-=-
Menu
Tabele
Profil
Serwisy
Ostatnie nowiny
2006-04-24 FF.ATi rezygnuje
2006-03-30 Update Serwerów
2006-03-23 Pentagram vs FF.ATi
2006-03-21 Terminy
2006-03-04 Terminarz
2006-03-03 Serwery, mody, ustawi ...
Ostatnie mecze
Informacje
PLQ4 TDM #1
IRC: #PLQ4
Zapisy: wyłączone
Transfery: tak
Limit graczy: 15
Klany gracza: włączone

Regulamin
REGULAMIN PLQ4 TDM


1. Wstp:
1.1 Jest to liga przeznaczona dla wszystkich czynnych klanw oraz graczy, ktrzy graj w Polsce.
1.2 Celem tej ligi jest wyonienie najlepszego teamu Polskiej sceny Q4
1.3 Wszelkie przejawy niesubordynacji bd surowo karane



2. Liga:
2.1 Wszystkie zespoy wystpi w jednej grupie, system kady z kadym.
2.2 System rozgrywek: Kady z Kadym best of 5, czyli do 3 wygranych map, kady klan podaje sdziemu na prv dwie mapy jakie chce gra (z rozrnieniem ktra mapa ma by grana jako pierwsza), w razie remisu 2:2 ostatnia pit map wybiera klan ktry ma lepszy bilans fragw. W przypadku prowadzenia 2:0 w meczu przez ktry z klanw , trzecia mapa jest klanu ktry aktualnie przegrywa.
2.3 Obowizujcym modem jest Q4Max 0.71 oraz mappack tmp2 (wersje moda oraz mappacka w trakcie zapisw mog ulec zmianie, ostateczna obowizujc wersja, bdze wersja z ostatniego dnia zapisw).
2.4 Jedynym legalnym programem (ktry jest jednoczenie wymagany do gry) jest najnowszy PunkBuster

3. Klany:
3.1 Kady cl jest zobowizany do zapisania minimum 5 graczy i maximum 13 (max 2 graczy spoza naszego Kraju, z czego jeden moe wystpi w meczu)
3.2 Kady jest zobowizany do podania danych w celu kontaktu (gg, mail do ClanLeadera, war arrangera, kanau ircowego jeeli takowy posiada, aktualnej strony www).
3.3 Kady gracz grajcy w lidze jest zobowizany poda swj numer PB GUID.
- (na t edycj odstpujemy od tego pkt regulaminu)
3.4 Kady gracz grajcy w meczu ligowym jest zobowizany do korzystania z takiej ksywy jaka jest zapisana na ligowej stronie.
3.5 Kada prba oszustwa bdzie surowo karana
3.6 Transfery: Zakaz transferw obowizuje w okresie rozgrywania trwania ligi (gracze nie mog zmienia przynalenoci klanowej).


4. Mecze:
4.1 Kada ligowa kolejka trwa 1 tydzie.
4.2 Klany maja czas na ustalenie terminu do soboty tygodnia poprzedzajcego nadchodzc kolejk, w razie braku ustalenia terminu meczu do przedostatniego dnia tygodnia poprzedzajcego nachodzc kolejk, organizator ustala termin w niedziel i przydziela sdziego.
4.3. Kady mecz odbywa si na mapach wybranych spord Q4DM1tmp - Fragging Yard, Q4DM2tmp - Sandstorm, Q4DM4tmp - Bloodwork, Q4DM7tmp - Over The Edge oraz SWQ4DM2 - Better Than Nothing.
4.4 Konfiguracja serwera powinna wyglda nastpujaco:
  • GameType: Team DM
  • TimeLimit: 20
  • FragLimit: 0
  • pm_stairJumps "1"
  • si_teamdamage "0"
  • pm_smoothBoxJumps "0"
  • g_maxRespawnTime "5"
  • g_altMinRespawnLimit "0"
  • g_fastWeaponSwitch "0"
  • g_spawnType "0"
  • si_teamDamage "0"
  • si_freemodels "1"
    Ustawienia te s ustawione jako domylne na serwerze ligowych, lech gdyby doszo do spotkania na innym serwerze bd jakim cudem zostay zmienione to mona atwo je uzyska po zavotowaniu na serwerze: callvote setconfig cb; callvote stairjumps 1.
    4.5 Kady team jest zobligowany do wystawienia skadu 4 osobowego. Mecz moe by kontynuowany przez 3 graczy (w przypadku overflowa lub disconnecta jednego z graczy) lecz w czasie countdowna musi by ich 4.
    4.6 Jeli w przecigu 20 minut jeden z klanow nie bdzie dysponoway kompletem graczy po tym czasie zostanie automatycznie wykorzystany wildcard, a jeli owy klanu ju go wykorzysta w/o na korzy teamu przeciwnego. W przypadku upynicia regulaminowego czasu, a oba klany nie s "kompletne" sdzia ustala termin meczu jemu pasujcy bez moliwoci negocjacji (w ramach rozsdku)
    4.7 Mona wzi jeden wildcard na rund (dwa w czasie trwania caej ligi, ale nie mona wzi dwch w/c w czasie trwania jednej rundy) – (jako, e w tej edycji bdzie jedna runda, kademu zespoowi przysuguje jeden wildcard).
    4.8 Jeli w czasie walki jeden z teamow bdzie mia mniej ni 3 zawodnikw i w cigu 120 sekund nikt si nie poczy, zostanie podyktowany walkower na korzy przeciwnej druyny.
    4.9. W czasie meczu na obsie nie moe by nikogo poza bezstronnym sdzi (dany adminy nie moe sdziowa meczu swojego klanu, chyba ze druyna przeciwna wyrazi na to zgod) .

