-=-
Menu
Tabele
Serwisy
Ostatnie nowiny
2006-04-24 FF.ATi rezygnuje
2006-03-30 Update Serwerów
2006-03-23 Pentagram vs FF.ATi
2006-03-21 Terminy
2006-03-04 Terminarz
2006-03-03 Serwery, mody, ustawi ...
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ4 TDM #1
IRC: #PLQ4
Zapisy: wyłączone
Transfery: tak
Limit graczy: 15
Klany gracza: włączone

Regulamin
REGULAMIN PLQ4 TDM


1. Wstêp:
1.1 Jest to liga przeznaczona dla wszystkich czynnych klanów oraz graczy, którzy graj± w Polsce.
1.2 Celem tej ligi jest wy³onienie najlepszego teamu Polskiej sceny Q4
1.3 Wszelkie przejawy niesubordynacji bêd± surowo karane



2. Liga:
2.1 Wszystkie zespo³y wyst±pi± w jednej grupie, system ka¿dy z ka¿dym.
2.2 System rozgrywek: Ka¿dy z Ka¿dym best of 5, czyli do 3 wygranych map, ka¿dy klan podaje sêdziemu na prv dwie mapy jakie chce graæ (z rozró¿nieniem która mapa ma byæ grana jako pierwsza), w razie remisu 2:2 ostatnia pi±t± mapê wybiera klan który ma lepszy bilans fragów. W przypadku prowadzenia 2:0 w meczu przez który¶ z klanów , trzecia mapa jest klanu który aktualnie przegrywa.
2.3 Obowi±zuj±cym modem jest Q4Max 0.71 oraz mappack tmp2 (wersje moda oraz mappacka w trakcie zapisów mog± ulec zmianie, ostateczna obowi±zuj±c± wersja, bêdze wersja z ostatniego dnia zapisów).
2.4 Jedynym legalnym programem (który jest jednocze¶nie wymagany do gry) jest najnowszy PunkBuster

3. Klany:
3.1 Ka¿dy cl jest zobowi±zany do zapisania minimum 5 graczy i maximum 13 (max 2 graczy spoza naszego Kraju, z czego jeden mo¿e wyst±piæ w meczu)
3.2 Ka¿dy jest zobowi±zany do podania danych w celu kontaktu (gg, mail do ClanLeadera, war arrangera, kana³u ircowego je¿eli takowy posiada, aktualnej strony www).
3.3 Ka¿dy gracz graj±cy w lidze jest zobowi±zany podaæ swój numer PB GUID.
- (na t± edycjê odstêpujemy od tego pkt regulaminu)
3.4 Ka¿dy gracz graj±cy w meczu ligowym jest zobowi±zany do korzystania z takiej ksywy jaka jest zapisana na ligowej stronie.
3.5 Ka¿da próba oszustwa bêdzie surowo karana
3.6 Transfery: Zakaz transferów obowi±zuje w okresie rozgrywania trwania ligi (gracze nie mog± zmieniaæ przynale¿no¶ci klanowej).


4. Mecze:
4.1 Ka¿da ligowa kolejka trwa 1 tydzieñ.
4.2 Klany maja czas na ustalenie terminu do soboty tygodnia poprzedzaj±cego nadchodz±c± kolejkê, w razie braku ustalenia terminu meczu do przedostatniego dnia tygodnia poprzedzaj±cego nachodz±c± kolejkê, organizator ustala termin w niedzielê i przydziela sêdziego.
4.3. Ka¿dy mecz odbywa siê na mapach wybranych spo¶ród Q4DM1tmp - Fragging Yard, Q4DM2tmp - Sandstorm, Q4DM4tmp - Bloodwork, Q4DM7tmp - Over The Edge oraz SWQ4DM2 - Better Than Nothing.
4.4 Konfiguracja serwera powinna wygl±daæ nastêpujaco:
  • GameType: Team DM
  • TimeLimit: 20
  • FragLimit: 0
  • pm_stairJumps "1"
  • si_teamdamage "0"
  • pm_smoothBoxJumps "0"
  • g_maxRespawnTime "5"
  • g_altMinRespawnLimit "0"
  • g_fastWeaponSwitch "0"
  • g_spawnType "0"
  • si_teamDamage "0"
  • si_freemodels "1"
    Ustawienia te s± ustawione jako domy¶lne na serwerze ligowych, lech gdyby dosz³o do spotkania na innym serwerze b±d¼ jakim¶ cudem zosta³y zmienione to mo¿na ³atwo je uzyskaæ po zavotowaniu na serwerze: callvote setconfig cb; callvote stairjumps 1.
    4.5 Ka¿dy team jest zobligowany do wystawienia sk³adu 4 osobowego. Mecz mo¿e byæ kontynuowany przez 3 graczy (w przypadku overflowa lub disconnecta jednego z graczy) lecz w czasie countdowna musi byæ ich 4.
    4.6 Je¶li w przeci±gu 20 minut jeden z klanow nie bêdzie dysponowa³y kompletem graczy po tym czasie zostanie automatycznie wykorzystany wildcard, a je¶li owy klanu ju¿ go wykorzysta³ w/o na korzy¶æ teamu przeciwnego. W przypadku up³yniêcia regulaminowego czasu, a oba klany nie s± "kompletne" sêdzia ustala termin meczu jemu pasuj±cy bez mo¿liwo¶ci negocjacji (w ramach rozs±dku)
    4.7 Mo¿na wzi±æ jeden wildcard na rundê (dwa w czasie trwania ca³ej ligi, ale nie mo¿na wzi±æ dwóch w/c w czasie trwania jednej rundy) – (jako, ¿e w tej edycji bêdzie jedna runda, ka¿demu zespo³owi przys³uguje jeden wildcard).
    4.8 Je¶li w czasie walki jeden z teamow bêdzie mia³ mniej ni¿ 3 zawodników i w ci±gu 120 sekund nikt siê nie po³±czy, zostanie podyktowany walkower na korzy¶æ przeciwnej dru¿yny.
    4.9. W czasie meczu na obsie nie mo¿e byæ nikogo poza bezstronnym sêdzi± (dany adminy nie mo¿e sêdziowaæ meczu swojego klanu, chyba ze dru¿yna przeciwna wyrazi na to zgodê) .

