moment zagapienia zbli?a si? wynikiem do rywali. W 5 minucie mamy kolejny ju? tego wieczoru remis, z którego jednak syzbko leczy Synergy quadrun Fibla. Kolejne artefakty zbierane przez upx i wychodza oni na prowadzenie ponad 25 fragowe. W zasadzie od jakiej? 7-8 minuty jest ju? wszystko jasne jak to si? wszystko sko?czy. Synergy walczy co prawda zawzi?cie, zw?aszcza o Reda, który na tym etapie gry co minute zmienia w?a?cicieli ale do samego ko?ca Upx ma spory bufor fragów oddzielaj?cych ich od przeciwników. Ostatecznie mimo wysi?ków jubego i spó?ki mecz ko?czy si? wynikiem 108-85 a graczem mapy nie mo?e zosta? nikt inny jak Feeble, którego wa?ne quady przyczyni?y si? najbardziej do ostatecznego zwyci?stwa.

Po odliczeniu ró?nicy fragów (32 po 4 mapach) Synergy wybiera dm3. Mapa mia?a wykaza? zwyci?zce po tym równym maratonie, niestety nie mia?a takiej dramaturgii jak dwie poprzednie. Do?? wyra?na przewaga zarówno na quadzie jak i railu zaoowocowa?a g?adkim koszeniem wybitych z rytmu piratów. Mieli oni dwie okazje na zmian? przebiegu gry gdy siedzieli na pencie lecz tu? przed pojawieniem sie artefaktu skaka? tu kto? z Synergy i zabija? kampera. Tak lekkomy?lna strata innuva, brak stabilniejszej kontroli którego? z wa?nych rejonów mapy nie móg? sko?czy? si? inaczej ni? 153 - 71 dla S. Juby, gracz mapy, prowadzi swoich kolegów do 2 ligii.

Uff...Pozostaje mi tylko wybra? gracza tego emocjonuj?cego meczu (Feeble) jak i pogratulowa? w imieniu ekipy plq2 awansu ekipie Synergy a piratom ?yczy? jak najszybszego powrotu do tej klasy rozgrywkowej. Chcia?bym te? pochwali? zachowanie obu klanów, które sprawi?, ?e s?dziowanie tego 5 mapowego potwora przebiega?o w mi?ej i lu?nej atmosferze.

screenscreenscreenscreenscreen
Komentarze

Jeszcze brak komentarzy.

Nowy komentarz
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
^^^
0.049
www.control.net.pl | katalogi stron w controlwebs.pl