    5. Punktacja
    5.1 Za wygran map klan otrzymuje 1 punkt.
    5.2 Za przegrana map klan otrzymuje 0 punktw.
    5.3 Za walkower w rundzie (na jednej mapie) klan otrzymuje -1 punkt.
    5.4 W przypadku rwnej liczby punktw zdobytych przez klany, o miejscu w tabeli decyduje wynik bezporedniego spotkania.

    6. Prawa i Obowizki
    6.1 Kady klan ma moliwo podania maxymalnie 13 graczy, minimalna ilo graczy to 5.
    6.2 Po wyznaczonym okresie zapisw do ligi skady nie mog by aktualizowane.
    6.3 Za kad prb oszustwa bd przyznawane kary
    6.4 Dysponujemy baza PB_Guide dziki czemu gracze podajcy si za kogo innego beda wychwytywani.
    6.5 Mona uywa fullbrightow
    6.6 Mona uywa programy suce do komunikacji gosowej (np., Battlecom, Gamevoice, Teamspeak, Ventrilo etc)
    6.7 Nie mona uywa AIM botow, wallhackow ani innych tego typu "wspomagaczy"
    6,8 ClanLeader odpowiedzialny jest za wszystko(zachowanie, terminy etc) i w przypadku ew. nagrd on rozdziela je miedzy klanowiczw...
    6.9. Kady klan jest zobligowany do wydelegowania przedstawiciela (CL bd wa, dla pewno wskazane aby byli wszyscy gracze przewidziani na gr w danym meczu) do reprezentowania klanu na specjalnym kanale przedmeczowy ktry zakada admin meczu na 30 minut przed godzin rozpoczcia rozgrywki ktry ktry w 100% odpowiada za decyzje podejmowane w zwizku ze zbliajcym si meczem (serwer, skad, wc etc). Po upywie 20 minut od godziny wyznaczonej na mecz, sdzia podejmuje decyzje o sankcjach jeeli ktry z klanw nie posiada kompletu graczy wzgldnie oba klany nie byy w stanie skompletowa skadu, bd zaprasza graczy na wczeniej ustalony serwer celem rozpoczcia meczu.
    6.10. Przedstawiciel kadego z klanw (cl, wa etc) zobligowany jest do wybrania (z listy serwerw ligowych opublikowanych na stronie ligi) minimum dwch adresw IP na ktrych chciaby aby jego klan rozgrywa dany mecz ligowy (maja to by dwa rne serwery, rnice portw s traktowane jako jeden adres serwera). W przypadku podania tylko jednego adresu ip, jest to jednoznaczne z tym, e dany klan zawierza wybr serwera adminowi danego meczu (chyba e, klan przeciwny zgodzi si na podane IP). Jeeli dany klan ma w swoim skadzie gracza z zagranicy i ma zamiar on gra w danym meczu, jego ping i warunki gry nie wpywaj na wybr serwera, admin porwnuje pingi i warunki do gry tylko graczy z polski (gracze z zagranicy s zobowizani do pod stosowania si do wybranego serwera).
    6.11 Kady gracz ma nakaz nagrywania wasnego dema i na danie sdziego ma obowizek przekaza mu je w niezmienionej formie, kada modyfikacja jest jednoznaczna z prb oszustwa.

    7. Kary
    7.1 Gra z innego PB GUIDE pokrywajcego si z PB Guide innej wczeniej zgoszonej osoby do ligi bez wczeniejszego uzasadnienia - usunicie z ligi gracza. - (na t edycj odstpujemy od tego pkt regulaminu)
    7.2 Gra w klanie, ktrego, nie jest si czonkiem - usunicie z ligi i gracza i klanu.
    7.3 Gra na wszelkiego rodzaju wspomagaczach (AIM bot, wallhack) usunicie z ligi gracza i klanu w jakim gra.
    7.4 Gra na nicku rnym od tego podanego na stronie ligi ? kara meczu dla gracza, w przypadku podobnej sytuacji kolejny raz kara dwch meczy itd.
    7.5 Brak dema z meczu (jednoznaczne z prb zatuszowania czego) - w/o na korzy druyny przeciwnej na danej mapie, kara meczu dla gracza, w przypadku drugiej "wpadki" automatyczne usunicie z ligi.
    7.6 W przypadku stwierdzenia edycji dema przesanego organizatorom PLQ4 kara jak w pkt 7.5
    7.7 W przypadku gry dwch obcokrajowcw w meczu walkower na korzy druyny przeciwnej oraz konsekwencje wobec graczy.


    ps. Ekipa zastrzega sobie prawo edycji regulaminu do koca zapisw.
    (c) hamster
  • ^^^
    0.041
    projektowanie www | favcar | catalog4you | serwis drukarek