    5. Punktacja
    5.1 Za wygran± mapê klan otrzymuje 1 punkt.
    5.2 Za przegrana mapê klan otrzymuje 0 punktów.
    5.3 Za walkower w rundzie (na jednej mapie) klan otrzymuje -1 punkt.
    5.4 W przypadku równej liczby punktów zdobytych przez klany, o miejscu w tabeli decyduje wynik bezpo¶redniego spotkania.

    6. Prawa i Obowi±zki
    6.1 Ka¿dy klan ma mo¿liwo¶æ podania maxymalnie 13 graczy, minimalna ilo¶æ graczy to 5.
    6.2 Po wyznaczonym okresie zapisów do ligi sk³ady nie mog± byæ aktualizowane.
    6.3 Za ka¿d± próbê oszustwa bêd± przyznawane kary
    6.4 Dysponujemy baza PB_Guide dziêki czemu gracze podaj±cy siê za kogo¶ innego beda wychwytywani.
    6.5 Mo¿na u¿ywaæ fullbrightow
    6.6 Mo¿na u¿ywaæ programy s³u¿±ce do komunikacji g³osowej (np., Battlecom, Gamevoice, Teamspeak, Ventrilo etc)
    6.7 Nie mo¿na u¿ywaæ AIM botow, wallhackow ani innych tego typu "wspomagaczy"
    6,8 ClanLeader odpowiedzialny jest za wszystko(zachowanie, terminy etc) i w przypadku ew. nagród on rozdziela je miedzy klanowiczów...
    6.9. Ka¿dy klan jest zobligowany do wydelegowania przedstawiciela (CL b±d¼ wa, dla pewno¶æ wskazane aby byli wszyscy gracze przewidziani na grê w danym meczu) do reprezentowania klanu na specjalnym kanale przedmeczowy który zak³ada admin meczu na 30 minut przed godzin± rozpoczêcia rozgrywki który który w 100% odpowiada za decyzje podejmowane w zwi±zku ze zbli¿aj±cym siê meczem (serwer, sk³ad, wc etc). Po up³ywie 20 minut od godziny wyznaczonej na mecz, sêdzia podejmuje decyzje o sankcjach je¿eli który¶ z klanów nie posiada³ kompletu graczy wzglêdnie oba klany nie by³y w stanie skompletowaæ sk³adu, b±d¼ zaprasza graczy na wcze¶niej ustalony serwer celem rozpoczêcia meczu.
    6.10. Przedstawiciel ka¿dego z klanów (cl, wa etc) zobligowany jest do wybrania (z listy serwerów ligowych opublikowanych na stronie ligi) minimum dwóch adresów IP na których chcia³by aby jego klan rozgrywa³ dany mecz ligowy (maja to byæ dwa ró¿ne serwery, ró¿nice portów s± traktowane jako jeden adres serwera). W przypadku podania tylko jednego adresu ip, jest to jednoznaczne z tym, ¿e dany klan zawierza wybór serwera adminowi danego meczu (chyba ¿e, klan przeciwny zgodzi siê na podane IP). Je¿eli dany klan ma w swoim sk³adzie gracza z zagranicy i ma zamiar on graæ w danym meczu, jego ping i warunki gry nie wp³ywaj± na wybór serwera, admin porównuje pingi i warunki do gry tylko graczy z polski (gracze z zagranicy s± zobowi±zani do pod stosowania siê do wybranego serwera).
    6.11 Ka¿dy gracz ma nakaz nagrywania w³asnego dema i na ¿±danie sêdziego ma obowi±zek przekazaæ mu je w niezmienionej formie, ka¿da modyfikacja jest jednoznaczna z prób± oszustwa.

    7. Kary
    7.1 Gra z innego PB GUIDE pokrywaj±cego siê z PB Guide innej wcze¶niej zg³oszonej osoby do ligi bez wcze¶niejszego uzasadnienia - usuniêcie z ligi gracza. - (na t± edycjê odstêpujemy od tego pkt regulaminu)
    7.2 Gra w klanie, którego, nie jest siê cz³onkiem - usuniêcie z ligi i gracza i klanu.
    7.3 Gra na wszelkiego rodzaju wspomagaczach (AIM bot, wallhack) usuniêcie z ligi gracza i klanu w jakim gra³.
    7.4 Gra na nicku ró¿nym od tego podanego na stronie ligi ? kara meczu dla gracza, w przypadku podobnej sytuacji kolejny raz kara dwóch meczy itd.
    7.5 Brak dema z meczu (jednoznaczne z prób± zatuszowania czego¶) - w/o na korzy¶æ dru¿yny przeciwnej na danej mapie, kara meczu dla gracza, w przypadku drugiej "wpadki" automatyczne usuniêcie z ligi.
    7.6 W przypadku stwierdzenia edycji dema przes³anego organizatorom PLQ4 kara jak w pkt 7.5
    7.7 W przypadku gry dwóch obcokrajowców w meczu walkower na korzy¶æ dru¿yny przeciwnej oraz konsekwencje wobec graczy.


    ps. Ekipa zastrzega sobie prawo edycji regulaminu do koñca zapisów.
    (c) hamster
  • ^^^
    0.03
    favcar | catalog4you